Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп:Нұржау жалпы орта мектебі

    9.3.А Үшбұрыштарды шешу Мұғалімнің аты-тегі: Кенжеғалиева Зоя

    Жахимқызы

    Күні:

    Сынып: 9 Қатысқандар: Қатыспағандар:

    Сабақтыңтақырыбы

    Синустар теоремасы


    Осы сабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары (оқубағдарламасынасілтеме)

    9.1.3.7. Синустар теоремасын білу және

    қолдану

    Сабақтың мақсаты

    • Синустар теоремасын дәлелдей алады

    • Кез-келген үшбұрыштың белгісіз элементтерін табуда синустар теоремасын қолдана алады

    Бағалау критерийі

    • Үшбұрыштың белгісіз элементтерін табуда синустар теоремасын пайдаланады

    • Синустар теоремасын тұжырымдап, дәлелдей алады

    Тілдік мақсаттар


    Пәндік лексика және терминология:

    -Математикалық терминдерді сауатты айту (тригонометрия, пропорционал, теорема,синус, элемент, т.б.)

    - Математикалық тұжырымдар мен ережелерді нақты жеткізу

    Диалогқа қатысты сөз тіркестері:

    - Синустар теоремасы қандай үшбұрыштарға ...

    - Тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының синусы деп...

    - Үшбұрыштың қабырғалары оларға қарсы жатқан бұрыштардың синустарына ...


    Құндылықтарға баулу



    Өмірден алынған есептерді шығару арқылы ойлау белсенділіктерін дамыту, топтасып жұмыстар орындау арқылы өзара сыйластық қарым-қатынаста болып, бір-бірінің айтқан пікірін ескеру және әрбір ойдың құндылығын құрметтеу, білімін өз бетімен толықтырып отыруға талаптандыру.

    Пәнаралық байланыс

    Алгебра, география, тарих

    Алдыңғы білім


    Тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышын оның қабырғалары арқылы табу, тікбұрышты үшбұрышты шешу, пропорцияның кез-келген белгісіз мүшесін табу туралы білімдері бар


    Сабақтың барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақта жоспарланған жұмыс түрлері


    Ресурстар

    Сабақтың басы



    4 минут


















    Ұйымдастыру.

    Сәлемдесу және оқушылардың психологиялық көңіл-күйіне назар аудару.

    Ширату жаттығуы

    «Stop кадр» әдісі

    Видеоролик«Синус өмірде неге қажет?»

    Үйдің шатырын салғанда қолданылатынын көрсетеді.

    Сұрақ: Шатырды 30°- қа тең бұрышпен қалай салуға болады?

    Жауаптар:

    - Бұрышты транспортирмен өлшеп салу арқылы, бірақ оған үлкен транспортир қажет.

    - Синустың анықтамасы бойынша, шатырдың биіктігін 3м, ал ұзындығын 6м деп алып бұрыштың 30° екенін анықтауға болады.

    Қ.Б. «Мадақтау» әдісі

    Дұрыс жауап беруге қатысқан оқушыларға «Жарайсың» сөздерімен қолдау көрсету.















    SinA=



    Sin30°= =

    Сабақтың ортасы

    7 минут

























    10 минут





























    1 минут















    10 минут

    Жаңа сабақ түсіндіру

    Жаңа сабақ тақырыбы мен мақсатын айтып видеосабақ көрсету

    Видеосабақ «Синустар теоремасы»

    Видеосабақта:

    • Кез-келген үшбұрыш және оның элементтері көрсетіледі

    • Синус теоремасының тұжырымдамасын айтып, формуласын жазады.

    = =

    - Синустар теоремасының дәлелдемесін түсіндіреді.

    Тапсырма тәсілі

    Ж. «Еркін талқылау» әдісі

    Сараланған тапсырмалар жеке орындау қабілеті әртүрлі білім алушыларға жеңілден күрделіге қарай алынды.

    1-тапсырма

    ABC үшбұрышында АВ =6, ˂A = 45°, ˂C=60°, ВС қабырғасын табыңдар Дескриптор

    • АВ және ВС қай бұрыштарға қарсы жатқанын анықтайды

    • Синустар теоремасын қолданады

    • Белгісіз элементін табады

    2-тапсырма

    АВС үшбұрышында АВ=5 см, ˂A= 75°, ˂В=60°. АС – ны табыңдар.

    Дескриптор

    • АВ және АС бұрыштарға қарсы жатқанын анықтайды.

    • ˂C бұрышын табады.

    • Синустар теоремасын қолданады.

    • Белгісіз элементін табады.

    Қарқын тәсілі

    Қосымша тапсырма

    Параллелограмның кіші қабырғасы 8 см. Үлкен диагоналына іргелес жатқан бұрыштары 30°және 45°. Параллелограмның периметрін табыңдар.

    Дескриптор

    - Параллелограмды салады

    - Бұрыштарды анықтайды

    - Синустар теоремасын қолданады

    - Периметрін табады

    Қ.Б. «Өзіңді өзің бағала» әдісі (дескриптор арқылы өзінің жұмысын тексеріп, қасындағы жұбымен пікірлерін бөліседі.)



    Сергіту сәті «Синустар тарихы» видеоролик

    Тарихи мағлұматтарға қарағанда тригономметриялық ілім Үндістанда туындаған. Мысалы, синустар теоремасын үнді математигі Брахмагупта (598-660жж) ашқан. Синустар теоремасы кейінірек дәлелденген, ол дәлелдеу ортаазиялық астроном әл-Бирунидің (973-1048 жж) еңбектерінде де бар. Европада XVI ғасырда араб тілінен аударма кітаптардан кейін ғана тригонометрияның дамуы басталды. Тригонометрия қазіргі кезде геометрияда, алгебрада, физикада, астрономияда, және басқа да ғылымдарда кеңірек қолданылды.

    Жіктеу тәсілі

    Т.«Джигсо» әдісі



    Білім алушыларды 3 топқа бөліп, өмірден алынған есептер жазылған парақшалар таратылады. Есеп шартымен толық танысып, алдымен жұптасып, сосын топта талқылайды. Есептің шартын дұрыс түсініп шығарғандардан бір өкіл шығып, келесі топқа барып, шығару жолын түсіндіреді. Өз тобына қайта келіп, талдап шығарады.



    Синустар теоремасын пайдаланып қол жетпейтін заттарға дейінгі қашықтықты табуға арналған практикалық мазмұнды есептер алынды. Парақшада суреттер салынып беріледі.





    1-парақша

    ОРисунок 4 қжетпес – Бурабай көлі (Әулиекөл) жағасында орналасқан биік жартас. Бұл тау жайында халық аузында көптеген аңыз-әңгімелер айтылып жүр. Қандай да бір нүктеден жартастың төбесі 30°бұрышпен көрінеді. Жартасқа 1000м жақындағанда төбесі 45°бұрышпен көрінді. Жартастың биіктігін жуықтап табыңдар. (Ж: 1355м)

















    Рисунок 5



























    Дескриптор



    • ˂АСВ және ˂АВС бұрыштарын табады

    • Синустар теоремасын пайдаланып, ВС табады

    • Синустың анықтамасы бойынша СД табады















    2-парақша

    «Бәйтерек» монументі– металдан, шыныдан және бетоннан жасалған, алтын жалатылған шары бар әдемі архитектуралық ғимарат –тәуелсіз Қазақстанның символы. «Бәйтерек» монументінің биіктігі 97м. Мұндағы ВС=АВ, АО=ОС,

    ˂ВОА = ˂ВОС=90°˂ВСО=30°, ˂АОС=120°. ВС және АС ұзындықтарын табыңдар.(Ж: 194м, 281м)







    Дескриптор

    • Синустың анықтамасы бойынша ВС табады



    • ОС-ның ұзындығын табады



    • Синустар теоремасын пайдаланып, АС табады

















    3-парақша

    Ертіс –әлемдегі ең ұзын, Қазақстандағы ең ірі өзендердің бірі және Шығыс Қазақстан мен Павлодар облыстарының негізгі су жолы. Ертістің ұзындығы 4248 км құрайды. Мұндағы, ВС=530м, ДВ= 17м, ˂В =60°, ˂С=70°. Өзен арнасының АД енін табыңдар.

    (Ж: 630м)

    Рисунок 6



















































    Дескриптор<

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Кенжегалиева Зоя Жахимовна
    22 Қаңтар 2021
    1458
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ Синустар теоремасы 9 сынып Геометрия

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ Синустар теоремасы 9 сынып Геометрия

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Әріптестеріме көмегі тиер деп ойлаймын
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп:Нұржау жалпы орта мектебі

    9.3.А Үшбұрыштарды шешу Мұғалімнің аты-тегі: Кенжеғалиева Зоя

    Жахимқызы

    Күні:

    Сынып: 9 Қатысқандар: Қатыспағандар:

    Сабақтыңтақырыбы

    Синустар теоремасы


    Осы сабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары (оқубағдарламасынасілтеме)

    9.1.3.7. Синустар теоремасын білу және

    қолдану

    Сабақтың мақсаты

    • Синустар теоремасын дәлелдей алады

    • Кез-келген үшбұрыштың белгісіз элементтерін табуда синустар теоремасын қолдана алады

    Бағалау критерийі

    • Үшбұрыштың белгісіз элементтерін табуда синустар теоремасын пайдаланады

    • Синустар теоремасын тұжырымдап, дәлелдей алады

    Тілдік мақсаттар


    Пәндік лексика және терминология:

    -Математикалық терминдерді сауатты айту (тригонометрия, пропорционал, теорема,синус, элемент, т.б.)

    - Математикалық тұжырымдар мен ережелерді нақты жеткізу

    Диалогқа қатысты сөз тіркестері:

    - Синустар теоремасы қандай үшбұрыштарға ...

    - Тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының синусы деп...

    - Үшбұрыштың қабырғалары оларға қарсы жатқан бұрыштардың синустарына ...


    Құндылықтарға баулу



    Өмірден алынған есептерді шығару арқылы ойлау белсенділіктерін дамыту, топтасып жұмыстар орындау арқылы өзара сыйластық қарым-қатынаста болып, бір-бірінің айтқан пікірін ескеру және әрбір ойдың құндылығын құрметтеу, білімін өз бетімен толықтырып отыруға талаптандыру.

    Пәнаралық байланыс

    Алгебра, география, тарих

    Алдыңғы білім


    Тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышын оның қабырғалары арқылы табу, тікбұрышты үшбұрышты шешу, пропорцияның кез-келген белгісіз мүшесін табу туралы білімдері бар


    Сабақтың барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақта жоспарланған жұмыс түрлері


    Ресурстар

    Сабақтың басы



    4 минут


















    Ұйымдастыру.

    Сәлемдесу және оқушылардың психологиялық көңіл-күйіне назар аудару.

    Ширату жаттығуы

    «Stop кадр» әдісі

    Видеоролик«Синус өмірде неге қажет?»

    Үйдің шатырын салғанда қолданылатынын көрсетеді.

    Сұрақ: Шатырды 30°- қа тең бұрышпен қалай салуға болады?

    Жауаптар:

    - Бұрышты транспортирмен өлшеп салу арқылы, бірақ оған үлкен транспортир қажет.

    - Синустың анықтамасы бойынша, шатырдың биіктігін 3м, ал ұзындығын 6м деп алып бұрыштың 30° екенін анықтауға болады.

    Қ.Б. «Мадақтау» әдісі

    Дұрыс жауап беруге қатысқан оқушыларға «Жарайсың» сөздерімен қолдау көрсету.















    SinA=



    Sin30°= =

    Сабақтың ортасы

    7 минут

























    10 минут





























    1 минут















    10 минут

    Жаңа сабақ түсіндіру

    Жаңа сабақ тақырыбы мен мақсатын айтып видеосабақ көрсету

    Видеосабақ «Синустар теоремасы»

    Видеосабақта:

    • Кез-келген үшбұрыш және оның элементтері көрсетіледі

    • Синус теоремасының тұжырымдамасын айтып, формуласын жазады.

    = =

    - Синустар теоремасының дәлелдемесін түсіндіреді.

    Тапсырма тәсілі

    Ж. «Еркін талқылау» әдісі

    Сараланған тапсырмалар жеке орындау қабілеті әртүрлі білім алушыларға жеңілден күрделіге қарай алынды.

    1-тапсырма

    ABC үшбұрышында АВ =6, ˂A = 45°, ˂C=60°, ВС қабырғасын табыңдар Дескриптор

    • АВ және ВС қай бұрыштарға қарсы жатқанын анықтайды

    • Синустар теоремасын қолданады

    • Белгісіз элементін табады

    2-тапсырма

    АВС үшбұрышында АВ=5 см, ˂A= 75°, ˂В=60°. АС – ны табыңдар.

    Дескриптор

    • АВ және АС бұрыштарға қарсы жатқанын анықтайды.

    • ˂C бұрышын табады.

    • Синустар теоремасын қолданады.

    • Белгісіз элементін табады.

    Қарқын тәсілі

    Қосымша тапсырма

    Параллелограмның кіші қабырғасы 8 см. Үлкен диагоналына іргелес жатқан бұрыштары 30°және 45°. Параллелограмның периметрін табыңдар.

    Дескриптор

    - Параллелограмды салады

    - Бұрыштарды анықтайды

    - Синустар теоремасын қолданады

    - Периметрін табады

    Қ.Б. «Өзіңді өзің бағала» әдісі (дескриптор арқылы өзінің жұмысын тексеріп, қасындағы жұбымен пікірлерін бөліседі.)



    Сергіту сәті «Синустар тарихы» видеоролик

    Тарихи мағлұматтарға қарағанда тригономметриялық ілім Үндістанда туындаған. Мысалы, синустар теоремасын үнді математигі Брахмагупта (598-660жж) ашқан. Синустар теоремасы кейінірек дәлелденген, ол дәлелдеу ортаазиялық астроном әл-Бирунидің (973-1048 жж) еңбектерінде де бар. Европада XVI ғасырда араб тілінен аударма кітаптардан кейін ғана тригонометрияның дамуы басталды. Тригонометрия қазіргі кезде геометрияда, алгебрада, физикада, астрономияда, және басқа да ғылымдарда кеңірек қолданылды.

    Жіктеу тәсілі

    Т.«Джигсо» әдісі



    Білім алушыларды 3 топқа бөліп, өмірден алынған есептер жазылған парақшалар таратылады. Есеп шартымен толық танысып, алдымен жұптасып, сосын топта талқылайды. Есептің шартын дұрыс түсініп шығарғандардан бір өкіл шығып, келесі топқа барып, шығару жолын түсіндіреді. Өз тобына қайта келіп, талдап шығарады.



    Синустар теоремасын пайдаланып қол жетпейтін заттарға дейінгі қашықтықты табуға арналған практикалық мазмұнды есептер алынды. Парақшада суреттер салынып беріледі.





    1-парақша

    ОРисунок 4 қжетпес – Бурабай көлі (Әулиекөл) жағасында орналасқан биік жартас. Бұл тау жайында халық аузында көптеген аңыз-әңгімелер айтылып жүр. Қандай да бір нүктеден жартастың төбесі 30°бұрышпен көрінеді. Жартасқа 1000м жақындағанда төбесі 45°бұрышпен көрінді. Жартастың биіктігін жуықтап табыңдар. (Ж: 1355м)

















    Рисунок 5



























    Дескриптор



    • ˂АСВ және ˂АВС бұрыштарын табады

    • Синустар теоремасын пайдаланып, ВС табады

    • Синустың анықтамасы бойынша СД табады















    2-парақша

    «Бәйтерек» монументі– металдан, шыныдан және бетоннан жасалған, алтын жалатылған шары бар әдемі архитектуралық ғимарат –тәуелсіз Қазақстанның символы. «Бәйтерек» монументінің биіктігі 97м. Мұндағы ВС=АВ, АО=ОС,

    ˂ВОА = ˂ВОС=90°˂ВСО=30°, ˂АОС=120°. ВС және АС ұзындықтарын табыңдар.(Ж: 194м, 281м)







    Дескриптор

    • Синустың анықтамасы бойынша ВС табады



    • ОС-ның ұзындығын табады



    • Синустар теоремасын пайдаланып, АС табады

















    3-парақша

    Ертіс –әлемдегі ең ұзын, Қазақстандағы ең ірі өзендердің бірі және Шығыс Қазақстан мен Павлодар облыстарының негізгі су жолы. Ертістің ұзындығы 4248 км құрайды. Мұндағы, ВС=530м, ДВ= 17м, ˂В =60°, ˂С=70°. Өзен арнасының АД енін табыңдар.

    (Ж: 630м)

    Рисунок 6



















































    Дескриптор<

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Геометрия Ашық сабақ 9 сынып
    22.01.2021
    1458
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Кенжегалиева Зоя Жахимовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации