Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ. Қызғалдақты сақтайық! 5-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Қызғалдақты сақтайық!
Сабақтың барысы:
Бөлім: |
Қазақстандағы жан-жануарлар мен өсімдіктер әлемі. |
|
Педагогтің аты-жөні |
Ақышова Динара Жолбырқызы |
|
Күні: |
14.10.2021 |
|
Сынып: 5 «А» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
|
|
Сабақтың тақырыбы |
Қызғалдақты сақтайық! 1-сабақ. |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
5.1.1.1 -тақырыпты тірек сөздер арқылы болжау. 5.4.4.1 - мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер жасау. |
|
Сабақтың мақсаты |
Барлығы: тақырыпты тірек сөздер арқылы болжайды. Көбісі: тақырып бойынша қажет мәліметтерді жинақтайды. Кейбіреуі: мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер жасайды. |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы 1.Ұйымдастыру кезеңі 1 минут 2.Психологиялық ахуал 2 мин 3.Үй жұмысын тек-серу 5 мин 4.Сабақтың тақырыбын ашу, мақсатымен таныс-тыру 2 мин |
1.Сәлемдесу. Оқушылармен амандасып, түгендеу. 2.«Гүлмен тілек» тренингін өткізу. Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтып, сәттілік тілейді. 3.«Ыстық орындық» әдісі. Өткен тақырып бойынша сұ-рақтар қою. «Қызыл кітап» деген не? Алғашқы «Қызыл кітап» қай жылы шықты? «Қазақстанның Қызыл кітабы» қай жылы жазылды? «Қазақстанның Қызыл кіта-бында» қанша өсімдік тіркел-ген? «Қазақстанның Қызыл кіта-бында» қанша құс тіркелген? Қазақ жеріндегі қандай жануар лар «Қызыл кітапқа» тіркел-ген? 4. «Қара жәшік» әдісі. Қара жәшіктің ішінде қызғалдақ суреті. Тірек сөздер арқылы тақырыпты ашу. Тірек сөздер: су құю, 8 наурыз, әдемі зат, көктем, әдемі. |
Оқушылар амандасады. Оқушылар бір-бірлері-не тілектерін айтады. Орындыққа отырған оқушы сұрақтарға жылдам жауап береді. Оқушылар тірек сөз-дер арқылы тақырып-ты болжап айтады. |
ҚБ: мадақтау сөздер арқылы ҚБ: бас бармақ әдісі |
Гүл суреттері
|
Сабақтың ортасы Сөздік жұмысы 5 минут
|
«Пирамида» әдісі. Жаңа сөз-дермен сөз тіркесін, сөйлемдер құру Талас-спор, көпжылдық-много летнее Дескриптор: -жаңа сөздерді қолданып сөз тіркесін құрайды; -сөз тіркестерімен сөйлемдер құрайды. |
Жаңа сөздермен сөз тіркестерін, сөйлем-дер құрайды. |
ҚБ: «Смайлик» беру арқылы бағалау
|
Сөздік дәптер, смайликтер
|
Қосымша ақпарат 3 минут |
Оқушыларға қызғалдақ жайлы қызық деректер көрсету. |
Оқушылар мұқият бей-нетаспаны тамашалай-ды. |
|
https://youtu.be/PBwX_s2-mgs |
Жазылым 7 минут |
«Кластер» әдісі. 54-бет, 3-тапсырма. «Қызғалдақ» тақы-рыбына диаграмма жаса. |
Қызғалдақ Оқушылар толтырады. |
ҚБ: «Өзін-өзі бақы-лау» әдісі |
Оқулық |
Жазылым 15 минут |
«Еркін жазу» стратегиясы. 54-бет, 2-тапсырма. Қазақстан картасын қара. Ондағы жер-су атауларына назар аудар. Сол атаулар мен төмендегі сөз тіркестерін пайдаланып, «Таң-ғажайып Қазақстан» тақыры-бына шағын мәтін құрап жаз. Дескриптор: -сөз тіркестерінің мағынасын түсінеді; -сөз тіркестерін пайдаланып шағын мәтін құрайды. Кері байланыс «3-2-1» стратегиясы 1.Бүгінгі сабақтан алған 3 маңызды ақпарат; 2.Бүгінгі сабақта қиындық тудырған 2 аспекті; 3.Бүгінгі сабақта ұнаған 1 іс-әрекет.
|
Оқулықта берілген сөз тіркестерін пайдала-нып, шағын мәтін құ-рап жазады. Рефлексия жасау үшін дайын құрылым бері-леді, оқушылар бүгінгі өзінің әрекетіне талдау жасайды. |
ҚБ:«Бес жұлдыз» әдісі ҚБ: мадақтау сөздер арқылы |
Қазақстан картасы Оқулық |
Рефлексия 2-минут |
Рефлексиялық түстер Қызыл түс- мен түсіндім Көк түс-мен үйрендім Сары-қиындық тудырды |
|
|
|
Бағалау 3-минут |
Дескриптор мен бағалау кри-терийін басшылыққа алып бағалау. |
|
|
|
Үй жұмысы |
Жаңа сөздерді жаттау. |
|
|
|
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Қызғалдақты сақтайық!
Сабақтың барысы:
Бөлім: |
Қазақстандағы жан-жануарлар мен өсімдіктер әлемі. |
|
Педагогтің аты-жөні |
Ақышова Динара Жолбырқызы |
|
Күні: |
14.10.2021 |
|
Сынып: 5 «А» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
|
|
Сабақтың тақырыбы |
Қызғалдақты сақтайық! 2-сабақ. |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
5.2.5.1- берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу. 5.3.1.1-мәтіндегі негізгі ақпаратты анықтау. |
|
Сабақтың мақсаты |
Барлығы: берілген сұрақты дұрыс түсінеді. Көбісі: берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап береді, шағын диалогке қатысады. Кейбіреуі: мәтіндегі негізгі ақпаратты анықтайды. |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы 1.Психологиялық ахуал 2 минут 2.Үй жұмысын тек-серу 3 минут 3.Топқа бөлу 2 мин
|
1. «Менің атым.... Мен.....» тренингін өткізу. 2.«Таза тақта» әдісі. Өткен тақырыпта өтілген сөздерді тақтаға жазу, қатесіз жазылса, тақта таза болады. 3.«Пазл» әдісі арқылы 2 топқа бөлу ( 1-топ – «Қызғалдақтар», 2-топ - «Раушандар») |
Оқушылар өздерінің есімдеріне сын есімін тіркестіріп айтады. Оқушылар тақырып бойынша жаңа сөздер-ді тақтаға қазақша жа-зады. Оқушылар суреттер қиындысы бойынша топқа бөлінеді.
|
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |