Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Ашық сабақ Споралы өсімдіктердің тіршілік циклі 8 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Ашық сабақ Споралы өсімдіктердің тіршілік циклі 8 сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
ашық сабақ жоспары
жаңа материал
8.2.1.2 мүктер мен қырықжапырақтардың мысалында жынысты және жыныссыз ұрпақтарының ерекшеліктерін түсіндіру;
-Мүктер мен қырықжапырақтәрізділердің жынысты және жыныссыз ұрпақтарының ерекшеліктерін түсіндіру
-Споралы өсімдіктерде гаметалар мен споралардың түзілу жолдарын сипаттау
-Споралы өсімдіктердің тіршілік циклін анықтау
Мүктер мен
қырықжапырақтардың тіршілік циклі. Гаметофит. Спорофит. Митоз.
Мейоз. Митоз бен мейоздың биологиялық маңызы. Жануарлардың көбею
формалары. Жыныссыз көбею типтері.
Оқу бағдарламасына
сәйкес оқу мақсаты
8.2.1.2 мүктер мен
қырықжапырақтардың мысалында жынысты және жыныссыз ұрпақтарының
ерекшеліктерін түсіндіру;
Сабақтың
мақсаты:
-Мүктер мен қырықжапырақтәрізділердің жынысты және жыныссыз
ұрпақтарының ерекшеліктерін
түсіндіру
-Споралы өсімдіктерде гаметалар мен споралардың түзілу
жолдарын сипаттау
-Споралы өсімдіктердің
тіршілік циклін анықтау
Сабақтың
барысы
Сабақ кезеңі/
Уақыты
Педагогтің
іс-әрекеті
Оқушының
іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың
басы
10
мин.
І.Ұйымдастыру
кезеңі:
Оқушылармен сәлемдесу,
түгендеу.
Психологиялық ахуал
Оқушыларға жақсы көңіл күй
тілеу
ІІ.Үй тапсырмасын сұрау.
«ExpressСұрақтар»
әдісі
Пеналдың ішінде сұрақтар жазылулы болады, оқушылар
жылдамдатып бір-біріне ұсынады, тоқтау сөзі айтылғанда кімде қалса
сол адам сұраққа жауап береді.
Тапсырмаға көшпес бұрын дәптермен жұмыс жасалады:
терминдерді анықтамасымен жазып алады. Жаңа шартты белгілерді
дәптерге түсіру
Тақырыпты пысықтау
Мұғалім:
Тапсырма 1
«Insert»
әдісі
Әр топқа оқулық мазмұнынан арнайы бөліктер беріледі.
Танысып шыққан соң, кітаптарын жабуын сұраймын.
Тақтада«Жасанды
интеллект»көмегімен жасалған
арнайы тұлғалар әр топқа сұрақ қоятын
болады.
1-топ:Гаметофит пен
спорофиттің айырмашылығы неде?
2-топ:Мүктер дегеніміз
не? Олардың дамуы
3-топ:қырықжапырақтәрізділердің тіршілік
циклі
Тапсырма 2
«Learningapps» платфомасы
Тақырып бойынша сұрақтарға тест түрінде жауап
береді.
Тапсырма 3
«ПОСТЕР» әдісі
Оқушыларға оқулықтан тыс қосымша ақпарат беріледі.
Оқушылардың мақсаты сол ақпаратты қорытып, жинақтап постер жасап
шығару.
1-топ:Споралы өсімдіктер
2-топ:Мүктер
3-топ:Қырықжапырақтәрізділер
Тапсырма 4
«Моментальды фотоаппарат»
әдісі
Термин сөздермен
жұмыс
Әр бөлікте бір
термин сөз жазылады, дұрыс тапса ішінде ынталандырушы тосын
сыйберіледі.
Саралау. Сіз қандай
тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың
алдына қандай тапсырмалар
қоясыз?
Бағалау. Сіз
оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасын сақтау
Саралау сабақтың өң
бойында жүреді. Саралаудың оқушылардың қажеттіліктеріне байланысты
қарқын және тапсырма түрлерін қолдандым.Деңгейі
жоғары
оқушыға тапсырманы
қосымша сұрақтар беру арқылы
жүргіземін.
Әр деңгейлі
тапсырмаларды беру арқылы
Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін
қолданамын.
Сыныпқа жарықтың түсуі мен
сыныптағы
парталардың орналасуы талапқа сай
болуы
қадағаланады.
Жалпы бағалау
Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да,
сабақ беру туралы да ойланыңыз.
1:
2:
Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді?
Оқыту туралы да,
сабақ беру туралы да ойланыңыз.
1:
338тг - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз