Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ жоспары: 5 сынып Қысқа мерзімді жоспар ҚМЖҚазақстан тарихы
№1 сабақ |
МЕКТЕП: Орымбетов атындағы орта мектеп |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5 Бөлім: Қазастан аймағындағы көшпелі тайпалар |
Сабақ тақырыбы «Сарматтар» |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: |
Мұғалімінің аты-жөні: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып-6 «а» |
Барлығы: |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
Сарматтардың орналасу территориясы, ескерткіштері, жорықтары туралы баяндай отырып, білікті, білімді азамат тәрбиелеу Тақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру; |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: Қазақ халқының ата-тегі болған тайпалар мен ұлыстар туралы айта отырып, Арал-Каспий теңіздері бойын мекендеген сармат тайпаларының шығу тегі және олардың мекендеген жерлері туралы толық түсінік беру; |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқушылардың көпшілігі орындай алады Сарматтардың орналасу территориясы аңықтау (жеке және топ құрамында). |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Кейбір оқушылар орындай алады: 1)қажет жағдайда басқаларды қадағалайды. 2) Сақтар мен сарматтарды байланыстырады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсат |
Оқушылар орындай алады: Сақтар туралы әңгімелеп бере алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер Дай, даги, дах,роксалан, алан, ғұн, Арсак (Аршак) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Диалог құруға. шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: Талқылауға арналған сұрақтар:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы оқу |
Оқушылар үй тапсырмасын қайталайды, Қолдарындағы жапырақтардағы сұрақтарға жауап береді. Өз шығармашылықтарын көрсетеді. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспар |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Басы 0-5 мин |
ҰйымдастыруОқушылармен сәлемдесу, сыныпты түгелдеу, сабаққа назар аудару, |
Сынып журналы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ортасы 7-14 мин 15-30 30-40 |
(Ұ.Ж) Үй тапсырмасымен жұмыс: «Білім ағашы» 1-топ сұрақтары:
2-топ сұрақтары:
3-топ сұрақтары:
Жаңа сабақтың жоспары: 1.Сарматтардың орналасқан жері 2.Савроматтар 3.Арал-Каспий теңіздері аралығын мекендеген тайпалар 4.Қоғамдық құрылысы. (МК, Ұ) 2.(МК, Ұ)Савроматтар (МК, Ұ) (Ұ.Қ) Тапсырмалармен жұмыс.БАСҚАТЫРҒЫШ. Арсақ, Геродот,Ксеркс, Гиркан, Парфия, сармат.
Көп нүктенiң орнына тиiстi сөздердi қойыңдар. Ежелгi грек тарихшысы Геродоттың хабарлауынша, савроматтар ______________ өте жақын тiлде сөйлеген, қауымдағы ________________тең саналған. Савроматтар________________ туыстас келген. Дай мен адай арасын кемінде ________ жыл бөліп жатыр. Жауабы? скиф тіліне, ерлер мен әйелдер, дах-массагеттермен, исседондармен, 1 мың.
Жаңа сабақты бекіту: Балама тест (иәнемесе жоқ).
VІ. Оқушылырды бағалау. Сабаққа белсене араласқан жекелеген оқушыларды бағалаймын. VІІ. Үйге тапсырма:§40 оқу, мазмұндау. Венн диаграммасы
|
Ағаш және жапырақ тар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Соңы |
Қосымша ақпарат |
суреттер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Дифференциация – көбірек қолдау көсетуді қалай жоспарлайсыз? Неғұрлым қабілетті оқушылардың алдына қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды игеру деңгейін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыстар Денсаулық және қауіпсіздік АКТ –мен байланыстар.құныдылықтармен байланыстар (тәрбиелік элемент) |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Шығармашылық міндеттегі нәтижелерді дифференциялау. Оқушы жүргізуші бола алады. Қорытынды міндеттегі неғұрлым күрделі ырғақтар. |
Бақылау, тыңдау, ойлануға берілген сұрақтар:
дыбыстың бір-бірінен айырмашылығы қандай?
дыбыстан не шығады?
жүйелік белгілерін қалай түсініп қабылдадыңдар? |
«Дүниетанумен» байланыс. Басқалармен бірге жұмыс істеу,түрлі пікірлерді құрметтеу. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Рефлексия:
|
Рефлексияға жауап. Өтілген сабаққа қорытынды жасау. Шолу сұраққа жауап беру |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 сабақтың оқу мақсаттары қолжетміді болды ма? |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2.Бүгін оқушылар не үйренді? |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3. оқыту ортасы қандай болды? |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4.Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5. мен өз уақытымды тиімді пайдалана алдым ба? |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6. мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қорытынды баға Сабақтың қандай аспектісі жақсы өтті»сабақ беру туралы, сондай-ақ үйрету туралы да ойланыңыз)? 1 2 Қандай екі нәрсе сабақты жақсарттатын еді «сабақ беру туралы,сондай-ақ үйрету туралы да ойланыңыз)? 1.
578тг - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар Іс-шаралар кестесі Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары |