Сабақтың
басы
5
минут
|
Оқушылармен амандасу: «Досыңа
тілек» тренингін ұйымдастырады
Үй – жұмысын
тексеру:
1.Көлдер шығу тегімен
қалыптасуына байланысты қандай типтерге
бөлінеді.
2.Көл дегеніміз
не
3.Еуразия көлдерінің
арасындағы ең үлкен көл
4.Ең терең
көл
5.Ең тұзды
көл
6. Балқаш көліндегі өте сирек
кездесетін құбылыс
7.Көлдер ағынды немесе
............ болып келеді
8.Ірі теңіз алабының орнында
қалған көлдердіне деп атаймыз.
9.Қар сызығы негеніміз
не?
10.Мұздықтар дегеніміз
не?
|
Оқушылар бір-біріне бұрылып,
алдында тұрған оқушыға сәттілік тілейді
Оқушылар берілген сұрақтарға
жауап береді.
|
Ауызша кері байланыс
беріледі
Үй жұмысына – 1
бал
|
Оқулық 8
сынып
Алматы:Мектеп,
2018 жыл
Қазақстанның физикалық
картасы
|
Сабақтың
ортасы
30
минут
/5
минут/
2
минут
/5
минут/
3
минут
10
минут
|
«Мәтінмен жұмыс» 1
мәтін
Кез келген тіршілік иесі
денесінің 70-98 %-ға жуық бөлігі судан тұрады.Тұщы су тапшылығы ХХІ
ғасырдың оң шешімін таба алмай отырған басты мәселелерінің
бірі.Бүгінгі күнде дүние жүзінде 1млрд адам сапалы ауызсуға зәру
болып отыр.Жыл сайын 3 млрдтан астам адам сапасыз судың кесірінен
пайда болатын түрлі аурулардан зардап шегеді.Тұщы су тапшылығы
Азиямен Африка елдерінде ғана емес,әлемді толғандырып отырған
мәселе.БҰҰ ХХІ ғасырды тұщы су дәуірі деп жариялады.Қазақстандағы
тұщы су қоры жылына 1 км 2
ауданға шаққанда 37,53 мың
м3
ал жан басына шаққанда 6,84
мың м3
cудан келеді.Сапалы ауыз суды
Алматы қаласы Алматы облысы.Қалған өңірлерде су мәселесі әлі толық
шешімін тапқан жоқ.Қазақстандағы таза су қоры 3 % ды
құрайды.Жерүсті су қоры 58% -ы ғана республика аумағында
жинақталады екен.
1
тапсырма: «Жылдам жауап берейік»
әдісі
1ХХІ ғасырдың оң шешімін таба
алмай отырған басты мәселелердің бірі
2.Қазақстандағы таза су қоры
қанша пайызды құрайды.
3. Қазақстандағы әсем
көлдердің бірі
4.Мамандардың пікірі бойынша
елімізде сапалы ауыз суды қай қала пайдаланып
отыр.
5.Кез келген тіршілік иесінің
денесі қанша пайыз судан тұрады.
«Фактілер
сөйлейді»
2
тапсырма: «Сәйкестендіру»
1
|
Бүгінгі күнде д.ж.қанша адам
сапалы ауыз суға зәру болып отыр
|
А
|
химиялық
тазарту
|
2
|
БҰҰ қай ғасырды « тұщы су
дәуірі»деп жариялады
|
Ә
|
1
млрд
|
3
|
Еліміздегі жер үсті су қорының
қанша % жинақталады
|
Б
|
ХХІ
ғасыр
|
4
|
Тұщы су қоры жылына
1км2ауданға шаққанда 37,53 мың
м3
жан басына шаққанда қаншадан
келеді.
|
С
|
58%
|
5
|
Балқаш көлі немен
ластануда
|
Д
|
өнеркәсіп қалдықтары
металдар
|
6
|
Cу тазартудың
түрі
|
Е
|
6,84
мың
м3
|
7
|
Суды түрлі химиялық заттарды
қосу арқылы тазарту
|
Ж
|
механикалық
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
ә
|
б
|
с
|
е
|
д
|
ж
|
А
|
3
тапсырма: Менталды карта
арқылы:
«Құрлық
суларының
экологиялық
проблемалар»
|
Оқушылар сұрақтарға жауап
береді, мұғаліммен бірге талқылайды, дәптерлеріне негізгі идеяларды
жазады.
Берілген материалмен жұмыс
жасайды
Дескриптор:
-Сапалы сумен тұщы су
тапшылығы туралы табады
- Адам басына шаққандағы су
көлемін көрсетеді .
- Суды тазартудың бірнеше
түрін көрсетеді.
Оқушылар менталды картаны
толтырады, толтыру үшін уақыт беріледі, әр қатардағы бір оқушы
менталды картасын оқиды, қалған оқушылар толықтырады. Жауап берген
бағаланады.
|
Әр сұраққа – 1
бал
Кері
байланыс
Барлық сәйкестендіру дұрыс
болса – 5
бал
7- 4
бал
6-4
бал
5-3
бал
4- 2
бал
Кері
байланыс
Толық менталды карта толса – 2
бал
|
109
беттегі 1 мәтінді
оқиды
|
Сабақтың
соңы
10
минут
8
минут
1
минут
1
минут
|
Сабақты
қорытындылау:
«ПОПС» әдісі бойынша сабақты
қорытындылау.
Үй жұмысы
беріледі: Құрлық суларының экологиялық
проблемалары.Кескін картамен жұмыс.
|
Дескриптор:
-cуды қорғау тазартудың
маңызды қасиетен түсіндіреді
- өз ойларына қорытынды
жасайды
|
Алған бағаларын санап өз-
өздерін бағалайды.
Кері
байланыс:
Жақсы
түсіндім
Әлі көмек
керек
Маған қосымша дайындалу
керек
|
|