Материалдар / Ашық сабақ. "Сөйлем мүшелерінің байланысы " 3сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ. "Сөйлем мүшелерінің байланысы " 3сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
1. Оқушыларға сөйлем мүшелерінің байланысы туралы топтастырылған ұғым қалыптастыруға мүмкіндік туғызу; 2.Оқушылардың өзбетімен жұмыс жасау арқылы теориялық ойлауын, сөйлеу тілін дамыту; 3.Ұйымшылдыққа, достыққа, адамгершілікке тәрбиелеу. Сабақтыңтүрі: аралас сабақ. Сабақтың әдіс-тәсілдері: көрнекілік, сұрақ-жауап, талдау, жинақтау, топтау. Сабақтың көрнекілігі: тірек сызбалар, оқулық , интерактивті тақта
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
548
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сөйлем мүшелерінің байланысы ( Қазақ тілі 3- сынып ) Сабақтың мақсаты:1. Оқушыларға сөйлем мүшелерінің байланысы туралы топтастырылған ұғым қалыптастыруға мүмкіндік туғызу;2.Оқушылардың өзбетімен жұмыс жасау арқылы теориялық ойлауын, сөйлеу тілін дамыту;3.Ұйымшылдыққа, достыққа, адамгершілікке  тәрбиелеу.Сабақтыңтүрі: аралас сабақ.Сабақтың әдіс-тәсілдері: көрнекілік,  сұрақ-жауап,  талдау, жинақтау, топтау. Сабақтың көрнекілігі: тірек сызбалар, оқулық , интерактивті тақтаСабақтың барысы:І. Ұйымдастыру кезеңі:1. Психологиялық дайындықАйналаға алақанменЖылулықты шашайықСәттілік тілеп,күлімсірепБіз сабақты бастаймыз.2.Көңіл - күйлерін білу3. Топқа бөлу : топ атын , ұранын айту ІІ.Үй тапсырмасын тексеру: 89-жаттығуда берілген сурет  бойынша сөйлем құрастыру,  оларға сұрақтар қою.                       ІІІ . « Ой шақыру » стратегиясы Қайталау – білім анасы .І топ Сөйлем дегеніміз не ? Сөйлем түрлері ( айтылу мақсатына қарай )Бастауыш пен баяндауыштың арасына қай кезде сызықша қойылады ?ІІ топ : Сөйлем мүшесі дегеніміз ? Түрлері Бастауыш дегеніміз ?Баяндауыш дегеніміз ?ІІІ топ : Тұрлаусыз мүшеМәтін деген не ?Мәтін түрлерін ата ? IV. Жаңа сабақ Тақтада . 1. Тіл - қылыштан өткір. Сөйлемдерді сөйлем мүшелеріне талдау.Тіл – қылыштан өткір.Тіл – өткір.- Тіл қандай?             - Неден өткір?                                     - Тіл – өткір               - Қылыштан өткір. Жаңа мағынаны түсіну
Сөйлем


Мағынасына қарай өзара байланысады


Олардың байланысы сұрақҚою арқылы анықталады.
\Электронды оқулықпен жұмыс

а) Оқулықпен жұмыс  ә) дәптермен жұмыс. Күн ретін жазу. Көркем жазу. 79-жаттығу  Сөйлем  мүшелерінің байланысын  сұрақ қою арқылы  таптыру. 80-жаттығу. Жаңылтпашты оқытып, оның құрамындағы сөйлемдерді  сөйлем мүшелеріне талдау. Байланыс сызбаларын арқылы сұрақ қойып, өзара байланысқан сөз жұптарын ата.(Шешей қайтты? Шешей көседі. Нені көседі? Отты көседі. Немен көседі? Көсеумен көседі.) Шешей    отты    көсеумен    көседі.  Көсеумен кесек-кесек тезек төседі.Графикалық түрдегі талдау Шешей                                                             отты                                                                      көседікөсеумен                 тезек                                                            төседі                                                           көсеуменкесек-кесек 93-жаттығу.  Жақшадағы сөздерді  сөйлемнің мазмұнына қарай өзгертіп жазу. Сөйлем мүшелерінің байланысын сызбамен көрсет . Бота      Әділдің түйесі боталады.  Бота сүп-сүйкімді. Әсіресе  ботаның  көзі әдемі-ақ.  Балалар ботаға қатты қызықты.  Ботаны сипалап, қасынан кетпей қойды.Ү. Сергіту сәті .Кәне , сергіп алайық ,Орнымыздан тұрайық . ҮІ . Шығармашылық тапсырма « Ойлан тап »Көп нүктенің орнына қарамен жазылған сөздердің сұрағын қойып , жұмбақты көшіріп жаз .

Тоңғақты ( ... ) таниды , аяқ – қолды ( ... ) қариды .Жайылған жастық сөгілді , аппақ ( ... ) мамық төгілді .ҮІІ .» Жаңылмай жауап бер» ойыны.

Ойынның шарты: Ойынға қатысушы оқушылар сұрақтарға мақал-мәтелмен жауап беріп,сұрақ орнында тұрған сөз сөйлемнің қай мүшесі екенін жаңылмай айту керек.Барлық сұраққа жаңылмай жауап берген оқушы бастаушы бола алады.

ҮІІІ.Топтық тапсырмаӘр топ берілген сөздерден сөйлем құрап оқу, сөйлем мүшелерінің байланысын табу . 1 – топ :Көрінбейді , қалың , басы , шөптің , қардан .Қалың қардан шөптің басы көрінбейді .2 – топ : жүрме , оқу , қарағым , босқа , оқы , , !Қарағым оку , оқы босқа жүрме ! 3 – топ : шыңын , сүйеді , сұңқар .Сұңқар шыңын сүйеді .ІХ. Қорытындылау.  Инсерт әдісі Білемін . Білдім . Білгім келеді.Сөйлем мүшелерінің байланысын қалай анықтаймыз?  Х. Үйге тапсырма:  82-жаттығу , ереже жаттау. ХІ. Оқушыларды мадақтау, бағалау.





Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!