Материалдар / Ашық сабақ "Сандардың нумерациясы" 2 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Сандардың нумерациясы" 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспарлау оқушылардың жас ерекшелігіне қарай құрылған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Мамыр 2021
531
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Математика

Уақыты:

Кабинет: 201

Мұғалім:

Сабақтың тақырыбы

Сандардың нумерациясы.

Сілтеме

Математика оқулығының әдістемесі,ғаламтор

Сабақтың жабдығы

суретті кестелер, қосымша тапсырмалар жазылған үлестірмелер.

Жалпы мақсаттар

Оқыту  нәтижесі

Мақсаты: үш таңбалы сандардың құрылу тәсілдерін қорытындылау; оларды салыстыру; алдыңғы, келесі түсініктерін пайдалана отырып, натурал сандар қатарындағы сандарды табу дағдыларын жетілдіру .

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау парақшасымен таныстыру

Топқа бөлу

Оқушыларға кесілген суреттер үлестіріледі.

Қолдарына алған қиындыларды құрастырып,сол бойынша топқа бөлінеді. Суреттерді тақтаға іледі.

Ынтымақтастық атмосферасы

Балалар, бір – біріңе қарап жымиыңдар, жайланып отырып, көздеріңді жұмыңдар. Менің айтқанымды іштеріңнен қайталаңдар.

Мен бақытты баламын,

Жан дүниемде күн нұрлы

Жылуым мол бойымда.



Оқушылар бір-біріне жақсы тілек тілеп, сыныпта жақсы ахуал қалыптастырады.

Үй тапсырмасын пысықтау


Көбейту кестесін еске түсіру

Оқушылар ауызша орындайды

Жаңа сабақ

кіріспе. Көркем жазу сәтіне 1, 2, 3 цифрларының көмегімен үш таңбалы сандар жазу ұсынылады. (123, 132, 213, 231, 312, 321)

  • Неше сан жаздыңдар? Ең кіші санды; ең үлкен санды; 1 ондығы бар санды; 1 бірлігі бар санды; 3 ондығы бар санды ата. 312 мен 321 сандарының арасындағы сандарды жаз.

    1. Оқулықпен жұмыс. № 1 ауызша есептеу. Жасырын сандарды ата.

    2. Алдыңғы сан

      689

      99

      998

      408

      666

      Сан

      690

      100

      999

      409

      667

      Кейінгі сан

      691

      101

      1000

      410

      668

  • Сандар туралы білімдерін қайталауға арналған жұмыс.

2. Өздік жұмыс. Сандарды ата. Оларды кему ретімен жаз.

Разрядтар

жүздіктер

ондықтар

бірліктер

9

7

0

5

9

6

5

0

0

4

8

9

2

0

9


4

3

3. Салыстыр. Жұптық жұмыс. Есептемей – ақ салыстыру.

699 – 90 < 699 – 9 808 – 8 > 808 – 80

400 + 80 > 400 + 8 550 + 50 > 550 + 5

998 – 900 < 998 – 90 665 – 60 – 5 = 665 – 5

4. Көрсетілген өлшем бірліктеріне өрнекте. (Үш қатардан 3 оқушы, жарысу).



900 см = 9 м 895 см = 8м 9дм 5см 10м = 100дм

400см = 4 м 502 см = 5м 0дм 2см 10м = 1000 см

300см = 3 м 660см = 6м 6дм 0см 2м 5дм 7см =257см



Сергіту сәті

Сергіту сәті

«Көңілді қалпақ» ойыны


Басына қалпақ түскен оқушы жеті байлықты табады табады.






Бірінші байлық - денсаулық.
Екінші байлық - еркіндік
Үшінші байлық - тіл байлық
Төртінші байлық - қайрат-күш
Бесінші байлық - ақ жаулық
Алтыншы байлық - балаңыз
Жетінші байлық - жүз саулық

Ой толғаныс

5 (1). Есептерді шығар. (қысқаша шарты)

Shape1 І емхана – 3 дәрігер – 14 баладан ? шешуі: 3 ∙ 14 + 2 ∙ 17 = 42 + 34 = 76

ІІ емхана – 2 дәрігер – 17 баладан жауабы: барлығы 76 бала қабылданды.

5 (2).

МShape2 араттың салмағы – 45кг, ? кг ауыр шешуі: 45 – 45 : 3 = 45 – 15 = 30

Інісі Қайраттың салмағы - ? , 3 есе жеңіл жауабы: Қайратқа қарағанда Марат 30кг ауыр

6. (4 оқушы тақтада).

  1. Ш: 24 ∙ 6 = 144 Ж: 144 парақ қатырмақағаз бар.

  2. Ш: 124 + 124 ∙ 2 = 124 + 248 = 372 Ж: барлығы 372 парақ қағаз бар.

Ш: 124 + 124 : 2 = 124 + 62 = 186 Ж: барлығы 186 парақ қағаз бар.

  1. АShape4 қ қағаз – 124 Ш: 500 – (124 + 106) = 500 – 230 = 270

Көк қағаз – 106 500п.қ. Ж: 270 сары қағаз

Сары - ?

7. Топтық жұмыс. Кесте бойынша өрнектер құрастыр және жаз. Олардың мәнін тап.

150 ∙ 3 + 250 = 700 880 : 4 + 11 ∙ 2 = 242 320 + 300: 20 = 470

4 ∙ 12 + 210 = 258 299 + 900 – 680 = 519

А).

Қосылғыш

150 ∙ 3

4 ∙12

880 : 4

299

320

Қосылғыш

250

210

11 ∙ 2

900 – 680

300 : 20

Қосынды

700

258

242

519

470

Б). 800 – 600 : 5 = 680

Азайғыш

800

45 ∙ 4

445 + 355

1000

560

Азайтқыш

600 : 5

44 : 4

55 ∙ 3

230 ∙ 3

405 : 5

Айырма

680

169

635

310

479



Шығармашылық тапсырма. № 9.

Оқушылар толтырады

Сабақты бекіту

Бүгінгі сабақта біз не істедік?

Саған қайсы тапсырма қиын болды?



Үй тапсырмасы

8. 5 бет.



Оқушылар күнделіктеріне жазады

 Бағалау

Бүгінгі сабақ ұнады ма?
Өз көңіл күйлерін стикерге жазу.

Бағалау парақшасын толтырады

Кері байланыс





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!