Басы
7 минут
|
Ұйымдастыру
бөлімі
-Сыныппен
амандасу
-Оқушылардың сабаққа
дайындығына көңіл бөлу,оқушыларды түгелдеу.
-Жағымды психологиялық
ахуал туғызу: «Өзіңе қажеттіні
таңда!»
Таңдау жасап, өзі
қалағанын алады.Оқушылар таңдап болғаннан кейін мінездемелік
сипаттамалармен танысады.
Мейірімділік – өзіне сенімді, алдына мақсат қоя білетін
оқушы.
Махаббат– ақ көңіл, табиғатты сүйетін
оқушы.
Достық – ниеті таза, пейілі кең жомарт
оқушы.
Шыдамдылық – мейірімді, сенімді, биік армандарды көздейтін
оқушы.
Батылдық- құбылмалы
мінезді, тез ойланып, тез жауап береді
Сенім-әрдайым әділдікті қолдайтын жандар
-Үй жұмысын
тексеру.
Үй тапсырмасын тақтадағы
жауаппен тексереміз.Үй тапсырмасы толық әрі дұрыс орындалған
оқушының қол көтеруін сұраймын.
№723.Жарты бұрыштың
формулаларын қолданып,
есептеңдер:
а)
ә)
б)
в)
Дескриптор:
Білім
алушы:
-жарты бұрыштың
тригонометриялық функцияының формуласын
біледі
-түрлендіру
жасайды
-есептің мәнін
табады
Сабақты бастамас
бұрын «Ақиқат-жалған»
әдісі арқылы алдыңғы тақырыптар бойынша
білімімізді тексеріп
көрелік: әр теңдіктің қасына дұрысқа - 1, қатеге - 0
қойыңдар. Тапсырманы тексеру үшін көршілерімен жұмыстарын
ауыстырады.
№
|
Формулалар
|
Дұрыс
-1,Қате-0
|
1
|
|
|
2
|
|
|
3
|
|
|
4
|
|
|
5
|
|
|
6
|
|
|
№
|
Формулалар
|
Дұрыс-1,Қате-0
|
1
|
|
|
2
|
|
|
3
|
|
|
4
|
|
|
5
|
|
|
6
|
|
|
Сабақтың тақырыбы және
мақсатымен таныстыру.
Қалай ойлайсыздар бүгінгі
сабағымыздың мақсатына жету үшін нені білуіміз
керек?
1.Қос бұрыштың
формулалары
2.Жарты бұрыштың
формулалары
3.Формулаларды есептер шығару
барысында қолдану
|
Оқу-құралдарын
түгелдейді.
Психологиялық
ахуал:
«Өзіңе қажеттіні
таңда!»
Таңдау жасап, өзі
қалағанын алады.Оқушылар таңдап болғаннан кейін мінездемелік
сипаттамалармен танысады.
Үй
тапсырмасының жауаптары тақтада жазулы тұрады, оқушылар
дәптерлеріндегі жауаптарымен салыстырады.Есептің берілгенін, шығарылу жолын, жауабын
сәйкестендіреді.
№723.Жарты бұрыштың
формулаларын қолданып,
есептеңдер:
Сабақты бастамас бұрын
«Ақиқат-жалған» әдісі арқылы алдыңғы тақырыптар бойынша әр
теңдіктің дұрыс немесе қате екендігін тексереді. Орындап болғасын
көршілерінің тапсырманы дұрыс орындағанын тақтадағы жауаппен
салыстыра отыра тексеріп
шығады.
№
|
Формулалар
|
Дұрыс
-1,Қате-0
|
1
|
|
1
|
2
|
|
0
|
3
|
|
0
|
4
|
|
1
|
5
|
|
0
|
6
|
|
1
|
№
|
Формулалар
|
Дұрыс-1,Қате-0
|
1
|
|
1
|
2
|
|
1
|
3
|
|
0
|
4
|
|
0
|
5
|
|
0
|
6
|
|
1
|
Бағалау
критерийлерін айтады:
1.Қос бұрыштың
формулалары
2.Жарты бұрыштың
формулалары
3.Формулаларды есептер шығару
барысында қолдану
|
Үй
тапсырма
сын
дұрыс, әрі толық орындағанына байланысты мадақ сөздермен
бағаланады.
Ақиқат-
жалған бойынша
жұптасу
арқылы көршісінің тапсырмасының дұрыстығын
бағалайды
|
«Алгебра»
Г.Н.Солтан, А.Е.Солтан,
А.Ж.Жумадилов
PowerPoint
Презентациялары
|