(Ұ) 1 –тапсырма «Иесін тап»
әдісі арқылы жүзеге
асады.
Оқулықтың 84-бетіндегі
тапсырмамен жұмыс.
Мысалдарды қосу кестесінің
көмегімен шығар.
- Жауаптардағы мәндерді өсу
ретімен орналастыр. Іздердің иесін тап.
- Төбешіктің артында не
жасырынып отыр?
7-4=3
10-9=1 4+4=8 6+4=10 7+2=9
1+9=10
3+6=9 5-3=2 9-3=6
Дескриптор:
- Қосу кестесін пайдалана
алады.
- Мысалдардың мәнін
шығарады.
- Іздердің иесін
атайды.
Саралау
тәсілі «Диалог және қолдау
көрсету» арқылы іске
асады.
Кейбір
оқушыға қосымша сұрақтар
беріледі.
-9 саны
шығу үшін қандай 2 бір таңбалы сандарды қосу
керек?
4 саны
шығу үшін қандай 2 бір таңбалы сандарды азайту
керек?
Көмек қажет
ететін оқушыларға қосымша уақыт
беріледі.
ҚБ «Дөңгелектер» әдісі
арқылы бірін-бірі бағалайды.
Жасыл
- Мысалдардың мәнін шығарып,
іздердің иесін атай алса;
Көк
- Мысалдардың мәнін шығарып, іздердің иесін атауда көмек
қажет етсе;
Сары- Мысалдардың мәнін шығаруда, іздердің
иесін атауда қиналса.
(Ж) 2 –тапсырма
«Компонеттерді ата» әдісі арқылы жүзеге
асады.
Оқулықтың 85-бетіндегі
тапсырмамен жұмыс.
Қосу
кестесінде белгіленген сандарды пайдаланып, амалдардың
компонеттерін ата.
Дескриптор:
Қосу
кестесіне зерттеу жүргізіп, қорытынды
жасайды.
Саралау
тәсілі «Тапсырма» арқылы іске
асады.
Кейбір
оқушыға:
-10 саны
шығу үшін қандай 2 бірдей біртаңбалы сандарды қосу
керек?
ҚБ «Дөңгелектер» әдісі
арқылы бағалайды.
Жасыл
- белгіленген сандарды пайдаланып амалдардың компонеттерін
атай алса;
Сары
- белгіленген сандарды пайдаланып, амалдардың компонеттерін
атауда көмек қажет етсе;
Қызыл
- белгіленген сандарды пайдалануда, амалдардың компонеттерін
атауда қиналса.
Сергіту
сәті сәйкес қимылдармен
жасалады.
Жел соғады
бетіме,
Ағашатарда
желпуде.
Жел тына
қалғанда,
Кіп-кішкентай
ағаштар
Үлкен болып
өсуде.
(Т) 3 –тапсырма «Шығарып
көр» әдісі арқылы жүзеге
асады.
Тапсырмаларды
орында.
Суретші мысалдарға абайсызда
төккен бояу қандай сандарға тигенін
анықта.
8+2=9 6+3=9 4+4=8
5+2=7
8+2=10 5+5=10
4+3=7
Мысалдардың қатесін
тап.
6+4=10 10-8=2 9-7=4
2+7=9
Дескриптор:
-
Қосудың, азайтудың
компоненттерін атайды, мысалдардың мәнін
табады, қатесін
табады.
Саралау
тәсілі «Қарқын» арқылы іске
асады.
Қарқыны
жылдам кейбір оқушыға қосымша
сұрақ:
-6
саны шығу үшін қандай 2 бір таңбалы сандарды қосу
керек?
Қарқыны
төмен оқушыға қосымша уақыт
беріледі.
ҚБ «Дөңгелектер» әдісі
арқылы бағалайды.
Үлкен
- Қосудың, азайтудың компоненттерін атап, мысалдардың мәнін
тауып, қатесін таба алса;
Орташа - Қосудың, азайтудың компоненттерін
атап, мысалдардың мәнін тауып, қатесін табуда
көмек қажет
етсе;
Кіші
- Қосудың, азайтудың компоненттерін атауда, мысалдардың мәнін
табуда, қатесін табуда қиналса.
(Д) 4- тапсырма
тақтамен және дәптермен
жұмыс.
Баланың ойлау қабілеттерін,
логикалық ойлауын дамыту үшін тапсырмалар
беру:
-тапсырманы мұқият орындауға
үйрету;
– Өрнектердің мәнін
табу.
Дескриптор: тапсырмаларды
орындайды.
Саралау тәсілі
«Қарқын» арқылы
жүргізіледі.
Қарқынды
оқушыға: қосымша тапсырмалар
жазу.
Қарқыны баяу оқушыға қолдау
көрсетіледі.
ҚБ
«Дөңгелектер» әдісі
Қызыл - тапсырманы дұрыс орындай
алса;
Күлгін - тапсырманы орындауда
қателіктер болса.
Көк - тапсырманы орындауда
қиналса.
|