Ашық сабақ Қыпшақ хандығы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ Қыпшақ хандығы

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға өз білімін арттыруға қосымша көмек әдіс-тәсіл алмасу
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

6.2A Х – XІІІ ғғ. Қазақстан территориясындағы мемлекеттер

Мектеп: № 13 орта мектеп

Күні: 28.11.2018ж


Мұғалімнің аты-жөні: Илешова Д.Ш


Сынып: 6 А


Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы


Қыпшақ хандығы

Зерттеу сұрағы

Не себепті Еуразия даласы «Дешті Қыпшақ» деп аталды?


Сабақтың түрі

Жаңа білімді игеру сабағы


Сабақ мақсаттары


Қыпшақтардың Еуразия тарихындағы орнын анықтап, көрші елдермен қарым-қатынасын талдау, қыпшақтардың қазақ халқының ата-тегі екендігін дәлелдеу


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

  • X – XIII ғғ. мемлекеттерді білу және картаны қолдану арқылы

саяси үдерістерді түсіндіру;

  • қыпшақтардың Еуразия тарихындағы орнын анықтау

  • көшпелілердің әскери өнері жетістіктерін талдау

  • тарихи оқиғалар мен процестердің сабақтастығын сипаттауда «Ұлы Дала» ұғымын қолдану

Бағалау критерийлері




Қыпшақтардың Шығыс Еуропа, Кіші Азия, Кавказ, Орта Азия елдерімен қарым-қатынасы туралы мәліметті мәтіннен алып, қыпшақтардың әскери және дипломатиялық өнері жоғары болғанын талдайды; Қыпшақтардың қазақ халқының ата тегі екендігіне қазіргі замандағы жер аумағы, рулар, жазба деректер негізінде дәлел келтіреді

Құндылықтарды дарыту

Қыпшақтардың елін, жерін қорғауы, әскери өнерін білуі арқылы патриотизм, өз елі үшін мақтаныш, құрмет құндылықтарын бойына дарыту

Пәнаралық байланыстар

Оқылым, жазылым тапсырмаларын орындату арқылы қазақ тілімен байланысты, картамен жұмыс арқылы географиямен байланысты жүзеге асыру

АКТ қолдану дағдылары

Интерактивті тақта мен презентация жаңа сабақ материалын игеруде пайдаланылады

Бастапқы білім

Орта ғасырлық Қыпшақ мемлекетінің географиялық орналасуы, саяси тарихы, шаруашылығы, тұрмыс-тіршілігі, кәсібі туралы біледі

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар




25 мин





































3 мин


1. Ұйымдастыру кезеңі.

Сыныпты топқа бөлу, сабаққа даярлық жасау.


2. Үй тапсырмасын сұрау: «Блиц-турнир»

3 топқа найман,керейіт, жалайыр тайпалары туралы сұрақтар қойылады.


3. Постер қорғау.

1-топ

Картадан Қыпшақ мемлекетінің территориясын анықтайды, құрылу тарихын баяндайды.

2-топ.

Этникалық құрамы мен қоғамдық құрылысын сипаттайды.

3-топ.

Шаруашылығына сипаттама береді.




Дескрипторлар:

Қыпшақ хандығының аумағын кескін картада дұрыс көрсетеді;

Көршілес мемлекеттерді белгілейді;

Екі орталығын белгілейді.




4. «Құмырсқа» әдісі

1 топ

Қыпшақ-Хорезм қатынасы.


2 топ

Қыпшақ-Славиян қатынасы.


3 топ

Қыпшақтардың әскери өнері.


Әр топтан 2 оқушы тақтаға ілінген мәтінді оқып, тобына келіп түсінгенін баяндайды. Топ мүшелері жазып, мәтінді құрастырады.

Тапсырманы қорытындылау: Не себепті Еуразия даласы «Дешті Қыпшақ» деп аталды?


Дескрипторы:

1-топ. Қыпшақтардың Еуразия тарихындағы орнын анықтап, Киев Русі мен Византия елдермен қарым-қатынаста болғанын және әскери күш-қуатын дәлелдейді;

2-топ. Қыпшақтардың Еуразия тарихындағы орнын анықтап, Грузия мен Венгрия елдермен қарым-қатынаста болғанын және әскери күш-қуатын дәлелдейді;дәлелдейді;

3-топ. Қыпшақтардың Еуразия тарихындағы орнын анықтап, Египет мемлекетімен байланыс болғанын және қыпшақтардың әскери өнер жетістіктіктерін дәлелдейді;


Слайдтар



Ежелгі Қазақстан. Балалар энциклопедиясы. –Алматы: «Аруна», 2002 ж.


Таратпа материал

(карточкалар)


Қосымша-1









Слайдтар


Қосымша-2 Мәтін


http://www.youtube.com/watch?v=0FPB_-4i7U4

Половцы, Кыпчаки, Куманы.







Карта

«XI-XIIIғ.ғ

Қазақстан»


Сабақты бекіту



Қорытындылау кезеңі

5-мин







5. «Карта» ойыны



6.Кері байланыс.

«Бас бармақ»

«Мұғалімге хат» әдісі.


Үйге тапсырма

Жаңа игерілген білімді қайталау, пысықтау;

«Дешті Қыпшақ жері - менің атамекенім» тақырыбына 70 сөзден тұратын ой-толғау жазу



Слайдтар



Стикерлер




Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Топ мүшелері

Үй тапсырмасы

Постер құрау

Құмырсқа

Карта ойыны

Қорытынды






















Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы



Тілдік қабілеті жоғары оқушылар тілдік қабілеті төмен оқушылармен араластырылып отырғызылады.

Қабілеті жоғары оқушылар ой қорытынды жасайды, тапсырмалар бойынша 3-тен артық дәлелдер келтіре алады

Сабақтың әр кезеңінде оқушылардың материалды меңгеруі қандай деңгейде екенін анықтау үшін бағалау критерийіне сәйкес топтар өзара бір-бірін бағалайды, мұғалім оқушыларды өзі бағалайды, оқушылар өзін-өзі бағалайды.


Компьютерді, ноутбуктерді тек тапсырма кезінде аз уақыт жұмыс жасап өшіру, интерактивті тақтаны қажет емес уақытта сөндіріп қою.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.06.2019
1408
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі