Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
15 ҚАРАША
ҰЛТТЫҚ ВАЛЮТА КҮНІНЕ
арналған дайын материалдар
Ашық сабақ "Қысқаша көбейту формулаларының көмегімен өрнектерді түрлендіру" 7 сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
жаңартылған бағдарлама бойынша математика пән мұғалімдеріне алуға болады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
02 Наурыз 2018
640
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар«Бекітемін»
Қалыптастырушы бағалау парақшасы
Білім алушының аты-жөні:Сыныбы: 7 АКүні: 02.02.2018
Бөлім: «Қысқаша көбейту формулалары»
Оқу мақсаты: 7.2.1.14 алгебралық өрнектерді қысқаша көбейту формулалары арқылы көбейткіштерге жіктеу 7.2.1.15 қысқаша көбейту формулалары арқылы алгебралық өрнектерді тепе-тең түрлендірулерді орындауБағалау критерийі Білім алушы
Тапсырма: Көпмүшелерді көбейткіштерге жіктеңіз:а)
Дескриптор Білім алушы − қай формуланы қолдану керектігін анықтайды;− қысқаша көбейту формулаларын қолданады; − өрнектерді көбейткіштерге жіктейді
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7.3А Қысқаша көбейту формулалары | Мектеп: №59 орта мектеп | |
Күні:02.02.2018 | Мұғалімнің аты-жөні: Жаукеева Акмарал Нысановна | |
Сынып: 7 А Пәні: Алгебра | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы | Қысқаша көбейту формулаларының көмегімен өрнектерді түрлендіру | |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 7.1.2.14тиімді есептеу үшін қысқаша көбейту формулаларын қолдану;7.2.1.14алгебралық өрнектерді қысқаша көбейту формулалары арқылы көбейткіштерге жіктеу; | |
Сабақтың мақсаттары | - тиімді есептеу үшін қысқаша көбейту формулаларын қолдана біледі;- алгебралық өрнектерді ықшамдауда қысқаша көбейту формулалары арқылы көбейткіштерге жіктей алады; | |
Бағалау критерийлері | Есептеу барысында қысқаша көбейту формулаларынтиімді қолдана алады | |
Тілдік мақсаттар | Тілдік емес пәндер үшін құрастырылады.- қысқаша көбейту формулаларын ауызша тұжырымдай біледі;- ауызша тұжырымдалған қысқаша көбейту формулаларын жаза біледі;Пәнге тән лексика мен терминология:- қысқаша көбейту формулалары;- екі өрнектің квадраттарының айырмасы;Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:- екі өрнектің квадраттарының айырмасы .... тең; | |
Құндылықтарды дарыту | Бір-бірінің ойларын бағалау, жауапкершілікті сезіну, өзара сыйластық, бір ұжымда жұмыс істей білу, көшбасшылық сапасын дамыту, ұлттық салт-дәстүрімізді құрметтеу, жеке тұлға ретінде қалыптасу құндылықтарын дарыту. | |
АКТ қолдану дағдылары | Интербелсенді тақта, презентация | |
Бастапқы білім | Бірмүшелер және көпмүшелермен амалдар орындай алу, қысқаша көбейту формулаларын жатқа білу | |
Пәнаралық байланыс | Бейнелеу, өзін-өзі тану | |
Сабақтың барысы: | ||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басы4 мин | І.Ұйымдастыру. Сәлемдесу. Түгелдеу.Сыныпта психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру үшін және оқушылардың көңіл-күйін және есте сақтауын дамытуға арналған психологиялық «Сурет салайық» жаттығуын орындату. Мұғалім: «Қолыңызға дәптер (парақ, қағаз) алыңыз, оны төбеңізге қойыңыз. Екінші қолыңызға қалам алыңыз.Параққа үлкен шеңбер сызыңыз. Осы шеңбердің ортасына тең қабырғалы үшбұрыш салыңыз. Үшбұрыштың табанына жанастырып төртбұрыш салыңыз. Сонда үй пайда болды. Үйдің сол жағына жүріп екі-үш алма ағашын салыңыз. Сол алма ағашының көлеңкесіне өзіңізді отырғызып салыңыз.Сонан соң парақты қолыңызға алыңыз. Айтылған нұсқауға сәйкес сурет сала алдыңыз ба? Кімнің суреті нұсқауға сәл болса да ұқсайды?»Білім алушыларды ортаға шығарып қоржыннан асық алдырып, сол асық түстері(қызыл, сары, жасыл) арқылы 3 топқа бөлу. | Қағаз, қалам, қоржын, асық |
Тақырыпқа шығу2 мин | «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыптарға шолу жасау. | слайд |
Топтық жұмыс10 мин | «Киелі киіз үйіміз» «Біздің білуімізше, киіз үй тігу ең алдымен кереге керуден басталады. Керілген керегелерді құр арқанмен біріктіріп, есікпен қоса таңады. Осыдан кейін бақанмен шаңырақ көтеріліп, уық шаншылады. Уықтар керегеге байланып, дөдеге (уық пен керегенің түйіскен жері) басқұрмен тартылады. Уықтың қарнына шалма бау шалынып, керегенің сыртына ши ұсталады. Одан соң туырлық, үзік, түндік жабылып, туырлықтың терме баулары айқастыра байланады. Туырлықтың ішінен басқұр арқан тартылып, сыртынан белдеу арқан байланады. Шаңырақтың екі жағына киіз үйді желден қорғайтын желбау тартылып, жел соққанда оған ауыр зат байланады. Үйдің сыртына салма арқан салынып, желдің қарсы бағытына қарай қазыққа байланады. Ол да киіз үйді желден қорғау рөлін атқарады. Ши үйге құрт-құмырсқа, құм-топырақ кіріп кетпеуден сақтайды. Қазақ ораған шиді шым ши, оралмаған шиді ақ ши деп атаған.» деп қысқаша түсініктеме беріп өту.«Киіз үй» құрылымының артына №5.126 есептен 2 есеп және киіз үй туралы 1 сұрақ жазылған, кеспе қағаздарды әр топтан көшбасшысы алып және сол тапсырмаларды топпен ойласып, шешіп, топтан бір оқушы тақтаға орындайды.Кереге мен есік тапсырмалары: №5.126 /1,2/. Сұрақ: Түндік. Киіз үйдің шаңырағын жабатын киіз.Уықтар тапсырмалары: №5.126 (3,4). Сұрақ: Туырлық. Уықтың орта тұсынан керегенің үстін жабатын киіз.Шаңырақ тапсырмалары: №5.126 (5,6) . Сұрақ:Үзік. Уықтың үстіне жабылатын киіз. Және есеп толық орындалып болғаннан кейін плакатқа киіз үй құрылуына қарай жабыстырылады.Топтың тапсырмаларын бірлесе тексеріп, «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» арқылы бағалау. | Слайд кеспе қағаздар, плакат, желім |
Жұптық жұмыс4 минут | №5.127есептерді әр жұпқа 1 есептен орындату. Дұрыс жауаптарымен слайдта көрсетіп, бір-бірінің жұмысын «сағат тілі бағытында» алмасып тексертіп, «смайликтер» арқылы бірін-бірі бағалау.№5.127 | Слайд оқулық |
Жеке жұмыс 5 минут | Қалыптастырушы бағалау парақшасымен жұмыс.Тапсырма: Дескриптор Білім алушы − қай формуланы қолдану керектігін анықтайды;− қысқаша көбейту формулаларын қолданады; − өрнектерді көбейткіштерге жіктейдіСлайд бойынша өзін-өзі тексеріп, смайликпен бағалау. | Слайд үлестірмелі парақша |
Ұжымдық жұмыс 10 минут | №5.130; №5.131 есеп. 3 топтан 2 білім алушыдан тақтаға шығып орындайды.1 топқа: /1,2/2 топқа: /3,4/3 топқа: /5,6/Білім алушы жұмысы «бармақпен бағалау» әдісімен бағаланады. | Слайд , оқулық |
Логикалық сәт 3 минут | «Шырпымен жұмыс» оқушылардың алдына шырпы таратылып, слайд арқылы логикалық есеп көрсетіледі. Білім алушылар шырпымен өз беттерінше жұмыс жасайды. Бірінші боп жауабын тапқан оқушы «шапалақтау» әдісімен марапатталады. | шырпы |
Кері байланыс 1 мин | Оқушылар стикерге кері байланыс жазып,1-топ «Киелі киіз үйіміздің» «туырлығын», 2-топ «үзігін», 3-топ «түндігін» стикермен жабдықтаймыз. | стикер |
Үй тапсырмасы1 мин | №5.132есеп | Оқулық |
Саралау–оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Жаңа тақырыпты меңгеру кезіңде дифференциациясын өткіземінЖаңа тақырыпты нашар түсінетін оқушыларға жеке көмек жасаймын | Бағалау критерийлері бойынша оқушылар өз-өзін тексереді, мұғалім оқушыларды тексеріп мақтайды немесе кеңес береді | BilimLand интернет ресурсі қолданылған, қауіпсіздік техникасы сақталды. Жылы, жарық бөлмеде сабақ өтілді. |
Сабақ бойынша рефлексияСабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?Жеткізбесе, неліктен?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталдыма?Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? | Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. | |
Сабақ мақсаттына барлық оқушылар жетті. Сабақта саралау дұрыс жүргізілді.Сабақтың уақыттық кезендері дұрыс сақталды. | ||
ЖалпыбағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:Психологиялық ахуалды жасауСабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: Ақпаратты сурет немесе видеофрагмент түрінде көрсетілгенСабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік / қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
Қалыптастырушы бағалау парақшасы
Білім алушының аты-жөні:Сыныбы: 7 АКүні: 02.02.2018
Бөлім: «Қысқаша көбейту формулалары»
Оқу мақсаты: 7.2.1.14 алгебралық өрнектерді қысқаша көбейту формулалары арқылы көбейткіштерге жіктеу 7.2.1.15 қысқаша көбейту формулалары арқылы алгебралық өрнектерді тепе-тең түрлендірулерді орындауБағалау критерийі Білім алушы
- Көпмүшелерді көбейткіштерге жіктейді
- Қысқаша көбейту формулаларының көмегімен
Тапсырма: Көпмүшелерді көбейткіштерге жіктеңіз:а)
Дескриптор Білім алушы − қай формуланы қолдану керектігін анықтайды;− қысқаша көбейту формулаларын қолданады; − өрнектерді көбейткіштерге жіктейді
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)