I кезең
«Миға шабуыл»
II кезең
«Мағынаны
ажырату»
Сергіту сәті
|
1. сыныпта ынтымақтастық
ахуал қалыптастыру үшін «Жақсы қасиетім» тренинг 2. Топқа бөлу 3.
Үй тапсырмасын сұрау ( күзгі орманның көріністері) «Әуедегі ұшақ»
сұраққа жауап беру 1)Мәтінде қай жыл мезгілі суреттелген? 2)
Мәтіндегі танысқан тіршілік иелері нелер еді? 3) Жануарлардың қыс
мезгіоіне дайындығы? 4) «Орман - байлығымыз» дегенді қалай
түсінесің? 5) Мәтінге сүйеніп тиінді, борсықты, қоянды
сипатта?
Жұмбақ жасырады
Ат басты,
Арқар мүйізді.
Бөрі кеуделі
Бөкен санды ( шегіртке)
Ине бел, қылқа мойын қара батыр,
Қара тауды арқалап бара жатыр.
(құмырсқа)
жаңа сабақтың тақырыбымен
таныстырады
БББ кестесін толтырады. Тақырып бойынша
білетіндерін білемін кестесіне жазады.
- Суретпен жұмыс:
1) мәтінде қай жыл мезгілі
суреттелген?
2) Құмырсқаның киімі қандай? Шегірткенікі
ше?
3) Шегіртке неліктен жылады деп
ойлайсың?
4) мысал дегеніміз не? -Мысалды аудиодан
естіртеді,
- тізбектей оқиды
- жасыл түспен боялған сөздерді дауыстап
оқы?
- неге олар жасыл бояумен боялған деп
ойлайсыңдар?
Еңбекке қатысты сергіту сәтін жасатады
жасылмен боялған сөздерді екі топқа
бөлгізу
Сұрақ – жауап әдісі:
1)Жаз мезгілі несімен
ұнайды?
2)Жаздыгүні шегіртке мен құмырсқаның іс әрекеті
қандай?
3) Неліктен шегіртке құмырсқадан көмек
сұрады?
4)Егерде құмырсқа көмек бермесе не болар еді деп
ойлайсың?
5) Құмырсқа мен шегірткенің айырмашылығы
неде?
6) Құмырсқа қандай, шегіртке қандай адам
бейнесінде деп ойлайсың?
не білдім
кестесін толтырады
|
Тренингке
қатысады
топқа бөлінеді
1 топ: құмырсқа, 2 топ:
шегіртке
ұшақтағы сұрақтарға жауап
береді, жауаптарды толықтырады, өзіндік бағалау
жұмбақты шешеді, құмырсқа
мен шегірте туралы білетіндерін БІЛЕМІН кестесіне жазады, топта
ақылдасады, білгендерін ортаға салады,
сурет бойынша сұраққа жауап
береді,
еске түсіреді
көздерін жұмып мысалды
тыңдайды
дауыстап оқиды,
өз ойларын
айтады,
қимыл іс әрекет жасайды,
мысалы: картошка егу сәтін көрсетеді,
1 топ: жаз мезгіліндегі
шегіртке
2 топ қыс мезгіліндегі
шегіртке, ассоцация жасау
сұраққа жауап
береді
тақырыптан түсінгендерін білдім кестесіне
жазу
|
«Әуедегі ұшақ» әдісі, бес
саусақ арқылы бағалау жүреді,
БББ кестесі арқылы
топтар,
автор суреттері
ілінеді,
суретпен жұмыс
жасалады,
соткадан тыңдау
оқулықпен жұмыс
топтық жұмыс, топтастыру әдісі
|
III кезең
«Ой толғаныс»
|
Оқушылар тақырып жөнінде
тағы не білгісі келетіндерін айтады БІЛГІМ КЕЛЕДІ кестесі
ілінеді.
«Еңбектің наны тәтті »
тақырыбына эссе жазады, мұғалім бағалайды,
|
Не туралы білгісі
келетіндерін айтады, берілген тақырып бойынша эссе жазады, оқиды,
өзін өзі бағдаршам арқылы бағалайды
үй тапсырмасын күнделікке жазады
|
Бағдаршам арқылы сабақты бағалайды, өзін бағалау,
мұғалімнің бағалауы
|