|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 6.2A Х – XІІІ ғғ. Қазақстан территориясындағы мемлекеттер |
Мектеп: № 13 орта мектеп |
||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: 28.11.2018ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Илешова Д.Ш |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 6 А |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Қыпшақ хандығы |
||||||||||||||||||||||||||
|
Зерттеу сұрағы |
Не себепті Еуразия даласы «Дешті Қыпшақ» деп аталды? |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың түрі |
Жаңа білімді игеру сабағы
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Қыпшақтардың Еуразия тарихындағы орнын анықтап, көрші елдермен қарым-қатынасын талдау, қыпшақтардың қазақ халқының ата-тегі екендігін дәлелдеу |
||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
саяси үдерістерді түсіндіру;
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
Қыпшақтардың Шығыс Еуропа, Кіші Азия, Кавказ, Орта Азия елдерімен қарым-қатынасы туралы мәліметті мәтіннен алып, қыпшақтардың әскери және дипломатиялық өнері жоғары болғанын талдайды; Қыпшақтардың қазақ халқының ата тегі екендігіне қазіргі замандағы жер аумағы, рулар, жазба деректер негізінде дәлел келтіреді |
||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Қыпшақтардың елін, жерін қорғауы, әскери өнерін білуі арқылы патриотизм, өз елі үшін мақтаныш, құрмет құндылықтарын бойына дарыту |
||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Оқылым, жазылым тапсырмаларын орындату арқылы қазақ тілімен байланысты, картамен жұмыс арқылы географиямен байланысты жүзеге асыру |
||||||||||||||||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Интерактивті тақта мен презентация жаңа сабақ материалын игеруде пайдаланылады |
||||||||||||||||||||||||||
|
Бастапқы білім |
Орта ғасырлық Қыпшақ мемлекетінің географиялық орналасуы, саяси тарихы, шаруашылығы, тұрмыс-тіршілігі, кәсібі туралы біледі |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||
|
25 мин 3 мин |
1. Ұйымдастыру кезеңі. Сыныпты топқа бөлу, сабаққа даярлық жасау. 2. Үй тапсырмасын сұрау: «Блиц-турнир» 3 топқа найман,керейіт, жалайыр тайпалары туралы сұрақтар қойылады. 3. Постер қорғау. 1-топ Картадан Қыпшақ мемлекетінің территориясын анықтайды, құрылу тарихын баяндайды. 2-топ. Этникалық құрамы мен қоғамдық құрылысын сипаттайды. 3-топ. Шаруашылығына сипаттама береді. Дескрипторлар: Қыпшақ хандығының аумағын кескін картада дұрыс көрсетеді; Көршілес мемлекеттерді белгілейді; Екі орталығын белгілейді. 4. «Құмырсқа» әдісі 1 топ Қыпшақ-Хорезм қатынасы. 2 топ Қыпшақ-Славиян қатынасы. 3 топ Қыпшақтардың әскери өнері. Әр топтан 2 оқушы тақтаға ілінген мәтінді оқып, тобына келіп түсінгенін баяндайды. Топ мүшелері жазып, мәтінді құрастырады. Тапсырманы қорытындылау: Не себепті Еуразия даласы «Дешті Қыпшақ» деп аталды?
Дескрипторы: 1-топ. Қыпшақтардың Еуразия тарихындағы орнын анықтап, Киев Русі мен Византия елдермен қарым-қатынаста болғанын және әскери күш-қуатын дәлелдейді; 2-топ. Қыпшақтардың Еуразия тарихындағы орнын анықтап, Грузия мен Венгрия елдермен қарым-қатынаста болғанын және әскери күш-қуатын дәлелдейді;дәлелдейді; 3-топ. Қыпшақтардың Еуразия тарихындағы орнын анықтап, Египет мемлекетімен байланыс болғанын және қыпшақтардың әскери өнер жетістіктіктерін дәлелдейді; |
Слайдтар Ежелгі Қазақстан. Балалар энциклопедиясы. –Алматы: «Аруна», 2002 ж. Таратпа материал (карточкалар) Қосымша-1 Слайдтар Қосымша-2 Мәтін http://www.youtube.com/watch?v=0FPB_-4i7U4 Половцы, Кыпчаки, Куманы. Карта «XI-XIIIғ.ғ Қазақстан» |
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақты бекіту Қорытындылау кезеңі 5-мин |
5. «Карта» ойыны 6.Кері байланыс. «Бас бармақ» «Мұғалімге хат» әдісі. Үйге тапсырма Жаңа игерілген білімді қайталау, пысықтау; «Дешті Қыпшақ жері - менің атамекенім» тақырыбына 70 сөзден тұратын ой-толғау жазу |
Стикерлер |
|||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
|
Денсаулық
және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік қабілеті жоғары оқушылар тілдік қабілеті төмен оқушылармен араластырылып отырғызылады. Қабілеті жоғары оқушылар ой қорытынды жасайды, тапсырмалар бойынша 3-тен артық дәлелдер келтіре алады |
Сабақтың әр кезеңінде оқушылардың материалды меңгеруі қандай деңгейде екенін анықтау үшін бағалау критерийіне сәйкес топтар өзара бір-бірін бағалайды, мұғалім оқушыларды өзі бағалайды, оқушылар өзін-өзі бағалайды.
|
Компьютерді, ноутбуктерді тек тапсырма кезінде аз уақыт жұмыс жасап өшіру, интерактивті тақтаны қажет емес уақытта сөндіріп қою. |
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ Қыпшақ хандығы
Ашық сабақ Қыпшақ хандығы
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 6.2A Х – XІІІ ғғ. Қазақстан территориясындағы мемлекеттер |
Мектеп: № 13 орта мектеп |
||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: 28.11.2018ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Илешова Д.Ш |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 6 А |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Қыпшақ хандығы |
||||||||||||||||||||||||||
|
Зерттеу сұрағы |
Не себепті Еуразия даласы «Дешті Қыпшақ» деп аталды? |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың түрі |
Жаңа білімді игеру сабағы
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Қыпшақтардың Еуразия тарихындағы орнын анықтап, көрші елдермен қарым-қатынасын талдау, қыпшақтардың қазақ халқының ата-тегі екендігін дәлелдеу |
||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
саяси үдерістерді түсіндіру;
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
Қыпшақтардың Шығыс Еуропа, Кіші Азия, Кавказ, Орта Азия елдерімен қарым-қатынасы туралы мәліметті мәтіннен алып, қыпшақтардың әскери және дипломатиялық өнері жоғары болғанын талдайды; Қыпшақтардың қазақ халқының ата тегі екендігіне қазіргі замандағы жер аумағы, рулар, жазба деректер негізінде дәлел келтіреді |
||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Қыпшақтардың елін, жерін қорғауы, әскери өнерін білуі арқылы патриотизм, өз елі үшін мақтаныш, құрмет құндылықтарын бойына дарыту |
||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Оқылым, жазылым тапсырмаларын орындату арқылы қазақ тілімен байланысты, картамен жұмыс арқылы географиямен байланысты жүзеге асыру |
||||||||||||||||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Интерактивті тақта мен презентация жаңа сабақ материалын игеруде пайдаланылады |
||||||||||||||||||||||||||
|
Бастапқы білім |
Орта ғасырлық Қыпшақ мемлекетінің географиялық орналасуы, саяси тарихы, шаруашылығы, тұрмыс-тіршілігі, кәсібі туралы біледі |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||
|
25 мин 3 мин |
1. Ұйымдастыру кезеңі. Сыныпты топқа бөлу, сабаққа даярлық жасау. 2. Үй тапсырмасын сұрау: «Блиц-турнир» 3 топқа найман,керейіт, жалайыр тайпалары туралы сұрақтар қойылады. 3. Постер қорғау. 1-топ Картадан Қыпшақ мемлекетінің территориясын анықтайды, құрылу тарихын баяндайды. 2-топ. Этникалық құрамы мен қоғамдық құрылысын сипаттайды. 3-топ. Шаруашылығына сипаттама береді. Дескрипторлар: Қыпшақ хандығының аумағын кескін картада дұрыс көрсетеді; Көршілес мемлекеттерді белгілейді; Екі орталығын белгілейді. 4. «Құмырсқа» әдісі 1 топ Қыпшақ-Хорезм қатынасы. 2 топ Қыпшақ-Славиян қатынасы. 3 топ Қыпшақтардың әскери өнері. Әр топтан 2 оқушы тақтаға ілінген мәтінді оқып, тобына келіп түсінгенін баяндайды. Топ мүшелері жазып, мәтінді құрастырады. Тапсырманы қорытындылау: Не себепті Еуразия даласы «Дешті Қыпшақ» деп аталды?
Дескрипторы: 1-топ. Қыпшақтардың Еуразия тарихындағы орнын анықтап, Киев Русі мен Византия елдермен қарым-қатынаста болғанын және әскери күш-қуатын дәлелдейді; 2-топ. Қыпшақтардың Еуразия тарихындағы орнын анықтап, Грузия мен Венгрия елдермен қарым-қатынаста болғанын және әскери күш-қуатын дәлелдейді;дәлелдейді; 3-топ. Қыпшақтардың Еуразия тарихындағы орнын анықтап, Египет мемлекетімен байланыс болғанын және қыпшақтардың әскери өнер жетістіктіктерін дәлелдейді; |
Слайдтар Ежелгі Қазақстан. Балалар энциклопедиясы. –Алматы: «Аруна», 2002 ж. Таратпа материал (карточкалар) Қосымша-1 Слайдтар Қосымша-2 Мәтін http://www.youtube.com/watch?v=0FPB_-4i7U4 Половцы, Кыпчаки, Куманы. Карта «XI-XIIIғ.ғ Қазақстан» |
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақты бекіту Қорытындылау кезеңі 5-мин |
5. «Карта» ойыны 6.Кері байланыс. «Бас бармақ» «Мұғалімге хат» әдісі. Үйге тапсырма Жаңа игерілген білімді қайталау, пысықтау; «Дешті Қыпшақ жері - менің атамекенім» тақырыбына 70 сөзден тұратын ой-толғау жазу |
Стикерлер |
|||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
|
Денсаулық
және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік қабілеті жоғары оқушылар тілдік қабілеті төмен оқушылармен араластырылып отырғызылады. Қабілеті жоғары оқушылар ой қорытынды жасайды, тапсырмалар бойынша 3-тен артық дәлелдер келтіре алады |
Сабақтың әр кезеңінде оқушылардың материалды меңгеруі қандай деңгейде екенін анықтау үшін бағалау критерийіне сәйкес топтар өзара бір-бірін бағалайды, мұғалім оқушыларды өзі бағалайды, оқушылар өзін-өзі бағалайды.
|
Компьютерді, ноутбуктерді тек тапсырма кезінде аз уақыт жұмыс жасап өшіру, интерактивті тақтаны қажет емес уақытта сөндіріп қою. |
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













