Кіріспе
бөлімі
5минут
|
Ширату:
Қуан, шаттан,
алақай,
Қуанатын күн
келді.
Күліп шықты күн
бүгін,
Қайырлы таң! Қайырлы
күн!
«Серпілген сауал» сұрақ
жауап
-
Балалар
қазір жылдың қай мезгілі деп
ойлайсыңдар?
-
Ал күз
мезгілінде қандай өзгерістер
болады?
-
Балалар,жапырақтың түстері
қандай болады?
-
Құстар қай жаққа
ұшады?
|
4К-Коммуникация
Қарым –қатынас жасай
алу дағдылары дамиды.
4К-Коммуникация
Сұрақтарға жауап бере отырып
байланыстыра сөйлеу дағдылары
дамиды.
|
Негізгі
бөлім
13минут
|
(Үнтаспадан құстың
дыбысы естіледі,күзгі ағашта тұрған құсқа жақындап тұмсығындағы
хатты ашып оқиды.)
Таңғажайып
сәт:
-Балалар, бізге
матемаикадан тапсырмалар әкелген екен. Ғажайып құстың тапсырмаларын
орындауға көмектесеміз бе?
Тапсырма
1.«Көңілді
жұлдызқұрт» дидакткалық
ойыны
Балалар, сіздерге
барлығыңызға үлестірметі материалдар беріледі. Сіздер сол цифрларды
ретімен орналастырып, жұлдызқұрттың бейнесін шығаруларың
керек.
2.Реттік санау және
кері санау
1,2,3,4,5
-5,4,3,2,1.
Балалар сіздерге
карточкалар беріледі сіздер сол карточкалардағы сандарды ретімен
тура және кері орналастыруларың керек. Дайын болсаңдар тапсырманы
бастайық.
3.Дидактикалық ойын:
«Көршісін
тап»
Шарты: Ретсіз қойылған
сандарды нөмірі бойынша реттеп қойып шығу
керек.
КБ.Мұғалімнің
қолпаштауы: Жарайсыңдар балалар, ойынды керемет
ойнадындар!
Саралау
тапсырмасы:,
«Қанша?»,
«неше?»
Шарты: Балаларға арнайы суреттер беріледі. Суретте неше
затты көрсе, цифрмен қыстырғыштың көмегімен көрсетулерің
керек.
Сергіту
сәті:
1,2,3-Қарлығаш болып
ұш,
4,5,6-Қарлығаш болып
қалқы.
7,8,9,10-Қарлығаш болып
қон.
КБ.Мұғалімнің
қолпаштауы: -Жарайсыңдар балалар, тапсырмаларды өте керемет
орындадындар.
«Орынды тап»
ойыны
Шарты: Балалар реттік сандармен тұрады да тәрбиеші «Ал,қасқырым
қаш» деп балаларды қуады, қасқырдын құтылғаннын кейін тез өз
орындарын реттік сандармен тауып алу
керек.
|
4К.Сыни ойлау
тұрғысынан ойлау.
Ойын еркін айту
дағдылары дамиды.
4К –
Коммуникация.
Бақылау: Бақылау барысында
қызығушылықтары мен белсенділіктері төмен балаларды байқап,арнайы
саралау тапсырмасын бақылау жұмысы ретінде
ұйымдастырдым.
|