-
Ұйымдастыру.
Өткент тақырыпты
қайталау
Б
«Ақиқат-жалған» тәсілі бойынша
өткен тақырыпты қайталау.
№
|
|
ақиқат
|
жалған
|
1
|
А.Құнанбайұлы
«Ескендір» поэмасында Александр Македонский туралы
жазған
|
*
|
|
2
|
Сақтар Б.з.д.
630 ж.
перс ж/е гректермен
шайқасады.
|
|
*(530
ж.)
|
3
|
Б.з.б. І мыңжылдықта
Жетісу, Тянь-Шань мен Тарбағатай территориясында «Үйсін елі»
қалыптасады
|
*
|
|
Т
ғұн, сақ, сармат мәдениетіне
тән суреттерді ұсынып салыстыру
Суреттегі бұйымдар неден
жасалған?
Бұйымдар қай жерде таралуы
мүмкін?
Ұқсастығы неде? неге олай
ойлайсың?
Бұл бұйымдарды қандай немесе
сіз білетін қай тайпалар жасауы мүмкін деп
ойлайсың?
Дескрипторлары:
-
Сақ, ғұн тайпалары қолданған
материалдарды біледі;
- Сақ, ғұн тайпаларының
қорымдары Қазақстанның басым территориясында кездесетінін атайды,
мысалы Жетісу мен Оңтүстік Қазақстанда, Шығыс
Қазақстанда;
- Ежелгі тайпаларда аң стилі
ұзақ уақыт бойы сақталғанына кем дегенде 1-2аргумент
келтіреді;
- Аң стилі таралған тайпаларды
көрсетеді.
М
Сақ, ғұн, сармат тайпаларының
ұқсастығына тоқталып, оқушылардың жауабын түйіндеп, жаңа
тақырыппен, сабақ мақсаттары мен табыс критерийлерімен
таныстыру
БЫМ бейнематериалды карай отырып,
тарихи 3 маңызды ақпаратты табыңдар
(тыңдалым)
Дескрипторлары:
-Атырау облысындағы сарматтар
ескерткіштерінің тарихи маңыздылығын
біледі;
-Б.з.б. V ғ. Каспий ойпатында
мекендеген сарматтардың тарихын зерттеуде табылға заттай дерек
көздерінің мағыздылығын түсінеді;
-Сарматтар дәуірінде
дүниежүзілік сауда дамып, халықаралық қатынас орнағанын
анықтайды.
М
«Бесоба», «Сынтас», «Аралтөбе»
ескерткіштері орналасқан жерді картадан көрсетіп, Оқушыларды
сарматтардың археологиялық ескерткіштерімен
таныстыру.
Зерттеу және
талдау
Б/Т Жаңа атауларға байланысты
«Бесоба», «Сынтас», «Аралтөбе» мәдени ескерткіштерінің
ерекшеліктерін анықтау мақсатында, сыныпты үш топқа
бөлу.
Мәтінмен жұмыс. «Сюжеттік
кестені толтыру»
Кім?
|
Не?
|
Қашан?
|
Қайда?
|
Неге?
|
|
|
|
|
|
Қолданылатын
лексика
Біздің
анықтағанымыз...
Біздің тобымыздың
ойынша....
Өзара бағалау мүмкіндігі
бар «Екі жұлдыз бір тілек»
Б
Оқушылар Сынтас, Бесоба,
Аралтөбе обаларын зерттегеннен кейін, оларға келесі сұрақ
қойылады:
Обаларда табылған заттар,
жерлеу рәсімі бойынша біз сарматтар қоғамындағы қандай ерекшелікті
байқаймыз?
Дескрипторлары:
-Батыс Қазақстанда
сарматтардың қоныстанған аймақтарын, қолөнерін, шаруашылығын
зерттейді
Б
Диалог. Сармат ескерткіштеріне
байланысты сұрақтар дайындап қою.
-Сармат қоғамында абыздардың
рөлі қандай және ол туралы қай ескерткіштен біле
аламыз?
-Аралтөбе ескерткішінен
табылған жәдігерлердің айрықша атап өтетін белгілері бар
ма?
-Сармат қоғамында
жауынгерлердің рөлінің жоғары болғандығы неден
байқалады?
Оқушылар топпен ақылдасып бір
минут ішінде жауап беру керек. Жауап беру барысында қолданылатын
лексика үлгісі:
Сарматтардың қоғамдық
құрылысын келесідей сипаттауға
болады...
Сарматтарда әскери -
демократиялық құрылыс болғанын келесіден көруге
болады...
Сарматтардың мәдени
ескерткіштерінің ерекшеліктері
келесіде...
Сабақты оқушылардың жауаптарын
негізге алып, қорытындылау.
Кері
байланыс «Бас бармақ». Оқушыларға сабақ
барысындағы жеке оқуын бас бармақ арқылы бағалауды
ұсыну.
|