Материалдар / Ашық сабақ Спорт - біздің досымыз 5 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Спорт - біздің досымыз 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Паралимпиада ойындары туралы, спортшылар туралы білім беру. Дәптерге сөйлемдерді көшіріп жазуға машықтандыру. Сөз бен жалғауларды айырып, жаза білу. Сұрақтарға жауап бере білу. Салауатты өмір салтына баулу. Оқушыларды жеке, жұппен, топпен жұмыс істей білуге үйрете отырып, өз бетімен ізденуге бағыттау.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Желтоқсан 2021
998
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Жұмыс орны: СҚО Петропавл қаласы «Даму мүмкіндігі шектеулі балаларға арналған №1 арнайы (түзету) мектеп-интернаты» КММ

Мұғалімнің аты-жөні: қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі, олигофренопедагог

Усербаева Самал Кайратовна

Пән: қазақ тілі

Сынып: 5


Қатысқан оқушылар саны:


Қатыспаған оқушылар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Спорт-біздің досымыз

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

5.5.3.2 түбірді, жалғау мен жұрнақты табу, ажырату, сөзді талдау туралы түсініктерді қолдану;

Сабақ мақсаттары

Паралимпиада ойындары туралы, спортшылар туралы білім беру. Дәптерге сөйлемдерді көшіріп жазуға машықтандыру. Сөз бен жалғауларды айырып, жаза білу. Сұрақтарға жауап бере білу. Салауатты өмір салтына баулу. Оқушыларды жеке, жұппен, топпен жұмыс істей білуге үйрете отырып, өз бетімен ізденуге бағыттау.

Сабақ нәтижесі:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады:

Мұғалімнің көмегімен оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Сұраққа жауап береді. Кейбір оқушылар жазба жұмысын орындау кезінде жеке-дара көмек көрсетілуін талап етеді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:

Жеке жұмысты мұғалімнің көмегімен орындайды. Сұрақтарға жауап береді, берілген қысқаша мәтінді оқи алады. Сөйлем көшіріп жаза алады.

Оқушылардың кейбірі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс тапсырманы мұғалім көмегімен орындайды.

Бағалау критерийі

Жеке тапсырмаларды орындай алады.

Жеке көмек көрсетілгеннен кейін орындай алады.

Ресурстар

Оқулық, Жалғаулар ережесі кестесі, жұмыс дәптері, Паралимпиада ойындарына байланысты суреттер, https://ru.wikipedia.org/wiki/, http://www.e-event.kz/aleksandr-kolyadin/, https://rus.azattyq.org/a/kazakhstan-in-paralympics-london-

Әдіс-тәсілдер

Түсіндіру, көрсету, сұрақ-жауап, ой қозғау, рефлексия.

Пәнаралық байланыс

Орыс тілі, бейімделген дене шынықтыру

Сабақтың түрі

Жаңа тақырыпты түсіндіру

Жоспарланған жұмыс

Сабақ барысы

САБАҚ ЖОСПАРЫ

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Пстихологиялық ахуал қалыптастыру.

Психологиялық жаттығу

Үлкенге де сіз

Кішіге де сіз.

Бар адамды құрметтеп,

Бас иеміз біз.

Үй тапсырмасын сұрау, өткенді қайталау

77-бет, 6-тапсырма, жаттау

Екі көзің не үшін керек?

Жақсыларды көру үшін!

Құлақ деген не үшін керек?

Ақыл -кеңес тыңдау үшін!

Екі қолың не үшін керек?

Елге көмек беру үшін!

(Қ.Мырзалиев)

Сұрақтарға жауап беру:

- Өлеңде қандай сезім мүшелері туралы айтылған?

Жаңа сабаққа кіріспе

Суреттермен жұмыс.



Заезд спортсменов-инвалидов на колясках



Церемония открытия Паралимпийских игр 2014 года в Сочи.




-Бұл ненің суреттері?

- Паралимпийский ойын деген не?

-мүгедектігі бар адамдар арасында өтетік халықаралық ойындар

-Ал, бүгінгі қазақ тілі сабағының тақырыбы спортқа арналып «Спорт-біздің досымыз» деп аталып 2 сағат берілген (78 бет).

Жаңа сабақты түсіндіру


Білу және түсіну.

Паралимпи́йские и́гры (параолимпи́йские игры) — международные спортивные соревнования для людей с инвалидностью. Традиционно проводятся после Олимпийских игр, а начиная с летних Паралимпийских игр 1988 года — на тех же спортивных объектах; в 2001 году эта практика закреплена соглашением между МОК и Международным паралимпийским комитетом (МПК). Летние Паралимпийские игры проводятся с 1960 года, а зимние Паралимпийские игры — с 1976 года.

Возникновение видов спорта, в которых могут участвовать люди с инвалидностью, связывают с именем английского нейрохирурга Людвига Гуттмана, который, преодолевая вековые стереотипы по отношению к таким людям, ввёл спорт в процесс реабилитации больных с повреждениями спинного мозга. Он на практике доказал, что спорт для людей с физическими нарушениями создаёт условия для успешной жизнедеятельности, восстанавливает психическое равновесие, позволяет вернуться к полноценной жизни независимо от физических нарушений, укрепляет физическую силу, необходимую для того, чтобы управляться с инвалидной коляской.

Спорт инвалидов получил всемирное значение. Достижения спортсменов с физическими недостатками поражают воображение. Иногда они вплотную приближались к олимпийским рекордам. Фактически не осталось ни одного вида спорта, из известных и популярных, в котором не принимали участие спортсмены-инвалиды. Неуклонно расширяется количество паралимпийских дисциплин.

https://ru.wikipedia.org/wiki/


Эмблема Паралимпийских игр



Казахстан на Паралимпийских играх

Казахстан на Паралимпийских играх впервые принял участие отдельной командой в 1994 году на зимних Играх в Лиллехаммере, и с тех пор, принимает участие на всех летних и зимних Играх.

До этого Казахстан участвовал в составе сборной СССР и Объединенной команды.

Казахстанские спортсмены выиграли 4 олимпийские медали, из них 2 на летних и 2 медали на зимних Паралимпийских играх.

Первая медаль была выиграна: серебро в лыжных гонках, выигранная Любовью Воробьевой на зимних Играх в 1994 году.

https://ru.wikipedia.org/wiki/

  1. Александр Колядин

Александр Колядин живет под Костанаем. У него нет одной ноги. Долгое время он жил только на стипендию и временные заработки, но не бросал спорт. Первый раз на чемпионате Казахстана Колядин выступил в 2012 году, показал очень хорошие результаты, и вскоре попал в сборную страны. Андрей был первый казахстанским паралимпийцем, кто завоевал лицензию на эти игры в Сочи. (новости от 28.02.2014г., http://www.e-event.kz/aleksandr-kolyadin/)



Кабира Аскарова

Кабире Аскаровой 36 лет. На Паралимпиаде в Лондоне будет состязаться в пауэрлифтинге. Ее основная специальность бухгалтер. В 2008 году она выиграла чемпионат Казахстана. Стала бронзовым призером Азиатских паралимпийских игр 2010 года в Гуанчжоу (Китай). В 2009 году ей было присвоено звание мастера спорта международного класса. Кабира Аскарова — студентка Кызылординского университета имени Коркыт Ата. (новости от 23.08.2012г, https://rus.azattyq.org/a/kazakhstan-in-paralympics-london-)



Канафин Кайрат, наш земляк из города Петропавловска.


  1. 1. Кітаппен жұмыс. 1-тапсырма, 78 бет. Мәтінді оқу, сұрақтарға жауап беру, қарамен жазылған сөздерді талдау.

1)Мәтінді мәнерлеп оқып беру

Спорт-біздің досымыз

Мүмкіндігі шектеулі адамдар үшін Паралимпиада ойындары өткізіледі. Оған қазақстандық спортшылар да қатысып, жетістіктерге жетуде.

Лондонда өткен сайыста Қабира Асанова 65 килограмдық зілтемірді көтерді. Александр Колядин Сочиде өткен Паралимпиадада шаңғымен 20 километрді 1 сағат 4 минутта жүріп өтті.


2)Жаңа сөздермен жұмыс

Жаңа сөздер-новые слова

зілтемір-штанга

мүмкіндігі шектеулі-с ограниченными возможностями

адамдар-люди

ойын-игра

қатысу-участвовать

жетістік-достижение

сайыс-соревнование


3)Оқушылармен бірге мәтінді аудару

4)Сұрақтарға жауап беру:

- Мүмкіндігі шектеулі адамдар үшін не өткізіледі?

-Оған кімдер де қатысты?

- Кабира Асанова неше килограмдық зілтемірді көтерді?

-Александр Колядин 20 километрді қанша уақыт ішінде жүріп өтті?

5)Оқыту


Тақтада жұмыс. 1-тапсырма, 78-бет.

Үлгі: адам+дар, ...

Жауабы:

ойын+дары, қазақстан+дық, зілтемір+ді, шаңғы+мен.

Дәптерде жұмыс. 1-тапсырма, 78-бет. Тақтадан дәптерге көшіріп алу.

Адам+дар, ойын+дары, қазақстан+дық, зілтемір+ді, шаңғы+мен.


Сергіту сәті

Бір, екі, үш,

Дем аламыз біз.

Қане, қанат қағамыз,

Ұшып-ұшып аламыз.

Сабақты бекіту

Кітаппен жұмыс. 2-тапсырма. 78-бет. Кестеге қарап дене тәрбиесі сабағында не істегеніңді әңгімеле. Саған спорттың қандай түрлері ұнайды?



МЕН

СЕН

ОЛ

ойна

ойнадым

ойнадың

ойнады

секір

секірдім

секірдің

секірді

жүгір

жүгірдім

жүгірдің

жүгірді


Сабақты қорытын

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!