Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
Материалдар / Ашық сабақ "Сақтардың әлеуметтік-қоғамдық құрылысы және идеологиясы" Қазақстан тарихы 10 сынып
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Ашық сабақ "Сақтардың әлеуметтік-қоғамдық құрылысы және идеологиясы" Қазақстан тарихы 10 сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
Сақтардың әлеуметтік-қоғамдық құрылысы және идеологиясы туралы ашық сабақтың қысқа мерзімді сабақ жоспары пән мұғалімдеріне сабаққа пайдалану үшін қажетті.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
24 Қазан 2018
844
1 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Тексерілді: Жомартова М | ||
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Сақтар | Мектеп: №93 ОМ | |
Күні: 18.10.2018 | Мұғалім: Турганбаева З | |
Сынып: 10 | Қатысқандар: | Қатыспағандар: |
Сабақтың тақырыбы: | Сақтардың әлеуметтік-қоғамдық құрылысы, идеологиясы | |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: | Сақтардың қоғамдық құрылысын түсіндіру;Сақтардың әлеуметтік құрылымын анықтау;Сақтардың идеологиясының ерекшелігін сипаттау; | |
Сабақ мақсаттары: | Барлығы: Сақтардың әлеуметтік-қоғамдық құрылысы мен идеологиясы туралы түсінеді | |
Басым бөлігі: Сақтардың әлеуметтік құрылымын анықтайды | ||
Кейбірі: Сақтардың қоғамдық құрылысы бойынша пирамида құрастырып, тұжырымдай алады және идеологиясының ерекшеліктерін сипаттай біледі | ||
Бағалау критерийі | Сақтардың әлеуметтік-қоғамдық құрылысы мен идеологиясы туралы түсінедіСақтардың әлеуметтік құрылымын анықтайдыСақтардың қоғамдық құрылысы бойынша пирамида құрастырып, тұжырымдай алады және идеологиясының ерекшеліктерін сипаттай біледі | |
Тілдік мақсаттар: | Оқушылар:Жаңа сөздермен танысу, дәптерге түсіру (жазылым дағдысы).Мәтінмен жұмыс жасау (оқылым дағдысы), сұрақтарға жауап беру (айтылым)Ақпараттық мәтіндер мен тарихи дереккөздер туралы материалдарды зерттеу барысында жұптасып жұмыс істеу. Жасалған жұмыс нәтижелері туралы сынып алдында ауызша есеп беру (оқылым, жазылым, тыңдалым және ауызша пікір айту дағдылары)Пәндік лексика мен терминология:Дромос, прототүрік, басилей, обаДиалог құруға /жазылымға қажетті сөздер топтамасы:Сақтардың қоғамдық, әлеуметтік құрылымын сипаттау мен идеологиясының ерекшеліктерін анықтау | |
Ойлау деңгейі | Білім мен түсінік/Қолдану | |
Тарихи концепт | Дәлел мен тарихи интерпретация | |
Құндылықтарға баулу | Азаматтықты, отансүйгіштікті, ұлттық өзін-өзі тануды, қоғамның мүдделеріне қызмет етуге дайындығын қамтамасыз ету. Басқа адамдарға деген құрметті тәрбиелеу.Топтық және жұптық жұмыс арқылы оқушылар арасындағы ынтымақтастық дағдыларын қалыптастыру, академиялық адалдық | |
Пәнаралық байланыс | Дүниежүзі тарихы | |
Алдыңғы оқу | Оқушылар сақтардың шаруашылығы, мәдениеті туралы біледі | |
Сабақтың барысы | ||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтың жоспарланған әрекеттер | ресурстар |
Сабақтың басы | Топқа бөлуАффирмация: | презентация |
Сабақтың ортасы | Зерттеу және талдау Т Деректермен жұмыс жасау1 – топМәтін: Сақтардың әлеуметтік-қоғамдық құрылысыСақтардың әлеуметтік-қоғамдық құрылысы туралы мәліметтер Сақтардағы қоғамдық саты: Мүлік теңсіздігін неден көреміз? (жерлеу орындарындағы әлеуметтік жағдайдан) Дәлелдер: Алтын адамдар – сақ елінің елбасылары Сармат тайпасының көсеміЗерттеушілер сақ-скифтерде мемлекет болғанын мойындайды.Геродот: «Скифтердің жері өте кең еді, сондықтан ол елді әр ұлына тиісті қылып үш патшалыққа бөлді....»Патша тек «патшалық рудан» сайланған. 2-топ2-дерек – ИдеологияСақ-скифтердің идеологиясы Күнге табыну | Қабылдинов З.Е., Қайыпбаева А.Т. 8 класс. История Казахстана., Атамура, 2012. Қабылдинов З.Е. 8 класс. История Казахстана Хрестоматия. Атамура, 2012.Сулейменов Р.Б., Моисеев В.А. Из истории Казахстана XVIII века (о внешней и внутренней политике Аблая). – Алма-Ата, 1988. |
Сабақтың соңы | Интерпретация: Қалыптастырушы бағалауСақ обаларынан табылған олжалардың негізінде ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттаңыз. Дескриптор Білім алушы Рефлексия.Оқушылар кері байланыс парағына өздерінің білімдері қандай дәрежеде игергендерін көрсетеді. Мысалы, «Мен барлығын түсіндім» деген тұста оқушылар тапсырмаларды толық, түгел орындадым десе, «Мен орташа түсіндім» деген тұста оқушылар тапсырмаларды орындауда кішкене қиналдым, ал «Ешнәрсе түсінбедім» деген тұста оқушылар тапсырмаларды орындауда қатты қиналдым деп жауап беруі мүмкін. Үлгі: | А-4 қағаз, стикерлер |
Дифференциация – Сіз қолдауды көбірек көрсетуді қалай ұйымдастырасыз?Сіз қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар беруді жоспарлайсыз? | Бағалау-оқушылардың материалды меңгеру деңгейін,үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Ауызша бағалау, жеке, жұпты, топты бағалау | Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
Сабақтың әр кезеңінде жасырын дифференциация бар. Сыныпта жалпы талқылау барысында оқушылармен түсіністік деңгейі және сыни ойлау дағдыларын дамыту анықталады. Неғұрлым қабілетті оқушылар Қазақ хандығының саяси жағдайының ерекшеліктерін анықтай алады. Сыныптағы оқушылардың көп бөлігі жоңғарлардың жаулап алу саясатының себептерін және осы саясаттың салдарларын анықтай алады. | Жоғарыда тізбектелген барлық әрекеттер қалыптастырушы бағалау мүмкіндіктерін береді, өйткені мұғалім әрбір оқушы және топты қолдауға мүмкіндігі бар. Тең бағалау мүмкіндіктері бар, алдына берілген немесе сыныппен ортақ талқылау негзінде құрастырылған критерийлер негізінде оқушыларға бір-бірін бағалау мүмкіндіктері бар | Қауіпсіздік ережелерін сақтауОқушылар-дың денсау-лығын сақтау үшін, қажет болған жағ-дайда, дене шынықтыру минуттарын өткізу ұсынылады. Қажетсіз уақытта интерактивті тақтаны өшіріңіз. |
Сабақтың рефлексиясы | ||
Сабақтың мақсаттары/оқу мақсаттары қолжетімді болды ма? ОМ барлық оқушылар қол жеткізді ме? Менің дайындаған дифференциациям жүзеге асты ма? Уақытты ұтымды пайдана алдым ба? Сабақ жоспарынан ауытқушылықтар болды ма? Неліктен? | Төмендегі орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сұрақтардың ішінен Сіздің сабағыңызға қатысы бар ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіздер? | |
Жалпы бағалау | ||
Сабақтың қандай екі аспектісі сәтті өтті (оқу туралы да, оқыту туралы да ойланыңыз)?1: 2: Қандай екі жағдайда сабақтың тиімділігі арта түсер еді (оқу туралы да, оқыту туралы да ойланыңыз)? 1: 2: | ||
Сабақ барысында келесі сабаққа дайындалуда ескеретіндей сынып туралы немесе жеке оқушы туралы қандай да бір қажетті ақпарат алдым ба? |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)