Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ. Құрылымы күрделі теңдеулер 3 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
9-сабақ
Пән: Математика Орта мерзімді жоспар бөлімі: 3А бөлім - Кестеден тыс көбейту және бөлу Күні:23.01.20 3-сынып |
Мектеп:Шағын жинақталған Тасбастау негізгі орта Мұғалімнің аты-жөні: Зарықбаева Қ.Б Қатысқандар саны: 8 Қатыспағандар саны: 0 |
|||||||
Сабақ тақырыбы |
Құрылымы күрделі теңдеулер |
|||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
3.2.2.2.көбейту мен бөлуге берілген х:8=9; 51:х=17; 23∙х=46; түріндегі қарапайым теңдеулерді; құрылымы күрделі х∙ (25:5)=60; (24∙3):х=6;х: (17∙2)=2; k+124:4=465 түріндегі теңдеулерді шешу |
|||||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: Қалдықпен бөлуді біледі, кестеден тыс көбейту мен бөлуді ауызша орындау, қосындыны бөлу ережесін қолдану және бір таңбалыі санға айналдыруды, қарапайым және күрделі теңдеуді шешуді біледі. Бірқатар оқушылар: көбейту мен бөлу амалдарын қамтитын ең қарапайым көбейтуді, құрылымы күрделі теңдеуін шешу, көбейтудің үлестірімділік және терімділік қасиеттерін әріптік теңдік түрінде беру және қолдануды үйренеді Кейбір оқушылар: Мәселе есепті шешуде алгебралық тәсілін пайдалануды үйренеді.. |
|||||||
Бағалау критерийлері |
•Күрделі теңдеуді қарапайым түрге айналдырып шешу. • рационалды есептеу үшін көбейту қасиеттерін пайдалану; • бір таңбалы санға қалдықпен бөлуді шығару; • қосындыны және көбейтіндіні бір,екі таңбалы санға бөлу ережесін қолдану |
|||||||
Тілдік мақсаттар |
Тілдік оқу мақсаты • .... 17•5 (96:6, 75:15, 84:4) мәнін ауызша көбейту (бөлу) Пәндік лексика және терминология • көбейтудің терімділік қасиеті; • көбейтудің үлестірімділік қасиеті. |
|||||||
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
|||||||
Пәнаралық байланыстар |
Музыка, қазақ тілі. |
|||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу; |
|||||||
Ресурстар |
Топқа бөлуге арналған киіз үйлер , интерактивті тақта, жұмыс дәптері, қалам мен түрлі түсті қарындаш, стикер, видеоматериалдар., кері байланыс парағы т.б |
|||||||
Бастапқы білім |
Ондық құрамына негізделіп үш таңбалы сандарды қосуды және алуды ауызша орындау, үш таңбалысандарды қосу және алу алгоритмін, нөлге аяқталатын үш таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту және бөлу алгоритмдерін қолдану |
|||||||
Сабақтың барысы |
||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||
Сабақтың басы |
Жаңа топ құру Психологиялық ахуал қалыптастыру. Күлімдеп күн бүгін,қарайды маған да, Күлімдеп күн бүгін, қарайды саған да. Сәлем деймін достарға, сәлем барша ұстазға! Тату болып халықтар, Аман болсын балалар! Жұмыс ережесін келісу
Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда) Детектив әдісі 75: 15 64: 16 96: 16 50:25 80:20 Абай Құнанбаеватың туғанына 175 жыл сөйлемін шығару үшін тапсырмалар орындау. (Бүгігі сабақта сол мерекеге дайындық мақсатында тапсырмаларды орындаймыз.) ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау. «Киіз үйлер» арқылы топқа бөлінеді. Оқушыларды қалаған үйлерін алып, ( І,ІІ сандары бойынша ) топтарға бөлініп отырады. 1-топ «Абай ауылы» 2-топ «Ыбырай ауылы» Оқу мақсатын таныстыру (слайдта) Күтілетін нәтижені анықтау. 1Күрделі теңдеуді қарапайым теңдеуге ықшамдап түбірін табу. 2. Есепті шешуде алгебралық тәсілді пайдалану |
Оқушыларды топтарға бөлуге арналған киіз үй макеттері Слайдта көрсетілген Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмалары ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау. 1-топ «Абай ауылы» 2-топ «Ыбырай ауылы» |
||||||
Сабақтың ортасы |
Ширату тапсырмасы.№1 Қонақ кәде. Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда) Өзіндік жұмыс №2,4 Кубизм әдісі арқылы (Кубиктің әр бетінде әр балаға күрделі теңдеу жазылған тапсырма болады) Балалар киіз үйдегі 1,2,3,4,5 сандары бойынша тапсырманы алады. ҚБ Стикер арқылы бағалау. Дескриптор:
Өткен материалмен жұмыс. Топтық жұмыс. №3 Кестені толтыр. 2 топқа кестемен беру.Жауабын мұғалім ұсынады,оқушылар өздері тексереді. ҚБ «Киіз үйлердің түсі арқылы» Сергіту сәті «Желсіз түнде жарық ай.» Есепті модельдеуге ерекше көңіл бөлінеді.(тақтада) Бұл сабақта теңдеудің көмегімен шығарылатын есептердің топтамасы басталады. №7 тапсырмаға теңдеудің шешуін жазуды еске түсіруге көмектесетін тірек кесте берілген. (слайдта ) Ыбырай ауылының тапсырмасы: Зерттеу әдісі:Шығармашылық тапсырама :№8 тапсырмада арифметикалық таңбалар мен жақшалар қою қажет. Бұл – күрделілігі жоғары тапсырма. Дарынды оқушымен жұмыс.
.Көмек қажет ететін оқушыларға санды қалдықпен бөлуге тапсырма беріледі. Бағалау критерийі бойынша оқушылар өз жұмыстарын салыстыра отырып тексеру орындайды. Ары қарай өзін-өзі бағалау жұмысы жүргізіледі. ҚБ: Даналық кілттері арқылы бір-бірін бағалау. Сабақтың тақырыбына байланысты сұрақтар құрастыр. Әр жаңа сабақта немесе бекіту сабағында оқушылар сұрақтар құрастырады. Бұл тақырыпты ұғынып, дұрыс қабылдауға мүмкіндік береді. Оқулықта берілген сөздермен сұрақтар құрастыру керек. Мына тәсілдерді қолдануға болады: Блум текшесі. Дескриптор: Е септеудің ауызша және жазбаша тәсілдерін пайдалана отырып, қосу және азайту амалдарын орындау біліктері, безендіру, түсініктеме беру, дәлелдеу, оқу тапсырмаларын шешуде болжамдар айтып, оларды тексеру қажеттілігін түсіну үшін математикалық көрнекілік құралдарын (суреттер, сызбалар, схемалар, т.б.) түсіну және пайдалану білігі дамиды. |
Өзіндік жұмыс №2,4 Кубизм әдісі арқылы ҚБ Стикер арқылы бағалау Белсенді оқу тапсырмалары. Сергіту сәті «Желсіз түнде жарық ай.» Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату. ҚБ: Даналық кілттері арқылы бір-бірін бағалау. |
||||||
Сабақтың соңы |
Жаңа білім мен тәжірибені қолдану Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда) Үйге: 4,8 (2,3) 25-бет(киіз үйдің астында жазылған) Ыбырай Алтынсариннің өлеңімен аяқтау: Кел, балалар, оқылық! Оқығанды көңілге, Ықыласпен тоқылық! |
Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау, толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату. Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда) |
||||||
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
||||||
Дарынды оқушыларға: Есепті модельдеу, Шығармашылық тапсырама :№8, дарынды оқушыларға арналған тапсырма, Көмек қажет ететін оқушыға жеке тапсырма орындау. жұмыс. |
ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау. ҚБ Стикер арқылы бағалау. ҚБ «Киіз үйлердің түсі арқылы» ҚБ: Даналық кілттері арқылы бір-бірін бағалау «СМС жазу » кері байланыс. |
Денсаулық сақтау технологиял ары. Сергіту сәттері мен белсенді іс- әрекет түрлері. Осы сабақта қолданылат ын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары.Топта тату болуға; бір-бірін тыңдауға; |
||||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Сабақ мақсаттары дұрыс қойылған . Оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді. Ескенова Меруерт мен Қабыш Әлинұр ғана түсінбей жүрген, осы сабақтан кейңн түсінді Сабақта саралау кезеңдері жүргізілді. Сабақ кезеңдері сақталып,жоспар бойынша жұмыс жүргізілді. Уақытты тиімді пайдаландық. |
|||||||
|
||||||||
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |