Тақырыбы | Сəулет өнері мен құрылыстың дамуы |
Мақсаты | Сəулет өнері мен құрылыстың дамуы жайлы оқушылар бойында білімдерін қалыптастыру |
Жалпы мақсат | Тақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру |
Тілдік мақсат | Ұғым сөздермен жұмыс жасауға үйрету. Ұғым сөздердің орыс және ағылшын тіліндегі жазылуы мен айтылуын білдіру |
Енгізілген модульдер | Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, талантты және дарынды балалармен жұмыс, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер |
Күтілетін нәтижелер | Сəулет өнері мен құрылыстың дамуы жайлы білімдері кеңейеді. Өзіндік ізденіс, постермен жұмыс жасау, бірін-бірі құрметтеуге үйренеді |
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер | «Ой тастау» әдісі, «Шаттық шеңбері», топқа бөлу, «Миға шабуыл» әдісі, топтық жұмыс, автор орындығы, POST-IT әдісі (не нәрсе оңай болды? Не нәрсе қиын болды? Не білгіңіз келеді?) |
Сабақтың барысы | Уақыты | Мұғалімнің іс-әрекет | Оқушылардың іс-әрекеті | Ресурстар, көрнекі құралдар |
Ой салар сөздер | Сабақ басталар сәтке дейін интербелсенді тақтада көрініс беріп тұрады | …Түсінгендіктің шын белгісі-«иә» деген жауап емес, шәкірттің жүзіндегі қуаныш болып табылады. Абу-ль-Фарадж ал-ИсфаханиҚазақстан тәуелсіздігінің тарихы аппақ парақ бетіне өздігінен түсе қалған жоқ, оның көне дәстүрлері бар. Бүгінгі күнді түсініп-түйсіну және болашақтың дидарын көзге елестету үшін біз өткенге көз жіберуіміз керек.Н.Назарбаев |
І. Кіріспе
Топқа бөлу | 2 минут
2 минут | Ұйымдастыру кезеңі. «Шаттық шеңбері»: шеңбер бойымен тұрғызып, бір-біріне жақсы тілектер айтқызуОқушыларды тегі бойынша 4 топқа бөлу | «Шаттық шеңберін» құрып релаксация арқылы смайликті допты бір – біріне бере отырып, ізгі тілектер айтады. Тегі бойынша 4 топқа бөлінеді | Смайликті доп
Интербелсенді тақта |
Үй тапсырмасын сұрауБілу | 7 минут | «Ой тастау» әдісі: ХХ ғасырдың 90 жылдары басында Қазақстан тарихында ең ерекше, ең қадірлі, ең ұлық, тарихта жазуы алтын әріптермен жазылатын оқиға болды.«Автор орындығы: оқушыларға сұрақ қойдыруды ұйымдастыру | Қазақстан 1991 жылы 16 желтоқсанда өз тәуелсіздігін ресми түрде жариялады.
Оқушылар топтық негізде бір-біріне берілген сұрақтарға жауап береді |
Интербелсенді тақта |
ІІ. Жаңа сабаққа кіріспеТүсіну | 4 минут | «Миға шабуыл» стратегиясын пайдаланып сұрақтар қою, жаңа сабақтың мақсатын түсіндіруСәулет ұғымын қалай түсінесіз?Құрылыс сөзіне анықтама беріп өт | Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Жаңа сабақтың тақырыбымен танысады | Глоссарий |
Жаңа сабақҚолдануТалдау | 10 минут | Топтық жұмыс орындату. 1 топқа «Сәндік қолданбалы өнер», 2 топқа «Архитектуралық құрылыс жүйелері», 3 топқа «Кесенелер», 4 топқа «Моншалар" сөздері негізінде жұмыс жасату. | 1 топ «Сәндік қолданбалы өнер», 2 топ «Архитектуралық құрылыс жүйелері», 3 топ «Кесенелер», 4 топ «Моншалар" тақырыпшалары негізінде жұмыс жасап түсінгендерін айтып береді. | Оқулық, |
Жинақтау | 5 минут | Тарихи диктант (бос тұрған орынға тиісті сөзді қою керек) .«Құрылыс», «Сәулет», «Өнер», «Кесене» сөздерінің үш тілде жазылуы мен айтылуын сұрау | Оқушылар оқулықты пайдалана отырып, тарихи диктанттағы бос орындарды толтырады.Аталған ұғым сөздердің үш тілдегі айтылуы мен жазылуын орындайды | А 4парақтары |
Сергіту сәті | 3 минут | «Табиғат түстері» бейне ролигі | Тамашалайды
| Интербелсенді тақта |
ІІІ. Қорытынды | 4 минут | Тақырып соңындағы сұрақтарға жауап беруді ұйымдастыру | Тақырып ішінен сұрақтардың жауабын іздейді, жауап береді |
Суреттер |
IV. Кері байланыс | 2 минут | POST-IT әдісі (не нәрсе оңай болды? Не нәрсе қиын болды? Не білгіңіз келеді?). Сабақтан алған әсерлерін кері байланысы арқылы стикерлерге жаздыру | Бүгінгі сабақтың жұмыс барысында сабақтан алған әсерлерін стикерлерге жазады. | Стикер, смайликті постер |
Үйге тапсырма | 4 минут | «Кластер» әдісі: «Кесенелер» сөзі негізінде топтастыру жұмысын орындауды ұсыну. Қазақстан территориясындағы архитектуралық құрылыс жүйелері тақырыбында эссе жазып келуді тапсыру | Оқушылар «КЕСЕНЕЛЕР» сөзі бойынша топтастыру жұмысын орындап келеді, сондай-ақ Қазақстан территориясындағы архитектуралық құрылыс жүйелері тақырыбында эссе жазып келеді. | Интербелсенді тақта, оқушылардың жұмыс дәптері |
Бағалау | 2 минут | Жиынтық бағаны өзім қоямын | Өз білімін алған бағаларымен теңестіріп отырады | Бағалау парағы |