Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    ҚР-ның оқу-ағарту министрлігі

    Білім беру ұйым атауы

    №15

    Пәні:

    Музыка

    Бөлімі:

    Жанды табиғат

    Педагогтің аты жөні:

    Акдаулетова С

    Күні:

    1.09.2023ж

    Сынып:

    3

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Табиғат жəне музыка

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

    3.1.1.1- тыңдалған әуеннің сипатын, мазмұнын, жанрын, көркемдеуші құралдарын анықтаужәне салыстыру

    3.1.1.2– музыкалық шығармаларды интонация, əуен арқылы танып ажырату;

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар: тыңдалған әуеннің сипатын, мазмұнын, жанрын, көркемдеуші құралдарын анықтайды және салыстырады.

    Көпшілік оқушылар: ұлттық, үрмелі, симфониялық оркестр аспаптарын ажыратады.

    Кейбір оқушылар:Өз шығармашылығын танытады.

    Сабақтың барысы:

    Сабақтың кезеңі (уақыты)

    Педагог әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы





































    Сабақтың ортасы



























    Сабақтың соңы

    Амандасу

    «Сәлем»
    Оқушылар жұппен тұрып, бір-біріне жақсы тілек тілейді. Оқушылар саусақтарын бір-бірден тигізіп, бір сөзден айтады: 
    1) Бас бармақтарын тигізеді - 
    Саған,
    2) Екінші саусақтарын тигізеді - 
    Әрқашан,
    3) Ортанғы саусақтарын тигізеді - 
    Үлкен,
    4) Аты жоқ саусақтарын  тигізеді - 
    Табыс,
    5) Кішкентай саусақтарын тигізеді -
     Тілеймін, 
    6)Алақандарын тигізіп, амандасады - 
    Сәлем!

    1-тапсырма.Тыңдай және талдау

    Табиғат – біздің алтын бесігіміз. Орманның сиқырлы сыбдырын, бұлақтың нәзік сылдырын, құс­тардың сайрағанын біз қашан да сүйсініп тыңдаймыз. Ал таулардың асқақ шыңдарына, даланың дарқан­дығына, өзен-көлдің айнадай айдынына сүйсіне қараймыз.

    -Осындай ғажап көрі­ніс­тер композитор, музы­­кант, ақын, суретшілерге қалай әсер етеді?

    -Ол әсерден не туын­дайды? Сен қалай ойлайсың?

    -Табиғат дегеніміз не?

    -Жанды табиғатқа не жатады?

    -Жансыз табиғатқа не жатады?


    2-тапсырма.Зерттеу,Талдау

    Жанды табиғат: құстар, жемістер, мал, жан-жан­­уарлар, балық, ағаш, адам, көгөніс, бидай, тауық.

    Жансыз табиғат: су, ауа, теңіз, тәулік, тас, түн, тау, күн, ай, құм, жел, бұлт.


    3-тапсырма.

    Шығармашылық жұмыс

    Табиғат құбылысын бейнелейтін аспаптарды тап.


    4-тапсырма.Тыңдау.Талдау

    «Қазақ елі» шығармасы








    5-тапсырма

    «Кемпірқосақ» әні






    «ҚҚҚ» әдісі

    -Мен үшін құнды

    -Мен үшін қиын

    -Мен үшін қажет

    Мұғалім қимылын қайталай отырып жасайды.













    Табиғат көріністері туралы ойларын ортаға салады.













    «Табиғат «әуені» ойнын ойнайды.







    Ансамбль орындауындағы шығарманы тыңдап,музыкалық аспаптарды анықтайды.

    Әнді үйренеді







    Оқушылар пікірі

























































    http://youtube.com/watch?v=nPLTIUomsSQ

















    Оқулық











    http://youtube.com/watch?v=CvJPChIQT-8




    ҚР-ның оқу-ағарту министрлігі

    Білім беру ұйым атауы

    №15

    Пәні:

    Музыка

    Бөлімі:

    Жанды табиғат

    Педагогтің аты жөні:

    Акдаулетова С

    Күні:

    8.09.2023ж

    Сынып:

    3

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Музыкадағы жанды табиғат көріністері

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

    3.1.1.1– музыкалық шығармаларды интонация, əуен арқылы танып ажырату;

    3.1.3.5 – ұлттық, үрлемелі, симфониялық оркестр аспаптарын ажырату.

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар: тыңдалған әуеннің сипатын, мазмұнын, жанрын, көркемдеуші құралдарын анықтайды және салыстырады.

    Көпшілік оқушылар: ұлттық, үрмелі, симфониялық оркестр аспаптарын ажыратады.

    Кейбір оқушылар:Өз шығармашылығын танытады.

    Сабақтың барысы:

    Сабақтың кезеңі (уақыты)

    Педагог әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

















    Сабақтың ортасы

























































    Сабақтың соңы

    Амандасу

    «Сәлем»
    Оқушылар жұппен тұрып, бір-біріне жақсы тілек тілейді. Оқушылар саусақтарын бір-бірден тигізіп, бір сөзден айтады: 
    1) Бас бармақтарын тигізеді - 
    Саған,
    2) Екінші саусақтарын тигізеді - 
    Әрқашан,
    3) Ортанғы саусақтарын тигізеді - 
    Үлкен,
    4) Аты жоқ саусақтарын  тигізеді - 
    Табыс,
    5) Кішкентай саусақтарын тигізеді -
     Тілеймін, 
    6)Алақандарын тигізіп, амандасады - 
    Сәлем!

    1-тапсырма.Әңгімелесу

    -Табиғат адамға қалай әсер етеді?

    - Табиғаттан қандай дыбыстарды естуге болады?

    - Сазсырнай мен сыбызғы сияқты үрле­ме­лі музыкалық аспаптар табиғат дыбыстарын сала ала ма?


    2-тапсырма. Тыңдау. Ақпарат іздеу. Орындау.

    • Сыбызғы мен сазсырнай аспаптарының дыбысталуын тыңда.

    • Сыбызғы, сазсырнай аспаптарының үнімен қандай табиғи құбылыстарды бейнелеуге болады деп ойлайсың?

    • Осы аспаптардың үнімен қандай жанды табиғат дыбыстарын дыбыстауға (көрсетуге) болады?


    3-тапсырма. Тыңдау, орындау және талдау

    Сыбызғы, сазсырнай Өлеңін жазған: Ш. Сариев Әнін жазған: В. Питерцев


    Өзіңмен сырласам, жүрегім, жырлашы,

    Сыбызғы, сазсырнай, үнін сен тыңдашы.

    Қайырм

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Сыргалиев Абылай Коргазиевич
    07 Сәуір 2024
    437
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ. Су әуені 3 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ. Су әуені 3 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Судың адамға немесе тіршілік иесіне тигізер пайдасын біліп балалар ,Суда қандай әуен болады соны ажыратуды үйрееді
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    ҚР-ның оқу-ағарту министрлігі

    Білім беру ұйым атауы

    №15

    Пәні:

    Музыка

    Бөлімі:

    Жанды табиғат

    Педагогтің аты жөні:

    Акдаулетова С

    Күні:

    1.09.2023ж

    Сынып:

    3

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Табиғат жəне музыка

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

    3.1.1.1- тыңдалған әуеннің сипатын, мазмұнын, жанрын, көркемдеуші құралдарын анықтаужәне салыстыру

    3.1.1.2– музыкалық шығармаларды интонация, əуен арқылы танып ажырату;

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар: тыңдалған әуеннің сипатын, мазмұнын, жанрын, көркемдеуші құралдарын анықтайды және салыстырады.

    Көпшілік оқушылар: ұлттық, үрмелі, симфониялық оркестр аспаптарын ажыратады.

    Кейбір оқушылар:Өз шығармашылығын танытады.

    Сабақтың барысы:

    Сабақтың кезеңі (уақыты)

    Педагог әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы





































    Сабақтың ортасы



























    Сабақтың соңы

    Амандасу

    «Сәлем»
    Оқушылар жұппен тұрып, бір-біріне жақсы тілек тілейді. Оқушылар саусақтарын бір-бірден тигізіп, бір сөзден айтады: 
    1) Бас бармақтарын тигізеді - 
    Саған,
    2) Екінші саусақтарын тигізеді - 
    Әрқашан,
    3) Ортанғы саусақтарын тигізеді - 
    Үлкен,
    4) Аты жоқ саусақтарын  тигізеді - 
    Табыс,
    5) Кішкентай саусақтарын тигізеді -
     Тілеймін, 
    6)Алақандарын тигізіп, амандасады - 
    Сәлем!

    1-тапсырма.Тыңдай және талдау

    Табиғат – біздің алтын бесігіміз. Орманның сиқырлы сыбдырын, бұлақтың нәзік сылдырын, құс­тардың сайрағанын біз қашан да сүйсініп тыңдаймыз. Ал таулардың асқақ шыңдарына, даланың дарқан­дығына, өзен-көлдің айнадай айдынына сүйсіне қараймыз.

    -Осындай ғажап көрі­ніс­тер композитор, музы­­кант, ақын, суретшілерге қалай әсер етеді?

    -Ол әсерден не туын­дайды? Сен қалай ойлайсың?

    -Табиғат дегеніміз не?

    -Жанды табиғатқа не жатады?

    -Жансыз табиғатқа не жатады?


    2-тапсырма.Зерттеу,Талдау

    Жанды табиғат: құстар, жемістер, мал, жан-жан­­уарлар, балық, ағаш, адам, көгөніс, бидай, тауық.

    Жансыз табиғат: су, ауа, теңіз, тәулік, тас, түн, тау, күн, ай, құм, жел, бұлт.


    3-тапсырма.

    Шығармашылық жұмыс

    Табиғат құбылысын бейнелейтін аспаптарды тап.


    4-тапсырма.Тыңдау.Талдау

    «Қазақ елі» шығармасы








    5-тапсырма

    «Кемпірқосақ» әні






    «ҚҚҚ» әдісі

    -Мен үшін құнды

    -Мен үшін қиын

    -Мен үшін қажет

    Мұғалім қимылын қайталай отырып жасайды.













    Табиғат көріністері туралы ойларын ортаға салады.













    «Табиғат «әуені» ойнын ойнайды.







    Ансамбль орындауындағы шығарманы тыңдап,музыкалық аспаптарды анықтайды.

    Әнді үйренеді







    Оқушылар пікірі

























































    http://youtube.com/watch?v=nPLTIUomsSQ

















    Оқулық











    http://youtube.com/watch?v=CvJPChIQT-8




    ҚР-ның оқу-ағарту министрлігі

    Білім беру ұйым атауы

    №15

    Пәні:

    Музыка

    Бөлімі:

    Жанды табиғат

    Педагогтің аты жөні:

    Акдаулетова С

    Күні:

    8.09.2023ж

    Сынып:

    3

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Музыкадағы жанды табиғат көріністері

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

    3.1.1.1– музыкалық шығармаларды интонация, əуен арқылы танып ажырату;

    3.1.3.5 – ұлттық, үрлемелі, симфониялық оркестр аспаптарын ажырату.

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар: тыңдалған әуеннің сипатын, мазмұнын, жанрын, көркемдеуші құралдарын анықтайды және салыстырады.

    Көпшілік оқушылар: ұлттық, үрмелі, симфониялық оркестр аспаптарын ажыратады.

    Кейбір оқушылар:Өз шығармашылығын танытады.

    Сабақтың барысы:

    Сабақтың кезеңі (уақыты)

    Педагог әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

















    Сабақтың ортасы

























































    Сабақтың соңы

    Амандасу

    «Сәлем»
    Оқушылар жұппен тұрып, бір-біріне жақсы тілек тілейді. Оқушылар саусақтарын бір-бірден тигізіп, бір сөзден айтады: 
    1) Бас бармақтарын тигізеді - 
    Саған,
    2) Екінші саусақтарын тигізеді - 
    Әрқашан,
    3) Ортанғы саусақтарын тигізеді - 
    Үлкен,
    4) Аты жоқ саусақтарын  тигізеді - 
    Табыс,
    5) Кішкентай саусақтарын тигізеді -
     Тілеймін, 
    6)Алақандарын тигізіп, амандасады - 
    Сәлем!

    1-тапсырма.Әңгімелесу

    -Табиғат адамға қалай әсер етеді?

    - Табиғаттан қандай дыбыстарды естуге болады?

    - Сазсырнай мен сыбызғы сияқты үрле­ме­лі музыкалық аспаптар табиғат дыбыстарын сала ала ма?


    2-тапсырма. Тыңдау. Ақпарат іздеу. Орындау.

    • Сыбызғы мен сазсырнай аспаптарының дыбысталуын тыңда.

    • Сыбызғы, сазсырнай аспаптарының үнімен қандай табиғи құбылыстарды бейнелеуге болады деп ойлайсың?

    • Осы аспаптардың үнімен қандай жанды табиғат дыбыстарын дыбыстауға (көрсетуге) болады?


    3-тапсырма. Тыңдау, орындау және талдау

    Сыбызғы, сазсырнай Өлеңін жазған: Ш. Сариев Әнін жазған: В. Питерцев


    Өзіңмен сырласам, жүрегім, жырлашы,

    Сыбызғы, сазсырнай, үнін сен тыңдашы.

    Қайырм

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Музыка Ашық сабақ 3 сынып
    07.04.2024
    437
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Сыргалиев Абылай Коргазиевич
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации