Сабақтың мақсаты
|
1.
Дене жаттығуларын орындау барысында, денсаулыққа байланысты
қауіптілікті анықтау.
2.
Жіңіл атлетка жаттығуларын орындау барысында, қауіпсіздік ережені
білу, сақтау.
3.
Денсаулықты нығайту үшін, сауытрудың жүгіру түрлерінің пайдасын
түсіну.
|
Бағалау критерииі
|
Барлық оқушылар жеңіл атлетикаға арналған
жаттығуларды орындау барысында, қауіпсіздік ереженің талабын
біледі
Көп
оқушылар, жүгіруге арналған жаттығуларды орындау барысында,
тәуекелге бару жолдарының болатының анықтап
береді.
Кейбір оқушылар, сабақ кезінде қауіпті
жағдайларды алдын алу жолдарын біледі, қолданады.
|
Басы 10мин
|
Оқушыларды сабақ мақсатымен
таныстыру. Бағалау критерилерін бірлесіп
анықтау. Оқушыларды екі топқа бөлу. Оқушылар топта
талқылап, ұсыныстар береді:
Оқушылар барлық дене мүшелеріне арналған
жаттығуларды орындайды, жаттығулар құралмен де құралсыз да
орындалады. Олар сыныппен, шағын топта,жұппен өз тандауларына сай
орындайды.
|
Оқушы өз жұбын табады
Әдіс арқылы қайталау
Сұрақ жауап орындайды
|
Қол
шапалақ
|
Мектеп алаңы, ысқырық, ноутбук, уақыт өлшегіш
және конустар.
|
Ортасы 30мин
|
Оқушылар аз топта «қайталап жүгіру» тапсырмасын
орындайды. Мәре және сөренің ара – қашықтығы 10
метр.
Оқушылардың мүмкіндігінше жылдам жүгіре
белгіленген нүктеге барып, қайту. Бағытты өзгерту алдыңда, қолды
сызыққа тигізу. Осы жаттығуды төрт рет орындау
керек.
Сөреге жылдам ұмтылып, нүктеге кілт тоқтау,
оқушыларды жиырылуға мәжбүрлейді. Сурақ беру арқылы, оқушыларға осы
тапсырманы орындау барысында қауіпсіздік ережені сақтауды ескерту.
Мысалы, «қайталап жүгіру» тапсырмасын орындау барысында, оқушылар
қауіпсіз ережені сақтай ала ма ?
Жүгіру эстафетасы. Сыныпты екі топқа
бөліп, сөре сызығының алдына, лек бойынша орналасуы керек. Қарама –
қарсы аймақта, 12 – 15 метр жерде белгі немесе фишка орнатылады.
Белгі бойынша алғашқы бестік бірін – бірі белдерінен ұстап,
белгіленген нүктеге дейін барып, айналып өтіп (сағат тілі бойынша),
қайтады. Өз лектерін айналып өтіп, қайтадан белгіленген нүктеге
жүгіреді. Сөре сызығына келгенде, алтыншы оқушы қосылады. Енді
ойыншылар алтау болып жүгіреді, бұрылыстан кейін жетінші ойыншы
қосылады, барлығы колдарын алдынғы ойыншының белінен ұстай
кедергілерден өтіп жүгіреді. Барлығы қолдарын босатпай мәре
сызығынан өткенде ойын аяқталады. Ойында бірінші нөмірлі ойыншыға
түсетін жүктеме мөлшері көп болғандықтан, ойынды қайталау кезінде
орындар керсінше ауыстырылады.
|
Жаттығуларды құрастырып болғаннан соң
оқушылар ғаламтордан сол жаттығуларға ұқсас нұсқасын тауып, өз
жаттығуларымен салыстырып, басқа топтармен талқылап, біреуін таңдап
іс-тәжірибеде көрсетеді
|
Смаликтер арқылы
ҚБ
өзін өзі бағалау
ҚБ
«Бағдаршам»
ҚБ
«От шашу»
|
Мектеп алаңы, ысқырық, ноутбук, уақыт өлшегіш
және конустар.
|