Сабақтың
ортасы
|
Оқушыларға тасбақалардың ең
ежелгі бауырымен жорғалаушылардың бірі екендігін және Қазақстанда
тасбақаның екі түрі тіршілік ететіндігі жәйлі
баяндаңыз.
Батпақты жер тасбақасы тұщы су
жануарына жатады. Ал ортаазиялық тасбақа құрлықтық түрге
жатады.
Эксперимент
жасау
Тапсырманы орындау үшін
оқушыларға ақ қағаздар мен штрихтауды орындау үшін әртүрлі
материалдарды таратыңыз: жұмсақтығы әртүрлі материалдар, пастель,
балауыз борлары. Оқушыларға штрихтаудың бірнеше әдісін
көрсетіңіз.
Сұрақтар:
-
Штрихтардың (сызықтардың)
жиілігі суретті қалай
өзгертеді?
-
Сирек әрі біршама қалың
штрихтармен салынған суреттерді салыстыр. Нені байқадың? - Суретке
штрихтардың көмегімен қалай көлем беруге
болады?
-
Нені өзгерту қажет: олардың
бағытын ба немесе жиілігін бе?
Штрихтау кезіндегі тон
қиылысқан сызықтардың саны, басу күші мен штрихтің жуандығына
байланысты болады. Штрихтау тек тонды ғана емес, сонымен қатар
жазықтықтың фактурасын жеткізеді. Ол үшін қисықсызықты, сынған
тәрізді, доғал тәріздес штрихтарды
қолданады.
Тәжірибелік
жұмыс
Тасбақаны салу жолдарын
зерттеңіз. Тасбақаны орындап, оның сауытындағы өрнектерді штрихтау
арқылы көрсетіңіз.
Жұмысты аяқтаған оқушыларға
келесі сұрақтарды қойыныз:
Жұмысты аяқтау үшін суретке
тағы қандай бөлшектер қосуға болады?
Тасбақаңның қайда мекен
ететінін көрсету үшін ненің суретін
саласың?
Дифференциация:
Оқушылар өз жұмыстарына фон
қосып, балдырларды салып, қосымша элементтермен толықтырып,
паспартуды әзірлеп аяқтайды.
Бағалау.
Оқушылар өз суреттерімен өзара
алмасып, бір-бірлеріне дескрипторлар бойынша баға
береді:
Дескрипторлар:
• Суреттің тасбақаға
ұқсастығы;
• Сауыт бетіндегі өрнектің
болуы;
• Штрихтарды
түсіру;
• Жұмыстың
ұқыптылығы;
• Суреттің толық
аяқталғандығы.
|
А5 пішінді сурет салуға
арналған ақ қағаз, қара
қарындаштар/балауыз
борлар/пастель, пазлға ар-
налған тасбақа суреттері,
скотч, энциклопедиялар, Қазақстанның тасбақалары жайлы ақпарат
берілген
анықтамалар, «Тасбақалар досы»
медальдері.
|