Сабақтың тақырыбы:Сақтар
мәдениеті
|
Сабақ:
тарих
|
Мектеп: Ш.Бектасов
ЖОМ
|
Сабаққа негізделген оқу
мақсаттары
|
Сақтардың өнер туындыларының
стильдік ерекшеліктерін ажырата біледі, қосымша деректер арқылы
ойларын толықтырады
|
Сабақ
мақсаттары
|
Барлық
оқушылар:
|
Сақтардың мәдени мұралары
туралы біледі
|
Оқушылардың басым
бөлігі:
|
Сақ тайпаларының өнер
туындыларында аңдық стиль болғанын
түсінеді
|
Кейбір
оқушылар:
|
Сақ мәдениетінің өзіндік
ерекшеліктерін анықтап, талдайды
|
Тілдік
мақсат
|
Оқушылар
|
Оқи алады, жаза алады, ойын
еркін жеткізеді, түсінеді,талдайды
|
Негізгі
ұғымдар:
-
Мәдениет. Аңдық
стиль. «Алтын киімді адам»
|
1 Сақтардың көне
ескерткіштері жайлы не білесің?
-
Не үшін Алтын киімді адамды
Қазақстанның ежелгі мәдениетінің айшықты үлгісі деп атаймыз
?
-
Аңдық стильді қалай
түсінесің?
-
Сақтардың өнер
туындыларын қалай бағалайсың?
|
Сыныптағы диалог/ жазылым үшін
пайдалы тілдік бірліктер
|
Жазылым: ғалымдардың сақтар
мәдени мұралары жайлы ойларын
жазады
Оқылым: Сақтардың көне
ескерткіштері жайлы оқиды
Айтылым:Сабаққа қатысты
ұғымдар
|
Алдыңғы
оқу
|
Сақтардың мекендеген жері.Сақ
қоғамы.
|
Жоспар
|
Жоспарланған
уақыт
|
Жоспарланған
жаттығулар
|
Ресурстар
|
Басталуы
1минут
10
минут
|
«Ұқсас
ерекшеліктер»арқылы топқа бөлемін
Білу кезеңі:Үй
тапсырмасы «Сұрақтар қобдишасы»
Сақтар туралы
алғашқы мәліметтер
Сақ тайпаларының
қоныстануы
Сақ
қоғамы
Сақ қоғамындағы әйелдер
рөлі
|
Сұрақ-жауап
Карта
|
2 минут
Ортасы
15 минут
2минут
5минут
2 минут
1минут
1минут
|
Ой қозғау:
«Суреттер сөйлейді»
(оқулықтағы
суреттерге қарап ойын жеткізу)
Шірік-Рабат Бесшатыр
қорымы «Алтын киімді адам»
Қолдану:«Топтас-Ойлан-Бөліс»әдісі
Тақырыпшаны топқа
бөліп беремін:Мәтінмен жұмыс
1.Сақтардың мәдени
мұралары
2.Бесшатыр
қорымы
3. «Алтын киімді
адам»
4.Аңдық
стиль
Сергіту
сәті: «Сұраққа сөзбен жауап
беру»
Талдау:«Ой
тұжырымдау»
1.Картамен жұмыс
(ескерткіш орындарын картаға
түсіру)
2 хронологиямен
жұмыс :
№
|
Ғасырлар
|
Оқиғалар
|
1
|
Б.з.б.VIII–V
ғасырлар
|
|
2
|
Б.з.з.IV-II
ғасырлар
|
|
3
|
Б.з.б.V-
IVғасырлар
|
|
4
|
Б.з.б.VIII
ғасыр
|
|
3.Семантикалық карта(дұрыс
жауапқа «+»белгісін қой
Ескерткіштер
Обалар
саны
|
40
оба
|
26
таңба
|
31
оба
|
Бесшатыр
|
|
|
|
Іле
Алатауы
|
|
|
|
Есік
обасы
|
|
|
|
4.Эссе:Сақтардың мәдени
мұралары»
(топтар тапсырмаларды өзара
алмасу арқылы тексереді, түзету арқылы
толықтырады)
Жинақтау: «Өз ойыңды
түйінде»
Сақ жерінен табылған заттарға
сипаттама беру
Бағалау: критерий
бойынша
Үйге
тапсырма:Сақ мәдениеті тақырыбын оқу
және тест дайындап келу
|
Оқулықтағы
суреттер
Оқулық
Флипчарт
Кескін
карта
А4парағы
А4парағы
А4
парағы
Сақ жерінен табылған
суреттер
Үй тапсырмасын белгілеп
алады
|
Аяқталуы
1
минут
|
«Бағдаршам» әдісі арқылы
оқушылардан кері байланыс алу
Сабақтан қандай әсер
алдың?
Сабақ саған ұнады
ма?
Тақырып бойынша тағы не білгің
келеді?
|
Кері байланыс
парағы
|
Қосымша ақпараттар: Сақтар
мәдениетіне қатысты «Тарих Ата» оқулығынан қосымша мәліметтер
айту
|
Саралау
|
Бағалау
|
Пәнаралық
байланыс
|
-Төртінші тарау негіздерін
қайталап келу
-Қосымша оқулықтармен жұмыс
жасату
-Тест
дайындау
|
Критерий бойынша оқушылардың
тапсырмаларды орындаудағы белсенділіктеріне қарай
бағаланды
«Бағдаршам»әдісі арқылы кері
байланыс алдым
|
Ежелгі дүние
тарихы
Әдебиет
Бейнелеу
өнері
|
Рефлексия
|
Сабақта кемшіліктерді
болдырмау мақсатында ұйымдастыру кезеңіне ерекше көңіл
бөлдім.Оқушыларды сыни тұрғыдан ойлануға бейімдеу барысында
қолдану,жинақтау,бағалау кезеңдерінде тапсырмаларды тәуелсіз
орындай алды.
|
Бүгінгі сергіту сәті «Сұраққа
сөзбен жауап беру»деп аталды. Өте қызықты
болды.
|
Қорытынды
бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты
болды(оқытуды да, оқуды да
ескеріңіз)
1.Блум таксономиясы кезеңдері
бойынша тақырыпты ашу тиімді болды
2.Топтық жұмыс
арқылы
Қандай екі нәрсе сабақты
жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да
ескеріңіз)
1.Сабақ кезеңдерін дұрыс
жоспарлау
2. Әдіс-тәсілдерді тақырыпқа
сәйкес қолдану
Сабақ барысында мен сынып
немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге
көмектесетін нені білдім.
Тақырып жоспарын дұрыс
құрылымдау.
Әдіс-тәсілдерді тиімді қолдана
білу
Оқушылардың ой-пікір айтуында
түрткі болу, бағыттай алу
Сұрақтарды дұрыс
қою
Өзін-өзі бағалауды
ұсыну
|