Жаңа сабаққа
кіріспе
4
минут
|
Зымыран
сұрақтарын қояды.
1.Қылмыстық құқық
дегеніміз не? Қылмыстық іс-әрекет жасауға
және оған жаза белгілеуге байланысты қоғамдық қатынастарды реттеп
отыратын ережелер
жиынтығы.
2.Қылмыстық құқықта
қолданылатын қандай ережелер бар? Қорғау және реттеу,
ынталандыру.
3. Қылмыс жасаған
тұлғаның қылмыс жасаудан кейінгі қылмыстық жауаптылықтан босату
жағдайы неге байланысты? мінез-құлқына
4.ҚР Қылмыстық
кодексінің бесінші бөлімінде қылмыстық жауаптылықтан босатудың
қандай түрлері қарастырылған? -Шынайы өкінуге
байланысты
-қажетті қорғанс
шегінен шығу кезінде
-процестік
келісімнің талаптары орындалған
кезде
-татуласуға
байланысты
5. Қылмыстық
кодекстің 65-бабын қарастырайық. Мұнда
қылмыстық
жауаптылықтан бостаудың қандай
түрі қарастырылған? (іс-әрекетіне
өкіну)
|
Сұрақтарға жауап
береді
|
Қалаптастырушы
бағалау:
Сұрақтарға нақты
жауап береді.
«Жарайсың!» деген мақтау
сөзімен ынталандыру.
|
|
Сабақтың
ортасы
13
минут
|
«Зымыран
сұрақтарынан» кейін мұғалім оқушыларға
сабақтың тақырыбы мен мақсатын
таныстырады.
Сөзмаржан
«Зиянды»-бұл жерде: кесірлік,
кесапаттық, қоғамға қылымыс жасап қауіп төндірме деген
мағынада;
Қылмыс-бәлелі бүлік,
лаң:
Гуманизм (лат. humanitas — (human - Кісі) — адамның кісілік
қадір-қасиетін, адамның еркіндігін, адамның бақытқа құштарлығы мен
талпынысын, адамның құқығы мен жауапкершілігін, арын, намысын,
мейірбандығы мен қайсарлығын, адамның жасампаздығын - яғни адамның
барша адами қасиеттерін ұлықтайтын, даралығы мен дамуын діріптейтін
идея.
|
Дәптермен жұмыс
жасап, сөздіктердің мағынасын
түсінеді.
Оқушылар мұғалім
мағұлматын мұқият тыңдап,
түсінеді.
|
|
Интербелсенді
тақта
https://www.youtube.com/watch?v=DUlGzlFFZ3E
|
6
минут
8
минут
8
минут
|
№1-тапсырма.
Оқушыларға
«Үлестірме қағаз» таратады. Жазадан босату шарттарын түсіндіреді.
Түрлерін анықтайды.
|
(ҚК
65-б.);
|
|
(ҚК
66-б.);
|
|
(ҚК
67-б.);
|
|
(ҚК
68-б.);
|
ҚК 65-бабын
қарастырайық. Мұнда қылмыстық жауаптылықтан
босатудың іс-әрекетіне
өкіну түрі
қарастырылған.
1)
.........................................
2)
.........................................
3)
.........................................
4)
..........................................
5)
...........................................
№2-тапсырма:
«Аяқталмаған
сөйлем» әдісі арқылы мәтіннен дәлелді
үзінді келтіре отырып, сөйлемдерді жалғастырып, тұжырымды
ойларыңызды айтыңдар.
Жазадан босату
туралы шешім қабылданғанда заңның маңызды шарттарын
анықтаңыз.
1.Кінәсін
мойындау
дегеніміз
–
2.Қылмысты ашуға
көмектесу дегеніміз –
3.Келтірілген
шығынның орнын толтыру –
№3
тапсырма:
Мәтін мазмұны
негізінде өз көзқарасыңызды білдіріп, қылмыстық құқықбұзушылық
жасады деп анықталған кінәлі адамға қылмыстық жаза
қолданбай-ақ түзелетініне тән ізгілік қастеттерін
жазыңдар. қылмыстық жауаптылықтан босату жағдайда
қандай оң нәтижелерге қол жеткізуге болатынын жазыңдар. Өз
көзқарасыңызды дәлелдеу үшін мәтінді
қолданыңыздар.
|
Мәтінді оқып,
танысады. Тақырып мазмұнына байланысты кестені
толтырады.
Мәтіннен дәлелді
мазмұнды келтіре отырып, сөйлемдерді жалғастырып, тұжырымды ойларын
айтады. Сөйлемді
толықтырады.
Мәтін мазмұны
негізінде өз көзқарасың ызды білдіріу үшін мәтін үзінділерін орынды
қолданып, қылмыстық жауаптылықтан босату шарттарын
жазады.
|
Дескриптор:
- Жазадан босату
шарттарын жазады; 2 ұпай
-ҚК 65-бабы
жауаптылықтан босатудың іс-әрекетіне
өкіну түрін анықтайды.
1ұпай
Жалпы - 3ұпай
Дескриптор:
- Мәтіннен дәлелді
мазмұнды келтіре отырып, сөйлемдерді
жалғастырады.
2
ұпай;
Тұжырымды ойларын
айтады;
1
ұпай
Жалпы 3
ұпай
Дескриптор:
-Өз көзқарастарын
білдіріп, ізгілік қасиеттерін
жазады;
2
ұпай
-Өз көзқарастарын
дәлелдеу үшін мәтін мазмұнын орынды
қолданады;
2
ұпай.
Жалпы- 4
ұпай.
|
|
Сабақтың
соңы
Рефлексия
3
минут
|
«Шығу
билеті» әдісі арқылы сабақты
қорытындылайды.
-
Қылмыстық
жауаптылықтан босату шарттарын қалай
түсінесіңдер?
-
Қажетті қорғану ҚК
нешінші бабында көрсетілген?
(66-б.)
-
«Қорғау»
«Ынтымақтастық» «Реттеу» дегенді қалай
түсінесіңдер?
Үйге
тапсырма: Нақыл сөзерді талдау. Сұлтан
Қалиевтің «Ата Заң» өлеңін
жаттау.
|
Өз ойларын айқын
айтады
|
Мұғалімнің кері
байланысы Оқушыларды1-10 ұпай жүйесімен
бағалайды.
|
|