Материалдар / Ашық сабақ "Қыстырма сөздер" 4 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ
Осы тақырыптағы материалдардың барлығын көріңіз!

Ашық сабақ "Қыстырма сөздер" 4 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл менің аудандық семинарда "Береке" орта мектебінде өткен ашық сабағым. Бұл семинардың негізгі мақсаты жас мұғалімдерге жаңартылған бағдарлама бойынша сабақ барысында оқушылармен жеке жұмыс, жұптық жұмыс, топтық жұмыстарды жүргізуде әдіс-тәсілдерді тиімді қолдана білу жолдарын көрсету. Бұл сабақ жоспары жас мұғалімдерге көмегі тиер деп ойлаймын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
595
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ №

Пәні: Қазақ тілі



Күні 21.11.2017ж

Мұғалімі:



Сынып 4 « »

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:



Сабақтың тақырыбы

Қыстырма сөздер




Сабақ негізделген оқу мақсаты

Оқушыларға қыстырма сөздер туралы түсінік беру, олардың сөйлемге үстейтін мағанасымен және тыныс балгісімен таныстыру;қыстырма сөздердің сөйлем ішіндегі атқаратын рөлін анықтауға, сөйлем ішінен қыстырма сөздерді таба білуге үйрету. Қыстырма сөздерді орынды қолдана білуге дағдыландыру. Дұрыс, мәдениетті сөйлеуге тәрбиелеу



Ойлау деңгейі

Білу, түсіну, қолдану



Күтілетін нәтижелері


Барлық оқушылар: қыстырма сөздердің сөйлем ішіндегі атқаратын рөлін анықтайды



Көбі: сөйлем ішінен қыстырма сөздерді таба біледі, қыстырма сөздердің тыныс белгілерін дұрыс қояды.



Кейбірі: Қыстырма сөздерді орынды қолдана біледі.






Табыс крийтерилері

1.Сөйлем ішінен қыстырма сөздерді табады.

2. Қыстырма сөздердің сөйлем ішіндегі атқаратын рөлін анықтайды

3. Қыстырма сөздердің тыныс белгілерін дұрыс қояды.

4.Қыстырма сөздерді орынды қолдана біледі



Бастапқы білім

Мәтіннің тақырыбы және мәтіндегі негізгі ой дегеніміз не?



Қолданылатын әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.



Жоспар




Сабақ кезеңдері

ресурс

Уақыт

Жоспарланған жаттығулар

Білу.

Басталуы

















Топқа бөлу






Үй тапсырмасын тексеру

1 мин



3 мин

Сәлемдесу.

Мейірімді жүрекпен,

Ақ пейілді тілекпен,

Амандасып алайық,

Бір жадырап қалайық!

1.Оқушылар сәлемдеседі.

Шырылдады қоңырау,

Біз сабақты бастаймыз.

Партамызға отырып,

Өзара көз тастаймыз.

Табыс тілеп көзбенен,

Жаңа білім алуға,

Алға қадам бастаймыз.


Балалар, қазір жылдың қай мезгілі?

Күзде табиғатта қандай өзгерістер болады?

Ондай болса ағаштан түскен жапырақтарды жинап алайық.


«Адасқан сөздер» әдісі бойынша топқа бөлу.

Мына мақалдағы сөздер бойынша әр топқа шоғырланамыз.

1-топ: Адам көңілінен азады,Тілден жазады.

2-топ: Тіл – атадан қалған асыл мұра.

3-топ: Ана тілің алпыс тілге татиды.

Сабақ бойы «Дөңгелек балансы» әдісі бойынша кеспе қағаздар арқылы өздеріңді бағалап отырасыңдар.

«Сұрақтар бұрқасыны» әдісі бойынша

1.Сөйлем дегеніміз не? Неше түрі бар?

2.Жай және құрмалас сөйлем дегеніміз не?

3.Тұрлаулы мүше дегеніміз не?

4.Тұрлаусыз мүше дегеніміз не?

5.Сөйлемнің дара және күрделі мүшелері дегеніміз не?

Бағалау критерийі: Сөйлем және сөйлем мүшелері туралы білімдерін анықтау

Дискриптор:

1.сөйлем және сөйлем түрлері туралы ережелерді біледі.

2.Жай және құрмалас сөйлемдерді ажырата алды.

3.Тұрлаулы мүшенің анықтамасын біледі, мысал келтіре алады

4. Тұрлаусыз мүшенің анықтамасын біледі, мысал келтіре алады.

5.Сөйлемнің дара және күрделі мүшесі туралы ережені біледі



















Жапырақ қималары












Ортасы



«Қызығушылықты ояту»

«Мюнстенберг әдісі» бойынша сабақтың тақырыбын хабарлау, мақсатымен таныстыру

Ж К У Қ Ы С Т Ы Р М

А К Р Е С Ө З Ж П Н

«Бәріміз бірге» кезеңі,

57-жаттығу жаңа сабақты түсінуге дайындық жұмысы ретінде орындалады.Сөйлемге қандай мағына беріп тұрғанын байқау.

Қарамен жазылған сөздерсіз айтып көру. Не байқадың?

Сөйлем мүшесі бола ма?

Топтық жұмыс, тапсырма арқауы бойынша:

-Бірінші бағандағы қарамен жазылған сөз сөйлемде қандай мағына үстеп тұр?

І топ:

Меніңше, бұл – өте мықты адам. Бұл – өте мықты адам.

Бірінші сөйлемдегі қарамен жазылған меніңше сөзі арқылы сөйлеуші өзінің сенімін білдіріп тұр.

ІІ топ:

Біз бүгін, әрине, күндегіден ертерек шығамыз.

Біз бүгін күндегіден ертерек шығамыз.

Екінші сөйлемдегі қарамен жазылған әрине сөзі арқылы сөйлеушінің қолдауын білдіріп тұр.

ІІІ топ:

Болашақта мен ғарышкер болармын,бәлкім. Болашақта мен ғарышкер болармын.

Үшінші сөйлемдегі қарамен жазылған бәлкім сөзі арқылы сөйлеушінің жорамалын білдіріп тұр.

Бағалау критерийі:

Дискриптор:

1.Бағандағы сөздердің айырмашылықтарын байқайды.

2.Қарамен жазылған сөздің сөйлемге қандай үстеме беріп тұрғанын анықтайды.

3.Олардың сөйлем мүшесі болмайтынын байқайды.

4.Қыстырма сөздің тыныс белгісі қалай қойылатынын тұжырымдайды.

Ой тұжырым (Ереже шығару).

Сөйлемдегі ойға сөйлеушінің қалай қарайтынын білдіретін бірақ өздері сөйлем мүшесі болмайтын сөздер бар. Ондай сөздерді қыстырма сөздер деп атайды.

ҚСкругленный прямоугольник 1

Қыстырма сөздер


ыстырма сөздер

Прямая со стрелкой 7

Прямоугольник 1

Өздері сөйлем мүшесі болмайтын,бірақ сөйлемде айтылған ойға сөйлеушінің түрліше көзқарасын білдіретін сөздер




Прямая со стрелкой 2 Прямая со стрелкой 4 Прямая со стрелкой 5 Прямая со стрелкой 8 Прямая со стрелкой 9 Прямая со стрелкой 10


Күдікпен

Сеніммен

Жорамалмен

Көңіл-күймен

Қорытындылау

Санамалау

Қыстырма сөздер құрамы жағынан бір сөзден де, бірнеше сөзден де жасалуы мүмкін.

Тыңдалым

«Ой қозғау»

«Құрастыр, одан кейін Жауап бер» әдісі

Оқушыларға жауап бергенге дейін өз ойларын жинақтауға мүмкіндік беріңіз–

· жауап алдындағы 30 секундтық үнсіз ойлау;

· жауап бермес бұрын әркім өз ойларыңды жаз;

· топта болжамды жауапты талқыла.

· топта ортақ болжамға кел

Таңдап жазылған сөз сөйлемде қандай мағына үстеп тұр?


Бос орынға тиісті сөзді қойып, жазу.

1. ...., бұл мәселе бүгін шешілетін сияқты.

2. Болашақта аты шыққан күйші болар,..... .

3......, биыл қыс жылы болады.

4. Осының бәрін, ....... , жалғыз істей алмассың.

Керекті сөздер: меніңше, шамасы, бәлкім, әрине.

Бағалау критерийі:

Сөйлемдегі бос орындарға қыстырма сөйдің тиістісін қоя білуі

Дискриптор:

1.

Әріптер тізбегі






Оқулықпен жұмыс






























Ереже кестесі


















Үлестірме қағаздары



Аяқталуы





















Жинақтау






Бағалау

Үйге тапсырма


Рефлексия


16 минут






2 мин

Мазмұнды қағаз

1-топ .«Фишбоун» сызбасына қыстырма сөздерді мағынасына қарай жіктеу

2- топ. Кластерге қыстырма сөздердің ережесін жазып шығару

Солнце 1




3- топ: Суреттегі сезім эмоцияларыарқылы қыстырма сөздерін қатыстырып сөйлем құрастыру.


«imektep.кz» тапсырмалары

1-топ: тест

2-топ: сұрыпту

3-топ: дұрыс-бұрыс


Өзін-өзі бағалау «Ақылды үкі»

Қыстырма сөздері бар сөйлемдер құрастыру. Оқушыларға үй тапсырмасын қалай орындау керектігі туралы түсіндіру


«Екі түрлі пікір» әдісі арқылы

Парақтың бірінші бетіне бүгінгі сабақта не ұнағанын, екінші бетіне неліктен ұнағанын жазыңдар.

Мазмұнды

қағаз



















Ғаламтор желісі

«imektep

.кz»






стикер






Саралау –

Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Сіз қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Рефлексия

Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған

саралау шаралары

тиімді болды ма?

Мен берілген

уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен

өз жоспарыма

қандай түзетулер

енгіздім жəне

неліктен?




Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?





Бекітемін:

Мектеп директоры___________ Н.Т.Садықова











Аудандық семинар

«Қыстырма сөздер»



(қазақ тілі 4 «Ә» сынып)







Өткізілген жері: «Береке орта мектебі» КММ

Жауапты мұғалім: «Ушинский атындағы орта мектебі» КММ

бастауыш сынып мұғалімі Тогысбаева Р С








2017-2018 оқу жылы

Береке ауылы







































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!