-
Мектеп: Ә.Бөкейханов атындағы мектеп-лицейі
29-сабақ. Шеберлер еліне саяхат
Мұғалімнің есімі: А.Т.Кумекова
Сынып 4Г
Қатысқандар саны
Қатыспағандар саны
Сабаққа негізделген оқу мақсаты
4.2.1.2 Шығарманы іштей көз жүгіртіп, шолып, түртіп алып, сұрақтар қоя отырып, қажетті ақпаратты тауып, белгі қойып оқу, талдау жасап оқу, сын тұрғысынан бағалап оқу
4.3.3.1 Шығармашылық жұмысын сызба, диафильм, таныстырылым түрінде ұсыну
4.1.4.1Сөйлеу барысындамақал-мәтелдерді,өлең жолдарын, нақыл сөздерді,шешендік сөздерді және вербалды емес тілдік құралдарды қолдану
Сабақ мақсаттары:
Барлық оқушылар: Өлеңнен қажетті ақпараттарды тауып оқып, сол ақпараттар негізінде қолданбалы өнердің маңызын түсінеді. Көне мұра тақырыбына сыйлық жасайды. Өлең жолдарын, нақыл сөздерді сөйлеу барысында қолданады.
Оқушылардың басым бөлігі: Тақырыпқа қатысты тұжырым жасайды.
Кейбір оқушылар: Тақырыпқа қатысты түйінді ойды аша алады.
Бағалау критерийлері:
Қажетті ақпаратты тауып, талдау жасап оқиды. Шығармашылық жұмысты сыйлық түрінде ұсынады.
Өлең жолдарын, нақыл сөздерді қолданады.
Құндылықтарды дарыту
Жауапкершілік, белсенді азаматтық ұстаным таныту және өз елінің
дамуына үлес қосу.
Пәнаралық байланыстар
Тарих
АКТ қолдану дағдылары
Интербелсенді тақта
Алдыңғы оқу/ Бастапқы білім
Ұлттық сәндік-қолданбалы өнер туралы біледі.
Жоспар
Жоспарланған уақыт
Жоспарланған әрекет
Ресурстар
Басталуы
Қызығушылықты ояту
(МК) «Өсер халықтың қанаты – оның өнері»,
«Өнер – бұлақ, білім – шырақ», –
дей келіп, қазақ халқының сәндік-қолданбалы өнері жайлы білгендерін еске түсіруге мүмкіндік беру.
«Көрмей, атын ата» ойынын ойнатуға болады. Қоржынға
Қоржынға салынған зергерлік бұйымдар
-
салынған әртүрлі заттарды көрмей, сипап сезу арқылы не екенін анықтайды (сырға, сақина, білезік, моншақ, алқа т.с.с.) Қоржыннан шыққан заттардың ортақ атауын табады.
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау.
Ортасы
Мағынаны тану
(Т) «Орында» айдары бойынша шағын топтар оқулықта берілген кестемен жұмыс жүргізеді.
а) Бәріміз шалғымен былай-былай шөп шаптық. Ал әжем ұршықпен былай-былай жіп иірді.
Кесте
ә) Отыра қалып бәріміз былай-былай жүн сабадық. Содан кейін былай-былай жүн түттік.
б) Айнаш былай-былай шәлі тоқыды. Ағайым былай-былай бидай түйді.
в) Шара, Айша, Қайрат кезектесіп былай-былай қымыз пісті. Арқат асауға былай-былай шалма тастады.
Дескрипторы:
-
Әрекет түрлерін қимылмен көрсетеді.
-
Осы өнердің қайсысы қазіргі заманда қолданылатындығын анықтайды.
-
Олардың қайсысы қолданбалы өнерге жататындығын айтады.
ҚБ:«Отшашу» әдісі
(Ж) «Қойын дәптер» әдісі бойынша Фариза Оңғарсынованың өмірі мен шығармашылығы жайлы мағлұматтар жинақтап, тірек сөздер арқылы мәліметтер қорын толықтырады
Аты-жөні Фариза Оңғарсынова
Туған жылы 1939 – 2014 жж.
Компьютер, интербелсен- ді тақта
Туып-өскен жері Атырау облысы Новобогат
ауданы Манаш ауылы Шығармалары «Оюлар», «Жезқазған», «Үйім –
менің Отаным», «Ұстаз»,
«Ескерткіш»
Ақпарат Ақын, қоғам қайраткері
(Ж, Т) «Түсініп оқы» айдары бойынша Ф. Оңғарсынованың
«Оюлар» өлеңін мәнерлеп оқып, мазмұнын топта талдайды. (Ұ)«Жаңа сөздер сандығы» айдары бойынша кілең керім деген сөз тіркесінің мағынасын ашады.
кілең керім – бұл жерде: «бірінен бірі жақсы» деген мағынада (Ж) «Ізден» айдары
бойынша әр оқушы өлеңді талдауға арналған кесте толтырады.
Кесте
Өлеңнен ақынның сезімдерін білдіретін сөздерді тауып жаз Өлеңдегі теңеу сөздерді тап Ұлттық өнерді сақтау туралы ақынның ойын жалғастыр
ҚБ:«Отшашу» әдісі
-
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-
(ЖЖ)«Сәндік-қолданбалы өнер» айдары бойынша әр жұп сәндік – қолданбалы өнер туындыларын қайдан көргендері жайлы еске түсіріп, басқа жұптарға әңгімелейді. Олардың пайдасы туралы тізім жасайды.
Дескрипторы:
-
Сәндік-қолданбалы заттардың қолданылуы туралы айтады.
-
Пайдасы туралы айтады
Мақсаты: Жұптаса, ынтымақтаса отырып, өз ойларын еркін, дәлелді түрде жеткізе отырып жұмыс істеуге ықпал ету
ҚБ:«Отшашу» әдісі
Дәптермен жұмыс. Дәптерде берілген тапсырмаларды мұғалім өз қалауынша пайдалана алады.
Аяқталуы
Рефлексия
(Т)«Қорытындыла» айдары бойынша
сұрақтарға жауап беріп, мақалдың мазмұнын тұжырымдайды.
Дескрипторы:
-
Қолданбалы өнер туралы жаңа не білдің?
-
Өзің қандай өнер түрін үйренгің келеді? – деген сұрақтарға жауап береді.
-
«Өнерлі қол – бақытқа жол» мақалының мазмұнынан тұжырым жасайды.
ҚБ: Мұғалімнің қолдау сөздері
(ЖЖ) «Менің сыйлығым». Шығармашылық жұмыс.
Дескрипторы:
-
Өздері ұнатқан зергерлік бұйымның суретін салады.
-
Суретті безендіріп, сыйлық жасайды.
ҚБ:«Отшашу» әдісі
Үйге тапсырма: Өлеңнің ұнаған шумағын жаттап ал. Ою-өрнекті бұйымның суретін сал.
(Отбасыңда көне заттар бар болса, ол туралы жаз. Мысалы, атаңның тақиясы, орындығы, ...
Фотосуретке түсір немесе суретін салып кел)
Қосымша ақпарат
Саралау. Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлайсыз?
Қорытынды: Мұғалім тапсырма береді, бірақ жалғыз «дұрыс» жауаптың бағытында жұмыс істеуден гөрі оқушылар өздерінің мықты және әлсіз
тұстарына қарай жауап береді.
Бағалау. Оқушылардың үйренгенін, материалды меңгергенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Бағалау парақтары
Сабақ бойынша рефлексия Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді?
Сыныптағы ахуал қандай болды?
Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен сабақжоспарымды орындап үлгердім бе?
Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
-
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Шеберлер еліне саяхат" 4 сынып
Ашық сабақ "Шеберлер еліне саяхат" 4 сынып
-
Мектеп: Ә.Бөкейханов атындағы мектеп-лицейі
29-сабақ. Шеберлер еліне саяхат
Мұғалімнің есімі: А.Т.Кумекова
Сынып 4Г
Қатысқандар саны
Қатыспағандар саны
Сабаққа негізделген оқу мақсаты
4.2.1.2 Шығарманы іштей көз жүгіртіп, шолып, түртіп алып, сұрақтар қоя отырып, қажетті ақпаратты тауып, белгі қойып оқу, талдау жасап оқу, сын тұрғысынан бағалап оқу
4.3.3.1 Шығармашылық жұмысын сызба, диафильм, таныстырылым түрінде ұсыну
4.1.4.1Сөйлеу барысындамақал-мәтелдерді,өлең жолдарын, нақыл сөздерді,шешендік сөздерді және вербалды емес тілдік құралдарды қолдану
Сабақ мақсаттары:
Барлық оқушылар: Өлеңнен қажетті ақпараттарды тауып оқып, сол ақпараттар негізінде қолданбалы өнердің маңызын түсінеді. Көне мұра тақырыбына сыйлық жасайды. Өлең жолдарын, нақыл сөздерді сөйлеу барысында қолданады.
Оқушылардың басым бөлігі: Тақырыпқа қатысты тұжырым жасайды.
Кейбір оқушылар: Тақырыпқа қатысты түйінді ойды аша алады.
Бағалау критерийлері:
Қажетті ақпаратты тауып, талдау жасап оқиды. Шығармашылық жұмысты сыйлық түрінде ұсынады.
Өлең жолдарын, нақыл сөздерді қолданады.
Құндылықтарды дарыту
Жауапкершілік, белсенді азаматтық ұстаным таныту және өз елінің
дамуына үлес қосу.
Пәнаралық байланыстар
Тарих
АКТ қолдану дағдылары
Интербелсенді тақта
Алдыңғы оқу/ Бастапқы білім
Ұлттық сәндік-қолданбалы өнер туралы біледі.
Жоспар
Жоспарланған уақыт
Жоспарланған әрекет
Ресурстар
Басталуы
Қызығушылықты ояту
(МК) «Өсер халықтың қанаты – оның өнері»,
«Өнер – бұлақ, білім – шырақ», –
дей келіп, қазақ халқының сәндік-қолданбалы өнері жайлы білгендерін еске түсіруге мүмкіндік беру.
«Көрмей, атын ата» ойынын ойнатуға болады. Қоржынға
Қоржынға салынған зергерлік бұйымдар
-
салынған әртүрлі заттарды көрмей, сипап сезу арқылы не екенін анықтайды (сырға, сақина, білезік, моншақ, алқа т.с.с.) Қоржыннан шыққан заттардың ортақ атауын табады.
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау.
Ортасы
Мағынаны тану
(Т) «Орында» айдары бойынша шағын топтар оқулықта берілген кестемен жұмыс жүргізеді.
а) Бәріміз шалғымен былай-былай шөп шаптық. Ал әжем ұршықпен былай-былай жіп иірді.
Кесте
ә) Отыра қалып бәріміз былай-былай жүн сабадық. Содан кейін былай-былай жүн түттік.
б) Айнаш былай-былай шәлі тоқыды. Ағайым былай-былай бидай түйді.
в) Шара, Айша, Қайрат кезектесіп былай-былай қымыз пісті. Арқат асауға былай-былай шалма тастады.
Дескрипторы:
-
Әрекет түрлерін қимылмен көрсетеді.
-
Осы өнердің қайсысы қазіргі заманда қолданылатындығын анықтайды.
-
Олардың қайсысы қолданбалы өнерге жататындығын айтады.
ҚБ:«Отшашу» әдісі
(Ж) «Қойын дәптер» әдісі бойынша Фариза Оңғарсынованың өмірі мен шығармашылығы жайлы мағлұматтар жинақтап, тірек сөздер арқылы мәліметтер қорын толықтырады
Аты-жөні Фариза Оңғарсынова
Туған жылы 1939 – 2014 жж.
Компьютер, интербелсен- ді тақта
Туып-өскен жері Атырау облысы Новобогат
ауданы Манаш ауылы Шығармалары «Оюлар», «Жезқазған», «Үйім –
менің Отаным», «Ұстаз»,
«Ескерткіш»
Ақпарат Ақын, қоғам қайраткері
(Ж, Т) «Түсініп оқы» айдары бойынша Ф. Оңғарсынованың
«Оюлар» өлеңін мәнерлеп оқып, мазмұнын топта талдайды. (Ұ)«Жаңа сөздер сандығы» айдары бойынша кілең керім деген сөз тіркесінің мағынасын ашады.
кілең керім – бұл жерде: «бірінен бірі жақсы» деген мағынада (Ж) «Ізден» айдары
бойынша әр оқушы өлеңді талдауға арналған кесте толтырады.
Кесте
Өлеңнен ақынның сезімдерін білдіретін сөздерді тауып жаз Өлеңдегі теңеу сөздерді тап Ұлттық өнерді сақтау туралы ақынның ойын жалғастыр
ҚБ:«Отшашу» әдісі
-
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-
(ЖЖ)«Сәндік-қолданбалы өнер» айдары бойынша әр жұп сәндік – қолданбалы өнер туындыларын қайдан көргендері жайлы еске түсіріп, басқа жұптарға әңгімелейді. Олардың пайдасы туралы тізім жасайды.
Дескрипторы:
-
Сәндік-қолданбалы заттардың қолданылуы туралы айтады.
-
Пайдасы туралы айтады
Мақсаты: Жұптаса, ынтымақтаса отырып, өз ойларын еркін, дәлелді түрде жеткізе отырып жұмыс істеуге ықпал ету
ҚБ:«Отшашу» әдісі
Дәптермен жұмыс. Дәптерде берілген тапсырмаларды мұғалім өз қалауынша пайдалана алады.
Аяқталуы
Рефлексия
(Т)«Қорытындыла» айдары бойынша
сұрақтарға жауап беріп, мақалдың мазмұнын тұжырымдайды.
Дескрипторы:
-
Қолданбалы өнер туралы жаңа не білдің?
-
Өзің қандай өнер түрін үйренгің келеді? – деген сұрақтарға жауап береді.
-
«Өнерлі қол – бақытқа жол» мақалының мазмұнынан тұжырым жасайды.
ҚБ: Мұғалімнің қолдау сөздері
(ЖЖ) «Менің сыйлығым». Шығармашылық жұмыс.
Дескрипторы:
-
Өздері ұнатқан зергерлік бұйымның суретін салады.
-
Суретті безендіріп, сыйлық жасайды.
ҚБ:«Отшашу» әдісі
Үйге тапсырма: Өлеңнің ұнаған шумағын жаттап ал. Ою-өрнекті бұйымның суретін сал.
(Отбасыңда көне заттар бар болса, ол туралы жаз. Мысалы, атаңның тақиясы, орындығы, ...
Фотосуретке түсір немесе суретін салып кел)
Қосымша ақпарат
Саралау. Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлайсыз?
Қорытынды: Мұғалім тапсырма береді, бірақ жалғыз «дұрыс» жауаптың бағытында жұмыс істеуден гөрі оқушылар өздерінің мықты және әлсіз
тұстарына қарай жауап береді.
Бағалау. Оқушылардың үйренгенін, материалды меңгергенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Бағалау парақтары
Сабақ бойынша рефлексия Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді?
Сыныптағы ахуал қандай болды?
Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен сабақжоспарымды орындап үлгердім бе?
Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
-
шағым қалдыра аласыз













