Материалдар / Ашық сабақ Су-тіршілік көзі. 5 сынып Т2
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Су-тіршілік көзі. 5 сынып Т2

Материал туралы қысқаша түсінік
Орыс тілінде оқытатын мектептердегі қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімідеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Наурыз 2021
444
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары


Сабақ :

Мектеп: Шығыс Қазақстан облысы, Жарма ауданы, «Бақыршық орта мектебі» ККМ

Күні:

Мұғалім: Малаева Г.Д

Сынып: 5Т2

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:


Сабақ тақырыбы:

Су-тіршілік көзі.

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаты:

5.А4.Шағын көлемді мәтіндердің мазмұнына жоспар құру,соған сүйеніп баяндау.

5.Т5.Тірек сөздер, жетекші сұрақтар арқылы негізгі тақырыпты анықтау.

Сабақ мақсаты:

Mәтін мазмұны бойынша шағын жоспар құрады, мәтінді оқушылар бірнеше рет мазмұндау арқылы айтылым дағдысын дамиды, жаңа сөздерді суреттер арқылы оқушылардың түсінуіне және есте сақтауына мүмкіндік алады.

Құндылықтарды игерту:

Өзіне және өзгелерге құрмет мұғалім мен оқушылардың бір-бірімен амандасуында, сыпайы, ойын ашық білдіріп, тыңдауда, сабақты уақытында бастап, аяқтауда, тапсырмаларды нұсқалық бойынша орындауда көрініс табады. Өмір бойы оқу құндылығы сабақ мақсатын түсінуі, кері байланыс, рефлексия, алған білімінің практикалық мәнін түсінуде көрініс табады. Ашықтық оқушыларға ақпаратты алуда бірдей мүмкіндіктер беруде, өз білімін бағалау мен кері байланыс беруде орын алады. Еңбексүйгіштік оқушылардың жеке және жұпта белсенді жұмыс жасауында көрініс табады.Патриотизм және азаматтық жауапкершілігі мәтіндегі мәселені түсіне отрып, жұбына жеткізуде жүзеге асады.

Пәнаралық байланыс:

Жаратылыстану, экология

АКТ-ны қолдану дағдылары:

PowerPoint таныстырылымы

Бағалау критерийлері:

Жетекші сұрақтар арқылы негізгі тақырыпты анықтайды.

Мәтін мазмұнына жоспар құрып, жоспар бойынша баяндайды.

Дескрипторлар:

1.Кіріспе бөлімнің қысқаша атауын береді;

2.Негізгі бөлімнің қысқаша атауын береді;

3.Қорытынды бөлімнің қысқаша атауын береді.

4.Жоспар бойынша мәтінді тобына мазмұндайды;

Осыған дейін меңгерілген білім

Оқушылар алдыңғы сабақта судың, шомылудың адам денсаулығына пайдасы туралы мәтіндермен танысып, тақырыпқа қатысты сөздік қорларын байытты.

Жоспар

Жоспарланатын уақыт

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

Дереккөздер

Сабақ басы


Қызығушылықты ояту

«Бес қадам» әдісі арқылы алдыңғы сабақта Су туралы алған білімдерімізді ортаға салайық.

Ортаға 2 оқушы шығады. Қалаған сұрақты таңдайды да жауап береді.

1.Суға қатысты 5 етістік айтыңыз

2.Суға қатысты 5 сын есім айтыңыз.


Табан суреттері

Сабақ ортасы





Топқа бөліну 2 минут. Оқушыларды, сыныптың ортасына шақырамын.

Оқушылар «Молекула» әдісі арқылы 3 топқа бөлінеді. Мұғалім «молекула» десе, барлық оқушылар сынып ішінде тоқтамай жүреді. «Молекула 3» десе, жылдам 3 оқушыдан бірігеді, Мұғалім әр топта 3 оқушыдан болатындай етіп, қажетті санды соңында айтады. Топ мүшелеріне сандар таратып беремін(1,2,3,4) Топтың атауы үстелдің ортасында дайын жатады.

Үй тапсырмасы: жаңа сөздерді жаттау. Ол қандай сөздер?

Қатады,ериді,жауады,құяды.(сөздер жазылған суреттер көрсетемін)

Миға шабуыл. Мозговой штурм.

Мұғалім оқушыларға сөздер тізбегін береді. Оқушылар осы

сөз тізбегіне қарап ортақ атау беруі тиіс.

Оқушылар осылайша негізгі тақырыпты анықтайды.

Берілген етістіктерге қарап судың қасиетін топта талқылайды.

Қатады,ериді,жауады,құяды.

Ой шақыру сұрақтары:

Қар не істейді?, Жаңбыр не істейді?,Мұз не істейді?

Оқушылар жауаптары негізінде сабақ тақырыбына

болжау жасайды. Сонымен, бүгінгі сабақтың тақырыбы:

Су-тіршілік көзі.

Мұғалім оқушыларды сабақ мақсатымен таныстырады.

Mәтін мазмұны бойынша шағын жоспар құрамыз,

баяндаймыз, жаңа сөздерді суреттер арқылы түсіну,

есте сақтау,тірек сөздер, жетекші сұрақтар арқылы негізгі

тақырыпты анықтау.

Мағынану тану: Тыңдалымалды тапсырмасы

Сөздікпен жұмыс.

Тыңдалым мәтінінде кездесетін жаңа сөздермен жұмыста

мұғалім тақтадан әр сөзді синонимімен немесе

мағынасымен және сурет негізінде көрсетеді.

Әр топқа сөздік таратылады. Жаңа сөздермен

танысқаннан кейін мұғалім суреттерді ғана көрсету

арқылы жаңа сөздерді қайталатады.


Сұйықтық-сұйық зат





Жұту-ішу, сіңіру






Құбыр-су өткізуші құрал





Сүзгі-арнайы тазалайтын құрал



Лас-кір, таза емес



Айтылым тапсырмасы

Мәтінді оқып, мазмұн бойынша жоспар құрыңыз. Жигсо

әдісі арқылы әр топтағы оқушылар № 1,2,3 түрінде

белгіленеді. Осы тапсырманы Білім қоржыны арқылы біз

бұл тапсырманы орындаймыз. I кезеңде топ мүшелері

мәтіннің бөлімін таңдайды да,сол бөлімнің бөлігіне топта

тақырыпша қояды, мазмұнын бірігіп талдайды.

II кезеңде әр топтағы оқушылар нөмірлеріне сәйкес бір

топқа бірігеді. Олар өздері оқыған мәтін бөлігінің мазмұнын

бірігіп талдайды,ой бөліседі.III кезеңде жаңадан құрылған

топтар сынып ортысында шығып жоспар бойынша мәтінді

мазмұндайды. Бағалау критерийімен таныстыру.


Бағалау критерийлері:

1. Жетекші сұрақтар арқылы негізгі

тақырыпты анықтайды.

2.Мәтін мазмұнына жоспар құрып,

жоспар бойынша баяндайды.

Дескрипторлар

1.Кіріспе бөлімнің қысқаша атауын береді;

2.Негізгі бөлімнің қысқаша атауын береді;

3.Қорытынды бөлімнің қысқаша атауын береді.

4.Жоспар бойынша мәтінді тобына мазмұндайды;


Мәтін

Су- тіршілік көзі. Тіпті су ішпеген бір күнімізді елестетудің

өзі өте қиын. Біз күн сайын мөлдір сұйықтықты рахаттана

ішеміз. Ең қызығы, біз суды ішіп қана қоймаймыз. Жер

бетіндегі барлық тіршілік иелерінің үштен екі пайызын су

құрайды екен. Мысалы, адам ағзасының 86 пайызы судан

тұрса, балықтардың 75 пайызы, ал қияр мен қарбыздың

95 пайыздан астамы судан тұрады екен.

Су өте пайдалы бола тұра, оны ішудің де өз ережесі бар

екен. Негізі дәрігерлер суық судың бүйрекке күш түсіретіні

туралы айтады. Суды бірден жылдамдата жұтқаннан гөрі,

ауызда ұстап, біртіндеп жұтқан пайдалы.

Қалай ойлайсың, үйдегі құбырмен келіп тұрған суды ішуге

бола ма? Оның құрамында хлор бар. Хлордың ағзаға зиянды

екенін ескеру керек. Сондықтан үйіңізге су тазалайтын

арнайы сүзгі орнатсаңыз, ағзаңыз таза, денсаулығыңыз мықты

болады. Ал өзен суын неге ішуге болмайды дейміз? Өйткені

оның тазалығына ешқандай кепіл жоқ. Лас суды ішіп, ауырып

қалуымыз әбден мүмкін.

Жоспар.

Кіріспе бөлім. ____________________________

Негізгі бөлім. ____________________________

Қорытынды бөлім. ________________________

«Автор орындығына» отырып мұғалімнің сұрақтарына

жауап береді.

1 сұрақ. Адам ағзасында судың мөлшері қанша?

2 сұрақ. Суды қалай ішкен пайдалы ?

3 сұрақ. Өзен суын неліктен ішуге болмайды?

4 сұрақ. Бүгін сабақта қандай жаңа сөздермен таныстық?

Кері байланыс.

Сендер бүгінгі оқу мақсатына жеттік деп санайсыңдар ма?

Неге? Жоспар құруда қандай да бір қиындық кездесті ме?


















Таратпа материал











































Сабақ соңы

4 минут


Рефлексия Бүгін жұмысымды қалай бағалаймын? «Кеме» әдісі

бойынша оқушылар өздерінің білімдерін бағалайды.

Мұғалім сабақ соңында оқушының өзін қалай бағалауын байқау мақсатында кеменің суретін таратып, білімдерін бағалайды. (Кеменің суреті)

  • Егер саған сабақ ұнаса және тапсырманың барлығын сәтті орындаған болсаң, кемеңді жасыл түске боя.

  • Егер сен сабақта белгілі бір қиындықты кездестірсең, кемеңді сары түске боя.

Егер сен сабақ барысында тапсырмаларды орындау қиын болып, мұғалімнің көмегі қажет болса, кемеңді қызыл түске боя.

Үйге тапсырма Жаңа сөздерді жаттау.

«Кеме» әдісі


Picture 1


Қосымша ақпарат

Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері

АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)

Дифференциация үш түрде іске асады:

1- үлгерімі төмен оқушыларға қолдау жұптық жұмыста үлгерімі жақсы оқушылар тарапынан көрсетіледі.

2 –оқушылардың тапсырмасынан күтілетін нәтиже дифференциация

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!