Материалдар / Ашық сабақ "Қысқаша көбейту формулалары" 7 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Қысқаша көбейту формулалары" 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған бағдарлама бойынша жасалған ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қараша 2018
5977
26 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары


Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

7.3В: Қысқаша көбейту формулалары

Күні:16.06.2017ж

Мектеп: «Бабай-Қорған» жом

Мұғалімнің аты-жөні: Зубайраев Шынгысхан Маханбетович

Сынып: 7

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Қысқаша көбейту формуласы


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары ( оқу бағдарламасына сілтеме)

7.2.1.10

қысқаша көбейту формулаларын білу және қолдану;

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар

қысқаша көбейту формулаларын біледі

Көпшілік оқушылар:

Қысқаша көбейту формулаларын қолданады және түрлендіре алады

Кейбір оқушылар:

Тақырыпқа қатысты формулаға талдау жасап, зерттеу жүргізеді, есептер құрастырады

Бағалау критерийлері

  • Екі өрнектің квадраттарының айырымының формуласын біледі.

  • Екі өрнектің қосындысының немес айырымының квадратын табу формуласын біледі.

  • Формулаларды қолдана отырып, практикалық мазмұнды есептерді шығара алады.

Тілдік мақсаттар

, формуласының математикалық оқылуын ауызша тұжырымдай біледі;


Лексика және терминология:

-Екі өрнектің квадраттарының айырымының формуласын

- Екі өрнектің қосындысының квадраты ;

- Екі өрнектің айырмасының квадраты;

Құндылықтарды дарыту



«Мәңгілік ел» құндылығы. Жалпыға бірдей еңбек қоғамы. Еңбек және шығармашылық, ынтымақтастық, өмір бойы білім алу.


Пәнаралық байланыстар

Тарих, информатика.

АКТ қолдану

дағдылары

Презентация слайдтары, электронды оқулық,интербелсенді тақта.

Алдыңғы білім


Көпмүшені көпмүшеге көбейту

Көпмүшені көбейткіштерге жіктеу

Ұқсас мүшелерді біріктіру

Таңбалардың өзгеру ерекшеліктері


Оқыту әдістері

«Көршіңді таныстыр», «Саяхатқа шығу», «Сен маған, мен саған», «Бір қадам», «Табақ тарту» ,«Ойлан, бірік,бөліс», « сәйкестендіру тесті», «пошта».



Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

8 мин


Ұйымдастыру кезеңі

  1. «Көршіңді таныстыр» әдісімен 1 минуттық диалог орнату арқылы ынтымақтастық атмосферасын орнату


  1. «Саяхатқа шығу» әдісі бойынша 3 топқа бірігеді.

Нұсқау:

Оқушылардың ішінен 3 оқушы өз еріктерімен ортаға таңдалады. Ол оқушылар саяхатқа шығатын орынды белгілейді. Өздеріне көмекшілер (кеңесші, аспазшы, жүргізуші, медбике, т.б.) тағайындайды. Осылайша сыныптағы оқушылар топқа бірігеді.


  1. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстырамын.

Оқушыларға бағалау парағын таратамын

  1. «Сен маған, мен саған» әдісі арқылы үй тапсырмасын тексереді. (жұптық жұмыс) №318-319, 7-сынып оқулық «Алгебра» 79 бет.























Бағалау парағы







Жұмыс дәптері

Сабақтың ортасы

30 мин

Білу теориясы






















Түсіну

Теориясы













Қолдану

теориясы

Қызығушылықты ояту


«Бір қадам» әдісі бойынша сабаққа қатысты материалды жинақтау

  1. Негіздері бәрдей дәрежелерді көбейткенде, олардың дәреже көрсеткіштері .....

  2. Көпмүше деп нені атаймыз?

  3. Бірдей немесе коэффиценттері өзгеше бірмүшелерді не деп атаймыз?

  4. Егер жақшаның алдында «плюс» таңбасы болса, онда жақша ішіндегі мүшелердің таңбасы қалай өзгереді?

  5. Егер жақшаның алдында «минус» таңбасы болса, онда жақша ішіндегі мүшелердің таңбасы қалай өзгереді?

  6. Бірмүшені көпмүшеге, көпмүшені көпмүшеге көбейту ережесін айтыңдар?

  7. Ұқсас мүшелерді біріктіру дегенді қалай түсінесіңдер?


«Серпінді сауал» әдісі арқылы жаңа білімнің тақырыбын ашу.

интербелсенді тақтадан мейлінше үлкен етіп көрсетіп, қандай тақырып қояр едіңдер?-деген сауал беріледі.

Формула есептерге қалай қолданылады?

Теңдік қай уақытта орындалады?

Түрлендірулер жасауға бола ма?

Осылайша сабақтың тақырыбы анықталады.



Тапсырмалар ұсынады.

«Табақ тарту» әдісі бойынша әр оқушыға жеке тапсырмалар (№331-341 есептер) беріледі. Топтық жұмыс орындалады.

Көпмүше түрінде келтіріңдер

1)

2)

Дескриптор

  1. көпмүшелерді көбейте алады - 1

  2. Ұқсас мүшелерді біріктіре алады - 1

Екі мүшені квадрат түрінде жазыңдар

1)

2)

Дескриптор

1.Формуланы пайдалана алады - 1

2.Көбейткіштерге жіктей алады - 1






Көбейткіштерге жіктеңдер

Дескриптор

1.Формуланы пайдалана алады - 1

2.Өрнекті түрлендіре алады - 1


«Ойлан, бірік, бөліс» әдісі арқылы топтық жұмыс

Деңгейлік тапсырмалар

І тапсырма:

Көбейтуді орындаңдар:

1) (m+n)(m-n) 2)

3)

Дескриптор

1.көпмүшелерді көбейте алады - 1

2.Формуланы пайдаланып ықшамдай алады - 1

ІІ тапсырма:

Көбейткіштерге жіктеңдер:

1) 2) 100

3) 10х4–20х2у3+10у6

Дескриптор

1.Формуланы пайдалана алады - 1

2.Көбейткіштерге жіктей алады - 1

ІІІ тапсырма:

Теңдеуді шешіңдер:

1) 2) 3)

(х-3)(х+3 (х-9)(х+9) (х-4)(х-4)

х х х

Дескриптор

1.Формуланы пайдалана алады - 1

2.Теңдеудің түбірін таба алады - 1






















Интербелсенді тақта

формулалар













Тапсырмалар жинағы

Табақ суреті

Талдау.

теориясы



















Жинақтау теориясы









Бағалау теориясы

Сәйкестендіру .







«Пошта» - әдісі бойынша оқушыларға бекіту сұрақтары үсынылады.

Тест жұмысы

Дескриптор

1.Формуланы пайдаланып есепті шығара алады - 1

2.Нұсқалардың ішінене дұрыс жауапты таңдай алады - 1

Ой талқы әдісі арқылы шығармашылық есептер.

Екі өрнектің қосындысының және айырмасының квадратының формуласын білу қажет пе?

Мысалдар келтір




Сұраққа жауап береді.





















Интерактивті тақта

Аяқталуы

7 мин

Кері байланыс оқушылар түс таңдау арқылы сабақ бойынша өз көңіл күйін,алған білім деңгейінен хабар береді.

критерийлер бойынша бағалай алады.


Интербелсенді тақта















Бағалау парақшасы

Келесі сабаққа тапсырма


346,№349 есептер

Оқулық, күнделік

Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


  • Деңгейі жоғары оқушыларға қосымша кітаптардан тақырыпқа сай күрделі есептер беру арқылы көмектесу

  • Орташа деңгейдегі оқушыларға кітаптағы орташа және қиын деңгейінің есептерін нұсқау беру арқылы шығарту

  • Үлгерімі төмен оқушыларға жеңіл деңгейінің есептерін тақтаға шығартып, талдату


критерийлер бойынша бағалай алады.

Сабақ барысында оқушылар қауіпсіздік техникасы ережелерімен , тазалық гигиеналық,тадаптарды сақтайды.Жұмыс барысынада олар жазатын қаламсап,сызғыш және оқу құралдарын пайдаланады.Жұмысты тек мұғалімнің рұқсатымен бастайды























Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!