Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Ашық сабақ Сәулесімен санаңның, жігерленсің талабың 7 сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
Өзін-өзі тану
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
29 Қаңтар 2019
546
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сәулесімен санаңның, жігерленсің талабың
Мақсаты: -Оқушыларға ерік-жігер, күш-қуат, сана-сезім, тәрізді құндылықтардың адам өміріндегі маңызы туралы түсінік беру. Міндеттері:
Сарқырап асау бұлақ ақса құздан, Алтын күн күлімдесе көкте қызған.Біз жастар күн нұрынан қуат алып, Жайнаймыз жарығырақ жұлдыздардан. Қайырмасы ӘңгімелесуМұғалім үй тапсырмасын тексеру арқылы олардың ваналы әрекет, ерік-күш туралы алған білімдерін кеңейтуді қарастырады. Оқушылардың үйден жазып келген мақалдарын талдай отырып, мұғалім өткен сабақтың тақырыбын жалғастыру үшін төмендегі сұрақтармен жұмыс жүргізеді. Ерік-күш пен жігердің адамға қажеттілігі неде?Адам бойындағы ерік-күшті қалай дамытуға болады?Жігерсіздіктенқалай айырылуға болады деп ойлайсыңдар?Мәтінмен жұмысМұғалім оқулықтағы «Оқып үйренейік» атты шартты белгімен берілген төмендегі мәтінді көркемдік тебіреніспен интонациалық талаптарға сай оқып береді. Әңгіме түрінде берілген бұл мәтін оқушылардың есту, тыңдау, әңгімелеу, түсіну, қорыту тәрізді әрекеттерін дамытады. Бұл ретте мұғалім тақырыптың мазмұнынт ашатын сұрақтар арқылы мәтіндегі негізгі ойды жинақтап, олардың құндылықты мәнін оқушыларға өз пікірлерімен пайымдатады. Ерік-күшің мықты болсынБ.АйтуқызыДуманның ісі неге оңға баспады?Өздеріңнің де аталарыңнан ақыл сұраған кездерің болды ма?Өзіне талап қоя білушілік дегенді қалай түсіндіресіңдер?Әңгіменің мәні неде деп ойлайсыңдар?Шығармашылық жұмысОқушыларға жазба жұмысты орныдау шарты түсіндіріледі. Өлең мазмұнына орай олар адамның аңсаған арманына жетуі үшін, өмірдегі өз орнын табуы үшін қажетті талаптарды саралап, өз ойларын қағазға түсіреді. Санаңмен санасып істеген әр істің оңға басып, үлкен жетістіктерге апаратынын, өзіңе деген сеніміңді арттыратынын өлеңдегі оймен жалғастырады. Мұғалім эссе жазудың өзіндік ерекшеліктерін, оның шығармадан айырмашылығын түсіндіруі керек. Баланың ойына шек қойылмайды. Өлеңдегі ойды негізге ала отырып, эссе жазыңдар. Өзіңе сен!Н.ОразалинӨзіңе сен!Күшіңе сен бойдағы ерен, Сенім деген киелі қойма дер еме.Көл – көңілдің жатпайды жайнап үсті...Жеңілу де, жеңіс те бұл өмірде, Бәр, қарғам, өзіңе байланысты. ДәйексөзБұл дәйексөздің мағынасын түсіндіруде басты назарды әр адамның өзіне деген сеніміне аударған жөн. Мұғалім оқушыларға сенім және саналы оймен қарекет жасау ерен күшті, жігер мен намысты, төзімді қажет ететіндігін айтады. Дәйексөзді төмендегі оймен тұжырымдауға болады:Санаңмен санасып, әбден ойланып жасаған іс оң нәтиже береді;Ынта мен ықтиярың келіскен жағдайда көп нәрсені үйренерсің;Тәуекелге бел байласаң, арманыңа жетерсің; Қайратыңа жігерің сай болса, еңбегін еш кетпейді;Әр адамда сенген ісін орындауға жетерлік күш-қайрат болады.И.ГетеНақыл сөздің мағынасын өз сөздеріңмен өрбітіп көріңдер. Сабақ әрі қарай «Тыныштық сәті» релаксациялық тәсілін өткізумен жалғасады. Сыныпта оқушылардың дем алуына жағдай жасалатын бұл тәсілде балалар іштерінен адам бойындағы кездесетін жақсы қасиеттер мен жаман қылықтарды өзара салыстырады. Назар аударуҮлкен еркі-әлденені қалап, соған қол жеткізе білушілік қана емес, сонымен қатар керегі жоқ кезде әлденеден өзін бас тартқыза білуде. Ерік дегеніміз – жай ғана тілек емес, оның үстіне сол тілекті қанағаттандыру, ал мұның өзі әрі тілеу, әрі тоқтау, әрі бас тарту. А.С.МакаренкоЖадаятты өз ойларыңша жалғастырыңдар.Данияр соңғы кезде өзгеріп кеткен сияқты. Көп нәрсеге немқұрайлы қарайтын тәрізді. Өткен аптада тарих сабағынан реферат жазып келу тапсырылған болатын. Даниярдың есіне ол тек келесі сабақ болатын күні ғана түсті. Асығып, тақырыпқа терең бойламай, жалаң жаза салды. Көп ойланып, күш жұмсауға ерінді. Ізденуге ынтасы болмады. Содан болар, алған бағасы да төмен болды. Сыныптастары жақсы оқитын Даниярдың мұнысына таң қалды. Апайы да ренжіген сыңай танытты. Тапсырылған істі қалай болса, солай орындай салуға болмайтынын түсінген Данияр ерік-күшін шыңдау үшін не істеу керектігін жоспарлады. Ол алдымен бойынан жалқаулық, немқұрайлылық, ұқыпсыздық сияқты жағымсыз қылықтарды қуып шығуды ойлады. Одан кейін не істеу керектігін білмей басы қатты. Даниярға қандай ақыл қосуға болады?Ерік-жігерді қалай дамытуға болады деп ойлайсыңдар?Өздерің Даниярдың орнында болсаңдар не істер едіңдер?Жадаятты талдауда оқушылар өз пікірлерін ортаға салады. Бәлкім, олардың кейбіреулерінің де осындай жағдайға кез келгендері бар шығар. Сол себепті жадаяттың шешімін әркім өз ой елегінен өткізуі мүмкін. Мұғалім оларға дұрыс бағыт беруді қарастырады. Жүректен жүрекке Оқушылар өлеңді оқыған соң адамға өмірде не қымбат екендігі жөнінде пікірлеседі. Өзіңді қуанту үшін қай жағдайда болсын ықылас пен сенім, жақсы көңіл күй, ар тазалығы керек екен деп сабақты шат көңілмен аяқтайды. Адамға өмір бергенЕ.КішкенеевАдамға өмір берген, сенім берген,Бал шырын гүл құйылған көңіл – зерен. Шапшымай, шатынамай, шашып алмай,Сақтасаң сырлы аяқтай төгілмеген.
Жорғадай жүрісімен қымбаттаған,Сөзіңнен, мінезіңнен мін таппаған.Мен сенің ерлігіңнен қауат алдым, Жылаңқы жарым ойды тыңдатпаған.
Өсірдің мерейімді жанымды ұғып,Сенімім келді тағы сағындырып.Дүние-жігерлігі арман болып,Енжарға көрінер тек сағым-күдік.
Мақсаты: -Оқушыларға ерік-жігер, күш-қуат, сана-сезім, тәрізді құндылықтардың адам өміріндегі маңызы туралы түсінік беру. Міндеттері:
- Оқушыларды өз өміріне жауапкершілікпен қарай алуға, күш-жігерін, ырықты түрде толық пайдалана алуға үйрету;
- Оқушылардың ерік-жігерін, күш-қуатын саналы түрде арттыра алу дағдыларын дамыту;
- Оқушыларды табандылыққа, төзімділікке, жігерлілікке, қажырлылыққа, ерік-күштің мықтылығына тәрбиелеу.
Сарқырап асау бұлақ ақса құздан, Алтын күн күлімдесе көкте қызған.Біз жастар күн нұрынан қуат алып, Жайнаймыз жарығырақ жұлдыздардан. Қайырмасы ӘңгімелесуМұғалім үй тапсырмасын тексеру арқылы олардың ваналы әрекет, ерік-күш туралы алған білімдерін кеңейтуді қарастырады. Оқушылардың үйден жазып келген мақалдарын талдай отырып, мұғалім өткен сабақтың тақырыбын жалғастыру үшін төмендегі сұрақтармен жұмыс жүргізеді. Ерік-күш пен жігердің адамға қажеттілігі неде?Адам бойындағы ерік-күшті қалай дамытуға болады?Жігерсіздіктенқалай айырылуға болады деп ойлайсыңдар?Мәтінмен жұмысМұғалім оқулықтағы «Оқып үйренейік» атты шартты белгімен берілген төмендегі мәтінді көркемдік тебіреніспен интонациалық талаптарға сай оқып береді. Әңгіме түрінде берілген бұл мәтін оқушылардың есту, тыңдау, әңгімелеу, түсіну, қорыту тәрізді әрекеттерін дамытады. Бұл ретте мұғалім тақырыптың мазмұнынт ашатын сұрақтар арқылы мәтіндегі негізгі ойды жинақтап, олардың құндылықты мәнін оқушыларға өз пікірлерімен пайымдатады. Ерік-күшің мықты болсынБ.АйтуқызыДуманның ісі неге оңға баспады?Өздеріңнің де аталарыңнан ақыл сұраған кездерің болды ма?Өзіне талап қоя білушілік дегенді қалай түсіндіресіңдер?Әңгіменің мәні неде деп ойлайсыңдар?Шығармашылық жұмысОқушыларға жазба жұмысты орныдау шарты түсіндіріледі. Өлең мазмұнына орай олар адамның аңсаған арманына жетуі үшін, өмірдегі өз орнын табуы үшін қажетті талаптарды саралап, өз ойларын қағазға түсіреді. Санаңмен санасып істеген әр істің оңға басып, үлкен жетістіктерге апаратынын, өзіңе деген сеніміңді арттыратынын өлеңдегі оймен жалғастырады. Мұғалім эссе жазудың өзіндік ерекшеліктерін, оның шығармадан айырмашылығын түсіндіруі керек. Баланың ойына шек қойылмайды. Өлеңдегі ойды негізге ала отырып, эссе жазыңдар. Өзіңе сен!Н.ОразалинӨзіңе сен!Күшіңе сен бойдағы ерен, Сенім деген киелі қойма дер еме.Көл – көңілдің жатпайды жайнап үсті...Жеңілу де, жеңіс те бұл өмірде, Бәр, қарғам, өзіңе байланысты. ДәйексөзБұл дәйексөздің мағынасын түсіндіруде басты назарды әр адамның өзіне деген сеніміне аударған жөн. Мұғалім оқушыларға сенім және саналы оймен қарекет жасау ерен күшті, жігер мен намысты, төзімді қажет ететіндігін айтады. Дәйексөзді төмендегі оймен тұжырымдауға болады:Санаңмен санасып, әбден ойланып жасаған іс оң нәтиже береді;Ынта мен ықтиярың келіскен жағдайда көп нәрсені үйренерсің;Тәуекелге бел байласаң, арманыңа жетерсің; Қайратыңа жігерің сай болса, еңбегін еш кетпейді;Әр адамда сенген ісін орындауға жетерлік күш-қайрат болады.И.ГетеНақыл сөздің мағынасын өз сөздеріңмен өрбітіп көріңдер. Сабақ әрі қарай «Тыныштық сәті» релаксациялық тәсілін өткізумен жалғасады. Сыныпта оқушылардың дем алуына жағдай жасалатын бұл тәсілде балалар іштерінен адам бойындағы кездесетін жақсы қасиеттер мен жаман қылықтарды өзара салыстырады. Назар аударуҮлкен еркі-әлденені қалап, соған қол жеткізе білушілік қана емес, сонымен қатар керегі жоқ кезде әлденеден өзін бас тартқыза білуде. Ерік дегеніміз – жай ғана тілек емес, оның үстіне сол тілекті қанағаттандыру, ал мұның өзі әрі тілеу, әрі тоқтау, әрі бас тарту. А.С.МакаренкоЖадаятты өз ойларыңша жалғастырыңдар.Данияр соңғы кезде өзгеріп кеткен сияқты. Көп нәрсеге немқұрайлы қарайтын тәрізді. Өткен аптада тарих сабағынан реферат жазып келу тапсырылған болатын. Даниярдың есіне ол тек келесі сабақ болатын күні ғана түсті. Асығып, тақырыпқа терең бойламай, жалаң жаза салды. Көп ойланып, күш жұмсауға ерінді. Ізденуге ынтасы болмады. Содан болар, алған бағасы да төмен болды. Сыныптастары жақсы оқитын Даниярдың мұнысына таң қалды. Апайы да ренжіген сыңай танытты. Тапсырылған істі қалай болса, солай орындай салуға болмайтынын түсінген Данияр ерік-күшін шыңдау үшін не істеу керектігін жоспарлады. Ол алдымен бойынан жалқаулық, немқұрайлылық, ұқыпсыздық сияқты жағымсыз қылықтарды қуып шығуды ойлады. Одан кейін не істеу керектігін білмей басы қатты. Даниярға қандай ақыл қосуға болады?Ерік-жігерді қалай дамытуға болады деп ойлайсыңдар?Өздерің Даниярдың орнында болсаңдар не істер едіңдер?Жадаятты талдауда оқушылар өз пікірлерін ортаға салады. Бәлкім, олардың кейбіреулерінің де осындай жағдайға кез келгендері бар шығар. Сол себепті жадаяттың шешімін әркім өз ой елегінен өткізуі мүмкін. Мұғалім оларға дұрыс бағыт беруді қарастырады. Жүректен жүрекке Оқушылар өлеңді оқыған соң адамға өмірде не қымбат екендігі жөнінде пікірлеседі. Өзіңді қуанту үшін қай жағдайда болсын ықылас пен сенім, жақсы көңіл күй, ар тазалығы керек екен деп сабақты шат көңілмен аяқтайды. Адамға өмір бергенЕ.КішкенеевАдамға өмір берген, сенім берген,Бал шырын гүл құйылған көңіл – зерен. Шапшымай, шатынамай, шашып алмай,Сақтасаң сырлы аяқтай төгілмеген.
Жорғадай жүрісімен қымбаттаған,Сөзіңнен, мінезіңнен мін таппаған.Мен сенің ерлігіңнен қауат алдым, Жылаңқы жарым ойды тыңдатпаған.
Өсірдің мерейімді жанымды ұғып,Сенімім келді тағы сағындырып.Дүние-жігерлігі арман болып,Енжарға көрінер тек сағым-күдік.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)