Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ Р.Мұқанова "Мәңгілік бала бейне "
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ жоспары
Пән: қазақ әдебиеті Бөлім: «Қиял мен шындық» Р. Мұқанова «Мәңгілік бала бейне» 4 сабақ |
Мектеп: Солтүстік Қазақстан облысы Айыртау ауданы «Карасевка орта мектебі» КММ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
СЫНЫП: 8 |
Қатысқандар: 8 |
Қатыспағандар: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
Т/Ж 4. Көркем шығармалардан алынған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдану А/И 2. Автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым – қатынасының тілдік көрінісін талдау Оқу бағдарламасы Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 23 тамыздағы №1080 қаулысымен бекітілген Орта білім берудің (бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру)мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына сәйкес негізделген |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Кейбір оқушылар орындай алады: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсат |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Намысқой, мұң –арыз, рух |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы оқу: |
Шығарманың мазмұнын біледі, Семей полигоны, оның жабылуы туралы естіген |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Басы 5 мин |
Оқушыларды оқу мақсатымен слайд арқылы таныстырамын Топқа бөлу: «Пазл» әдісі Шарты: Пазлдарды жинау арқылы топқа бөлу. (пазлдардан бір топ айдың, екінші топ қыздың суретін жинайды. Жиналған пазл бойынша екі топқа бөліне қояды. Бөлінген топтың атауын таңдайды. Топта спикер таңдалып, әр топ мүшесінің атқаратын рөлдерін бөледі)
|
Интерактивті тақта Пазлдар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Ортасы 15 мин 15 мин |
1 тапсырма. Жұптық жұмыс «Көршіңмен бөліс» әдісі Көркем шығармададан алынған үзіндіні пайдалана отырып, автордың ойын өзіндік көзқарас тұрғысынан талдап, кестені толтыр. Үй ішіндегі өзіне тосырая қарайтын, ішіп, жеп қадалатын көздерді көргісі келмеді. «Жұрт ұйқыға батқанша отыра тұрсам да болар» деп есік алдында кідіріп қалды. Сол сәт тосын шыққан дауыстан шошып кетіп, баж ете түсті. Қатира екен. – Әй, қас қарайса, жын қуғандай осы сен қайда кетесің? Не пәлең бар, а? Ләйлә үнсіз төмен қарады. Ісініп, қызарған жанарын да, әбден сілесі қатып шаршаған күйін де тәтесіне сездіргісі келмеді. «Менің мұңымды бөлісер Қатира ма, онан да үнсіз тұрғанымның өзі жақсы» дегендей ләм, мим деп тіс жармады. – Қайда жүрсің деймін мен саған? Ләйлә тағы да үн қатпады. «Жоқ, жоқ. Терең сайда отыратынымды ешкімге, ешбір жанға айтпаймын. Мен Аймен кездесуге, сонымен сырласуға барамын. Жарық Айдан басқа жанымды түсінер жан таппаған соң терең сайға жүгіремін. Ол сәтте мені іздемеңдер, менен сұрамаңдар, мені көрмеңдер!» – Е, енді саған жетпей жүргені меңіреулік пе еді? Оған да жетерсің, меңіреу де атанарсың.
Қ/Б: «Мадақтау сэндвичі» әдісі Мақсаты:.Оқушының жұмысын мадақтау. Әлсіз тұстарына ұсыныс түрінде көрсету. 1. Түсінгені туралы оң пікірі 2. Болашақта нені өзгертуге болады 3. Маған ұнады, бірақ алдағы уақытта... 2 тапсырма. Топтық жұмыс «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі Автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым – қатынасының тілдік көрінісін талдап жаз.
Жұмыс алгоритмі : - кестеде берілген кейіпкерлер қатынасын сипаттайтын үзіндіні тауып жазу - үзіндіде берілген кейіпкерлердің қарым –қатынасы арқылы тілдік құралдарды (кейіптеу, метафора, теңеу, гипербола, синтаксистік параллелизм) тап. - кейіпкерлер қарым-қатынасы арқылы автор бейнесін талдап жаз. Қ/Б «Топтық түзетулер» әдісі Мақсаты: Аталған әдіс арқылы оқушылар топтағы орындаған бір – бірінің жауаптарын түзейді.
|
Алынған үзінді жалпы білім беретін мектептің 8 сыныбына арналған қазақ әдебиеті оқулығының 179 бетінен алынды «Атамұра» баспасы 2018 жыл Авторлары: Ақтанова А.С. Жундибаева А.К. Жұмекенова Л.К
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Соңы 5 мин |
«Шеринг» әдісі арқылы оқушылар сабаққа кері байланыс береді Мақсаты: Оқушылар шеңбер болып отырып, бір зат алып, келесі оқушыға лақтыру арқылы сөз алып, бүгінгі сабақта алған білімдерін жинақтап, оқу мақсатына жеткендерін айтып қорытындылайды.
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? |
Бағалау - оқушы білімін – тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс – Денсаулық және қауіпсіздік АКТ мен байланыс.Құндылықтармен байланыс |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқушыларға берілген әрбір тапсырмалардан кейін қалыптастырушы бағалау, жұмыс алгоритімін беріп отырамын. Сонымен қатар тапсырмалардан кейін берілген қалыптастырушы бағалалауда мынадай әдістерді аламын: «Топтық түзетулер» әдісі. Аталған әдіс арқылы оқушылар топтағы орындаған тапсырмалардан соң бір – бірінің жауаптарын түзейді. «Мадақтау сэндвичі» әдісі Бұл әдіспен оқушының жұмысын мадақтау, әлсіз тұстарына ұсыныс көрсету мақсатында жүргізіледі. 1. Түсінгені туралы оң пікірі 2. Болашақта нені өзгертуге болады 3.Маған ұнады, бірақ алдағы уақытта... деп ойды аяқтайды. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|