Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Жұмыс орны: СҚО Петропавл қаласы «Даму мүмкіндігі шектеулі балаларға арналған №1 арнайы (түзету) мектеп-интернаты» КММ

    Мұғалімнің аты-жөні: қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі, олигофренопедагог

    Усербаева Самал Кайратовна

    Пән: қазақ тілі

    Сынып: 5


    Қатысқан оқушылар саны:


    Қатыспаған оқушылар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Спорт-біздің досымыз

    Сабақ негізделген оқу мақсаттары

    5.5.3.2 түбірді, жалғау мен жұрнақты табу, ажырату, сөзді талдау туралы түсініктерді қолдану;

    Сабақ мақсаттары

    Паралимпиада ойындары туралы, спортшылар туралы білім беру. Дәптерге сөйлемдерді көшіріп жазуға машықтандыру. Сөз бен жалғауларды айырып, жаза білу. Сұрақтарға жауап бере білу. Салауатты өмір салтына баулу. Оқушыларды жеке, жұппен, топпен жұмыс істей білуге үйрете отырып, өз бетімен ізденуге бағыттау.

    Сабақ нәтижесі:


    Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады:

    Мұғалімнің көмегімен оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Сұраққа жауап береді. Кейбір оқушылар жазба жұмысын орындау кезінде жеке-дара көмек көрсетілуін талап етеді.

    Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:

    Жеке жұмысты мұғалімнің көмегімен орындайды. Сұрақтарға жауап береді, берілген қысқаша мәтінді оқи алады. Сөйлем көшіріп жаза алады.

    Оқушылардың кейбірі мынаны орындай алады:

    Оқулықтан тыс тапсырманы мұғалім көмегімен орындайды.

    Бағалау критерийі

    Жеке тапсырмаларды орындай алады.

    Жеке көмек көрсетілгеннен кейін орындай алады.

    Ресурстар

    Оқулық, Жалғаулар ережесі кестесі, жұмыс дәптері, Паралимпиада ойындарына байланысты суреттер, https://ru.wikipedia.org/wiki/, http://www.e-event.kz/aleksandr-kolyadin/, https://rus.azattyq.org/a/kazakhstan-in-paralympics-london-

    Әдіс-тәсілдер

    Түсіндіру, көрсету, сұрақ-жауап, ой қозғау, рефлексия.

    Пәнаралық байланыс

    Орыс тілі, бейімделген дене шынықтыру

    Сабақтың түрі

    Жаңа тақырыпты түсіндіру

    Жоспарланған жұмыс

    Сабақ барысы

    САБАҚ ЖОСПАРЫ

    Мұғалімнің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Пстихологиялық ахуал қалыптастыру.

    Психологиялық жаттығу

    Үлкенге де сіз

    Кішіге де сіз.

    Бар адамды құрметтеп,

    Бас иеміз біз.

    Үй тапсырмасын сұрау, өткенді қайталау

    77-бет, 6-тапсырма, жаттау

    Екі көзің не үшін керек?

    Жақсыларды көру үшін!

    Құлақ деген не үшін керек?

    Ақыл -кеңес тыңдау үшін!

    Екі қолың не үшін керек?

    Елге көмек беру үшін!

    (Қ.Мырзалиев)

    Сұрақтарға жауап беру:

    - Өлеңде қандай сезім мүшелері туралы айтылған?

    Жаңа сабаққа кіріспе

    Суреттермен жұмыс.



    Заезд спортсменов-инвалидов на колясках



    Церемония открытия Паралимпийских игр 2014 года в Сочи.




    -Бұл ненің суреттері?

    - Паралимпийский ойын деген не?

    -мүгедектігі бар адамдар арасында өтетік халықаралық ойындар

    -Ал, бүгінгі қазақ тілі сабағының тақырыбы спортқа арналып «Спорт-біздің досымыз» деп аталып 2 сағат берілген (78 бет).

    Жаңа сабақты түсіндіру


    Білу және түсіну.

    Паралимпи́йские и́гры (параолимпи́йские игры) — международные спортивные соревнования для людей с инвалидностью. Традиционно проводятся после Олимпийских игр, а начиная с летних Паралимпийских игр 1988 года — на тех же спортивных объектах; в 2001 году эта практика закреплена соглашением между МОК и Международным паралимпийским комитетом (МПК). Летние Паралимпийские игры проводятся с 1960 года, а зимние Паралимпийские игры — с 1976 года.

    Возникновение видов спорта, в которых могут участвовать люди с инвалидностью, связывают с именем английского нейрохирурга Людвига Гуттмана, который, преодолевая вековые стереотипы по отношению к таким людям, ввёл спорт в процесс реабилитации больных с повреждениями спинного мозга. Он на практике доказал, что спорт для людей с физическими нарушениями создаёт условия для успешной жизнедеятельности, восстанавливает психическое равновесие, позволяет вернуться к полноценной жизни независимо от физических нарушений, укрепляет физическую силу, необходимую для того, чтобы управляться с инвалидной коляской.

    Спорт инвалидов получил всемирное значение. Достижения спортсменов с физическими недостатками поражают воображение. Иногда они вплотную приближались к олимпийским рекордам. Фактически не осталось ни одного вида спорта, из известных и популярных, в котором не принимали участие спортсмены-инвалиды. Неуклонно расширяется количество паралимпийских дисциплин.

    https://ru.wikipedia.org/wiki/


    Эмблема Паралимпийских игр



    Казахстан на Паралимпийских играх

    Казахстан на Паралимпийских играх впервые принял участие отдельной командой в 1994 году на зимних Играх в Лиллехаммере, и с тех пор, принимает участие на всех летних и зимних Играх.

    До этого Казахстан участвовал в составе сборной СССР и Объединенной команды.

    Казахстанские спортсмены выиграли 4 олимпийские медали, из них 2 на летних и 2 медали на зимних Паралимпийских играх.

    Первая медаль была выиграна: серебро в лыжных гонках, выигранная Любовью Воробьевой на зимних Играх в 1994 году.

    https://ru.wikipedia.org/wiki/

    1. Александр Колядин

    Александр Колядин живет под Костанаем. У него нет одной ноги. Долгое время он жил только на стипендию и временные заработки, но не бросал спорт. Первый раз на чемпионате Казахстана Колядин выступил в 2012 году, показал очень хорошие результаты, и вскоре попал в сборную страны. Андрей был первый казахстанским паралимпийцем, кто завоевал лицензию на эти игры в Сочи. (новости от 28.02.2014г., http://www.e-event.kz/aleksandr-kolyadin/)



    Кабира Аскарова

    Кабире Аскаровой 36 лет. На Паралимпиаде в Лондоне будет состязаться в пауэрлифтинге. Ее основная специальность бухгалтер. В 2008 году она выиграла чемпионат Казахстана. Стала бронзовым призером Азиатских паралимпийских игр 2010 года в Гуанчжоу (Китай). В 2009 году ей было присвоено звание мастера спорта международного класса. Кабира Аскарова — студентка Кызылординского университета имени Коркыт Ата. (новости от 23.08.2012г, https://rus.azattyq.org/a/kazakhstan-in-paralympics-london-)



    Канафин Кайрат, наш земляк из города Петропавловска.


    1. 1. Кітаппен жұмыс. 1-тапсырма, 78 бет. Мәтінді оқу, сұрақтарға жауап беру, қарамен жазылған сөздерді талдау.

    1)Мәтінді мәнерлеп оқып беру

    Спорт-біздің досымыз

    Мүмкіндігі шектеулі адамдар үшін Паралимпиада ойындары өткізіледі. Оған қазақстандық спортшылар да қатысып, жетістіктерге жетуде.

    Лондонда өткен сайыста Қабира Асанова 65 килограмдық зілтемірді көтерді. Александр Колядин Сочиде өткен Паралимпиадада шаңғымен 20 километрді 1 сағат 4 минутта жүріп өтті.


    2)Жаңа сөздермен жұмыс

    Жаңа сөздер-новые слова

    зілтемір-штанга

    мүмкіндігі шектеулі-с ограниченными возможностями

    адамдар-люди

    ойын-игра

    қатысу-участвовать

    жетістік-достижение

    сайыс-соревнование


    3)Оқушылармен бірге мәтінді аудару

    4)Сұрақтарға жауап беру:

    - Мүмкіндігі шектеулі адамдар үшін не өткізіледі?

    -Оған кімдер де қатысты?

    - Кабира Асанова неше килограмдық зілтемірді көтерді?

    -Александр Колядин 20 километрді қанша уақыт ішінде жүріп өтті?

    5)Оқыту


    Тақтада жұмыс. 1-тапсырма, 78-бет.

    Үлгі: адам+дар, ...

    Жауабы:

    ойын+дары, қазақстан+дық, зілтемір+ді, шаңғы+мен.

    Дәптерде жұмыс. 1-тапсырма, 78-бет. Тақтадан дәптерге көшіріп алу.

    Адам+дар, ойын+дары, қазақстан+дық, зілтемір+ді, шаңғы+мен.


    Сергіту сәті

    Бір, екі, үш,

    Дем аламыз біз.

    Қане, қанат қағамыз,

    Ұшып-ұшып аламыз.

    Сабақты бекіту

    Кітаппен жұмыс. 2-тапсырма. 78-бет. Кестеге қарап дене тәрбиесі сабағында не істегеніңді әңгімеле. Саған спорттың қандай түрлері ұнайды?



    МЕН

    СЕН

    ОЛ

    ойна

    ойнадым

    ойнадың

    ойнады

    секір

    секірдім

    секірдің

    секірді

    жүгір

    жүгірдім

    жүгірдің

    жүгірді


    Сабақты қорытын

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Усербаева Самал Кайратовна
    06 Желтоқсан 2021
    1117
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ Спорт - біздің досымыз 5 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ Спорт - біздің досымыз 5 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Паралимпиада ойындары туралы, спортшылар туралы білім беру. Дәптерге сөйлемдерді көшіріп жазуға машықтандыру. Сөз бен жалғауларды айырып, жаза білу. Сұрақтарға жауап бере білу. Салауатты өмір салтына баулу. Оқушыларды жеке, жұппен, топпен жұмыс істей білуге үйрете отырып, өз бетімен ізденуге бағыттау.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Жұмыс орны: СҚО Петропавл қаласы «Даму мүмкіндігі шектеулі балаларға арналған №1 арнайы (түзету) мектеп-интернаты» КММ

    Мұғалімнің аты-жөні: қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі, олигофренопедагог

    Усербаева Самал Кайратовна

    Пән: қазақ тілі

    Сынып: 5


    Қатысқан оқушылар саны:


    Қатыспаған оқушылар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Спорт-біздің досымыз

    Сабақ негізделген оқу мақсаттары

    5.5.3.2 түбірді, жалғау мен жұрнақты табу, ажырату, сөзді талдау туралы түсініктерді қолдану;

    Сабақ мақсаттары

    Паралимпиада ойындары туралы, спортшылар туралы білім беру. Дәптерге сөйлемдерді көшіріп жазуға машықтандыру. Сөз бен жалғауларды айырып, жаза білу. Сұрақтарға жауап бере білу. Салауатты өмір салтына баулу. Оқушыларды жеке, жұппен, топпен жұмыс істей білуге үйрете отырып, өз бетімен ізденуге бағыттау.

    Сабақ нәтижесі:


    Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады:

    Мұғалімнің көмегімен оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Сұраққа жауап береді. Кейбір оқушылар жазба жұмысын орындау кезінде жеке-дара көмек көрсетілуін талап етеді.

    Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:

    Жеке жұмысты мұғалімнің көмегімен орындайды. Сұрақтарға жауап береді, берілген қысқаша мәтінді оқи алады. Сөйлем көшіріп жаза алады.

    Оқушылардың кейбірі мынаны орындай алады:

    Оқулықтан тыс тапсырманы мұғалім көмегімен орындайды.

    Бағалау критерийі

    Жеке тапсырмаларды орындай алады.

    Жеке көмек көрсетілгеннен кейін орындай алады.

    Ресурстар

    Оқулық, Жалғаулар ережесі кестесі, жұмыс дәптері, Паралимпиада ойындарына байланысты суреттер, https://ru.wikipedia.org/wiki/, http://www.e-event.kz/aleksandr-kolyadin/, https://rus.azattyq.org/a/kazakhstan-in-paralympics-london-

    Әдіс-тәсілдер

    Түсіндіру, көрсету, сұрақ-жауап, ой қозғау, рефлексия.

    Пәнаралық байланыс

    Орыс тілі, бейімделген дене шынықтыру

    Сабақтың түрі

    Жаңа тақырыпты түсіндіру

    Жоспарланған жұмыс

    Сабақ барысы

    САБАҚ ЖОСПАРЫ

    Мұғалімнің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Пстихологиялық ахуал қалыптастыру.

    Психологиялық жаттығу

    Үлкенге де сіз

    Кішіге де сіз.

    Бар адамды құрметтеп,

    Бас иеміз біз.

    Үй тапсырмасын сұрау, өткенді қайталау

    77-бет, 6-тапсырма, жаттау

    Екі көзің не үшін керек?

    Жақсыларды көру үшін!

    Құлақ деген не үшін керек?

    Ақыл -кеңес тыңдау үшін!

    Екі қолың не үшін керек?

    Елге көмек беру үшін!

    (Қ.Мырзалиев)

    Сұрақтарға жауап беру:

    - Өлеңде қандай сезім мүшелері туралы айтылған?

    Жаңа сабаққа кіріспе

    Суреттермен жұмыс.



    Заезд спортсменов-инвалидов на колясках



    Церемония открытия Паралимпийских игр 2014 года в Сочи.




    -Бұл ненің суреттері?

    - Паралимпийский ойын деген не?

    -мүгедектігі бар адамдар арасында өтетік халықаралық ойындар

    -Ал, бүгінгі қазақ тілі сабағының тақырыбы спортқа арналып «Спорт-біздің досымыз» деп аталып 2 сағат берілген (78 бет).

    Жаңа сабақты түсіндіру


    Білу және түсіну.

    Паралимпи́йские и́гры (параолимпи́йские игры) — международные спортивные соревнования для людей с инвалидностью. Традиционно проводятся после Олимпийских игр, а начиная с летних Паралимпийских игр 1988 года — на тех же спортивных объектах; в 2001 году эта практика закреплена соглашением между МОК и Международным паралимпийским комитетом (МПК). Летние Паралимпийские игры проводятся с 1960 года, а зимние Паралимпийские игры — с 1976 года.

    Возникновение видов спорта, в которых могут участвовать люди с инвалидностью, связывают с именем английского нейрохирурга Людвига Гуттмана, который, преодолевая вековые стереотипы по отношению к таким людям, ввёл спорт в процесс реабилитации больных с повреждениями спинного мозга. Он на практике доказал, что спорт для людей с физическими нарушениями создаёт условия для успешной жизнедеятельности, восстанавливает психическое равновесие, позволяет вернуться к полноценной жизни независимо от физических нарушений, укрепляет физическую силу, необходимую для того, чтобы управляться с инвалидной коляской.

    Спорт инвалидов получил всемирное значение. Достижения спортсменов с физическими недостатками поражают воображение. Иногда они вплотную приближались к олимпийским рекордам. Фактически не осталось ни одного вида спорта, из известных и популярных, в котором не принимали участие спортсмены-инвалиды. Неуклонно расширяется количество паралимпийских дисциплин.

    https://ru.wikipedia.org/wiki/


    Эмблема Паралимпийских игр



    Казахстан на Паралимпийских играх

    Казахстан на Паралимпийских играх впервые принял участие отдельной командой в 1994 году на зимних Играх в Лиллехаммере, и с тех пор, принимает участие на всех летних и зимних Играх.

    До этого Казахстан участвовал в составе сборной СССР и Объединенной команды.

    Казахстанские спортсмены выиграли 4 олимпийские медали, из них 2 на летних и 2 медали на зимних Паралимпийских играх.

    Первая медаль была выиграна: серебро в лыжных гонках, выигранная Любовью Воробьевой на зимних Играх в 1994 году.

    https://ru.wikipedia.org/wiki/

    1. Александр Колядин

    Александр Колядин живет под Костанаем. У него нет одной ноги. Долгое время он жил только на стипендию и временные заработки, но не бросал спорт. Первый раз на чемпионате Казахстана Колядин выступил в 2012 году, показал очень хорошие результаты, и вскоре попал в сборную страны. Андрей был первый казахстанским паралимпийцем, кто завоевал лицензию на эти игры в Сочи. (новости от 28.02.2014г., http://www.e-event.kz/aleksandr-kolyadin/)



    Кабира Аскарова

    Кабире Аскаровой 36 лет. На Паралимпиаде в Лондоне будет состязаться в пауэрлифтинге. Ее основная специальность бухгалтер. В 2008 году она выиграла чемпионат Казахстана. Стала бронзовым призером Азиатских паралимпийских игр 2010 года в Гуанчжоу (Китай). В 2009 году ей было присвоено звание мастера спорта международного класса. Кабира Аскарова — студентка Кызылординского университета имени Коркыт Ата. (новости от 23.08.2012г, https://rus.azattyq.org/a/kazakhstan-in-paralympics-london-)



    Канафин Кайрат, наш земляк из города Петропавловска.


    1. 1. Кітаппен жұмыс. 1-тапсырма, 78 бет. Мәтінді оқу, сұрақтарға жауап беру, қарамен жазылған сөздерді талдау.

    1)Мәтінді мәнерлеп оқып беру

    Спорт-біздің досымыз

    Мүмкіндігі шектеулі адамдар үшін Паралимпиада ойындары өткізіледі. Оған қазақстандық спортшылар да қатысып, жетістіктерге жетуде.

    Лондонда өткен сайыста Қабира Асанова 65 килограмдық зілтемірді көтерді. Александр Колядин Сочиде өткен Паралимпиадада шаңғымен 20 километрді 1 сағат 4 минутта жүріп өтті.


    2)Жаңа сөздермен жұмыс

    Жаңа сөздер-новые слова

    зілтемір-штанга

    мүмкіндігі шектеулі-с ограниченными возможностями

    адамдар-люди

    ойын-игра

    қатысу-участвовать

    жетістік-достижение

    сайыс-соревнование


    3)Оқушылармен бірге мәтінді аудару

    4)Сұрақтарға жауап беру:

    - Мүмкіндігі шектеулі адамдар үшін не өткізіледі?

    -Оған кімдер де қатысты?

    - Кабира Асанова неше килограмдық зілтемірді көтерді?

    -Александр Колядин 20 километрді қанша уақыт ішінде жүріп өтті?

    5)Оқыту


    Тақтада жұмыс. 1-тапсырма, 78-бет.

    Үлгі: адам+дар, ...

    Жауабы:

    ойын+дары, қазақстан+дық, зілтемір+ді, шаңғы+мен.

    Дәптерде жұмыс. 1-тапсырма, 78-бет. Тақтадан дәптерге көшіріп алу.

    Адам+дар, ойын+дары, қазақстан+дық, зілтемір+ді, шаңғы+мен.


    Сергіту сәті

    Бір, екі, үш,

    Дем аламыз біз.

    Қане, қанат қағамыз,

    Ұшып-ұшып аламыз.

    Сабақты бекіту

    Кітаппен жұмыс. 2-тапсырма. 78-бет. Кестеге қарап дене тәрбиесі сабағында не істегеніңді әңгімеле. Саған спорттың қандай түрлері ұнайды?



    МЕН

    СЕН

    ОЛ

    ойна

    ойнадым

    ойнадың

    ойнады

    секір

    секірдім

    секірдің

    секірді

    жүгір

    жүгірдім

    жүгірдің

    жүгірді


    Сабақты қорытын

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Ашық сабақ 5 сынып
    06.12.2021
    1117
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Усербаева Самал Кайратовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации