Материалдар / Ашық сабақ "Шеберлер еліне саяхат" 4 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ "Шеберлер еліне саяхат" 4 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне, сабақ жоспарлауда.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Қаңтар 2020
4626
6 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мектеп: Ә.Бөкейханов атындағы мектеп-лицейі

29-сабақ. Шеберлер еліне саяхат

Күні:

Мұғалімнің есімі: А.Т.Кумекова

Сынып 4Г

Қатысқандар саны

Қатыспағандар саны

Сабаққа негізделген оқу мақсаты

4.2.1.2 Шығарманы іштей көз жүгіртіп, шолып, түртіп алып, сұрақтар қоя отырып, қажетті ақпаратты тауып, белгі қойып оқу, талдау жасап оқу, сын тұрғысынан бағалап оқу

4.3.3.1 Шығармашылық жұмысын сызба, диафильм, таныстырылым түрінде ұсыну

4.1.4.1Сөйлеу барысындамақал-мәтелдерді,өлең жолдарын, нақыл сөздерді,шешендік сөздерді және вербалды емес тілдік құралдарды қолдану

Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар: Өлеңнен қажетті ақпараттарды тауып оқып, сол ақпараттар негізінде қолданбалы өнердің маңызын түсінеді. Көне мұра тақырыбына сыйлық жасайды. Өлең жолдарын, нақыл сөздерді сөйлеу барысында қолданады.

Оқушылардың басым бөлігі: Тақырыпқа қатысты тұжырым жасайды.

Кейбір оқушылар: Тақырыпқа қатысты түйінді ойды аша алады.

Бағалау критерийлері:

Қажетті ақпаратты тауып, талдау жасап оқиды. Шығармашылық жұмысты сыйлық түрінде ұсынады.

Өлең жолдарын, нақыл сөздерді қолданады.

Құндылықтарды дарыту

Жауапкершілік, белсенді азаматтық ұстаным таныту және өз елінің

дамуына үлес қосу.

Пәнаралық байланыстар

Тарих

АКТ қолдану дағдылары

Интербелсенді тақта

Алдыңғы оқу/ Бастапқы білім

Ұлттық сәндік-қолданбалы өнер туралы біледі.

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған әрекет

Ресурстар

Басталуы

Қызығушылықты ояту

(МК) «Өсер халықтың қанаты – оның өнері»,

«Өнер – бұлақ, білім – шырақ», –

дей келіп, қазақ халқының сәндік-қолданбалы өнері жайлы білгендерін еске түсіруге мүмкіндік беру.

«Көрмей, атын ата» ойынын ойнатуға болады. Қоржынға

Қоржынға салынған зергерлік бұйымдар



салынған әртүрлі заттарды көрмей, сипап сезу арқылы не екенін анықтайды (сырға, сақина, білезік, моншақ, алқа т.с.с.) Қоржыннан шыққан заттардың ортақ атауын табады.

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау.


Ортасы

Мағынаны тану

) «Орында» айдары бойынша шағын топтар оқулықта берілген кестемен жұмыс жүргізеді.

а) Бәріміз шалғымен былай-былай шөп шаптық. Ал әжем ұршықпен былай-былай жіп иірді.



Кесте


ә) Отыра қалып бәріміз былай-былай жүн сабадық. Содан кейін былай-былай жүн түттік.

б) Айнаш былай-былай шәлі тоқыды. Ағайым былай-былай бидай түйді.

в) Шара, Айша, Қайрат кезектесіп былай-былай қымыз пісті. Арқат асауға былай-былай шалма тастады.



Дескрипторы:

  1. Әрекет түрлерін қимылмен көрсетеді.

  2. Осы өнердің қайсысы қазіргі заманда қолданылатындығын анықтайды.

  3. Олардың қайсысы қолданбалы өнерге жататындығын айтады.

ҚБ:«Отшашу» әдісі

(Ж) «Қойын дәптер» әдісі бойынша Фариза Оңғарсынованың өмірі мен шығармашылығы жайлы мағлұматтар жинақтап, тірек сөздер арқылы мәліметтер қорын толықтырады











Аты-жөні Фариза Оңғарсынова

Туған жылы 1939 – 2014 жж.





Компьютер, интербелсен- ді тақта


Туып-өскен жері Атырау облысы Новобогат

ауданы Манаш ауылы Шығармалары «Оюлар», «Жезқазған», «Үйім

менің Отаным», «Ұстаз»,

«Ескерткіш»



Ақпарат Ақын, қоғам қайраткері



(Ж, Т) «Түсініп оқы» айдары бойынша Ф. Оңғарсынованың

«Оюлар» өлеңін мәнерлеп оқып, мазмұнын топта талдайды. (Ұ)«Жаңа сөздер сандығы» айдары бойынша кілең керім деген сөз тіркесінің мағынасын ашады.

кілең керім бұл жерде: «бірінен бірі жақсы» деген мағынада (Ж) «Ізден» айдары

бойынша әр оқушы өлеңді талдауға арналған кесте толтырады.





Кесте


Өлеңнен ақынның сезімдерін білдіретін сөздерді тауып жаз Өлеңдегі теңеу сөздерді тап Ұлттық өнерді сақтау туралы ақынның ойын жалғастыр



ҚБ:«Отшашу» әдісі

















(ЖЖ)«Сәндік-қолданбалы өнер» айдары бойынша әр жұп сәндік – қолданбалы өнер туындыларын қайдан көргендері жайлы еске түсіріп, басқа жұптарға әңгімелейді. Олардың пайдасы туралы тізім жасайды.

Дескрипторы:

  1. Сәндік-қолданбалы заттардың қолданылуы туралы айтады.

  2. Пайдасы туралы айтады

Мақсаты: Жұптаса, ынтымақтаса отырып, өз ойларын еркін, дәлелді түрде жеткізе отырып жұмыс істеуге ықпал ету

ҚБ:«Отшашу» әдісі

Дәптермен жұмыс. Дәптерде берілген тапсырмаларды мұғалім өз қалауынша пайдалана алады.


Аяқталуы

Рефлексия

(Т)«Қорытындыла» айдары бойынша

сұрақтарға жауап беріп, мақалдың мазмұнын тұжырымдайды.

Дескрипторы:

  1. Қолданбалы өнер туралы жаңа не білдің?

  2. Өзің қандай өнер түрін үйренгің келеді? – деген сұрақтарға жауап береді.

  3. «Өнерлі қол – бақытқа жол» мақалының мазмұнынан тұжырым жасайды.

ҚБ: Мұғалімнің қолдау сөздері

(ЖЖ) «Менің сыйлығым». Шығармашылық жұмыс.

Дескрипторы:

  1. Өздері ұнатқан зергерлік бұйымның суретін салады.

  2. Суретті безендіріп, сыйлық жасайды.

ҚБ:«Отшашу» әдісі

Үйге тапсырма: Өлеңнің ұнаған шумағын жаттап ал. Ою-өрнекті бұйымның суретін сал.

(Отбасыңда көне заттар бар болса, ол туралы жаз. Мысалы, атаңның тақиясы, орындығы, ...

Фотосуретке түсір немесе суретін салып кел)


Қосымша ақпарат

Саралау. Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлайсыз?

Қорытынды: Мұғалім тапсырма береді, бірақ жалғыз «дұрыс» жауаптың бағытында жұмыс істеуден гөрі оқушылар өздерінің мықты және әлсіз

тұстарына қарай жауап береді.

Бағалау. Оқушылардың үйренгенін, материалды меңгергенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау парақтары

Сабақ бойынша рефлексия Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен сабақжоспарымды орындап үлгердім бе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!