Қызығушылықты
ояту
«Бір
қадам» әдісі бойынша сабаққа қатысты
материалды жинақтау
-
Негіздері бәрдей
дәрежелерді көбейткенде, олардың дәреже көрсеткіштері
.....
-
Көпмүше деп нені
атаймыз?
-
Бірдей немесе
коэффиценттері өзгеше бірмүшелерді не деп
атаймыз?
-
Егер жақшаның
алдында «плюс» таңбасы болса, онда
жақша ішіндегі мүшелердің таңбасы қалай
өзгереді?
-
Егер жақшаның
алдында «минус» таңбасы болса, онда
жақша ішіндегі мүшелердің таңбасы қалай
өзгереді?
-
Бірмүшені көпмүшеге,
көпмүшені көпмүшеге көбейту ережесін
айтыңдар?
-
Ұқсас мүшелерді біріктіру
дегенді қалай түсінесіңдер?
«Серпінді сауал» әдісі
арқылы жаңа білімнің тақырыбын
ашу.
интербелсенді
тақтадан мейлінше үлкен етіп көрсетіп, қандай тақырып қояр
едіңдер?-деген сауал беріледі.
Формула есептерге қалай
қолданылады?
Теңдік қай уақытта
орындалады?
Түрлендірулер жасауға
бола ма?
Осылайша сабақтың тақырыбы
анықталады.
Тапсырмалар
ұсынады.
«Табақ
тарту» әдісі бойынша әр оқушыға жеке
тапсырмалар (№331-341 есептер) беріледі. Топтық жұмыс
орындалады.
Көпмүше түрінде
келтіріңдер
1)
2)
Дескриптор
-
көпмүшелерді көбейте алады -
1
-
Ұқсас мүшелерді біріктіре
алады - 1
Екі мүшені квадрат түрінде
жазыңдар
1)
2)
Дескриптор
1.Формуланы пайдалана алады -
1
2.Көбейткіштерге
жіктей алады -
1
Көбейткіштерге
жіктеңдер
-
-
Дескриптор
1.Формуланы пайдалана алады -
1
2.Өрнекті түрлендіре
алады - 1
«Ойлан, бірік,
бөліс» әдісі арқылы топтық
жұмыс
Деңгейлік
тапсырмалар
І
тапсырма:
Көбейтуді
орындаңдар:
1)
(m+n)(m-n) 2)
3)
Дескриптор
1.көпмүшелерді көбейте алады -
1
2.Формуланы пайдаланып
ықшамдай алады - 1
ІІ
тапсырма:
Көбейткіштерге
жіктеңдер:
1)
2)
100
3)
10х4–20х2у3+10у6
Дескриптор
1.Формуланы пайдалана алады -
1
2.Көбейткіштерге
жіктей алады -
1
ІІІ
тапсырма:
Теңдеуді
шешіңдер:
1)
2) 3)
(х-3)(х+3 (х-9)(х+9) (х-4)(х-4)
х х х
Дескриптор
1.Формуланы пайдалана алады -
1
2.Теңдеудің түбірін таба алады
- 1
|