Сабақтың басы
5
мин.
Өткен сабақты тексеру
5мин.
Жұппен жұмыс
12
минут
|
Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа
дайындығын бақылау.
Ынтымақтастықты қалыптастыру, оқушылардың
сенімділігін арттыру. Шаттық шеңбер "Жақсы тілек- жан жылуы
"
Өткен сабақты тексеру
Сұрақтарға жауап беру
Өткен сабақтар бойынша сұрақ-жауап
жүргіземіз.
1.Сызықтық функцияның берілу тәсілдері
қандай?
2.Тура пропорционалдық функция дегеніміз
не?
3.
Сызықтық функцияның графигі қандай болады?
Үй
жұмысын тексеру: №22.10-22.11
Оқушылар көршілерімен жаңа тақырыпты талдап,
талқылайды мазмұнын түсіндіріп, кері байланыс
береді.
«Сағат дос »әдісі арқылы мұғалім оқушыларды
жұптастырып әр тапсырма сайын оқушылардың орнын ауыстырып
отырады.
|
«Жақсы тілек- жан жылуы» оқушылар бір-бірлеріне
тілектер айтып, жақсы көңіл күймен сабақты
бастайды.
Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Мысалдар
келтіреді.
Үй
тапсырмасын тексеріп қатесін дұрыстайды.
Әр
жұп өз міндеттерін орындайды. Әр жұп өздерінің абзацтарын оқиды,
бір-бірімен, жұппен, топпен өзара
талқылайды.
|
Мұғалімнен қолдау
Дескриптор:
-Өткен сабақтағы ережелерді
қайталайды.
Жалпы балл-1
Дескриптор:
-Тақырыпты оқиды, топта
талқылайды
-
Флипчартқа түсіреді , топта қорғайды.
|
Қағаз қиындылары
Үлестірме
ДК
экран Сұрақтар
Әр
топқа флипчарт , маркер, түрлі түсті фломастер
беріледі
.
|
Сабақтың ортасы.
20
мин.
|
Оқыту мақсатына жетуді бағалауға мүмкіндік
беретін тапсырма:№23,1-23,2 есептер
№23,1-есеп1-тапсырма
Сызықтық функциялардың
графиктері өзара қалай орналасқан?
1
|
y=2x-10
y=2x+9
|
|
2
|
y=-3x+9
y=-3x+9
|
|
3
|
y=-5x+6
y=-5x
|
|
4
|
y=1.5+4x
y=-4x+3
|
|
5
|
y=7+2.3x
y=3.2-1
|
|
6
|
y=10x
y=1-10x
|
|
ЕББҚ оқушы тапсырмасы:
y=3x+1, y=1.5x+3 осы функцияларға графигі беттесетін
сызықтық функцияның формуласын жаз.
2-тапсырма: Берілген сызықтық функцияларға
параллель, қиылысатын, перпендикуляр болатын, беттесетін сызықтық
функция графигінің формуласын
жазыңдар.
1-жұпқа: y=8x-1
2-жұпқа: y=3-4x
3-жұпқа: y=-2+2x
4-жұпқа:y=2x-7
5-жұпқа: y=1.4+3x
6-жұпқа: y=x+3.5
7-жұпқа:y=-10.5+3x
Оқушылардың барлығы
:
Функционалдық сауаттылық
тапсырмасы:
16 метрлік бөлменің (ауданы 16м болатын
бөлмені айтады) еденін сырлау үшін 3,6 кг эмаль жұмсалады. 22
метрлік бөлме еденін сырлау үшін неше килограмм эмаль
қажет?
3-тапсырма: Функция графиктерінің қиылысу
нүктелерінің координаталарын табыңдар.
№23,5-есеп
|
Оқыту мақсатына жетуді бағалауға мүмкіндік
беретін тапсырмаға оқушылар жауап жазады.
Оқушылар берілген тапсырманы а4 форматта
орындайды
Оқушылар есеп шығару барысында Пропорция
тақырыбын еске түсіріп, берілген тапсырманы өз беттерінше
орындайды.
Оқушылар тақтада орындайды
кезекпен-кезек
Оқушылар өз беттерімен шығарады. Жылдам әрі тез
орындаған оқушыға «Сыйлық Сертификаты » беріледі.
|
Дескриптор:
-Тапсырманы орындайды.
-Осы тапсырмаға ұқсас сұрақтар
жазады.
«+», «-» әдісі арқылы
бағаланады
Жалпы балл -2
Ең бірінші орындаған жұпқа «сыйлық сертификаты»
беріледі. Бұл сертификатта осы тоқсан ішінде кунделык.кз тың алдағы
күндеріне +1 балл қосылады
Жалпы балл-2
Жалпы балл-3
|
Кітап
Дәптер
«сыйлық сертификаты», үйлестірме
қағаздар
|
Сабақтың соңы.
3 мин
Синтез
«Ойлан, тап!» (сабақты
бекіту)
5мин
Рефлекция
Бағалау
Үй тапсырмасы
|
Оқушылардан «СмС» әдісі арқылы кері байланыс
жүргізу. Оқушылар қолдарына берілген телефонга смс жазып есікте
жапсырылган қалташаның ішіне салады.
Әр тапсырманың бағалау критериилері бойынша 10
баллдық жүйемен бағалау
№23,4-23,7
|
Оқушылар сөз есімдерін жазып бүгінгі сабақта не
қызықты болды? Не қиындық тудырды? Осы сұраққа мұғалімдеріне смс
жазып жолдайды?.
|
Жалпы тапсырмалар бойынша 10
балл
|
Стикерлер
смайликтер
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау
көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар
қоясыз?
|
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру
деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
|
Жалпы бағалау
Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту
туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.
1:
2:
Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту
туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.
1:
2:
Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың
жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі
сабақтарда неге назар аудару керек?
1:
2:
|