Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар



    Пән: математика

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    Мектеп: Горное негізгі мектебі «КММ»

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Жусупова Айжан Есенгельдиновна

    Сынып: 1

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:




    Сабақ тақырыбы

    Сағат



    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)



    1.1.3.2.Өлшем бірліктерін пайдаланып шамаларды өлшеу: сағат

    1.1.3.5. Сағаттың циферблаты бойынша уақытты анықтау


    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар: Сағат- уақыттың өлшем бірлігі екенін біледі.сағат моделін құрастыра алады. Циферблат бойынша уақытты анықтайды



    Көптеген оқушылар: Уақыттың өлшем бірліктерін( минут, сағат 1 сағаттың жартысы) ажыратады, уақыттың маңыздылығын түсінеді



    Кейбір оқушылар: Картография әдісі арқылы уақытты нақты анықтайды

    Бағалау

    критерийлері

    -Циферблат бойынша уақытты анықтайды

    - уақыттың өлшем бірліктерін (минут, сағат) біледі,

    - өмірде қолдана алады




    Тілдік мақсаттар




    Сағат- часы -clock






    Құндылықтарды

    дарыту




    Уақыттың маңыздылығын түсіну және бағалау

    Пәнаралық

    байланыстар

    Көркем еңбек, жаратылыстану

    АКТ қолдану

    дағдылары

    Презентация, интербелсенді тақта

    Бастапқы білім


    Уақыт және бір минуттың ұзақтығы туралы біледі. Сағат түрлерін ажыратады олардың қолдануын біледі.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    1 мин








    2 мин













    2 мин.







    Психологиялық ахуал:

    Математика керек әр күнге

    Математика қажет өмірде

    Математиканы оқимыз

    Миымызға тоқимыз

    - Барлығыңа сабақта сәттілік тілеймін!

    Ширату жаттығу: «Кім жылдам» белгілі бір уақыт аралығында іс-әрекет жасап көрейік.

    1. Қол шапалақтау

    2. Секіру

    -Қанша рет қол шапалақтадық ?

    -Неше рет секірдіңдер?

    Осы іс-әрекетті жасау үшін сізге қандай уақыт берілді?

    • Аз ба?

    • Көп пе?

    • Аз уақыт аралығы қалай аталатынын білесіз бе?

    Балалардың жауаптары ( Минут)

    Сөзжұмбақ: суреттегі заттардың алғашқы әріптерінен сөз құраңдар.(Сағат)

    Shape1 Shape2 Shape3 Shape4 Shape5



    Балалар жасырынған сөзді табады



    ( сабақтың жаңа тақырыбы ашылады)

    Шаттық шеңбері

    Shape6



































    Интербелсенді тақта

    Сабақтың ортасы




    3 мин














    4 мин




















    3мин









    4 мин














    1 мин











    1 мин










    2 мин








    8 мин

































































    3мин






















    Интервью әдісі:

    -Сағат туралы не білесіңдер?

    -Сағат нені білдіреді деп ойлайсыңдар?

    -Сағаттардың қай уақытты көрсетіп тұрғанын және сағат тілдерінің орналасуындағы ұқсастығын білесіңдер ме? Түсінесіңдер ме?

    Мұғалім : Сағат – бұл уақыт аралығы. 1 сағатта 60 минут бар. Бұл уақытта сағаттың тіл бір саннан келесі санға жылжығанша, минуттық тіл толық 1 айналым жасайды. Минуттық тіл 12-ні көрсеткенде, сағаттық тіл сол мезгілдегі уақытты көрсетеді.

    ЕСІҢЕ САҚТА!!! 1 сағ= 60 минут

    (Сағат моделі арқылы түсіндіре отырып көрсету)



    1. тапсырма

    Жеке жұмыс: Сағаттың моделін құрастыру. Оқушылар өз бетінше жұмыс жасайды, сағат моделін құрайды.Shape7





    Дәптермен жұмыс:

    1. тапсырма:

    сағат қай уақытты көрсетіп тұрғанын тауып, жауабын жазыңыздар.

    Дескриптор

    • Сағат тілдерін ажыратады

    • -уақытты анықтайды

    • Жазады

    Қ.Б. Жапондық бағалау ( өзін- өзі бағалау)

    Shape8





    1. Тапсырма .Жұптық жұмыс: Сәйкестендіру әдісі

    Тапсырма: Электрондық сағаттар қай уақытты көрсетіп тұр? Механикалық сағат осы уақытты көрсететіндей етіп, тілдерді толықтырып сал.

    Дескриптор:

    - Электронды сағат қай уақытты көрсетіп тұрғанын біледі.

    - Механикалық және электронды сағаттың уақытын көрсете алады

    - Екі сағаттың уақытын сәйкестендіреді.

    Қ.Б. : Табиғат құбылысы ( балалар жұпта бір- бірін бағалайды «табиғат құбылысы » суреттер арқылы

    Shape9 Shape10 Shape11

    ТАМАША ЖАҚСЫ ОЙЛАН

    (Бағалау әдісі)

    Сергіту сәті: «Тездет, бірақ қателеспе»

    Ойын шарты:

    Ағаштан жасалған затты көрсетсе- оқушылар алақандарын соғады.

    Темірден жасалған затты көрсетсе- аяқтарымен еденді тарсылдатады.

    Қағаздан жасалған зат болса- орындарында үндемей қалады.

    Сағаттың тіліндей

    Оңға бір,

    Солға бір.

    Оң аяқ

    Сол аяқ

    Бәрі де оңай – ақ



    Топқа бөлу: «Сағат түрлері бойынша»:(қима суреттер беріледі, түрлеріне байланысты топтастыру)

    1. тапсырма

    Топтық тапсырмалар:

    1 –ші топ:Оқулықпен жұмыс: 18 бет.

    Кітапта берілген сағат үлгілерін тақтадан тап, уақытты көрсет

    - Бір сағаттың жартысын атау.

    2-ші топ

    - Сөз есеп шығарыңдар

    Маржан үй тапсырмасын 1 сағатта орындады. Ал Айжан үй тапсырмасын 10 минут ерте аяқтады. Қыздардың әрқайсысы үй тапсырмасын неше минутта орындады? Сен қалай білдің?

    3-ші топтың тапсырмасы:

    -Картография әдісін қолдана отырып, күнін тиімді пайдаланудың үлгісін көрсетеді

    Міндеті

    Уақыт координаттарындағы феноменді қадағалауға мүмкіндік беретін визуалды тәсіл.

    Элементтері

    • Сандық шкала

    • Оқиғалық қатар


    Тәртібі

    • Картаға нені, қай сәтте, қандай қөзқарас тұрғысынан түсіу қажеттігі анықталады.

    • Сандық шкалада уақыт индекстері көрсетіледі.

    • Оқиғалық қатарда сол сәтте немесе өзге уақыт кезеңдерінде не болғаны жазылады.




    Дескриптор:

    1. Сағат тілдерін жылжыта отырып, берілген уақытты көрсетеді

    2. Қыздардың әрқайсысы үй тапсырмасын неше минутта орындағанын табады.

    3. Картограмма арқылы жұмыс жасай алады

    Қ.Б.: Ғажайып сызғыш. Топтар бір- бірін бағалайды

    Shape12



    Қосымша материал: Сен білесің бе?

    Астананың 15 жылдығына орай Есіл озенінің жағасындағы Жеңіс саябағына «Күн сағаты» орнатылды. Ол бұлтсыз күндері уақытты дәл көрсетеді. Сағат стелла тәрізді. Сағат тілдері мен циферблаты қоладан жасалған. Стелланың биіктігі 10 метр. Нақты уақытты анықтау үшін стелладан циферблатқа түскен көленкеге назар аудару қажет. Циферблатта көлеңке түсетін 6,9,12, 15 және 18.00 сағаттары белгіленген. Жоба авторы- қазақстандық сәулетші Антон Максимов


    микрофон







    Shape13





    Бірқолданыстағы тәрелке, маркер, картон, желім, қайшы, ермексаз















    оқулық,

    «табиғат құбылыстар» суреттер







    Сағат суреттер





























    Қима суреттер



































    Оқулық, сағат моделі, сызба





























































    <

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Жусупова Айжан Есенгельдиновна
    08 Ақпан 2021
    374
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ: "Сағат" 1 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ: "Сағат" 1 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    жас маманға көмек
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар



    Пән: математика

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    Мектеп: Горное негізгі мектебі «КММ»

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Жусупова Айжан Есенгельдиновна

    Сынып: 1

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:




    Сабақ тақырыбы

    Сағат



    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)



    1.1.3.2.Өлшем бірліктерін пайдаланып шамаларды өлшеу: сағат

    1.1.3.5. Сағаттың циферблаты бойынша уақытты анықтау


    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар: Сағат- уақыттың өлшем бірлігі екенін біледі.сағат моделін құрастыра алады. Циферблат бойынша уақытты анықтайды



    Көптеген оқушылар: Уақыттың өлшем бірліктерін( минут, сағат 1 сағаттың жартысы) ажыратады, уақыттың маңыздылығын түсінеді



    Кейбір оқушылар: Картография әдісі арқылы уақытты нақты анықтайды

    Бағалау

    критерийлері

    -Циферблат бойынша уақытты анықтайды

    - уақыттың өлшем бірліктерін (минут, сағат) біледі,

    - өмірде қолдана алады




    Тілдік мақсаттар




    Сағат- часы -clock






    Құндылықтарды

    дарыту




    Уақыттың маңыздылығын түсіну және бағалау

    Пәнаралық

    байланыстар

    Көркем еңбек, жаратылыстану

    АКТ қолдану

    дағдылары

    Презентация, интербелсенді тақта

    Бастапқы білім


    Уақыт және бір минуттың ұзақтығы туралы біледі. Сағат түрлерін ажыратады олардың қолдануын біледі.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    1 мин








    2 мин













    2 мин.







    Психологиялық ахуал:

    Математика керек әр күнге

    Математика қажет өмірде

    Математиканы оқимыз

    Миымызға тоқимыз

    - Барлығыңа сабақта сәттілік тілеймін!

    Ширату жаттығу: «Кім жылдам» белгілі бір уақыт аралығында іс-әрекет жасап көрейік.

    1. Қол шапалақтау

    2. Секіру

    -Қанша рет қол шапалақтадық ?

    -Неше рет секірдіңдер?

    Осы іс-әрекетті жасау үшін сізге қандай уақыт берілді?

    • Аз ба?

    • Көп пе?

    • Аз уақыт аралығы қалай аталатынын білесіз бе?

    Балалардың жауаптары ( Минут)

    Сөзжұмбақ: суреттегі заттардың алғашқы әріптерінен сөз құраңдар.(Сағат)

    Shape1 Shape2 Shape3 Shape4 Shape5



    Балалар жасырынған сөзді табады



    ( сабақтың жаңа тақырыбы ашылады)

    Шаттық шеңбері

    Shape6



































    Интербелсенді тақта

    Сабақтың ортасы




    3 мин














    4 мин




















    3мин









    4 мин














    1 мин











    1 мин










    2 мин








    8 мин

































































    3мин






















    Интервью әдісі:

    -Сағат туралы не білесіңдер?

    -Сағат нені білдіреді деп ойлайсыңдар?

    -Сағаттардың қай уақытты көрсетіп тұрғанын және сағат тілдерінің орналасуындағы ұқсастығын білесіңдер ме? Түсінесіңдер ме?

    Мұғалім : Сағат – бұл уақыт аралығы. 1 сағатта 60 минут бар. Бұл уақытта сағаттың тіл бір саннан келесі санға жылжығанша, минуттық тіл толық 1 айналым жасайды. Минуттық тіл 12-ні көрсеткенде, сағаттық тіл сол мезгілдегі уақытты көрсетеді.

    ЕСІҢЕ САҚТА!!! 1 сағ= 60 минут

    (Сағат моделі арқылы түсіндіре отырып көрсету)



    1. тапсырма

    Жеке жұмыс: Сағаттың моделін құрастыру. Оқушылар өз бетінше жұмыс жасайды, сағат моделін құрайды.Shape7





    Дәптермен жұмыс:

    1. тапсырма:

    сағат қай уақытты көрсетіп тұрғанын тауып, жауабын жазыңыздар.

    Дескриптор

    • Сағат тілдерін ажыратады

    • -уақытты анықтайды

    • Жазады

    Қ.Б. Жапондық бағалау ( өзін- өзі бағалау)

    Shape8





    1. Тапсырма .Жұптық жұмыс: Сәйкестендіру әдісі

    Тапсырма: Электрондық сағаттар қай уақытты көрсетіп тұр? Механикалық сағат осы уақытты көрсететіндей етіп, тілдерді толықтырып сал.

    Дескриптор:

    - Электронды сағат қай уақытты көрсетіп тұрғанын біледі.

    - Механикалық және электронды сағаттың уақытын көрсете алады

    - Екі сағаттың уақытын сәйкестендіреді.

    Қ.Б. : Табиғат құбылысы ( балалар жұпта бір- бірін бағалайды «табиғат құбылысы » суреттер арқылы

    Shape9 Shape10 Shape11

    ТАМАША ЖАҚСЫ ОЙЛАН

    (Бағалау әдісі)

    Сергіту сәті: «Тездет, бірақ қателеспе»

    Ойын шарты:

    Ағаштан жасалған затты көрсетсе- оқушылар алақандарын соғады.

    Темірден жасалған затты көрсетсе- аяқтарымен еденді тарсылдатады.

    Қағаздан жасалған зат болса- орындарында үндемей қалады.

    Сағаттың тіліндей

    Оңға бір,

    Солға бір.

    Оң аяқ

    Сол аяқ

    Бәрі де оңай – ақ



    Топқа бөлу: «Сағат түрлері бойынша»:(қима суреттер беріледі, түрлеріне байланысты топтастыру)

    1. тапсырма

    Топтық тапсырмалар:

    1 –ші топ:Оқулықпен жұмыс: 18 бет.

    Кітапта берілген сағат үлгілерін тақтадан тап, уақытты көрсет

    - Бір сағаттың жартысын атау.

    2-ші топ

    - Сөз есеп шығарыңдар

    Маржан үй тапсырмасын 1 сағатта орындады. Ал Айжан үй тапсырмасын 10 минут ерте аяқтады. Қыздардың әрқайсысы үй тапсырмасын неше минутта орындады? Сен қалай білдің?

    3-ші топтың тапсырмасы:

    -Картография әдісін қолдана отырып, күнін тиімді пайдаланудың үлгісін көрсетеді

    Міндеті

    Уақыт координаттарындағы феноменді қадағалауға мүмкіндік беретін визуалды тәсіл.

    Элементтері

    • Сандық шкала

    • Оқиғалық қатар


    Тәртібі

    • Картаға нені, қай сәтте, қандай қөзқарас тұрғысынан түсіу қажеттігі анықталады.

    • Сандық шкалада уақыт индекстері көрсетіледі.

    • Оқиғалық қатарда сол сәтте немесе өзге уақыт кезеңдерінде не болғаны жазылады.




    Дескриптор:

    1. Сағат тілдерін жылжыта отырып, берілген уақытты көрсетеді

    2. Қыздардың әрқайсысы үй тапсырмасын неше минутта орындағанын табады.

    3. Картограмма арқылы жұмыс жасай алады

    Қ.Б.: Ғажайып сызғыш. Топтар бір- бірін бағалайды

    Shape12



    Қосымша материал: Сен білесің бе?

    Астананың 15 жылдығына орай Есіл озенінің жағасындағы Жеңіс саябағына «Күн сағаты» орнатылды. Ол бұлтсыз күндері уақытты дәл көрсетеді. Сағат стелла тәрізді. Сағат тілдері мен циферблаты қоладан жасалған. Стелланың биіктігі 10 метр. Нақты уақытты анықтау үшін стелладан циферблатқа түскен көленкеге назар аудару қажет. Циферблатта көлеңке түсетін 6,9,12, 15 және 18.00 сағаттары белгіленген. Жоба авторы- қазақстандық сәулетші Антон Максимов


    микрофон







    Shape13





    Бірқолданыстағы тәрелке, маркер, картон, желім, қайшы, ермексаз















    оқулық,

    «табиғат құбылыстар» суреттер







    Сағат суреттер





























    Қима суреттер



































    Оқулық, сағат моделі, сызба





























































    <

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Математика Ашық сабақ 1 сынып
    08.02.2021
    374
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Жусупова Айжан Есенгельдиновна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации