Материалдар / Ашық сабақ "Сарматтардың шаруашылығы мен тұрмысы"

Ашық сабақ "Сарматтардың шаруашылығы мен тұрмысы"

Материал туралы қысқаша түсінік
тарих пәні мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Желтоқсан 2018
977
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Пәні: Ежелгі Қазақстан тарихыСыныбы: 6 «Г»Сабақ саны: 51Күні: 14.03.2016Сабақтың тақырыбы: Сарматтардың археологиялық ескеркіштері.
Сабақтың мақсаты:Білімділік: «Сармат» ұғымы, Батыс Қазақстаннан Украинаға дейін таралған сармат ескерткіштері, олардың ерекшеліктері. Савроматтардың Орталық Азия мен Қаратеңіз өңірі мәдениеттерін байланыстырушы тайпалар болғаны, Боспор мемлекетімен саяси- экономикалық байланыс орнатқаны туралы айту.Дамытушылық: Мұның алдындағы тақырыптарда өтілген тайпаларға байланысты сұрақтар қоя отырып оқушыны ойланту. Ойлау қабылетін дамыту.Оқушыны ізденіске жетелеп, сабаққа деген қызығушылығын арттыру.Тәрбиелік:Сарматтардың Батыс Қазақстандағы ескерткіштеріне, әсіресе әртүрлі әшекей заттарға оқушылардың назарын аударып, оларды өнерге, сол өнерді дамытқан адамдарға деген құрмет сезіміне тәрбиелеу
Сабақтың типі: Жаңа білімді меңгерту
Сабақтың түрі:Ашық сабақ
Қолданылатын әдіс:Топтық жұмыс, диолог, сұрақ – жауап, сыни тұрғыдан ойлау стратегиясы (СТО)Топтық жұмыс – оқушылар бірлесіп жұмыс істеуге үйренеді, топтағы жұмыс өнімін көрсете алады.Диолог – мұғалім мен оқушы арасындағы қарым – қатынас.Сұрақ – жауап – тақырыпқа байланысты сұрақ қою.СТО – (бірнеше әдістер)
Көрнекілігі: Интерактивті тақта, қима қағаз, ресурс, постер
Сабақта қолданылатын модуль:СТО әдістері
Сабақты бағалау: Оқушылар бір – бірін бағалайды, мұғалімнің бағалауы
Күтілетін нәтиже: Оқушылар сарматтардың археологиялық ескерткіштерімен танысады
Құрылымы:
  • Ұйымдастыру (2 минут)
  • Жаңа сабақ (үй тапсырмасы) (37 минут)
  • Сабақты бекіту (3 минут)
  • Бағалау (2 минут)
  • Үй тапсырмасы (1 минут)
  • Сабақтың барысы: Сәлемдесу, түгендеу, топқа бөлу, алтын ереже, сергіту сәту, бағалау парағы
    Мұғалімнің іс - әрекеті Оқушының іс – әрекеті
    Сәлемдесу, түгендеу, топқа бөлу, алтын ережемен таныстыру, топ басшысын сайлау, бағалау парағын тарату, критерилерімен таныстыру. Алтын ережемен танысады, топ жетекшісін сайлайды, топ жетекшісі оқушылардың атын жазып толтырады.
    Қызығушылығын ояту
    (Үй тапсырмасын сұрау)«Балама тест»(иә немесе жоқ)«Балама тест» сұрақтары:
  • Елімізде сарматтар қоныстанған аймақ Оңтүстік Қазақстан. (жоқ)
  • Тарихшы Дидордың айтуынша савроматтар «биік турлардың бауырында» тұрған агипейлермен көрші. (жоқ)
  • Гиркан сармат дәуіріндегі Каспий теңізінің атауы. (иә)
  • Каспий жағалауында өмір сүрген сармат тайпасы иседондар. (жоқ)
  • "Сармат" атауы көне дәуір авторларының еңбектерінде б.з.б. ІV ғасырдан бастап кездеседі. (жоқ)
  • Сарматтардың қоғамдық басқару құрылымы әскери демократия. (иә)
  • Аршакиддер әулеті билігінің негізін салған сармат тайпасы сақ-масагертер. (жоқ)
  • Аландар Б.з.б.248-247 жылдары Парфияны басып алған сармат тайпасы. (иә)
  • б.з.б. VІІІ ғ.-б.з. V ғ. сармат тайпаларының өмір сүру мерзімі. (иә)
  • Сарматтар скиф тіліне жақын тілде сөйлеген. (иә)


  • «Сандар сөйлейді»Б.з.б. 8-б.з. 5ғғ., б.з.б. 2 ғас., б.з. 4 ғас.,б.з.б. 1 ғас., б.з.б. 248-247 жж., б.з.б. 3-2 ғас., 5-7 мың, 10 мың
    Мағынаны ажырату(Жаңа сабақ)
  • Ой қозғау
  • Ресурс тарату
  • Жұмыс істеуге бағыт беру
  • Бейне фильм көрсетіледі. Сол арқылы бүгінгі тақырыпты табады.
  • Постер дайындау, қорғау
  • І топ: Бесоба қорымыІІ топ: Сынтас қорымыІІІ топ: Аралтөбе обасы
    Сергіту сәті: Тербеледі ағаштар, Алдымнан жел еседі.Кіп-кішкентай бұтақтар,Биік болып өседі.
    Дәптермен жұмыс орындатқызуЖаңа тақырыптан түсінгенін дәптерге түсіру.
    Ой толғаныс
    Ой алмасу, жинақталған ақпаратты қабылдау«Үш қадамды сұхбат» әдісі бойынша әрбір топ келесі топқа сұрақ қояды. Тарихшылар этнографтарға, этнографтар археологтарға, археологтар тарихшыларға сұрақ қою мүмкін. 

    Ой түйін
    Венн диаграммасыАлтын адам сақ пен сарматты салыстырып, ұқсастығын табу.

    Бағалау Топ жетекшісі бағалау парағын толтырып береді
    Үйге тапсырма1.§ 41 129 бет оқу. 2. «Савромат-сарматтардың көне замандағы саяси-мәдени орны» деген тақырыпта әңгіме жазып келу.3. Ребус құрастыру
    Рефлексия Сабақтан алған әсерін, үйренгенін стикерге жазып, жабыстырады.






























    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ