Қазақ тілі
|
САБАҚ: 68-сабақ Бөлім: «Дені саудың-жаны сау» Тақырыбы: Сөз және оның мағынасы Аяқталмаған ойын |
Мектеп: 72 жалпы орта білім беретін мектеп. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: 16.01.20 |
Мұғалімнің есімі: Алмаганбетова.Р |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 2 «Б» |
Қатысқандар саны:25 |
Қатыспағандар:0 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
2.1.2.1 - мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжау 2.2.2.1* - синоним, антоним, омоним (сөздік қолдану) сөздерді ажырату және мағынасын түсіну, сөйлеу барысында қолдану 2.3.6.1 - бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, оларды байланыстырыпкөлбеу және таза жазу 2.4.2.2 – көптік жалғауларын дұрыс қолдану |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: Өз бетінше дыбысталуы бірдей, мағынасы әр басқа сөздерге мысал келтіріп, дәлелдей алады |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар: Мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжайды. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
- Мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжайды; - синоним, антоним, омоним (сөздік қолдану) сөздерді ажыратады және мағынасын түсінеді, қолданады; - - бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, оларды байланыстырып көлбей және таза жазады; – көптік жалғауларын дұрыс қолданады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтар |
«Мәңгілік ел» идеясын насихаттау «Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру Ұлы даланың жеті қыры: «Атқа міну мәдениеті» туралы айту |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка (сергіту сәті, ән айту), денешынықтыру (ойындар), математика (Ойлан, тап) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 3 минут 5 минут 2 минут 3 минут |
Сәлемдесу. Психологиялық ахуал қалыптастыру: Қайырлы күн достым, Қайырлы күн болсын. Бүгінгі күніміз, Сәттілікке толсын. Бүгінгі бағамыз, «Жарайсыңға» толсын. «Заряд алу » ойыны Мақсаты : жылылық, сенімділік деңгейін, еркіндікті дамыту, өз өзін бақылау, сезімталдыққа үйрету. Нұсқаулық: қатысушылар шеңбер болып тұрады. Бір –бірінің қолын қысып, екінші оқушыға тогты өткізу қажет. Соңында бастаушыға жету керек. Ойын шеңбер бойымен жалғасады. (Ойын соңында қатысушылар дөңгеленіп қолдарын ұстайды) Үй тапсырмасы «Ақыл» тасы немесе «Микрофон» әдісі арқылы ереже сұрау, 20-жаттығуды тексеру. Синоним дегеніміз не? Антоним дегеніміз не? Омоним дегеніміз не? Көшіріп жазып, қарамен берілген сөздердің мағынасын түсіндір. Мысалы: Досың болса ер, Соңынан қалма, ер. ҚБ: Мадақтау сөздер: «Жарайсың», «Керемет», «Тиімді кері байланыс» Алдыңғы білімді пысықтау. «Қалам ізі» әдісі Сөздердің синонимін және антонимін жазу.
ҚБ: Мадақтау сөздер: «Жарайсың», «Керемет». Сабақ тақырыбы мен мақсатын таныстыру. Олай болса, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы «Аяқталмаған ойын» мақсаты: мағынасына қарай сөздерді ажырату және қолдану Топтарға біріктіру, топ ережесімен таныстыру. 1-топ «Синоним» 2- топ «Антоним» 3-топ «Омоним» |
Микрофон доп
1-топ «Синоним» 2- топ «Антоним» 3-топ «Омоним |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 20 минут
5 минут
3 минут
2 минут
3 минут
«Білгенге маржан» айдары Спорт-спорт -sport Денсаулық- здоровье- health (хилт)
5 минут
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Алмаганбетова Роза ТыныштыкбаевнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Ашық сабақ "Сөз және оның мағынасы" 2-сынып
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Ашық сабақ "Сөз және оның мағынасы" 2-сыныпМатериал туралы қысқаша түсінік
әдіс алмасу үшін
Материалдың қысқаша нұсқасы Қазақ тілі
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||













