Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ. "Су-өмір көзі" 4 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пән: Өзін – өзі тану
Мектеп:
Сынып: 5
№: 11
Мұғалімі:
Оқушылардың саны:
Сабақтың тақырыбы: Болу – болып көріну емес
Құндылық: Ақиқат.
Қасиеттер: ойдың, сөздің және істің бірлігі, өз-өзіне адал болу; шыншылдық
Сабақтың мақсаты: Оқушыларға сөздің және істің бірлігінде болу керектігін түсіндіре отырып, ақиқат құндылығының мәнін ашу. 1. Білімділік: Оқушыларды өз – өзіне адал болуға үйрету. 2. Дамытушылық: Оқушылардағы шыншылдық қасиеттерін дамыту. 3. Тәрбиелік: Оқушыларды ойдың, сөздің және істің бірлігіне тәрбиелеу. |
Ресурстар: (материалдар, дереккөздер) 1.https://kk.wikipedia.org 2. bilim-all.kz 3. http://www.metod-kopilka.ru |
Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі. 5 Т – ережесі: 1. Тәртіп. 2. Талап. 3. Тыныштық. 4. Тазалық. 5.
Татулық. Жағымды көңіл – күйге келу. Су асты патшалығына ойша саяхат. (Оқушылардан шеңбер құрып отыруды, қолдарын тізесіне немесе үстел үстіне қоюды, аяқтарын айқастырмауды өтініңіз. Арқаларын тік ұстауын қадағалаңыз. Жайлы, баяу музыка қойыңыз). Мұғалім: Көзіңізді жұмыңыз және бірнеше рет терең тыныстаңыз; денеңізді босатыңыз. Бірнеше секундтан соң теңіз түбіне саяхат жасаймыз. Теңіз жағасымен келе жатқаныңызды елестетіңіз. Толқындардың жеңіл шалпылына, шағалалардың шуылына құлақ түріңіз. Жалаң аяқтарыңызбен құмды сезініңіз. Шалғайдан қара нүкте көріп тұрсыз: ол жақындаған кезде дельфин екенін түсіндіңіз. Ол сізді теңіз түбіне алып кету үшін келді. Ол өте әдепті жәндік, сізді шыдамдылықпен күтіп тұр. Жайлап оның арқасына отырыңыз, мықтап ұстап, жолға шығыңыз. Дельфиннің арқасында жайланып отырып, өзіңді қауіпсіз сезіну, су астында жүзу қандай керемет. Жан-жағыңызға қараңыз: мұнда кемпірқосақ тәрізді арлы-берлі жарқырай қалқыған әсем балықтар қаншама. Теңіз түбіне бойлаған сайын айнала қалайша өзгереді, суда тербелген қаншама ғажайып балдырлар. Қараңызшы, қандай орасан зор балықтар, ал енді анау жаққа көз тастаңыз... бұл орасан зор сегізаяқ. Су асты неткен қызықты әрі ғажап әлем. Сіз бір нәрсені байқадыңыз ба? Мұнда неткен тұңғиық, толық тыныштық. Осы тыныштық күйде болыңыз.(Мұғалім бірнеше секунд үнсіз қалады). Ал қазір жоғарыға, өз әлемімізге кері қайтуға дайындалыңыз. Айналаға жіті қараңыз. Ғажап түстерге тағы бір рет қараңыз және тыныштыққа құлақ түріңіз. Осындай тыныштық сізге самалдай әсер береді. Енді дельфин кері қарай жолға шықты. Сіз су бетіне шықтыңыз, жағаға жақындадыңыз. Дельфиннің арқасынан түсіңіз, оны сипалаңыз және осындай ғажап саяхатқа апарғаны үшін ризашылық білдіріңіз. Сыныпқа оралыңыз және өз орныңызға келіңіз. Бірнеше секундтан соң көзіңізді ашыңыз, осы түйсінген тыныштықты өз бойыңызда сақтауға тырысыңыз.Рахмет! |
|
2. Үй тапсырмасын тексеру. 1. №10 - сабақ. Жоба тапсырмасы. Басқалардың игілігі үшін өз
қабілетіңді қалайша қолдануға болатынын талқыла. Жобаны орындау
үшін сыныптастарыңмен бір топқа біріккенің дұрыс. 2. Келесі сабақ. №11, Әбен Нұрмановтың «Уәде туралы» мәтінін оқып келу. Сұрақтар: 1. Әкесі мен анасы Әбенге уәде беру дегенді қалай түсіндірді? 2. Уәдесіне берік адамның бойында қандай қасиеттер болады? 3. Уәде бермес бұрын неліктен ойлану қажет? 4. Сөз бен істің бірлігі дегенді қалай түсінесіңдер? 5. Өзің берген уәдеңді қалай орындап жүрсің? |
|
3. Сабақтың дәйексөзі. (Оқушыларға үш рет айтқызып, дәптерге жаздырту) Адамды айтқан сөзінен
емес, Сұрақтар: 1. Сөз бен істің бірлігі дегенді қалай
түсінесіз? |
|
4. Оқиға айту. (Мұғалім сыйы) Қайырымды
қоян Сұрақтар: 3. Әңгімеден не түсіндіңіздер? |
|
5. Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс. Оқушылар төрт топқа бөлінеді. Тапсырма: Ойы, сөзі, ісі бірлікте болатын адамға сипаттама жазыңдар. |
|
6. Топпен ән айту. Жас
ұлан |
|
7. Үй тапсырмасы. 1. №11 – сабақ. «Уәде берсең, орында!» тақырыбында эссе жазыңдар. 2. Келесі сабақ. №12, Құрманбай Толыбаевтың «Отты жүрек» әңгімесін оқып келу. |
|
8. Сабақтың қорытынды сәті. Тыныс алуға зейін қою. Баяу музыка қойылады. Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін. Біз қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз. Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз..., арқамызды тіктейміз..., қолдарыңды тізеге қоюға болады... Д е м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет) немесе 1..................2 [3]. Рахмет! Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық. |
|