Материалдар / Ашық сабақ Қылмыстық жаза түсінігі және одан босату шарттары 10 сынып

Ашық сабақ Қылмыстық жаза түсінігі және одан босату шарттары 10 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ Қылмыстық жаза түсінігі және одан босату шарттары 10 сынып 10.2.4.5 -жеңілдететін және ауырлататын мән-жайларды ескере отырып қылмыстық құқықбқзушылықты бағалау: 10.2.4.6 - адамның қылмыстық жауаптылықтан босатылу шарттарын айқындау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Сәуір 2022
1638
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқамерзімді жоспар

Бөлім:

Қылмыстық құқық жүйесі

Пәні:

Құқық негіздері

Педагогтың аты-жөні:

Алмагамбетова Айгерим

Күні:

13.12.21ж.

Сыныбы: 10 «Б»

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Қылмыстық жаза түсінігі және одан босату шарттары

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:

10.2.4.6 – адамның қылмыстық жауаптылықтан босатылу шарттарын айқындау

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар орындайды: Тақырып мазмұнын түсінеді. Қылмыстық жазадан босату шарттарын талдайды;

Көпшілік оқушылар орындайды: Мәтіннен алған түсініктерін дәлелдеу үшін өз сөйлемдерін орынды қолданады;

Кейбір оқушылар орындайды: Қылмыстық жазадан босату шарттарында көрсетілген қағидаларды түсініп, өз көзқарастарын білдіреді.


Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагагтың іс-әрекеті

Оқушының іс- әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

2минут

I.Ұйымдастыру кезеңі:

а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу.

ә) Сабаққа дайындығын бақылау.


1 минут

Ең алдымен өткен тақырыпты еске түсіру үшін келесі сұрақтар қойылады.

  1. Жаза дегеніміз не? Соттың шешімімен тағайындалатын мемлекеттік мәжбірлеу шарасы.

  2. Жаза қолданудың мақсаты неде?

1.әлеуметтік әділеттікті орнату

2. құқықбұзушыны түзету

3.жаңа қылмыстардың алдын алу


Жаңа сабаққа кіріспе

4 минут


Зымыран сұрақтарын қояды.

1.Қылмыстық құқық дегеніміз не? Қылмыстық іс-әрекет жасауға және оған жаза белгілеуге байланысты қоғамдық қатынастарды реттеп отыратын ережелер жиынтығы.

2.Қылмыстық құқықта қолданылатын қандай ережелер бар? Қорғау және реттеу, ынталандыру.

3. Қылмыс жасаған тұлғаның қылмыс жасаудан кейінгі қылмыстық жауаптылықтан босату жағдайы неге байланысты? мінез-құлқына

4.ҚР Қылмыстық кодексінің бесінші бөлімінде қылмыстық жауаптылықтан босатудың қандай түрлері қарастырылған? -Шынайы өкінуге байланысты

-қажетті қорғанс шегінен шығу кезінде

-процестік келісімнің талаптары орындалған кезде

-татуласуға байланысты


5. Қылмыстық кодекстің 65-бабын қарастырайық. Мұнда қылмыстық

жауаптылықтан бостаудың қандай түрі қарастырылған? (іс-әрекетіне өкіну)


Сұрақтарға жауап береді


Қалаптастырушы бағалау:

Сұрақтарға нақты жауап береді.

«Жарайсың!» деген мақтау сөзімен ынталандыру.


Сабақтың ортасы

13 минут

«Зымыран сұрақтарынан» кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстырады.

Сөзмаржан

«Зиянды»-бұл жерде: кесірлік, кесапаттық, қоғамға қылымыс жасап қауіп төндірме деген мағынада;

Қылмыс-бәлелі бүлік, лаң:


Гуманизм (лат. humanitas — (human - Кісі) — адамның кісілік қадір-қасиетін, адамның еркіндігін, адамның бақытқа құштарлығы мен талпынысын, адамның құқығы мен жауапкершілігін, арын, намысын, мейірбандығы мен қайсарлығын, адамның жасампаздығын - яғни адамның барша адами қасиеттерін ұлықтайтын, даралығы мен дамуын діріптейтін идея.





Дәптермен жұмыс жасап, сөздіктердің мағынасын түсінеді.


Оқушылар мұғалім мағұлматын мұқият тыңдап, түсінеді.



Интербелсенді тақта


https://www.youtube.com/watch?v=DUlGzlFFZ3E

6 минут























8 минут























8 минут

1-тапсырма.

Оқушыларға «Үлестірме қағаз» таратады. Жазадан босату шарттарын түсіндіреді. Түрлерін анықтайды.



(ҚК 65-б.);


(ҚК 66-б.);


(ҚК 67-б.);


(ҚК 68-б.);


ҚК 65-бабын қарастырайық. Мұнда қылмыстық жауаптылықтан босатудың іс-әрекетіне өкіну түрі қарастырылған.

1) .........................................

2) .........................................

3) .........................................

4) ..........................................

5) ...........................................



2-тапсырма:

«Аяқталмаған сөйлем» әдісі арқылы мәтіннен дәлелді үзінді келтіре отырып, сөйлемдерді жалғастырып, тұжырымды ойларыңызды айтыңдар.


Жазадан босату туралы шешім қабылданғанда заңның маңызды шарттарын анықтаңыз.

1.Кінәсін мойындау

дегеніміз –

2.Қылмысты ашуға көмектесу дегеніміз –

3.Келтірілген шығынның орнын толтыру –







3 тапсырма:

Мәтін мазмұны негізінде өз көзқарасыңызды білдіріп, қылмыстық құқықбұзушылық жасады деп анықталған кінәлі адамға қылмыстық жаза қолданбай-ақ түзелетініне тән ізгілік қастеттерін жазыңдар. қылмыстық жауаптылықтан босату жағдайда қандай оң нәтижелерге қол жеткізуге болатынын жазыңдар. Өз көзқарасыңызды дәлелдеу үшін мәтінді қолданыңыздар.


Мәтінді оқып, танысады. Тақырып мазмұнына байланысты кестені толтырады.






















Мәтіннен дәлелді мазмұнды келтіре отырып, сөйлемдерді жалғастырып, тұжырымды ойларын айтады. Сөйлемді толықтырады.



Мәтін мазмұны негізінде өз көзқарасың ызды білдіріу үшін мәтін үзінділерін орынды қолданып, қылмыстық жауаптылықтан босату шарттарын жазады.








Дескриптор:

- Жазадан босату шарттарын жазады; 2 ұпай

-ҚК 65-бабы жауаптылықтан босатудың іс-әрекетіне өкіну түрін анықтайды. 1ұпай

Жалпы - 3ұпай

















Дескриптор:

- Мәтіннен дәлелді мазмұнды келтіре отырып, сөйлемдерді жалғастырады.

2 ұпай;

Тұжырымды ойларын айтады;

1 ұпай

Жалпы 3 ұпай



Дескриптор:

-Өз көзқарастарын білдіріп, ізгілік қасиеттерін жазады;

2 ұпай

-Өз көзқарастарын дәлелдеу үшін мәтін мазмұнын орынды қолданады;

2 ұпай.

Жалпы- 4 ұпай.


Сабақтың соңы


Рефлексия

3 минут

«Шығу билеті» әдісі арқылы сабақты қорытындылайды.

  1. Қылмыстық жауаптылықтан босату шарттарын қалай түсінесіңдер?

  2. Қажетті қорғану ҚК нешінші бабында көрсетілген? (66-б.)

  3. «Қорғау» «Ынтымақтастық» «Реттеу» дегенді қалай түсінесіңдер?

Үйге тапсырма: Нақыл сөзерді талдау. Сұлтан Қалиевтің «Ата Заң» өлеңін жаттау.

Өз ойларын айқын айтады

Мұғалімнің кері байланысы Оқушыларды1-10 ұпай жүйесімен бағалайды.






































1-тапсырма. Орындау уақыты - 6минут

Оқушыларға «Үлестірме қағаз» таратады. Жазадан босату шарттарын түсіндіреді. Түрлерін анықтайды.


(ҚК 65-б.);


(ҚК 66-б.);


770 ₸ - Сатып алу
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ