|
Пәннің аты Бейнелеу өнері 3 «Б» сыныбы |
Уақыты: 21. ІІ. 2018 ж |
Мұғалім: Қызылорда облысы, Шиелі ауданы №45 «Ақ Орда» мектеп-гимназиясы Шаймерден Азатхан Серікұлы |
|
|
Сабақтың атауы |
Сәулет өнері |
||
|
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
Бейнелеу өнерінің
күрделі саласының бірі - Сәулет өнері. Осы өнер бағытын тануда
оқушыны дәстүрлі өнерге айналған жанрды танып білуге
үйрету. |
||
|
Психологиялық ахуал |
|
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|
|
Топқа бөлу |
|
Шарлар арқылы топтарға бөлу. |
|
|
Қызығушылықты ояту |
Өзің қандай мәліметтер қосар едің?
Өткен сабақта саған не әсер етті? |
||
|
Сергіту сәті |
|
||
|
Жаңа сабақ |
Сәулет өнері «архитектура» деп те аталады. Ол
латын және грек тілінде «бас құрылысшы» деген мағынаны береді.
Біздің түсінігімізде сәулет өнері (архитектура) күнделікті адамдар
өмірі үшін салынған ғимараттар. мысалы: тұрғын үйлер, қоғамдық және
тұрмысқа қажетті құрылыстар, мемориалдық
ескерткіштер. |
||
|
Рефлексия |
1 - қандай сәулет өнерінің түрлерін
білесіңдер? |
||
|
Үйге тапсырма |
Жұмысты аяқтау |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|
|
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау |
Оқушылар смайликтер арқылы бағаланады |
|
|
Кері байланыс |
|
оқушылар өздері қалаған нұсқаны жабыстырады |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ Сәулет өнері
Ашық сабақ Сәулет өнері
|
Пәннің аты Бейнелеу өнері 3 «Б» сыныбы |
Уақыты: 21. ІІ. 2018 ж |
Мұғалім: Қызылорда облысы, Шиелі ауданы №45 «Ақ Орда» мектеп-гимназиясы Шаймерден Азатхан Серікұлы |
|
|
Сабақтың атауы |
Сәулет өнері |
||
|
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
Бейнелеу өнерінің
күрделі саласының бірі - Сәулет өнері. Осы өнер бағытын тануда
оқушыны дәстүрлі өнерге айналған жанрды танып білуге
үйрету. |
||
|
Психологиялық ахуал |
|
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|
|
Топқа бөлу |
|
Шарлар арқылы топтарға бөлу. |
|
|
Қызығушылықты ояту |
Өзің қандай мәліметтер қосар едің?
Өткен сабақта саған не әсер етті? |
||
|
Сергіту сәті |
|
||
|
Жаңа сабақ |
Сәулет өнері «архитектура» деп те аталады. Ол
латын және грек тілінде «бас құрылысшы» деген мағынаны береді.
Біздің түсінігімізде сәулет өнері (архитектура) күнделікті адамдар
өмірі үшін салынған ғимараттар. мысалы: тұрғын үйлер, қоғамдық және
тұрмысқа қажетті құрылыстар, мемориалдық
ескерткіштер. |
||
|
Рефлексия |
1 - қандай сәулет өнерінің түрлерін
білесіңдер? |
||
|
Үйге тапсырма |
Жұмысты аяқтау |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|
|
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау |
Оқушылар смайликтер арқылы бағаланады |
|
|
Кері байланыс |
|
оқушылар өздері қалаған нұсқаны жабыстырады |
|
шағым қалдыра аласыз
















