Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ Шебердің қолы ортақ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пән: Әдебиеттік оқу |
Мектеп:Сарыөзек орта мектебі МДШО |
|
|||
Күні:31.01.19 |
Мұғалімнің аты-жөні:Торгаева О |
|
|||
Сынып: 3 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
||
Бөлім |
Өнер |
|
|||
58-сабақтың тақырыбы |
Шебердің қолы ортақ |
|
|||
Оқу бағдар ламасына сілтеме |
2.9 Түрлі дереккөздерден ақпарат алу. 1.5 Тыңдалған шығарма бойынша пікір білдіру. |
|
|||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
3.2.9.1 – шығарманың мазмұнына сәйкес түрлі дереккөздер ден: иллюстрация, әдеби кітаптар, мультфильмнен нақты ақпаратты табу және ақпаратты сызба түрінде беру. 3.1.5.1 – өз ойы мен сезімін көркем-бейнелі сөздерді қолдана отырып жеткізу. |
|
|||
Күтілетін нәтиже |
Барлық оқушылар: тақырыпты болжайды,өлеңдердегі негізгі ойды түсінеді. Көптеген оқушылар: жауаптарында ақын сөздерін пайдаланады. Кейбір оқушылар: өлеңнің маңызды тұстарын тауып,оны сызбаға түсіреді. |
|
|||
|
|
||||
Бағалау критерийі |
Дескриптор |
||||
1.Өлең бойынша сұрақтарға жауап береді. 2.Өлеңнің мазмұнына сәйкес ақпараттар жинақтайды және қолданады. |
|||||
Өлеңнің мазмұнына сәйкес мәліметтерді анықтау. |
|||||
Құндылық |
Зергерлік өнерді түсіну, бағалау. |
|
|||
Пәнаралық байланыс тар |
Музыка. Дүниетану. |
|
|||
|
|||||
АКТ-ны қолдану дағдылары |
Интербелсенді тақта, ғаламтор |
|
|||
Алдыңғы білім |
Ш. Жиенқұлова. «Қазақ биі» |
|
|||
Жоспар |
|
||||
Уақыт |
Жоспарланған жұмыс түрлері |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 3мин |
Ынтымақтастық атмасферасын құру «Мен қандаймын»оқушылар өз бойындағы қасиеттерді айтып шығады. Мысалға : мен пысықпын, мен математикпын. Топқа бөлу.
Жұмыс ережесін келісу Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз! Уақытты үнемдейміз! Нақты,дәл жауап береміз! Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз Алдыңғы білім. Ш. Жиенқұлова. «Қазақ биі» Сұрақтар «Бинго» 1.Биші қыз деген атақты кім алды? 2.Қандай іс-қимылдарға сүйеніп би қимылдарын құрастырды? 3.Қандай дене мүшелері арқылы биленеді? 4.Шара Жиенқұлова кім? ҚБ: Жұлдызша арқылы бағалау |
|
5мин |
||
Сабақтың ортасы |
«Бағалау конверті» әдісі. Оқушылар бүгінгі жаңа сабақтан алған білімдерін өзіндік бағалау парағына белгілеп жауаптарын конвертке салады. Ойқозғау. Суреттерге ортақ тақырып ойластыр топқа бөлінген суреттер бойынша бүгінгі сабағымыздың тақырыбын болжап атады.(оқулықтағы суреттер пайдаланылады). ЖК: Бәріне ортақ тақырып ретінде қолөнер, ұсталық, зергерлік т.б. деген атаулар ұсынған оқушылар жауаптары мақталады. Мағынаны ажырату. Тақырыпты болжау |
|
20мин |
||
|
||
|
||
Осы тапсырмаға сәйкес сабақтың қолөнер туралы екендігі болжанады. Мақсат, күтілетін нәтиже. Еңбек, еңбек адамдарына деген құрмет. Ұлттық өнерге мақтаныш. Тыңдалым. Оқылым. Фариза Оңғарсынқызы Оңғарсынова (5 желтоқсан 1939 жыл - 23 қаңтар 2014 жыл)- Қазақтың ақыны, халық жазушысы, журналисті,депутаты болды. Атырау обл, Новобогат ауд қарасты Манаш ауылында туған .Өлеңдері «Сандуғаш», «Жазушы», «Маңғыстауым маржаным»т.б өлеңдері бар. Ф. Оңғарсынованың «Зергер» өлеңі оқылады. «Шынжыр әдісі» бойынша топтар жалғастырылып оқып шығады. Тыңдалым. 1 мамыр 1963 жыл, Шығыс Қазақстан облысы, Абай ауданы, Аққора ауылы) – ақын, филология ғылымдарының докторы , профессор “Жұлдызды шақ” ,“Көзімнің нұры” ,“Айдындағы аспан” т.б Тобылғы. Раушан гүлділер тұқымдас, көп жылдық, шөп тектес өсімдік – тобылғының тұнбасы, майы көп ауру-ға ем. Гүлінің, жапырағының тұнбасымен малдың бүйрек, қуық ауруларын, асқазан – ішектің түйілуін, денесіндегі түрлі ісіктерді емдейді. Тобылғы өскен жерде ылғал мол болатынын халқымыз байқап білген. «Тобылғы шөпке жетеді, шөп көпке жетеді» - деген мәтел соның айғағы. Тобылғының дәрілік қасиетін де халқымыз жоғары бағалаған. «Қараған - кен, тобылғы – ем» деген мәтел, тобылғының емдік қасиетін аңғартып тұр. Ақын Бауыржан Жақыптың «Тобылғы» өлеңі тыңдалады. Шынжыр әдісі бойынша топтар жалғастырылып оқып шығады. Тапсырма. Айтылым. Топтық жұмыс. “Кубизм” әдісі 1.Зергерлік бұйымды қалай жасайды? 2.Қандай бұйымдар жасалады? 3.Тобылғы қайда өседі? 4.Қалай қолданады? Топтық жұмыс. Зерттеу зерделеу 1.Бұл заттар неден тұрады? 2.Қалай жасалады? 3.Тобылғыны айда қолданады? |
Үнтаспа |
|
Сабақтың соңы |
Үй тапсырмасы. 8-тапсырма. Ғаламтордан немесе энциклопедиядан халқымыз тобылғы мен қамшыны неліктен қастерлегені туралы мәліметтер жинастыр. жасайды. Сабағымыздың мақсатына, күтілген нәтижемізге жете алдық па? Рефлексия. Бүгінгі тақырыбымыз не туралы болды? Бағалау . |
|
|
||
2мин |
Қ осымша мағлұматтар
Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? |
Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент) |
|
|
|
Ойлану |
|
|
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары |
|
|
жүзеге асырымды болды ма? |
|
|
Бүгін оқушылар нені үйренді? |
|
|
Сыныптағы оқу атмосферасы қандай |
|
|
болды? Дифференциацияны жүзеге |
|
|
асыру қолымнан келді ме? Мен |
|
|
жоспарланған уақытымды ұстандым |
|
|
ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер |
|
|
енгіздім және неліктен? |
|
|
|
|
|
Ерте кездерден бастап-ақ қазақ халқы тобылғы бұтасына ерекше мән берген, әрі оны қасиетті деп те санаған. Сондықтан да, оның тамырына балта шабуға болмайды деп есептеген. Өйткені тамыры қырқылған тобылғы жерден нәр алып өсе алмайды. Оны бәкімен кесіп, гүлін сілкілеп, тұқымын түсіріп алатын болған. Тобылғы өскен жерге мал жаймаған, тіпті бейберекет аяқпен басуға да рұхсат етпеген. Тобылғы өскен жерде ылғал мол болатынын халқымыз байқап білген. «Тобылғы шөпке жетеді, шөп көпке жетеді» - деген мәтел соның айғағы. Тобылғының дәрілік қасиетін де халқымыз жоғары бағалаған. «Қараған - кен, тобылғы – ем» деген мәтел, тобылғының емдік қасиетін аңғартып тұр. Тобылғының майын от жалына ұстап ерітіп алып, жарақаттанған жерге, темірткіге қарсы пайдаланған. Тобылғы түтінінде ерекше қасиет бар. Тобылғы түтінінен микробтар мен бактериялар жойылады. Тобылғыдан тіс шұқығыштар дайындалып тіс арасындағы микробтарға қарсы пайдаланған. Тобылғы түтінімен сабаны, күбіні, торсықты ыстаған. Тобылғыдан түрлі бұйымдар жасаған.