Материалдар / Ашық сабақ. Шыңғыс Айтматов. " Кассандра таңбасы" 8- сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ. Шыңғыс Айтматов. " Кассандра таңбасы" 8- сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ. Шыңғыс Айтматов 8- сынып. Ш.Айтматов " Кассандра таңбасы". 8.3.6.1 тақырып бойынша мәтінде көтерілген мәселелерді салыстыра отырып, баға беру. 8.1.3.1 оқу тақырыптарына байланысты күрделі сөздердің мағынасын түсіну.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Маусым 2022
1262
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Қысқа мерзімді жоспар

Пән: Қазақ тілі Т2

Күні:

Сынып: 8

Бөлім: III. Жаһандық энергетикалық дағдарыс

Педагогтің аты-жөні: Онтагарова Ардак Рахымовна.

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:


Сабақ тақырыбы

3. 7. Ш.Айтматов «Кассандра таңбасы»

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

8.3.6.1 тақырып бойынша мәтінде көтерілген мәселелерді салыстыра отырып, баға беру.

8.1.3.1 оқу тақырыптарына байланысты күрделі сөздердің мағынасын түсіну.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: пікірталасқа қатысушылар берілген тақырып бойынша өз пікірлерін сенімді дәлелдеу және қойылған сұрақтарға еркін жауап береді. Тақырып бойынша мәтінде көтерілген мәселелерді салыстыра отырып, баға береді.

Тілдік мақсаттар

Қайтті?, жүргіз ,тақуа, дақ ,құрсақ, шарана, әрекет,қанішер

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/

уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Сабақтың басы

7 минут


Ұйымдастыру кезеңі. Амандасу.Көтерiңкi көңiл-күй oрнaту үшiн «Әсерлерімізбен бөлісейік» жылулық шеңбері орындалады. Педагог балаларға 1-2 минут көздерін жұмып,өздерін тағы да табиғат аясында,көк майса шалғында жатып,көк аспан,аппақ бұлттарды көріп,құстардың сайраған әнін,судың сыбдырын естіген кездерін елестетуді ұсынады.



Слайд,

суреттер

Сабақтың ортасы

30 минут


Сөздікпен жұмыс


Жаңа сөздер: таңба, дақ, шарана, сауалнама, әрекет, аудармашы,елші


1. Жаңа сөздердің мағыналарын түсіндіру. 2. Дұрыс айтуға дағдыландыру: мұғалім сөздерді мәнерлеп оқиды;



Жаңа сөздерді тыңдайды, оқиды, мұғалім соңынан қайталайды.

Оқушылар жаңа сөздермен сөз орамдарын, қарапайым сөйлем құрастырады.

Жаңа сөздерді сөздік дәптерге жазады.


Ауызша кері байланыс беру. Жақсы! Тамаша!

Оқулық

67 бет


сөздік

слайд













1-тапсырма. Айтылым.

Сұрақтарға жауап бер.

1.1. Шыңғыс Айтматов қай жерге дүниеге келді?

2. Ол қайда білім алды?

3. Жазушы қандай қызметтер атқарды?

4. Жазушы қашан елшілікте қызмет етті?

5. Ш. Айтматовтың қандай шығармаларын білесің?

Оқушылар айтылым тапсырмасын орындайды. Сұрақтарға жауап береді.

Д ескриптор:

-сұрақтарға жауап береді;


Оқулық

67 бет










Оқулық

67 бет



2-тапсырма. Айтылым.

Стрелка вправо 1 Стрелка вправо 2 Стрелка вправо 3 Фантастика жанры басты кейіпкері ғарыш, ғалым ғалымның тұрағы - ғарыш, космостық орбита ---- жасанды адамдарды зерттеген --- оны мазалаған ой- адамзаттың тағдыры .

Жазылым.

Оқушылар оқылым, айтылым тапсырмасын орындайды. Сұрақтарға жауап береді.

«Қол шапалақ» әдісі


3- тапсырма. 3- тапсырма . Сөйлемдерді мәтін желісі бойынша орналастырыңыз.


Оқушылар оқылым тапсырмаларын орындайды. Мәтінді оқиды.

Дескриптор:

-мәтінді оқиды;

-мәтінмен жұмыс жасайды;




Оқулық

67 бет





4-тапсырма. Жазылым

4- тапсырма. Қысқартылып жазылған күрделі атауларды және бір- біріне байланысқан сөздерді теріп

1. 1990 жылы КСРО-ның Люксембургтегі елшісі болды.

2. Жазушы Қырғызстанның Талас облысының Шекер ауылында дүниеге келді.

3. 1956- 1958 жылдары Мәскеудегі Жоғары әдебиет курсын аяқтады.

4. Қазақстанның Жамбыл облысында зоотехник болып жұмыс істеді.











«Смайлик» әдісі арқылы бағалау

Оқулық

68 бет


Сабақтың соңы

3 минут

Рефлексия «Смс» әдісі: Кері байланыс

Оқушылар сабақтан алған әсерлерін

«Смс» әдісі арқылы жеткізеді.


Үй тапсырмасы: Жаңа сөздермен жұмыс

Бағалау.Мұғалім формативті бағалауы бойынша қорытынды балын қояды.


Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!