Математика
|
Уақыты:
|
Кабинет:
201
|
Мұғалім:
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Сандардың
нумерациясы.
|
Сілтеме
|
Математика
оқулығының әдістемесі,ғаламтор
|
Сабақтың
жабдығы
|
суретті кестелер, қосымша
тапсырмалар жазылған үлестірмелер.
|
Жалпы мақсаттар
Оқыту
нәтижесі
|
Мақсаты: үш таңбалы сандардың құрылу
тәсілдерін қорытындылау; оларды салыстыру; алдыңғы, келесі
түсініктерін пайдалана отырып, натурал сандар қатарындағы сандарды
табу дағдыларын жетілдіру .
|
Мұғалімнің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
парақшасымен таныстыру
|
Топқа
бөлу
|
Оқушыларға кесілген
суреттер үлестіріледі.
|
Қолдарына алған
қиындыларды құрастырып,сол бойынша топқа бөлінеді. Суреттерді
тақтаға іледі.
|
Ынтымақтастық
атмосферасы
|
Балалар, бір – біріңе қарап
жымиыңдар, жайланып отырып, көздеріңді жұмыңдар. Менің айтқанымды
іштеріңнен қайталаңдар.
Мен бақытты
баламын,
Жан дүниемде күн
нұрлы
Жылуым мол
бойымда.
|
Оқушылар бір-біріне
жақсы тілек тілеп, сыныпта жақсы ахуал
қалыптастырады.
|
Үй тапсырмасын
пысықтау
|
Көбейту кестесін
еске түсіру
|
Оқушылар ауызша
орындайды
|
Жаңа
сабақ
|
кіріспе. Көркем жазу сәтіне 1, 2, 3
цифрларының көмегімен үш таңбалы сандар жазу ұсынылады. (123, 132,
213, 231, 312, 321)
-
Неше сан жаздыңдар? Ең кіші
санды; ең үлкен санды; 1 ондығы бар санды; 1 бірлігі бар санды; 3
ондығы бар санды ата. 312 мен 321 сандарының арасындағы сандарды
жаз.
-
Оқулықпен жұмыс. № 1 ауызша
есептеу. Жасырын сандарды ата.
Алдыңғы
сан
|
689
|
99
|
998
|
408
|
666
|
Сан
|
690
|
100
|
999
|
409
|
667
|
Кейінгі
сан
|
691
|
101
|
1000
|
410
|
668
|
-
Сандар туралы білімдерін
қайталауға арналған жұмыс.
№ 2. Өздік жұмыс. Сандарды ата.
Оларды кему ретімен жаз.
Разрядтар
|
жүздіктер
|
ондықтар
|
бірліктер
|
9
|
7
|
0
|
5
|
9
|
6
|
5
|
0
|
0
|
4
|
8
|
9
|
2
|
0
|
9
|
|
4
|
3
|
№ 3. Салыстыр. Жұптық жұмыс.
Есептемей – ақ салыстыру.
699 – 90 < 699 – 9 808
– 8 > 808 – 80
400 + 80 > 400 + 8 550 + 50
> 550 + 5
998 – 900 < 998 – 90 665 –
60 – 5 = 665 – 5
№ 4. Көрсетілген өлшем
бірліктеріне өрнекте. (Үш қатардан 3 оқушы,
жарысу).
900 см = 9 м 895 см = 8м 9дм
5см 10м = 100дм
400см = 4 м 502 см = 5м 0дм
2см 10м = 1000 см
300см = 3 м 660см = 6м 6дм 0см
2м 5дм 7см =257см
|
Сергіту
сәті
|
Сергіту
сәті
«Көңілді
қалпақ» ойыны
Басына қалпақ түскен оқушы жеті байлықты табады
табады.
|
Бірінші байлық -
денсаулық.
Екінші байлық - еркіндік
Үшінші байлық - тіл байлық
Төртінші байлық - қайрат-күш
Бесінші байлық - ақ жаулық
Алтыншы байлық - балаңыз
Жетінші байлық - жүз саулық
|
Ой
толғаныс
|
№ 5 (1). Есептерді шығар.
(қысқаша шарты)
І емхана – 3 дәрігер – 14
баладан ? шешуі: 3 ∙ 14 + 2 ∙ 17 = 42 + 34 =
76
ІІ емхана – 2 дәрігер – 17
баладан жауабы: барлығы 76 бала
қабылданды.
№ 5
(2).
М араттың салмағы –
45кг, ? кг ауыр шешуі: 45 – 45 : 3 = 45 – 15 =
30
Інісі Қайраттың салмағы - ? ,
3 есе жеңіл жауабы: Қайратқа қарағанда Марат 30кг
ауыр
№ 6. (4 оқушы
тақтада).
-
Ш: 24 ∙ 6 = 144 Ж: 144 парақ
қатырмақағаз бар.
-
Ш: 124 + 124 ∙ 2 = 124 + 248 =
372 Ж: барлығы 372 парақ қағаз бар.
Ш: 124 + 124 : 2 = 124 + 62 =
186 Ж: барлығы 186 парақ қағаз бар.
-
А қ қағаз – 124 Ш:
500 – (124 + 106) = 500 – 230 = 270
Көк қағаз – 106 500п.қ. Ж: 270
сары қағаз
Сары -
?
№ 7. Топтық жұмыс. Кесте бойынша
өрнектер құрастыр және жаз. Олардың мәнін
тап.
150 ∙ 3 + 250 = 700 880 : 4 +
11 ∙ 2 = 242 320 + 300: 20 = 470
4 ∙ 12 + 210 = 258 299 + 900 –
680 = 519
А).
Қосылғыш
|
150 ∙
3
|
4
∙12
|
880 :
4
|
299
|
320
|
Қосылғыш
|
250
|
210
|
11 ∙
2
|
900 –
680
|
300 :
20
|
Қосынды
|
700
|
258
|
242
|
519
|
470
|
Б). 800 – 600 : 5 =
680
Азайғыш
|
800
|
45 ∙
4
|
445 +
355
|
1000
|
560
|
Азайтқыш
|
600 :
5
|
44 :
4
|
55 ∙
3
|
230 ∙
3
|
405 :
5
|
Айырма
|
680
|
169
|
635
|
310
|
479
|
Шығармашылық
тапсырма. № 9.
Оқушылар
толтырады
|
Сабақты
бекіту
|
Бүгінгі сабақта біз не
істедік?
|
Саған қайсы тапсырма қиын
болды?
|
Үй
тапсырмасы
|
№
8. 5
бет.
|
Оқушылар күнделіктеріне
жазады
|
Бағалау
|
Бүгінгі сабақ ұнады ма?
Өз көңіл күйлерін стикерге жазу.
|
Бағалау парақшасын
толтырады
|
Кері
байланыс
|