Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Ашық сабақ "Шеберлер еліне саяхат" 4 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Мектеп:Ә.Бөкейханов атындағы
мектеп-лицейі
29-сабақ. Шеберлер еліне
саяхат
Күні:
Мұғалімнің есімі:
А.Т.Кумекова
Сынып
4Г
Қатысқандар саны
Қатыспағандар саны
Сабаққа негізделген оқу
мақсаты
4.2.1.2 Шығарманы іштей көз жүгіртіп, шолып,
түртіп алып, сұрақтар қоя отырып, қажетті ақпаратты тауып, белгі
қойып оқу, талдау жасап оқу, сын тұрғысынан бағалап
оқу
4.3.3.1
Шығармашылық жұмысын сызба, диафильм, таныстырылым түрінде
ұсыну
4.1.4.1Сөйлеу барысындамақал-мәтелдерді,өлең
жолдарын, нақыл сөздерді,шешендік сөздерді және вербалды емес
тілдік құралдарды қолдану
Сабақ
мақсаттары:
Барлық оқушылар: Өлеңнен қажетті ақпараттарды тауып оқып,
сол ақпараттар негізінде қолданбалы өнердің маңызын түсінеді. Көне
мұра тақырыбына сыйлық жасайды. Өлең жолдарын, нақыл сөздерді
сөйлеу барысында қолданады.
Оқушылардың басым бөлігі:
Тақырыпқа қатысты тұжырым
жасайды.
Кейбір
оқушылар: Тақырыпқа қатысты түйінді ойды аша
алады.
Бағалау
критерийлері:
Қажетті ақпаратты тауып, талдау жасап оқиды.
Шығармашылық жұмысты сыйлық түрінде ұсынады.
Өлең
жолдарын, нақыл сөздерді қолданады.
Құндылықтарды дарыту
Жауапкершілік, белсенді азаматтық ұстаным таныту
және өз елінің
дамуына
үлес қосу.
Пәнаралық байланыстар
Тарих
АКТ
қолдану дағдылары
Интербелсенді тақта
Алдыңғы оқу/ Бастапқы
білім
Ұлттық
сәндік-қолданбалы өнер туралы біледі.
Жоспар
Жоспарланған уақыт
Жоспарланған әрекет
Ресурстар
Басталуы
Қызығушылықты ояту
(МК) «Өсер халықтың қанаты – оның өнері»,
«Өнер –
бұлақ, білім – шырақ», –
дей келіп, қазақ халқының сәндік-қолданбалы өнері
жайлы білгендерін еске түсіруге мүмкіндік беру.
«Көрмей, атын ата»
ойынынойнатуға болады.
Қоржынға
Қоржынға салынған зергерлік
бұйымдар
салынған әртүрлі заттарды көрмей, сипап сезу
арқылы не екенін анықтайды (сырға, сақина, білезік, моншақ, алқа
т.с.с.) Қоржыннан шыққан заттардың ортақ атауын
табады.
Сабақтың
тақырыбы мен мақсатын хабарлау.
Ортасы
Мағынаны тану
(Т) «Орында» айдары
бойынша шағын топтар
оқулықта берілген кестемен жұмыс жүргізеді.
а) Бәріміз шалғымен
былай-былай шөп шаптық. Ал әжем ұршықпен былай-былай жіп
иірді.
Кесте
ә) Отыра қалып бәріміз былай-былай жүн
сабадық. Содан кейін былай-былай жүн
түттік.
Осы
өнердің қайсысы қазіргі заманда қолданылатындығын
анықтайды.
Олардың
қайсысы қолданбалы өнерге жататындығын айтады.
ҚБ:«Отшашу» әдісі
(Ж)«Қойын дәптер» әдісі бойынша Фариза Оңғарсынованың өмірі мен
шығармашылығы жайлы мағлұматтар жинақтап, тірек сөздер арқылы
мәліметтер қорын толықтырады
Аты-жөні Фариза Оңғарсынова
Туған жылы 1939 – 2014 жж.
Компьютер, интербелсен- ді
тақта
Туып-өскенжері
Атырау облысы Новобогат
ауданы Манаш ауылы Шығармалары
«Оюлар», «Жезқазған», «Үйім–
менің Отаным», «Ұстаз»,
«Ескерткіш»
Ақпарат Ақын, қоғам қайраткері
(Ж, Т)«Түсініп оқы» айдары
бойынша Ф.
Оңғарсынованың
«Оюлар»
өлеңін мәнерлеп оқып, мазмұнын топта талдайды. (Ұ)«Жаңа сөздер сандығы» айдары
бойынша кілең керім деген сөз тіркесінің мағынасын
ашады.
кілең керім – бұл жерде: «бірінен бірі жақсы» деген мағынада
(Ж)«Ізден»
айдары
бойынша әр оқушы өлеңді талдауға арналған кесте
толтырады.
Кесте
Өлеңнен ақынның сезімдерін білдіретін сөздерді
тауып жаз Өлеңдегі теңеу сөздерді тап Ұлттық өнерді сақтау туралы
ақынның ойын жалғастыр
ҚБ:«Отшашу»әдісі
(ЖЖ)«Сәндік-қолданбалы өнер»
айдары бойынша әр жұп сәндік – қолданбалы өнер
туындыларын қайдан көргендері жайлы еске түсіріп, басқа жұптарға
әңгімелейді. Олардың пайдасы туралы тізім
жасайды.
Дескрипторы:
Сәндік-қолданбалы заттардың қолданылуы
туралы айтады.
Пайдасы
туралы айтады
Мақсаты: Жұптаса, ынтымақтаса отырып, өз ойларын еркін,
дәлелді түрде жеткізе отырып жұмыс істеуге ықпал
ету
ҚБ:«Отшашу» әдісі
Дәптермен жұмыс. Дәптерде берілген тапсырмаларды мұғалім
өз қалауынша пайдалана алады.
Аяқталуы
Рефлексия
(Т)«Қорытындыла» айдары
бойынша
сұрақтарға
жауап беріп, мақалдың мазмұнын тұжырымдайды.
Дескрипторы:
Қолданбалы өнер туралы жаңа
небілдің?
Өзің қандай өнер түрін
үйренгің келеді? – деген сұрақтарға жауапбереді.
«Өнерлі қол – бақытқа жол»
мақалыныңмазмұнынан
тұжырымжасайды.
(Отбасыңда көне
заттарбарболса, ол туралы
жаз. Мысалы, атаңның тақиясы, орындығы,...
Фотосуретке түсір немесе
суретін салып кел)
Қосымша
ақпарат
Саралау. Сіз қосымша көмек
көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай
міндет қоюды жоспарлайсыз?
Қорытынды:Мұғалім тапсырма береді,
бірақ жалғыз «дұрыс» жауаптың бағытында жұмыс істеуден гөрі
оқушылар өздерінің мықты және әлсіз
тұстарына
қарай жауап береді.
Бағалау. Оқушылардың
үйренгенін, материалды меңгергенін тексеруді қалай
жоспарлайсыз?
Бағалау
парақтары
Сабақ бойынша
рефлексияСабақтың оқу мақсаты шынайы
ма? Бүгін оқушылар не білді?
Сыныптағы ахуал қандай
болды?
Мен орындаған саралау шаралары
тиімді болды ма? Мен сабақжоспарымды орындап үлгердім
бе?
Мен өз жоспарыма қандай
түзетулер енгіздім және неліктен?
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз