«Қызығушылықты
ояту»
«Мюнстенберг
әдісі» бойынша сабақтың
тақырыбын хабарлау, мақсатымен
таныстыру
Ж К
У Қ Ы С Т Ы Р
М
А К Р
Е С Ө
З Ж П
Н
«Бәріміз бірге»
кезеңі,
57-жаттығу жаңа
сабақты түсінуге дайындық жұмысы ретінде орындалады.Сөйлемге қандай
мағына беріп тұрғанын
байқау.
Қарамен жазылған
сөздерсіз айтып көру. Не
байқадың?
Сөйлем мүшесі бола
ма?
Топтық
жұмыс, тапсырма арқауы
бойынша:
-Бірінші бағандағы
қарамен жазылған сөз сөйлемде қандай мағына үстеп
тұр?
І
топ:
Меніңше, бұл – өте мықты адам. Бұл –
өте мықты адам.
Бірінші сөйлемдегі
қарамен жазылған меніңше сөзі арқылы сөйлеуші өзінің
сенімін білдіріп тұр.
ІІ
топ:
Біз
бүгін, әрине, күндегіден ертерек
шығамыз.
Біз бүгін
күндегіден ертерек
шығамыз.
Екінші сөйлемдегі
қарамен жазылған әрине сөзі арқылы сөйлеушінің
қолдауын білдіріп тұр.
ІІІ
топ:
Болашақта мен
ғарышкер болармын,бәлкім. Болашақта мен ғарышкер
болармын.
Үшінші сөйлемдегі
қарамен жазылған бәлкім сөзі арқылы сөйлеушінің
жорамалын білдіріп тұр.
Бағалау
критерийі:
Дискриптор:
1.Бағандағы
сөздердің айырмашылықтарын
байқайды.
2.Қарамен жазылған
сөздің сөйлемге қандай үстеме беріп тұрғанын
анықтайды.
3.Олардың сөйлем
мүшесі болмайтынын байқайды.
4.Қыстырма сөздің
тыныс белгісі қалай қойылатынын
тұжырымдайды.
Ой
тұжырым (Ереже
шығару).
Сөйлемдегі ойға
сөйлеушінің қалай қарайтынын білдіретін бірақ өздері сөйлем мүшесі
болмайтын сөздер бар. Ондай сөздерді қыстырма сөздер деп
атайды.
Қ
Қыстырма
сөздер
ыстырма
сөздер
Өздері
сөйлем мүшесі
болмайтын,бірақ сөйлемде айтылған
ойға сөйлеушінің түрліше көзқарасын білдіретін
сөздер
Күдікпен
Сеніммен
Жорамалмен
Көңіл-күймен
Қорытындылау
Санамалау
Қыстырма сөздер
құрамы жағынан бір сөзден де, бірнеше сөзден де жасалуы
мүмкін.
Тыңдалым
«Ой
қозғау»
«Құрастыр, одан
кейін Жауап бер» әдісі
Оқушыларға жауап
бергенге дейін өз ойларын жинақтауға мүмкіндік
беріңіз–
· жауап алдындағы 30
секундтық үнсіз ойлау;
· жауап бермес бұрын
әркім өз ойларыңды жаз;
· топта болжамды
жауапты талқыла.
· топта ортақ
болжамға кел
Таңдап жазылған сөз
сөйлемде қандай мағына үстеп
тұр?
Бос орынға тиісті
сөзді қойып, жазу.
1. ...., бұл
мәселе бүгін шешілетін
сияқты.
2. Болашақта аты
шыққан күйші болар,..... .
3......, биыл қыс
жылы болады.
4. Осының бәрін,
....... , жалғыз істей
алмассың.
Керекті сөздер:
меніңше, шамасы, бәлкім,
әрине.
Бағалау
критерийі:
Сөйлемдегі бос
орындарға қыстырма сөйдің тиістісін қоя
білуі
Дискриптор:
1.
|