Материалдар / Ашық сабақ "Қыс"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Қыс"

Материал туралы қысқаша түсінік
Абай Құнанбайұлының Қыс өлеңіне ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қаңтар 2018
448
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тексерілді:

Сабақтың тақырыбы:

Абай. Қыс

Күні: 14.12.2017

Сынып:3

Сабақта меңгерілетін

дағдылық мақсаттар

Ұлы ақын Абай атамыздың өмірі мен шығармашылығы туралы түсінік беріп, оқушылардың білімін көтеру;


Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар білуге тиісті:

Автордың өмірі мен шығармашылығы туралы біледі.

Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс:

Тақырып мазмұнын түінуі тиіс

Кейбір оқушылар білуге тиіс:

Автордың өзге де шығармаларын.

Бұрыннан бар білімдері

Тапсырмаларды сатылай кешенді талдауды біледі.

Жоспар

Жоспарланған

уақыттар

Жоспарланған уақыт (жаттығулар)

Ресурстар

Басталуы

Ұйымдастыру кезеңі

Психологиялық дайындық.


«Қар лақтыру» әдісі арқылы үй тапсырмасы қорытындыланады.

  1. Қайрат үйіндегі нешінші бала?

  • Жеті баланың үшіншісі

  1. Қайраттың әкесі мен анасы кім?

  • Әкесі Ноғайбай, анасы Дәметкен.

  1. Жиырма бір жасар Қайраттың өсет қалдыруына не себеп болды?

  • Қысқа өмірінде көрген- білгендері, көңіліне түйгендері әсер етті.

  1. Жастықпен ерте қоштасып, тез есеюіне не әсер етті?

  • Қапастағы қаралы күндер суреті.

  1. Қ. Рысқұлбеков қандай көтеріліске қатысты?

  • Желтоқсан.

  1. Азаттық үшін жан аямаған тағы кімдерді білеміз?

  • Асанова Ләззат, Сыпатайұлы Ербол, Мұхаммеджанқызы Сәбира, Ноғайбайұлы Қайрат.

  1. Тәуелсіздікті қай жылы алды?

  • 1991 жылы 16 желтоқсан.

Жұмбақтар арқылы топқа ат қою

Қыста ғана болады,

Ұстасаң қолың тонады.                 ( Қар)

Жазда болмайды,

Қыста болады.

Терезеге қонады,

Әсем ою ояды.             ( Қырау )

Отқа жанбас, 

Суға батпас.                 ( Мұз )

Қанаты жоқ - ұшады.

Аяғы жоқ – желеді.

Аузы жоқ – ұлиды.             (Боран)

Демек бүгінгі сабағымыз тақырыбы

Жылдың қай мезгіліне байланысты болмақ.

Қыстың көріністері арқылы оқушылар топтарға бөлінеді.

Қызығушылықты ояту Абай Құнанбаев 1845 жылы жылан жылында Шыңғыс тауында (бұрынғы Семей облысында ) дүниеге келген. Әкесі Құнанбай тілге шешен, ақылға бай, ел басқарған адам. Әжесі Зере мен анасы Ұлжаннан көптеген әңгімелер естіп өсті, бала кезінен сүйді. Абай небәрі үш жыл мұсылманша, үш ай орысша оқыды. Бұл жылдары араб, парсы, шағатай тілдерін жақсы меңгерді

-Қыс өлеңін Абай атамыз 1884 жылы Семей өңірінде қыс қатты болып ел жұтаған, мал қырылған екен.Қыста жауған қар сәуір айында бір-ақ еріген.Бұл өлең сол кезеңде жазылған. 
Сондықтан ақын қысты «Ақ киімді, денелі, ақ сақалды” зор тұлғалы адам ретінде сипаттаған. 

Абай Құнанбаев - Ұлы Ақын-жазушы

Лирик – ақын, сазгер, ағартушы, саясаткер,философ. қара сөздің зергері, қазақ әдебиетінің негізін салушы

Шешесі Ұлжан

Әкесі Құнанбай

Әжесі Зере
«Қыс» өлеңін мұғалім жатқа оқиды.
Оқушыларға мәнерлеп оқытады.

Өлеңнің мазмұнын ашу.Сұрақ-жауап. 
1.Автор қысты кімге теңейді? 
2.Шалдың киімдері қандай? 
3.Киім деп отырғаны не? 
4.Малшы туралы не делінген? 
5.Балалар туралы не делінген? 
6.Қыс несімен көңілді? 


Таныстыры

лым.

Ортасы


Жаңа сабақ

-Бүгінгі тақырып қалай аталады?

Дәптермен жұмыс

Мұғалімнің түсіндірмесі

Автор портреті, дәптерлер.,тақырып жазу.











.


1 топ. Абайдың қысын бейнелеу.

2 топ. Абай кім? Топтастыру

3 топ. Өлеңді өз сөздерімен әңгімелеу.

4 топ. Ұйқасын тап

Ойнайық деп... Ойнайық деп балаға,
Қыс шақырып... Қыс шақырып тұрғандай.
Борандатқан .... Борандатқан табиғат,
Далаға ән... Далаға ән салғандай.

Дәптермен жұмыс. Сөздік жұмыс.

1.соқыр, мылқау-ештеңені көрмейді, естімейді. 
2.домбығып-суықтан ісіп, қызару. 
3. долданғанда-ашуланғанда 
4.үсік шалу- үсу, тоңу 
5.Шидем-қой жүнінен тоқылған сырт киім 
Интербелсенді тақтада  бірнеше сөз тіркестері және адам бейнесіндегі қыстың суреті беріледі.

Қоқыс жәшігі әдісі.

Мақсаты: «үнсіз оқушыларды» ынталандыру

Ақ сақалды, түсі жылы, басын сіліксе қар жауады, сарқырап ағады, үсік шалды, суыққа шыдамай, бұлтсыз аспан, бетті шымшыды, қар еріді, алай-дүлей боран.

Тапсырмалар жазылған парақша















Берілген сөз тіркестерінен бүгінгі сабақ мазмұнына сай емес сөздерді қоқыс жәшігіне тастайды. Қалған сөздермен суреттегі адам бейнесіндегі қысты сипаттайды.

Аяқталуы

Сабақты бекіту.

1-топ. Қыс мезгілі туралы әңгімелейді.

2-топ. Қысқы жануарлар тіршілігі.

3- топ. Қысқы өсімдіктер тіршілігі.

4-топ. Қысқы адвм еңбегі.

Оқушылар әңгімелеп, өз ойларын ортаға салады.

Үйге тапсырма: Өлеңді жаттау. Қыс туралы мақал- мәтел жазып келу.

Бағалау



   - өте жақсы

  - жақсы

- әлі де еңбектену керек

Шағын топтағы оқушыларды аққала суреті арқылы бағалау

Кері байланыс

Оқушылар бүгінгі сабақты түсінген- түсінбегендерін стикер арқылы тақтаға жапсырады.





















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!