Материалдар / ашық сабақ: ШЫҢҒЫСХАН ИМПЕРИЯСЫ ЖӘНЕ ОНЫҢ МҰРАГЕРЛЕРІ. 1 курс
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

ашық сабақ: ШЫҢҒЫСХАН ИМПЕРИЯСЫ ЖӘНЕ ОНЫҢ МҰРАГЕРЛЕРІ. 1 курс

Материал туралы қысқаша түсінік
ашық сабақ: ШЫҢҒЫСХАН ИМПЕРИЯСЫ ЖӘНЕ ОНЫҢ МҰРАГЕРЛЕРІ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Сәуір 2023
311
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«№1 АЛМАТЫ ҚАЗАҚ МЕМЛЕКЕТТІК ГУМАНИТАРЛЫҚ-ПЕДАГОГТІК КОЛЛЕДЖІ»









БАЙҚАУ САБАҚ



Тақырыбы: Шыңғысхан империясы және оның мұрагерлері






Топ : 11 «И»

Оқытушы: Әлімбек Қ.С.




















Алматы, 2022


Бекітілді

Директордың оқу-әдістемелік

жұмысы жөнінен орынбасары

________ Сайын Е.С.

«___» _____2022ж.


«№1 АЛМАТЫ ҚАЗАҚ МЕМЛЕКЕТТІК ГУМАНИТАРЛЫҚ-ПЕДАГОГТІК КОЛЛЕДЖІ»


ШЫҢҒЫСХАН ИМПЕРИЯСЫ ЖӘНЕ ОНЫҢ МҰРАГЕРЛЕРІ

(сабақ тақырыбы)

     

Модуль /пән атауы: Қазақстан тарихы

Дайындаған педагог: Әлімбек Қ.С.

Күні: 21.10.2022

Топ: 11и

1.Жалпы мәліметтер

Курс: 1

Сабақ типі: аралас

Пәнаралық байланыс: Дүниежүзі тарихы, география, әдебиет

2. Мақсаты, міндеттер

  • Қазақстанда мемлекеттіліктің қалыптасуының тарихи кезеңдерін түсіндіру;

  • Мемлекет құрылысындағы сабақтастықты анықтай отырып, Қазақстан аумағында ұлыс жүйесінің дамуын зерттеу;

  • XIII -XV ғасырлардағы мемлекеттердің геосаяси белсенділігін сипаттау арқылы, олардың Еуразиядағы тарихи процестердің барысына әсер ету дәрежесін анықтау;

3. Оқытуда күтілетін нәтижелер:

  • Моңғол империясының негізін қалаушы Шыңғыс ханның жүргізген саясатын бағалау

  • Ұлыстардың территориясын білу.

4. Бағалау критерийлері:

  • Моңғолдар мемлекеттік деңгейге қалайша жеткендігін біледі;

  • Әскери жетістіктерін біледі;

  • Карта бойынша саяси үдерістерді түсінеді;

5. Сабақтың барысы

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!

САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ


Сабақтың кезеңі/ /уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушы-ның әрекеті

Бағалау

Ресурс-тар

Сабақтың басы

Ұйымдас-тыру кезеңі

(5мин)

Студенттермен амандасу, түгендеу.

Аудиторияны сабаққа дайындау.

Студенттерді топқа бөлу.

( арнайы қосымшаның көмегімен топқа бөлу)

Оқу құралдарын түгендеу.


Зейінін сабаққа аудару.






https://flippity.net/rp.php?c=Katharine,Daniel,Meryl,Jack,Ingrid,Bette,Spencer,Marlon,Denzel,Cate,Robert,Jane,Dustin,Jessica,Gary&t=Random%20Name%20Picker


10 мин




Алдыңғы сабақты еске түсіру: Қазақстан аумағындағы ерте мемлекеттер.

Үй тапсырмасын қортындылау мақсатында «Kahoot» платформасын пайдаланып сұрақтарға жауап береді.

Дискриптор:

  • Қазақстан аумағындағы ерте мемлекеттердің қалыптасу тарихын білу


Студенттер сұрақтарға жауап береді.




Ең үздік жауап


https://create.kahoot.it/share/duplicate-of/b69aac0e-7444-448b-9e8c-b78d831f23c7

Сабақтың ортасы

Жаңа сабақ

(15 мин)












































(15 мин)







«Миға шабуыл» әдісі

Жаңа сабақ бойынша суреттер көрсетіледі.

Дискриптор:

  • Суреттерге қарап жаңа тақырыптың мазмұнын ашу

  • Моңғол империясы туралы білімін еске түсіру


Берілген суреттер бойынша жаңа сабақты анықтайды


Слайд

З.А. Джандосова.

Қазақстан тарихы. 10 - сыныпқа арналған оқулық.- Алматы:

Мектеп,2019

Жаңа тақырып бойынша сабақ түсіндіріледі.


Шыңғыс хан әулеті – Шыңғыс ханның үрім-бұтағы, Шыңғыс хан империясының құрамында болған Орта Азия мен ИранАлтын ОрдаЮань Қытайы, тағы басқа мемлекеттердегі моңғол билеушілері. Шыңғыс хан империясы тарағаннан кейін бұл мемлекеттер дербес өмір сүрді, дегенмен Шыңғыс хан әулеті билікті өз қолдарында сақтап қалды. Олар Шыңғыс ханның бәйбішесі Бөртеден туған 4 ұлдан тарады ұлдан тарады және “Алтын ұрпақ” (“Алтын ұруғ”) деп аталып, түркі-моңғол ақсүйектерінің ішінде ерекше құрметке бөленді, мұрагерлік жолмен хан тағына отыруға және елдегі билікке араласуға құқылы болды.


1. «Яса» заңдар жинағы арқылы моңғол мемлекетінің идеологиясы, басқару жүйесі, әлеуметтік құрылымын талдайды (оқылым дағдысы);

2. Кешіктен - Шыңғысханның жеке басын қорғайтын жасауыл


3. Құрылтай – моңғол империясының жоғары басқару органы

Оқушылар жаңа сабақ төңірегінде меңгерген білімдерін өз ойларын жеткізеді


Оқушы-ларды мадақ-тау


Слайд

Видео


Джандосова.

Қазақстан тарихы. 10 - сыныпқа арналған оқулық.- Алматы: Мектеп,2019


//http://expert.mektep.kz/ru/shop/126439-10_klass/126440-azastan_tarihy_10/1


1-тапсырма:

Жаңа білімді жетілдіру мақсатында топпен тапсырма орындау:



1-топ: SWOT анализ жасау

2-топ: fishbone әдісі

3-топ: Кесте толтыру

4-топ: Сәйкестендіру


Дискриптор:

  • Моңғол империясының қоғамдық құрлысын талдау

  • Ұлыстардың территориясын анықтау.

  • Моғол шапқыншылығының әсерін талдау

Жаңа сабақ бойынша түсінген-дерін тапсырма орындау арқылы толықтыра-ды.

Белсенді қатыс-қан студент-терді бағалау


(10 мин)














(10мин)

2-тапсырма: Топтық жұмыс

Интерактивті тақтада әр түрлі формада сандар беріледі. Студент кез-келген санды таңдап, сол санның артындағы сұрақтарға жауап береді.



Сұрақтарға жауап беріп

Ұпай жинайды.

Көп ұпай жинаған студент-ті бағалау


3-тапсырма: Жасырын сөзді тап

Арнайы бағдарламаның көмегімен студенттерді таңдап алып сұрақтарға жауап береді.

Дискриптор:

  • Жасырын сөзді табу.

  • Сөзге байланысты сөйлем құрастыру

Сөзжұмбақ-та берілген

Сұрақтарға жауап береді.

Әр дұрыс жауапқа тәтті шокалад беріледі

https://flippity.net

(10мин)

Қортынды тапсырма:

Берілген деректерді пайдалана отырып топтық жұмысты орындау


Дискриптор:

  • Деректермен танысып тапсырма орындау

  • Сабақты қортындылау

Сабақты қортынды-лау

Белсенді қатыс-қан студент-терді бағалау

Ақпараттық дерек