Күні:Сынып: 1 | Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы | Табиғатқа саяхат. Ә дыбысы мен әрпі. |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | мұғалім көмегімен мәтінге суреттер, сызбалар арқылы жоспар құрып, оған ат (тақырып) қоюмұғалім көмегімен оқыған/тыңдаған мәтіндердегі ақпаратты сурет, сызба, белгілер қолданып жеткізуСөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту |
Сабақтың мақсаттары | Барлығы: Ә әрпінің дауысты, жіңішке екенін біледіКөбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады, ә әрпін әдемі жаза алады. |
Жетістік критерийлері | Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады. |
Құндылықтарды дарыту | Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне, топпен жұмыс істей білуге тәрбиелеу. |
Пәнаралық байланыс | Өнер, ана тілі сабағы,музыка |
АКТ қолдану дағдылары | Аудиожазба , интербелсенді тақта. |
Тілдік құзыреттілік | Тәулік, сәуір, жаңылтпаш |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басыЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру5 минут | Ертеңгілік шеңберіҚол алысып, қәне, біз,Достасайық бәріміз.Айтарым бар сендерге,Тез тұрыңдар шеңберге.Қандай жақсы бір тұру,Достарменен бір жүру!Қандай жақсы дос болу!– Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! Балалар бүгін бізге қонақ келді. Біз өте қуаныштымыз. Бар білімімізді ортаға саламыз сөздерін хормен айтып, ортаға жиналады. Дауысты, дауыссыз дыбыстар жазылған қағаз қиықтарын суыру арқылы 2 топқа бөлінеді. Топ ережесі ауызша айтылады. |
Шаттық шебері
|
Сабақтың ортасы8 минут
| Үй тапсырмасын тексеру. Оқушылар жаттап келген жаңылтпаштарын сахналау арқылы көрсетеді.Топтар бір-бірін «3шапалақ» әдісімен бағалайды.
Оқушыларға әтештің мүсінін көрсету арқылы «ә» әрпін өтетінімізді өздеріне тапқызу.
2 топқа ә әрпі бар сөздің суретін салып, оны ортаға шығып қорғау тапсырмасы беріледі.№1 Оқылым.Ән сән дән әке Сәкен тәтті дәрі дәрігер тәулік сәуір Дәуір Әсет.
|
Таныстырылым, оқулықпен жұмыс |
Сергіту сәті1 минут | «Белый снег» өлеңін қимылмен шырқайды. С неба звездочки летят,Весело играют.Опустились прямо в сад,Землю укрывают. ПрипевБелый снег, белый снег,Белый снег пушистый.Белый снег, белый снег,Очень-очень чистый.
Стали белыми дома,И румяны лица.Это зимушка-зима,В гости к нам стучится. Припев | Сергіту сәтіне арналған жинақ |
Аяқталуы16 минут
Қызықты тапсырма8 минут
Үй тапсырмасы
|
№2 Жаңылтпашты оқы және жаңылмай жатқа айтып көр.Келген малшыӘрі әнші,Әрі аңшыЖаңылтпашты 2 топтың көшбасшысы оқу арқылы өз тобына жаттатады. Хормен айтады.2 топ бір- бірін «Бас бармақ» әдісімен бағалайды.
№3 Әріптерден сөз құра. Оларға сәйкес суретті таңда.Дәрігер,әтеш,Дәурен деген сөз шығады.
Үйге «Шана» мәтінін оқып келуге беріледі.
|
Оқулық, дәптерлер.
|
Сабақтың соңы2 минут
| РефлексияОқушылар «Еркін микрофон» әдісі бойынша сабаққа кері байланысты ауызша айтты. Кері байланыста оқушылар өз топтарының жұмысымен бірге басқа топтың да жұмыстарын бағалады және ұсыныстарын берді.Бұл сабақта оқушылар шығармашылықпен жұмыста топтық жұмыстың пайдасын түсінді деп ойлаймын.
|
Микрафон |