Сабақтың
басы
1.Ұйымдастыру кезеңі 1
минут
2.Психологиялық ахуал 2
мин
3.Үй жұмысын тек-серу 5
мин
4.Сабақтың тақырыбын
ашу, мақсатымен таныс-тыру 2 мин
|
1.Сәлемдесу.
Оқушылармен амандасып, түгендеу.
2.«Гүлмен тілек»
тренингін өткізу. Оқушылар бір-біріне
жақсы тілектер айтып, сәттілік
тілейді.
3.«Ыстық орындық»
әдісі. Өткен тақырып бойынша
сұ-рақтар қою.
«Қызыл кітап» деген
не?
Алғашқы «Қызыл кітап»
қай жылы шықты?
«Қазақстанның Қызыл
кітабы» қай жылы жазылды?
«Қазақстанның Қызыл
кіта-бында» қанша өсімдік
тіркел-ген?
«Қазақстанның Қызыл
кіта-бында» қанша құс тіркелген?
Қазақ жеріндегі қандай
жануар лар «Қызыл кітапқа»
тіркел-ген?
4.
«Қара
жәшік» әдісі. Қара жәшіктің ішінде
қызғалдақ суреті. Тірек сөздер арқылы тақырыпты
ашу.
Тірек сөздер: су құю, 8
наурыз, әдемі зат, көктем, әдемі.
|
Оқушылар
амандасады.
Оқушылар бір-бірлері-не
тілектерін айтады.
Орындыққа отырған оқушы сұрақтарға жылдам жауап
береді.
Оқушылар тірек сөз-дер
арқылы тақырып-ты болжап айтады.
|
ҚБ: мадақтау сөздер арқылы
ҚБ: бас бармақ әдісі
|
Гүл суреттері
|
Сабақтың
ортасы
Сөздік
жұмысы
5
минут
|
«Пирамида»
әдісі. Жаңа сөз-дермен сөз
тіркесін, сөйлемдер құру
Талас-спор,
көпжылдық-много летнее
Дескриптор:
-жаңа сөздерді қолданып
сөз тіркесін құрайды;
-сөз тіркестерімен
сөйлемдер құрайды.
|
Жаңа сөздермен
сөз
тіркестерін, сөйлем-дер
құрайды.
|
ҚБ: «Смайлик» беру арқылы
бағалау
|
Сөздік
дәптер,
смайликтер
|
Қосымша ақпарат
3
минут
|
Оқушыларға қызғалдақ жайлы
қызық деректер көрсету.
|
Оқушылар мұқият
бей-нетаспаны тамашалай-ды.
|
|
https://youtu.be/PBwX_s2-mgs
|
Жазылым 7
минут
|
«Кластер»
әдісі. 54-бет, 3-тапсырма.
«Қызғалдақ» тақы-рыбына диаграмма
жаса.
|
Қызғалдақ
Оқушылар
толтырады.
|
ҚБ: «Өзін-өзі бақы-лау»
әдісі
|
Оқулық
|
Жазылым 15
минут
|
«Еркін жазу»
стратегиясы. 54-бет, 2-тапсырма.
Қазақстан картасын қара. Ондағы жер-су атауларына назар аудар. Сол
атаулар мен төмендегі сөз тіркестерін пайдаланып, «Таң-ғажайып
Қазақстан» тақыры-бына шағын мәтін құрап
жаз.
Дескриптор:
-сөз тіркестерінің
мағынасын түсінеді;
-сөз тіркестерін
пайдаланып шағын мәтін құрайды.
Кері
байланыс «3-2-1»
стратегиясы
1.Бүгінгі сабақтан
алған 3 маңызды ақпарат;
2.Бүгінгі сабақта
қиындық тудырған 2 аспекті;
3.Бүгінгі сабақта
ұнаған 1 іс-әрекет.
|
Оқулықта берілген сөз
тіркестерін пайдала-нып, шағын мәтін құ-рап
жазады.
Рефлексия жасау үшін
дайын құрылым бері-леді, оқушылар бүгінгі өзінің әрекетіне талдау
жасайды.
|
ҚБ:«Бес жұлдыз»
әдісі
ҚБ: мадақтау сөздер
арқылы
|
Қазақстан
картасы
Оқулық
|