Материалдар / Ашық сабақ «Қөнілді көжектер мен қонжықтар»
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ «Қөнілді көжектер мен қонжықтар»

Материал туралы қысқаша түсінік
Көп, аз сандық түсініктерді салыстырудағы алғашқы икемділіктерді қалыптастыру; көп заттан аз татты ажырату.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Қараша 2021
408
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті №12

Тәрбиеші: Кульбаева Сайран Жаксылыковна

Күні: 23.11.2021ж

Ортаңғы топ

Білім беру саласы: Таным

Бөлімі: Математика негіздері

Тақырыбы: «Қөнілді көжектер мен қонжықтар»

Мақсаты: Көп, аз сандық түсініктерді салыстырудағы алғашқы икемділіктерді қалыптастыру; көп заттан аз татты ажырату. Жабайы аңдар дене мүшелелерін жайында санау ұғымдарын (көп, аз т.б) білімдерін қенейту

Баланың танымдылық қабілеттерін дамыту және моторикаларын жаттықтыру, эмоционалды қарым-қатынасын қалыптастыру, мейірімділік сезімге тәрбиелеу .

Сөздік жұмыс: Балаларға көп-аз түсініктерін қалыптастырып, ойлау қабілеттерін жетілдіру.

Әдәс-тәсілдер: Көркем сөз, іздеу және зерттеу жаттығуы, сергіту сәті, дамытушы жаттығу, қорытындылау, мақтау.

Көрнекілік материалдар: Көрнекіліктер, аю мен қоян, көжектер мен қонжықтар , сәбіздер мен құлпынайлар, сыйқырлы қорап, орман бейнесінің бірнеше нұсқасы.

Үлестірмелі материалдар: әрбір балаға берілген үстел үсті дидактикалық ойындар.

Билингвалдік компоненті: қоян- заяц, аю-медведь.

Іс-әрекет кезеңі

Тәрбиешінің іс -әрекеті

Баланың іс-әрекеті

Көрнекіліктер

Мотивациялық -қозғаушы





Ұйымдастыру іс-әрекеті





Негізгі бөлім






































Сергіту сәті

















Қорытынды

Көркем сөз. Жаттығу

Ормандағы аюдың

Құлпынайы көп екен

Теріп – теріп алайық

Қалтамызға салайық.

Ғажайып сәт.

Қорбандап аю мен секіріп қоян келеді.

Балалар бұлар нелер?

Аю мен қоян сендердің неге көңіл күйлерің түсіп кеткен? Сендер орманда емес ауылда не іздеп жүрсіңдер?

Балалар, аю мен қоян көжектерімен қожықтарынын жоғалтып алыпты. Олар ойна жүріп адасып кетіпті. Қане балалар аю мен қоянға көжектер мен қонжықтарды іздеп табуға көмектесейікші.


Бір уақытта бакшада жылаған дауыс естіледі

-Балалар кім жылап отыр, сендер жыладындар ма? -Ендеше кім?

- Іздейіқ, орындықтын астында жоқ, үстелдің астында жоқ, шкафтың ішінде де жоқ таптым, міне нелер жылап отыр. Мынау нелер?

Қонжықтар пен қөжектер адасып, қарындары ашып, тонып қалыпты.

Қане, біз оларды тамақтандырайық

-Қөжектер не жақсы көреді?

- Ал қонжықтар?

Дидактикалық ойын « Қандай қөжек ?»

-Канша қояндар?

Қәне біз қояндарды құшақтап жылытайық,

Оларға үрлеп, қолымызбен сипайық
- Көзі қандай? Нешеу?

-Құлақтары қандай? Нешеу?

-Аяқтары қандай? Нешеу?

-Құйрығы қандай? Нешеу?

-Нені жақсы қөреді?

Дидактикалық ойын «аңдардың құйрығын табу»
Тәрбиеші фламастермен белгілейді

Дидактикалық ойын «аңдардын төлдерін табу»

Тәрбиеші фламастермен белгілейді

Аңдар шаршады, оларды себеттеріне отырғызайық.

-Сеңін қолында қанша қөжек бар? Қанша қонжық?

-ал себетте нешеу?

Енесің қалай атаймыз?

Міне енелері де іздеп келіп қалыпты.

Сұр қоян.

Ұзын құлақ, сұр қоян

Естіп қалып сыбдырды

Ойлы-қырлы жерлермен

Ытқып – ытқып жүгірді



Дидактикалық ойын «Сиқырлы қорап»

-Олар өздерімен не ала келді?

Бірақта қорап бос емес.

Аю мен қояннан сұрайық

Қоян мен Аю риза болып , біздің төлдерімізді ренжітпеген үшін, ойын «Сиқырлы қапшық» ойнайық дейді. Балалар қораптын ішінен шыққан үстел үсті ойындарын отырып ойнайды.


Топтар орындарымен алмастырады.

Бізге нелер қонаққа келді? Балалар біз не істедіқ? Қоянға- сәбіз, Аюға-құлпынай сыйлайды. Ал қоян мен аю риза болып кішкентай себетін ішіне балаларға сыйлықа әр түрлі үстел үсті ойындарын алып келді, бізді ренжітпеген үшін, бізбен ойнаған үшін. Балалар сендер бүгін ойшы жіне өте шапшаң болыдыңдар. Қоян мен аюға көмектесіп көжектер мен қонжықтарды тауып бердіңдер. Жарайсыңдар. Оқу қызыметіміз аяқталды сау болыңдар.

балалар тындайды, жаттығуды қайталайды



«Сәлеметсіздерме» аю мен қоян







Балалар жолға шығып іздейді











Сәбіз қөжектерғе. Құлпынай қөнжықтарға.

Балалар екі топқа бөлінеді

Балалар орталықтарға барып оқу іс әрекетіне қатысады

Көп

Балалар құшақтайды, үрлейді, сипайды, отырып (қолдарында қояндар) қарап айтады қандай жүңі(жүңі жұмсақ, үлпелдек)

-Кішкентай, донгелек моншаққа ұқсайды, екеу

-құлақтары ұзын, екеу

-Кішкентай аяқтары, төртеу

Кішкентай, қысқа, донгелек ұқсайды, біреу

(сәбіз, қырыққабат, шөп)

Аңдардың дене мүшелелерін жайында салыстырады, санайды (біреу, екеу, төртеу, көп, аз )

Балалар ойындарға белсенді қатысады

- балалар қимыл қөзғалыстарын қөрсетеді, секіріп орындарына барып отырады

-біреу

-көп.
Енесі- қоян , аю


қорап


балалар қапшықтың ішіне қолдарын салып, пішіндерді танып , алып атайды, қөнілдерін көтереді, ойнайды.



Picture 7

Күтілетін нәтиже: Көп аз ұғымдарын түсініп білуі керек.

Білуі қажет: Заттардың санына қарай салыстыруға білуі қажет

Игеруі қажет: Тапсырмаларды орындау барысында жаңа меңгерген ұғымдарды дұрыс пайдалануға қажет.

Үйренуі қажет: Қарапайым математикалық ұғымдарын (санау мен салыстыруға; қанша, сонша сұрақтарын) түсінуге үйренуі қажет.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!