Ашық сабақ Шебердің қолы ортақ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ Шебердің қолы ортақ

Материал туралы қысқаша түсінік
3 сынып мұғалімдеріне
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пән: Әдебиеттік оқу

Мектеп:Сарыөзек орта мектебі МДШО


Күні:31.01.19

Мұғалімнің аты-жөні:Торгаева О


Сынып: 3

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:


Бөлім

Өнер


58-сабақтың тақырыбы

Шебердің қолы ортақ


Оқу бағдар ламасына

сілтеме

2.9 Түрлі дереккөздерден ақпарат алу.

1.5 Тыңдалған шығарма бойынша пікір білдіру.


Осы сабақта қол

жеткізілетін оқу

мақсаттары (оқу

бағдарламасына

сілтеме)

3.2.9.1 – шығарманың мазмұнына сәйкес түрлі дереккөздер ден: иллюстрация, әдеби кітаптар, мультфильмнен нақты ақпаратты табу және ақпаратты сызба түрінде беру.

3.1.5.1 – өз ойы мен сезімін көркем-бейнелі сөздерді қолдана отырып жеткізу.


Күтілетін нәтиже

Барлық оқушылар: тақырыпты болжайды,өлеңдердегі негізгі ойды түсінеді.

Көптеген оқушылар: жауаптарында ақын сөздерін пайдаланады.

Кейбір оқушылар: өлеңнің маңызды тұстарын тауып,оны сызбаға түсіреді.




Бағалау критерийі

Дескриптор

1.Өлең бойынша сұрақтарға жауап береді.

2.Өлеңнің мазмұнына сәйкес ақпараттар жинақтайды және қолданады.


Өлеңнің мазмұнына сәйкес мәліметтерді анықтау.

Құндылық

Зергерлік өнерді түсіну, бағалау.


Пәнаралық байланыс тар

Музыка. Дүниетану.



АКТ-ны қолдану

дағдылары

Интербелсенді тақта, ғаламтор


Алдыңғы білім

Ш. Жиенқұлова. «Қазақ биі»


Жоспар


Уақыт

Жоспарланған жұмыс түрлері

Ресурстар




Сабақтың басы


3мин





Ынтымақтастық атмасферасын құру

«Мен қандаймын»оқушылар өз бойындағы қасиеттерді айтып шығады. Мысалға : мен пысықпын, мен математикпын.

Топқа бөлу.

Жұмыс ережесін келісу

Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

Уақытты үнемдейміз!

Нақты,дәл жауап береміз!

Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз

Алдыңғы білім. Ш. Жиенқұлова. «Қазақ биі» Сұрақтар «Бинго»

1.Биші қыз деген атақты кім алды?

2.Қандай іс-қимылдарға сүйеніп би қимылдарын құрастырды?

3.Қандай дене мүшелері арқылы биленеді?

4.Шара Жиенқұлова кім?

ҚБ: Жұлдызша арқылы бағалау




























5мин

Сабақтың

ортасы

«Бағалау конверті» әдісі. Оқушылар бүгінгі жаңа сабақтан алған білімдерін өзіндік бағалау парағына белгілеп жауаптарын конвертке салады.

Ойқозғау. Суреттерге ортақ тақырып ойластыр топқа бөлінген суреттер бойынша бүгінгі сабағымыздың тақырыбын болжап атады.(оқулықтағы суреттер пайдаланылады).

ЖК: Бәріне ортақ тақырып ретінде қолөнер, ұсталық, зергерлік т.б. деген атаулар ұсынған оқушылар жауаптары мақталады.

Мағынаны ажырату. Тақырыпты болжау





20мин












Осы тапсырмаға сәйкес сабақтың қолөнер туралы екендігі болжанады.

Мақсат, күтілетін нәтиже.

Еңбек, еңбек адамдарына деген құрмет. Ұлттық өнерге мақтаныш.

Тыңдалым. Оқылым. Фариза Оңғарсынқызы Оңғарсынова (5 желтоқсан 1939 жыл - 23 қаңтар 2014 жыл)- Қазақтың ақыны, халық жазушысы, журналисті,депутаты болды. Атырау обл,  Новобогат ауд  қарасты Манаш ауылында туған .Өлеңдері «Сандуғаш», «Жазушы», «Маңғыстауым маржаным»т.б өлеңдері бар.

Ф. Оңғарсынованың «Зергер» өлеңі оқылады. «Шынжыр әдісі» бойынша топтар жалғастырылып оқып шығады.

Тыңдалым.

1 мамыр 1963 жылШығыс Қазақстан облысыАбай ауданыАққора ауылы) – ақынфилология ғылымдарының докторы , профессор  “Жұлдызды шақ” ,“Көзімнің нұры” ,“Айдындағы аспан” т.б

Тобылғы. Раушан гүлділер тұқымдас, көп жылдық, шөп тектес өсімдік – тобылғының тұнбасы, майы көп ауру-ға ем. Гүлінің, жапырағының тұнбасымен малдың бүйрек, қуық ауруларын, асқазан – ішектің түйілуін, денесіндегі түрлі ісіктерді емдейді. Тобылғы өскен жерде ылғал мол болатынын халқымыз байқап білген. «Тобылғы шөпке жетеді, шөп көпке жетеді» - деген мәтел соның айғағы. Тобылғының дәрілік қасиетін де халқымыз жоғары бағалаған. «Қараған - кен, тобылғы – ем» деген мәтел, тобылғының емдік қасиетін аңғартып тұр.

Ақын Бауыржан Жақыптың «Тобылғы» өлеңі тыңдалады. Шынжыр әдісі бойынша топтар жалғастырылып оқып шығады.

Тапсырма.

Айтылым. Топтық жұмыс.

Кубизм” әдісі

1.Зергерлік бұйымды қалай жасайды?

2.Қандай бұйымдар жасалады?

3.Тобылғы қайда өседі?

4.Қалай қолданады?

Топтық жұмыс. Зерттеу зерделеу

1.Бұл заттар неден тұрады?

2.Қалай жасалады?

3.Тобылғыны айда қолданады?

Үнтаспа

Сабақтың

соңы

Үй тапсырмасы. 8-тапсырма. Ғаламтордан немесе

энциклопедиядан халқымыз тобылғы мен қамшыны неліктен қастерлегені туралы мәліметтер жинастыр.

жасайды. 

Сабағымыздың мақсатына, күтілген нәтижемізге жете алдық па?

Рефлексия.

Бүгінгі тақырыбымыз не туралы болды?

Бағалау .



2мин

Қ осымша мағлұматтар

Дифференциация –

Сіз оқушыларға көбірек қолдау

көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті

жоғары оқушыларға қандай

тапсырма беруді көздеп отырсыз?

Бағалау –

Оқушылардың

ақпаратты

қаншалықты

меңгергенін қалай

тексересіз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтармен байланыс

(тәрбиелік элемент)




Ойлану


Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары


жүзеге асырымды болды ма?


Бүгін оқушылар нені үйренді?


Сыныптағы оқу атмосферасы қандай



болды? Дифференциацияны жүзеге



асыру қолымнан келді ме? Мен



жоспарланған уақытымды ұстандым



ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер



енгіздім және неліктен?






Shape3 Shape4





















Ерте кездерден бастап-ақ қазақ халқы тобылғы бұтасына ерекше мән берген, әрі оны қасиетті деп те санаған. Сондықтан да, оның тамырына балта шабуға болмайды деп есептеген. Өйткені тамыры қырқылған тобылғы жерден нәр алып өсе алмайды. Оны бәкімен кесіп, гүлін сілкілеп, тұқымын түсіріп алатын болған. Тобылғы өскен жерге мал жаймаған, тіпті бейберекет аяқпен басуға да рұхсат етпеген. Тобылғы өскен жерде ылғал мол болатынын халқымыз байқап білген. «Тобылғы шөпке жетеді, шөп көпке жетеді» - деген мәтел соның айғағы. Тобылғының дәрілік қасиетін де халқымыз жоғары бағалаған. «Қараған - кен, тобылғы – ем» деген мәтел, тобылғының емдік қасиетін аңғартып тұр. Тобылғының майын от жалына ұстап ерітіп алып, жарақаттанған жерге, темірткіге қарсы пайдаланған. Тобылғы түтінінде ерекше қасиет бар. Тобылғы түтінінен микробтар мен бактериялар жойылады. Тобылғыдан тіс шұқығыштар дайындалып тіс арасындағы микробтарға қарсы пайдаланған. Тобылғы түтінімен сабаны, күбіні, торсықты ыстаған. Тобылғыдан түрлі бұйымдар жасаған.








Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.12.2020
1127
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі