Материалдар / Ашық сабақ «Сарматтар»
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ «Сарматтар»

Материал туралы қысқаша түсінік
ашық сабақ , жаңа технология
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Қазан 2019
963
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Сабақ жоспары: 5 сынып Қысқа мерзімді жоспар ҚМЖҚазақстан тарихы

1 сабақ

МЕКТЕП: Орымбетов атындағы орта мектеп

5 Бөлім: Қазастан аймағындағы көшпелі тайпалар

Сабақ тақырыбы «Сарматтар»

Күні:

Мұғалімінің аты-жөні:

Сынып-6 «а»

Барлығы:

Қатысқандар:

Қатыспағандар:


Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

Сарматтардың орналасу территориясы, ескерткіштері, жорықтары туралы баяндай отырып, білікті, білімді азамат тәрбиелеу Тақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру;

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар орындай алады:

Қазақ халқының ата-тегі болған тайпалар мен ұлыстар туралы айта отырып, Арал-Каспий теңіздері бойын мекендеген сармат тайпаларының шығу тегі және олардың мекендеген жерлері туралы толық түсінік беру;

Оқушылардың көпшілігі орындай алады

Сарматтардың орналасу территориясы аңықтау (жеке және топ құрамында).

Кейбір оқушылар орындай алады:

1)қажет жағдайда басқаларды қадағалайды.

2) Сақтар мен сарматтарды байланыстырады.

Тілдік мақсат

Оқушылар орындай алады:

Сақтар туралы әңгімелеп бере алады.

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер

Дай, даги, дах,роксалан, алан, ғұн, Арсак (Аршак)

Диалог құруға. шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

Талқылауға арналған сұрақтар:

  • Сіздердің сарматтар жайында естулеріңіз бар ма?

  • Сарматтар жайында білсеңіз қайдан және кімнен естідіңіз?

Алдыңғы оқу

Оқушылар үй тапсырмасын қайталайды, Қолдарындағы жапырақтардағы сұрақтарға жауап береді. Өз шығармашылықтарын көрсетеді.

Жоспар

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар


Басы

0-5 мин

ҰйымдастыруОқушылармен сәлемдесу, сыныпты  түгелдеу, сабаққа назар аудару,

Сынып журналы

Ортасы

7-14 мин































15-30











































































30-40




















(Ұ.Ж) Үй тапсырмасымен жұмыс: «Білім ағашы»

1-топ сұрақтары:

  1. Жетісу аймағына тән қорғандар?

  2. Есік қорғанының хронологиясы?

  3. Оңтүстік Қазақстанға тән ежелгі қалалар?

  4. Серей Черников ашқан ескерткіш?

  5. Шілікті алтын адамы табылған қорым?

  6. Орталық Қазақстанға тән мәдениет?

  7. Есік қорғандары қанша обадан тұрады?

  8. Берел қорымы неше обадан тұрады?

2-топ сұрақтары:

  1. Тасмола мәдениетінің ерекшелігі?

  2. Жұт түсінігі, қай жерде таралды?

  3. Берел қорымының биіктігі?

  4. Шілікті қорымының биіктігі?

  5. Дромос дегеніміз не?

  6. Шілікті қорымының хронологиялық уақыты?

  7. Берел қорымының хронологиялық уақыты?

  8. Есік қорымының хронологиялық уақыты?

3-топ сұрақтары:

  1. Ежелгі Ақтау қаласы қазақстанның қай аймағына тән?

  2. Шілікті қорымы неше оба бар?

  3. Патша қорғанына жататын қорымдар?

  4. Ә. Төлеубаев ашқан қорым?

  5. Шілікті қорымы орналасқан аймақ?

  6. Берел қорымы орналасқан аймақ?

  7. Шілікті мен Берел қорымдарының ерекшелігі?

  8. Алтын бес жұлдыз табылған қорым?

  9. Солтүстік Қазақстанға тән қорым?


Жаңа сабақтың жоспары:

1.Сарматтардың  орналасқан жері

2.Савроматтар

3.Арал-Каспий теңіздері аралығын мекендеген тайпалар

4.Қоғамдық құрылысы.

(МК, Ұ)

2.(МК, Ұ)Савроматтар



(МК, Ұ)


(Ұ.Қ) Тапсырмалармен жұмыс.БАСҚАТЫРҒЫШ.

Арсақ, Геродот,Ксеркс, Гиркан, Парфия, сармат.

д

р

о

д

г

и

ф

и

е

г

о

и

я

р

о

а

қ

т

р

к

а

д

с

к

с

с

а

п

о

р

с

к

а

н

т

р

а

е

р

р

м

а


Көп нүктенiң орнына тиiстi сөздердi қойыңдар.

Ежелгi грек тарихшысы Геродоттың хабарлауынша, савроматтар

______________ өте жақын тiлде сөйлеген, қауымдағы ________________тең саналған. Савроматтар________________ туыстас келген. Дай мен адай арасын кемінде ________ жыл бөліп жатыр.

Жауабы? скиф тіліне, ерлер мен әйелдер, дах-массагеттермен, исседондармен, 1 мың.


Жаңа сабақты бекіту: Балама тест (иәнемесе жоқ).

  1. Елімізде сарматтар қоныстанған аймақ Оңтүстік Қазақстан. (жоқ)

  2. Тарихшы Дидордың айтуынша савроматтар «биік турлардың бауырында» тұрған агипейлермен көрші. (жоқ)

  3. Гиркан сармат дәуіріндегі Каспий теңізінің атауы. (иә)

  4. Каспий жағалауында өмір сүрген сармат тайпасы иседондар. (жоқ)

  5. "Сармат" атауы көне дәуір авторларының еңбектерінде б.з.б. ІV ғасырдан бастап кездеседі. (жоқ)

  6. Сарматтардың қоғамдық басқару құрылымы әскери демократия. (иә)

  7. Аршакиддер әулеті билігінің негізін салған сармат тайпасы сақ-массагеттер. (жоқ)

  8. Апарндар Б.з.б.248-247 жылдары Парфияны басып алған сармат тайпасы. (иә)

  9. б.з.б. VІІІ ғ.-б.з. V ғ. сармат тайпаларының өмір сүру мерзімі. (иә)

  10. Сарматтар скиф тіліне жақын тілде сөйлеген. (иә)

VІ. Оқушылырды бағалау. Сабаққа белсене араласқан жекелеген оқушыларды бағалаймын.

VІІ. Үйге тапсырма:§40 оқу, мазмұндау.

Венн диаграммасы



Ағаш және жапырақ

тар

Соңы

Қосымша ақпарат

суреттер

Дифференциация – көбірек қолдау көсетуді қалай жоспарлайсыз?

Неғұрлым қабілетті оқушылардың алдына қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды игеру деңгейін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыстар

Денсаулық және қауіпсіздік АКТ –мен байланыстар.құныдылықтармен байланыстар (тәрбиелік элемент)



Шығармашылық міндеттегі нәтижелерді дифференциялау. Оқушы жүргізуші бола алады. Қорытынды міндеттегі неғұрлым күрделі ырғақтар.

Бақылау, тыңдау, ойлануға берілген сұрақтар:

  • Биік,төмен

дыбыстың бір-бірінен айырмашылығы қандай?

  • Музыкалық

дыбыстан не шығады?

  • Curwen қолдың

жүйелік белгілерін қалай түсініп қабылдадыңдар?

«Дүниетанумен» байланыс.

Басқалармен бірге жұмыс істеу,түрлі пікірлерді құрметтеу.



Рефлексия:


Рефлексияға жауап. Өтілген сабаққа қорытынды жасау. Шолу сұраққа жауап беру



1 сабақтың оқу мақсаттары қолжетміді болды ма?










2.Бүгін оқушылар не үйренді?










3. оқыту ортасы қандай болды?







4.Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма?













5. мен өз уақытымды тиімді пайдалана алдым ба?













6. мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?


















Қорытынды баға

Сабақтың қандай аспектісі жақсы өтті»сабақ беру туралы, сондай-ақ үйрету туралы да ойланыңыз)?

1

2

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарттатын еді «сабақ беру туралы,сондай-ақ үйрету туралы да ойланыңыз)?

1.

578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!