Материалдар / Ашық сабақ: Сырым Датұлы бастаған ұлт - азаттық көтеріліс, 7 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ: Сырым Датұлы бастаған ұлт - азаттық көтеріліс, 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ: Сырым Датұлы бастаған ұлт - азаттық көтеріліс, 7 сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қаңтар 2023
216
3 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары


Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

Мектеп: Жібек жолы мектеп - лицейі»

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Демесбаев Б.Б.

Сынып: 8

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Сырым Датұлы бастаған ұлт-азаттық қозғалысы

Зерттеу сұрағы

Сырым Датұлы Кіші жүз қазақтарының қандай құқықтарын қорғауды көздеді?

Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары (оқубағдарламасынасәйкес)

7.3.1.5 – халықтың отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күресінің себеп- салдарын анықтау;

7.3.1.6 - ұлт-азаттық көтеріліс басшыларының рөліне баға беру.

Сабақтың мақсаты

Сырым Датұлы бастаған ұлт-азаттық қозғалыстың себеп- салдарынанықтайды.

Ұлт-азаттық көтеріліс басшыларының рөліне баға береді.

Бағалау критерийі

С.Датұлы бастаған ұлт-азаттық қозғалыстың хронологиясын, аумақтық ауқымын атайды.

Көтерілістің шығу себептері мен барысын сипаттайды.

С.Датұлы көтерілісінің нәтижесін бағалайды.

Тілдік мақсаттар


- Мәтінмен жұмыс (оқылым, тыңдалым)

- Постер құру (жазылым)

- Термин сөздерменжұмыс

- Сұрақ- жауап (айтылым)

Құндылықтарға баулу




- «Мәңгілік ел» идеясынегізінде

- Отанғадегенсүйіспеншілікке

- Әділдікке, батылдыққа баулу



Пәнлексикасы мен терминдер

- Отар, патша, отаршылдық, бекіністер, жерсалығы

Пәнаралық байланыс

География,дүниежүзі тарихы

Тарихи концепт

Себеп және салдар

Алдыңғы білім

Қазақстандағы казак –әскери отаршылдығы


Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланғанкезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар

Сабақтың басы

3 мин







7 мин








































5 мин

І. Ұйымдастыру кезеңі

А) сәлемдесу

«Жүректең жүрекке» әдісі

Оқушыларбірі- біріне жүрек береді. Солай психологиялық ахуал туғызылады.



Б)сабаққа даярлығын байқау



ІІ. Үй тапсырмасын тексеру

«Сұрақты ұстап ал» әдісті пайдаланып ұй жұмысын тексеру

  1. Сұрақ-жауап арқылы тексеру













1.Казак әскерлерінің атқарған негізгі қызметі

2.Казак әскерінің құрылу тарихы

3.Казактардың тұрмыс салты мен шаруашылығы

4.Казактардың қазақтармен қарым –қатынасы

5.Казак әскерлеріне қандай жеңілдіктер мен артықшылықтар берілді?



Бағалау. «Табыс сатысы»әдісі






«Үш сөз бойынша бөлінеді. Орындық артына алдын-ала ілініп қойылған стикер арқылы бөлінеді.

  1. Империя

  2. Отар

  3. Көтеріліс

Үш топқа бөлінгең соң сұрақ қоямын

- неліктең мең осы сөздерді алдым.

- Оқушылар үш сөздің байланысың табу керек.

- «империя» сөзі не білдіреді?

- « Отар» сөзі не білдіреді?

- «Көтеріліс» дегеніміз не?



Сөздерді қолданып жаңа сабақтың тақырыбына мен сабақтың мақсатына шығады.



«Миғашабуыл» әдіс тәсілі қолданып тақырыпты бастаймыз

Үш сурет берілген.

Сырым Датұлы Нұралы хан Игельстром



- 1 783-1797 жылдардағы Кіші жүздегі көтеріліске қатысы қандай?



https://www.youtube.com/watch?v=TK51adbmA0Y







Сабақтың ортасы

15 минут



































5 мин

Жаңа тақырып

1 тапсыма

«ДЖИГСО» әдіс-тәсілі бойынша үш топқа тапсырмаларды бөлеміз

1 топқа – көтерілістің себептері

2 топқа – көтерілістің салдары

3 топқа – көтерілістің тарихи манызы











Оқушылар мәтінді оқып, топта саралайды. Саралап болғаң соң басқа топтарға барып эксперттерді тыңдайды. Үй тобына келгең соң алған мәліметтерді саралайды

Постерді жазып, қорғайды.



Бағалау критериясы

Сырым Датұлы бастаған ұлт-азаттық қозғалыстың себеп-салдарын анықтайды



Дискриптор:

Оқушылар:

- көтерілістің себептерің анықтайды

- көтерілістің салдарың анықтайды

- көтерілістің тарихи маңызың анықтайды



Бағалау.Топ ішінен бір оқушы кері байланыс жасайды.



«Конверт –сұрақ»әдісі –тәсілің пайдаланып оқышың білімдерің қорытындау











  1. Сырым Датұлы бастаған көтерілісінің жылдары мен қамтыған аумағы

  2. Сырым Датұлы көтерілісінің ерекшеліктері мен қозғаушы күштері

  3. Сырым Датұлы бастаған көтерілісінің себептері

  4. Барон Игельстром реформаларының ерекшеліктері

  5. Көтерілістің жеңілуі себептері мен тарихимаңызы



Бағалау критериясы:

Сырым Датұлы бастаған ұлт-азаттық қозғалыстың себеп-салдарын анықтап еске түсіреді



Дескриптор:

- Сырым Датұлы бастаған көтерілісінің жылдарың мен қамтыған аумағын анықтайды

- Сырым Датұлы көтерілісінің ерекшеліктері мен қозғаушы күштерің анықтайды

-Сырым Датұлы бастаған көтерілісінің себептерің анықтайды

- Барон Игельстром реформаларының ерекшеліктерің түсіндіреді

- Көтерілістің жеңілуі себептері мен тарихи маңызың анықтайды



Б
ағалау. Табыс баспалдағы

Оқулықпен жұмыс, кестемен жұмыс, үлестірме материалдарменжұмыс

Сабақтың соңы

5 минут

Сабақ соңындағы оқушылардың рефлексиясы

«Бір минуттық әңгіме» әдісі және (сәйкестендіру тесті)

Кіші жүздегі хандық биліктің әлсіреуі Көтерілістің қозғаушы күші

Сұлтандандардың патша үкіметіне қарсылығы

Қарапайым шаруалар, би-старшындар, батырлар. Мақсаты

Орал казак әскерінің қазақ жерін басып алуын тоқтату алғышарттары

Нұралы ханның ашық түрде патша үкіметін қолдауы


Еділ-Арал теңізі тарихи маңызы

Патша үкіметінің отарлау саясатының түпкі мақсаты-ең шұрайлы Жайық өңірін басып алу екендігін дәлелдеді;

Қазақ өлкесіндегі ең ұзақ көтеріліс болып, 14 жылға созылды; аумағы


Бағалау: Пирамидаға өз стикерлерін іледі.

Үй жұмысы

В.Игельстром, Нұралы хан бен Сырым Датұлы бойынша мәліметтер жазу



Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


«Сұрақты ұстап ал» стратегиясында жуан және жінішке сұрақтар арқылы саралау

«Конверт- сұрақ» әдісінде жінішке мен жуан сурақтары арқылы АВС деңгейі.

« Басбармақ» әдісі

«Бағдаршам» әдісі

«Блоб ағашы»

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолдану.

Осы сабақта қолданылатын

Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары


Сабақ бойынша рефлексия


Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?

Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?

Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы бағалау



Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:


2:


Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:


2:


Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?











578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!