Материалдар / Ашық сабақ "Санды және әріпті өрнек" 4 - сынып

Ашық сабақ "Санды және әріпті өрнек" 4 - сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал 4 - сынып мұғалімдеріне математика пәнінен.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
894
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Математика 4 - сынып Сабақтың тақырыбы: Санды және әріпті өрнектерСабақтың мақсаты: Санды,әріпті өрнектерді құру, оқу және жазу , олардың мәндерін табу біліктігін қалыптастыру; көбейту мен бөлу амалдарына байланысты есеп шығаруын жетілдіру; талдай және салыстыра білу қабілетін дамыту.Күтілетін нәтижесі: Санды және әріпті өрнектердің анықтамасын біледі, ажырата алады, өрнектерді құрып, жазады және мәнін таба біледі, есептерді талдап, шығара алады. Сабақтың формасы: ұжымдық, топтық, жұптық, жеке Қолданылатын әдіс-тәсілдер: кір жаятын жіп, «Ойлан, бірік, бөліс», семантикалық карта, "Пилот и штурман", деңгейлік тапсырма, "Өз үйін тап", кері байланыс Құрал-жабдықтар, көрнекілік: кеспе материалдар, стикерлер, маркер, плакатСабақтың барысыКіріспе Психологиялық дайындық.Жаңа ғана ояндық, Керілдік те созылдық.Есінедік ақырын, тұру бізге тым қиын.Оң жақтағы көршіге, сол жақтағы көршіге,Сәлем бердік ал енді,бастау керек сабақты.Алақанды соққылап, Табанменен тепкілеп, Иықты да қозғаймыз.Содан кейін бәріне: «Қайырлы таң» дейміз біз.Үй тапсырмасын тексеру. 7 - мысалТұсау кесер Топқа бөлу.Мұғалім оқушыларды өрнектер жазылған таратпалар арқылы 2 топқа бөледі.1 - топ. Санды өрнектер 2 - топ. Әріпті өрнектер"Кір жаятын жіп"1. Өрнектің неше түрі бар?2. Санды өрнек дегеніміз не?3. Әріпті өрнек дегеніміз ше?4. а∙30, мұндағы а=2 мәнін тап.5. 125+75 өрнегінің мәні нешеге тең?6. а мен 990 сандарының қосындысыНегізгі бөлім Ауызша тапсырма. Семантикалық карта 1 - мысал Жұптық тапсырма. "Пилот и штурман" 2 және 3 - мысалдар.(Жұптар жұмыстарын бағдаршам арқылы бағалайды)Топтық бағалау критерийлері. 1. Санды және әріпті өрнектің анықтамасын құрай ала білуі.2. Көбейту мен бөлу амалдарына байланысты есептің шартын құрып шығаруы.3. Баяндамашының баяндауы.Топтық тапсырма. "Ойлан, бірік, бөліс" 1- топқа1. СМАТҚӨСӨД осы әріптер арқылы ереже шығар. 2. Есепті шығар. Ұста 32 г темірден 4 шеге жасады. 400г темірден осындай неше шеге жасауға болады?2 - топқа 1.ӘСЖАТҚӨӘӨД осы әріптер арқылы ереже шығар. 2. Есепті шығар. 4 кг картоп 264 теңге тұрады. Бағасы осындай 40 кг картоп қанша тұрады?Табыс критерийлері1. Әріпті өрнектердің мәнін таба аламын.2. Санды өрнектердің мәнін шығара алдым.3. Шығармашылық тапсырманы таба білдім.Деңгейлік тапсырма.1 - тапсырма Әріпті өрнектің мәнін тап. а∙3019, мұндағы а=2,32 - тапсырмаСанды өрнектің мәнін тап. (318∙5+1052)-2210 39207:3-40173 - тапсырма.Шығармашылық тапсырма 7 8 4 1 9(оқушылар өз-өздерін бағалайды)ҚорытындыЖеке тапсырма. "Тап және дәлелде" ойыны Оқушыларға өрнектер беріліп, сол өрнектерді қай өрнек түріне жататынын анықтап, дәлелдейді.Бағалау Оқушылар өздерінің жинаған смаликтерін санайды және өзі-өзін бағалайды. Үйге тапсырма 8 - мысалды шығарып келу.Кері байланыс.
  • Бүгін сабақ ұнады. Несімен?
  • Ұнамады. Несімен?
  • Сабақта қиналдым. Неден?
  • Сабақта оңай болды? Не жасау?








Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ