Материалдар / Ашық сабақ ҚМЖ 10 сынып биология .Метаболизм түрлері.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ ҚМЖ 10 сынып биология .Метаболизм түрлері.

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ ҚМЖ 10 сынып биология .Метаболизм түрлері.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қараша 2024
150
4 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



(Сабақтың тақырыбы) Метаболизм түрлері.


Бөлім:

10.2 Тыныс алу

Педагогтің аты-жөні:

Арыкбаева Ж.О

Күні:

21.11.2023 ж

Сыныбы: 10«А»

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Метаболизм түрлері.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

10.1.4.3 – метоболизмнің түрлерін атау;

Сабақтың мақсаты:

Метаболизм түрлері туралы түсінік қалыптасады.

Метаболизмнің түрлерін атай алады.

Құндылық «Адалдық»

Мақсаты: Адалдық ұғымын кеңінен түсіндіріп өзіне және өзгеге адал болуға ынталандыру.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

2 минут

Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып тәртібін қадағалау.

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда «Аквариумдағы балық» атты психологиялық ахуал туғызу.


Оқушылар ұстазымен амандасады. Сынып тәртібін сақтайды, оқу құралдарын түгендейді, сабаққа назар аударады.

Мақсаты: Оқушылар тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тиімділігі: Оқушылар зейінін шоғырландыру арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

Жаңа сабаққа кіріспе

Мағынаны ашу.

10 минут

Үй тапсырмасын сұрау

« БІР СӨЙЛЕМ» әдісі арқылы үй тапсырмасы сұралады.

Миға шабуыл : «Суретті сөйлет» әдісі.

Талқылау сұрағы : Тірі ағзалар қозғалу, өсу, даму үшін энергияны қайдан алады?

Метаболизм дегеніміз не ? (Зат алмасу процесі)

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырамын.

«Білу, Түсіну» айдарында берілген бейнежазбаны көреді, қажетті ақпараттарды дәптерлеріне жазып алады.

(ҰЖ) «Түртіп алу» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында бейнежазбаны көріп, ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар беріледі.

Талқылау сұрақтары:

Ағзаға метаболизм не үшін керек ? (Зат алмасу үшін)

Метаболизмнің кезеңдерінін ата? (Анаболизм,Катаболизм)

Метаболизм қандай қызметтер атқарады ?

( 1.Жасушаны құрылыс материалдарымен қамтамасыз ету. 2 Жасушаны энергиямен қамтамасыз ету.)

Метаболизм 3 түрін ата. (1.Заттардың организмге түсуі. 2.Метаболизм яғни зат алмасу. 3. Соңғы өнімдердің организмнен шығарылуы)


Әр оқушылар кезекпен үй тапсырмасы бойынша бір сөйлемнен айтып шығады.












Бейнежазбаны көріп, сұрақтарға жауап береді. Әр оқушы өз оймен бөліседі.

Өзгенің пікірін толықтырады.

Қажетті ақпараттарды жазып алады, ой бөліседі, пікір алмасады.

Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады.

Дескриптор : Барлығы 1- балл

Әр сөйлемге -1 балл беріледі .

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.


Бағалау парақшасы














Бейнежазба

Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Сабақтың ортасы

10 минут

Тапсырмалар айдарындағы берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

( ЖЖ) «Қолдану» айдарындағы тапсырманы орындайды:

1-тапсырма: « БОРТ ЖУРНАЛЫ» әдісі

Оқулықты қолданып, төмендегі берілген терминдерге анықтама беріп, жауабын кестеге толтырыңыз.

Термин атауы

Анықтамасы

1

Метаболизм


2

Анаболизм


3

Катаболизм


4

Автотрофтар


5

Гетеротрофтар


ЕББҚ бар оқушыларға жұптағы оқушылар қолдау көрсетеді.

Мақсатқа оралу: Метоболизмнің түрлерін атай алады.

Бағалау критерийі

Берілген терминдерге анықтама береді;

Жауабын кестеге толтырады;



(Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы бағалау критерийі бойынша орындайды;)

Дескриптор : Барлығы 5- балл

«Метаболизм» терминіне анықтама береді -1 балл;

«Анаболизм» терминіне анықтама береді -1 балл;

«Катаболизм» терминіне анықтама береді -1 балл;

«Автотрофтар» терминіне анықтама береді -1 балл;

«Гетеротрофтар» терминіне анықтама береді -1 балл;


Жұптар өз жұмыстарын сағат тілімен бір – бірімен алмасып, тақтадағы дұрыс жауабымен сәйкестендіріп, тексереді.

Презентация

10-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.


Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.

Бағалау парақшасы


10 минут

Тапсырмалар айдарындағы берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. (Топтық жұмыс) «Талдау», «Жинақтау» айдарындағы тапсырманы орындайды:

2-тапсырма: « ОЙЛАН-ЖҰПТАС-ТАЛҚЫЛА» әдісі

Берілген постерге топпен талқылай отырып,

энергияны әртүрлі жолдар арқылы алатын ағзалардың биосфералық өзара байланысының сызбасын жасаңдар.


Талқылау сұрағы:

Метоболизм неліктен бір біріне- қарама қарсы екі үдерістен тұрады?


ЕББҚ бар оқушыларға мұғалім және өз тобындағы оқушылар қолдау көрсетеді.


Мақсатқа оралу: Метоболизм түрлері туралы түсінік қалыптасады.

Бағалау критерийі

Берілген постерге топпен талқылай отырып,

энергияны әртүрлі жолдар арқылы алатын ағзалардың биосфералық өзара байланысының сызбасын жасайды.

(Әр топ өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы бағалау критерийі бойынша орындайды;)

ҚБ: «Жасыл қалам»

Топтар жасаған постерлерін сағат тілімен бір – біріне береді, келісетін тұсына жасыл қаламмен құсбелгісін қояды.

Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Постер

5 минут

( Жеке жұмыс )«Бағалау» айдарында берілген тапсырманы орындауды ұсынады, нұсқаулық береді.

3-тапсырма: « БОРТ ЖУРНАЛЫ» әдісі.

Оқулықты пайдаланып, журналдың бірінші бетіне автотрофтар, ал екінші бетіне гетеротрофтарға мысал келтіріңдер






Автотрофтар Гетеротрофтар


ЕББҚ бар оқушыға мұғалім қолдау көрсетеді


Мақсатқа оралу: Метоболизмнің түрлерін атай алады.

Бағалау критерийі

Әр оқушы оқулықты пайдаланып, журналдың бірінші бетіне автотрофтар, ал екінші бетіне гетеротрофтарға мысал келтіріп жазады.


(Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы бағалау критерийі бойынша орындайды;)



Дескриптор: 4 балл

- автотрофтарға мысал келтіріп жазады жазады.

- 2 балл;

- - гетеротрофтарға мысал келтіріп жазады жазады.


- 2 балл;

Презентация

Үлестірме материалдары.

Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.

Бағалау парақшасы

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Кері байланыс

8 минут

Рефлексия:«Шульманның үш көмекшісі» әдісі.

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері байланысын тыңдайды.


Сабақта басың арқылы нені меңгердің?

Сабақта қолың арқылы нені жасай алдың? Сабақта жүрегің арқылы нені сездің?

Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.


Үй тапсырмасы: Қосымша ақпарат көздерін пайдалана отырып, метаболизм түрлеріне 3 мысал келтіріңдер.

Әр оқушы кері байланыс сұрағына жауап береді;














Оқушының өзін – өзі бағалауы жүреді.


Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. Сонымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін

«Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды.






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!