Мотивациялық
-қозғаушы
Ұйымдастыру
іс-әрекеті
Негізгі
бөлім
Сергіту сәті
Қорытынды
|
Көркем сөз.
Жаттығу
Ормандағы
аюдың
Құлпынайы көп
екен
Теріп – теріп
алайық
Қалтамызға
салайық.
Ғажайып
сәт.
Қорбандап аю мен секіріп қоян
келеді.
Балалар бұлар
нелер?
Аю мен қоян сендердің неге
көңіл күйлерің түсіп кеткен? Сендер орманда емес ауылда не іздеп
жүрсіңдер?
Балалар, аю мен қоян
көжектерімен қожықтарынын жоғалтып алыпты. Олар ойна жүріп адасып
кетіпті. Қане балалар аю мен қоянға көжектер мен қонжықтарды іздеп
табуға көмектесейікші.
Бір уақытта бакшада жылаған
дауыс естіледі
-Балалар кім жылап отыр,
сендер жыладындар ма? -Ендеше кім?
- Іздейіқ, орындықтын астында
жоқ, үстелдің астында жоқ, шкафтың ішінде де жоқ таптым, міне нелер
жылап отыр. Мынау нелер?
Қонжықтар пен қөжектер адасып,
қарындары ашып, тонып қалыпты.
Қане, біз оларды
тамақтандырайық
-Қөжектер не жақсы
көреді?
- Ал
қонжықтар?
Дидактикалық ойын « Қандай
қөжек ?»
-Канша қояндар?
Қәне біз қояндарды
құшақтап жылытайық,
Оларға үрлеп, қолымызбен
сипайық
- Көзі қандай? Нешеу?
-Құлақтары қандай?
Нешеу?
-Аяқтары қандай?
Нешеу?
-Құйрығы қандай?
Нешеу?
-Нені жақсы
қөреді?
Дидактикалық ойын «аңдардың
құйрығын табу»
Тәрбиеші фламастермен белгілейді
Дидактикалық ойын «аңдардын
төлдерін табу»
Тәрбиеші фламастермен
белгілейді
Аңдар шаршады, оларды
себеттеріне отырғызайық.
-Сеңін қолында қанша қөжек
бар? Қанша қонжық?
-ал
себетте нешеу?
Енесің қалай атаймыз?
Міне енелері де іздеп келіп
қалыпты.
Сұр
қоян.
Ұзын құлақ, сұр
қоян
Естіп қалып
сыбдырды
Ойлы-қырлы
жерлермен
Ытқып – ытқып
жүгірді
Дидактикалық ойын «Сиқырлы
қорап»
-Олар өздерімен не
ала
келді?
Бірақта қорап бос емес.
Аю мен қояннан
сұрайық
Қоян мен Аю риза болып , біздің төлдерімізді
ренжітпеген үшін, ойын «Сиқырлы қапшық» ойнайық
дейді. Балалар қораптын ішінен
шыққан үстел үсті ойындарын отырып
ойнайды.
Топтар орындарымен
алмастырады.
Бізге нелер қонаққа келді?
Балалар біз не істедіқ? Қоянға- сәбіз, Аюға-құлпынай сыйлайды. Ал
қоян мен аю риза болып кішкентай себетін ішіне балаларға сыйлықа әр
түрлі үстел үсті ойындарын алып келді, бізді ренжітпеген үшін,
бізбен ойнаған үшін. Балалар сендер бүгін ойшы жіне өте шапшаң
болыдыңдар. Қоян мен аюға көмектесіп көжектер мен қонжықтарды тауып
бердіңдер. Жарайсыңдар. Оқу қызыметіміз аяқталды сау
болыңдар.
|
балалар тындайды, жаттығуды
қайталайды
«Сәлеметсіздерме» аю мен
қоян
Балалар жолға шығып
іздейді
Сәбіз қөжектерғе. Құлпынай
қөнжықтарға.
Балалар екі топқа
бөлінеді
Балалар орталықтарға барып оқу
іс әрекетіне қатысады
Көп
Балалар құшақтайды, үрлейді,
сипайды, отырып (қолдарында қояндар) қарап айтады қандай жүңі(жүңі
жұмсақ, үлпелдек)
-Кішкентай, донгелек моншаққа
ұқсайды, екеу
-құлақтары ұзын,
екеу
-Кішкентай аяқтары,
төртеу
Кішкентай, қысқа, донгелек
ұқсайды, біреу
(сәбіз, қырыққабат,
шөп)
Аңдардың дене мүшелелерін
жайында салыстырады, санайды (біреу, екеу, төртеу, көп, аз
)
Балалар ойындарға белсенді
қатысады
- балалар қимыл қөзғалыстарын
қөрсетеді, секіріп орындарына барып
отырады
-біреу
-көп.
Енесі- қоян , аю
қорап
балалар қапшықтың ішіне
қолдарын салып, пішіндерді танып , алып атайды, қөнілдерін
көтереді, ойнайды.
|
|