Материалдар / Ашық сабақ. Су әуені 3 сынып

Ашық сабақ. Су әуені 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Судың адамға немесе тіршілік иесіне тигізер пайдасын біліп балалар ,Суда қандай әуен болады соны ажыратуды үйрееді
Авторы:
07 Сәуір 2024
182
12 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ҚР-ның оқу-ағарту министрлігі

Білім беру ұйым атауы

15

Пәні:

Музыка

Бөлімі:

Жанды табиғат

Педагогтің аты жөні:

Акдаулетова С

Күні:

1.09.2023ж

Сынып:

3

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Табиғат жəне музыка

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

3.1.1.1- тыңдалған әуеннің сипатын, мазмұнын, жанрын, көркемдеуші құралдарын анықтаужәне салыстыру

3.1.1.2– музыкалық шығармаларды интонация, əуен арқылы танып ажырату;

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар: тыңдалған әуеннің сипатын, мазмұнын, жанрын, көркемдеуші құралдарын анықтайды және салыстырады.

Көпшілік оқушылар: ұлттық, үрмелі, симфониялық оркестр аспаптарын ажыратады.

Кейбір оқушылар:Өз шығармашылығын танытады.

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңі (уақыты)

Педагог әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы





































Сабақтың ортасы



























Сабақтың соңы

Амандасу

«Сәлем»
Оқушылар жұппен тұрып, бір-біріне жақсы тілек тілейді. Оқушылар саусақтарын бір-бірден тигізіп, бір сөзден айтады: 
1) Бас бармақтарын тигізеді - 
Саған,
2) Екінші саусақтарын тигізеді - 
Әрқашан,
3) Ортанғы саусақтарын тигізеді - 
Үлкен,
4) Аты жоқ саусақтарын  тигізеді - 
Табыс,
5) Кішкентай саусақтарын тигізеді -
 Тілеймін, 
6)Алақандарын тигізіп, амандасады - 
Сәлем!

1-тапсырма.Тыңдай және талдау

Табиғат – біздің алтын бесігіміз. Орманның сиқырлы сыбдырын, бұлақтың нәзік сылдырын, құс­тардың сайрағанын біз қашан да сүйсініп тыңдаймыз. Ал таулардың асқақ шыңдарына, даланың дарқан­дығына, өзен-көлдің айнадай айдынына сүйсіне қараймыз.

-Осындай ғажап көрі­ніс­тер композитор, музы­­кант, ақын, суретшілерге қалай әсер етеді?

-Ол әсерден не туын­дайды? Сен қалай ойлайсың?

-Табиғат дегеніміз не?

-Жанды табиғатқа не жатады?

-Жансыз табиғатқа не жатады?


2-тапсырма.Зерттеу,Талдау

Жанды табиғат: құстар, жемістер, мал, жан-жан­­уарлар, балық, ағаш, адам, көгөніс, бидай, тауық.

Жансыз табиғат: су, ауа, теңіз, тәулік, тас, түн, тау, күн, ай, құм, жел, бұлт.


3-тапсырма.

Шығармашылық жұмыс

Табиғат құбылысын бейнелейтін аспаптарды тап.


4-тапсырма.Тыңдау.Талдау

«Қазақ елі» шығармасы








5-тапсырма

«Кемпірқосақ» әні






«ҚҚҚ» әдісі

-Мен үшін құнды

-Мен үшін қиын

-Мен үшін қажет

Мұғалім қимылын қайталай отырып жасайды.













Табиғат көріністері туралы ойларын ортаға салады.













«Табиғат «әуені» ойнын ойнайды.







Ансамбль орындауындағы шығарманы тыңдап,музыкалық аспаптарды анықтайды.

Әнді үйренеді







Оқушылар пікірі

























































http://youtube.com/watch?v=nPLTIUomsSQ

















Оқулық











http://youtube.com/watch?v=CvJPChIQT-8




ҚР-ның оқу-ағарту министрлігі

Білім беру ұйым атауы

15

Пәні:

Музыка

Бөлімі:

Жанды табиғат

Педагогтің аты жөні:

Акдаулетова С

Күні:

8.09.2023ж

Сынып:

3

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Музыкадағы жанды табиғат көріністері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

3.1.1.1– музыкалық шығармаларды интонация, əуен арқылы танып ажырату;

3.1.3.5 – ұлттық, үрлемелі, симфониялық оркестр аспаптарын ажырату.

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар: тыңдалған әуеннің сипатын, мазмұнын, жанрын, көркемдеуші құралдарын анықтайды және салыстырады.

Көпшілік оқушылар: ұлттық, үрмелі, симфониялық оркестр аспаптарын ажыратады.

Кейбір оқушылар:Өз шығармашылығын танытады.

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңі (уақыты)

Педагог әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

















Сабақтың ортасы

























































Сабақтың соңы

Амандасу

«Сәлем»
Оқушылар жұппен тұрып, бір-біріне жақсы тілек тілейді. Оқушылар саусақтарын бір-бірден тигізіп, бір сөзден айтады: 
1) Бас бармақтарын тигізеді - 
Саған,
2) Екінші саусақтарын тигізеді - 
Әрқашан,
3) Ортанғы саусақтарын тигізеді - 
Үлкен,
4) Аты жоқ саусақтарын  тигізеді - 
Табыс,
5) Кішкентай саусақтарын тигізеді -
 Тілеймін, 
6)Алақандарын тигізіп, амандасады - 
Сәлем!

1-тапсырма.Әңгімелесу

-Табиғат адамға қалай әсер етеді?

- Табиғаттан қандай дыбыстарды естуге болады?

- Сазсырнай мен сыбызғы сияқты үрле­ме­лі музыкалық аспаптар табиғат дыбыстарын сала ала ма?


2-тапсырма. Тыңдау. Ақпарат іздеу. Орындау.

Сыбызғы мен сазсырнай аспаптарының дыбысталуын тыңда.

Сыбызғы, сазсырнай аспаптарының үнімен қандай табиғи құбылыстарды бейнелеуге болады деп ойлайсың?

Осы аспаптардың үнімен қандай жанды табиғат дыбыстарын дыбыстауға (көрсетуге) болады?


3-тапсырма. Тыңдау, орындау және талдау

Сыбызғы, сазсырнай Өлеңін жазған: Ш. Сариев Әнін жазған: В. Питерцев


Өзіңмен сырласам, жүрегім, жырлашы,

Сыбызғы, сазсырнай, үнін сен тыңдашы.

Қайырм

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ