Сабақтың
басы
7
мин.
09:40-09:47
|
Ұйымдастыру. Оқушылармен
сәлемдесемін, түгендеймін.
Топқа
бөлемін.
«Таза тақта» әдісі арқылы үй
тапсырмасын сұраймын және жаңа сабаққа
кірісемін.
Тақтада өткен сабақтардың
сұрақтарынан құралған стикерлер ілінеді, барлық стикерлердегі
сұрақтарға жауап берген соң, стикерлердің артында жасырын тұрған
жаңа сабақтың тақырыбы
шығады.
Оқушыларды сабақтың тақырыбы
және мақсатымен таныстыру.
|
Оқушылар өз жауаптарын
ұсынады
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады.
«Шоқан асулары» бағалау
парағы.
-
Құсмұрын -1
балл
-
Семей – 2
балл
-
Аягөз – 3 балл
-
Тарбағатай – 4
балл
-
Алакөл – 5
балл
-
Қапал – 6
балл
-
Верный – 7
балл
-
Ыстық көл – 8
балл
-
Құлжа – 9
балл
-
Қашқар – 10
балл
|
Презентация
PREZI,
Стикерлер.
С.Мұқанов «Аққан жұлдыз»
кітабы.
|
Сабақтың
ортасы
15 мин
09:47-10:12
10
мин.
10:12-10:22
|
Видео «Қытайдың құпиясын біліп
қалды».
1-тапсырма. Жұптық
жұмыс.
Видеодағы ақпарттар арасынан
ассосация тәсілімен біріктіруге келетін ақпараттарды дәптерге
жазу.
2-тапсырма. Топтық жұмыс.
Мәтінмен жұмыс.
1-топ. «Шоқанды қоршаған орта»
атты кластер
құрыңдар.
2- топ. «Шоқан жүрген жерлер»
деп алып, карта бойынша саяхат
жасаңдар
3-топ. Шоқан зерттеген ғылым
салалары.
3-тапсырма. «Кім көп біледі?» викториналық
сұрақтар.
|
Видеодағы ақпараттарды
дәптерге түртіп алып отырады. Дескриптор:
Видеодағы ақпараттардан
кемінде 4 факт жазып алады –
4
балл.
Дескриптор: 1. Шоқанның шыққан тегі
мен тәлім-тәрбиесі туралы ақпаратты
сипаттайды. 2. Шоқан жүрген жерген
жерлердің картасын
белгілейді. 3. Шоқанның зерттеген
ғылым салаларын
анықтайды.
3
балл.
Оқушылар партаны айнала
тізбектеле алма-кезек мәтінді оқып
шығады.
Дескриптор:
Оқушылар ұяшықтарды таңдау
арқылы викториналық сұрақтарға жауап береді. 1
балл.
|
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады.
ҚБ
«жарайсыңдар», «керемет
жауаптар»
Өзін-өзі
бағалау.
|
https://youtu.be/cC16IXqjFrU
бағалау
парағы.
Қазақстан тарихы: 7-ынып. З.Е.
Қабылдинов, Ж.Н. Қалиев, А.Т.
Бейсембаева.
175-176 бб.
Алматы:
Атамұра. 2018ж.
Карта, контур
карта, А3 қағаз, түрлі түсті
карандаш,
|
Сабақтың
соңы
10
мин.
10:22-10:32
2
мин.
10:32-10:34
|
«Неге
С.Мұқанов Ш.Уәлихановқа арналған шығармасын «Аққан жұлдыз» деп
атады? деген сұраққа кері оралып, сұрақ төңірегінде талқылау
ұйымдастырамын.
Оқушылардың сабақта алған білімдері мен дағдыларын
жинақтап, тиянақтау үшін төмендегі «ПОПС» талдау кестесімен жұмыс
жүргізу жүзеге асырылады.
«ПОПС»
формуласы бойынша төрт сөйлеммен сабақты қорытындылайды.
·
1-сөйлем «Менің ойымша,...
»
2-сөйлем «Мен оның себебін былай түсіндіремін …
»
3-сөйлем «Оны мен мына фактілермен, мысалдармен
дәлелдей аламын … »
4-сөйлем. «Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім
.... » -
Рефлексия.
|
ПОПС формуласы бойынша төрт
сөйлеммен оқушылар сабақты
қорытындылайды.
Дескриптор:
1. Жауап құрылымын сауатты
құрайды.
2. Дәйекпен дәлелденген
жауапты береді.
2
балл.
Стикерге рефлексияда берілген
сұрақтарға жауап береді.
|
«Ең үздік жауап»
ҚБ – сабақтағы өз әрекетіне
рефлексия жасау;
|
Дәптер,
қалам.
|