Басы
|
Амандасу, оқушыларды
түгендеу.
Қызығушылықты ояту
кезеңі.
Оқушылардың ойын сабаққа
шоғырландыру. «Біз өзіміз қоршаған ортаны өзгерткеніміз
соншалқты, енді біз осы жаңа қоршаған ортада өмір сүру үшін біз
өзімізді өзгертуіміз керек» деген Норберт Винердің сөзін
оқыту.
(М)Оқушыларды сабақ мақсатымен, тапсырмалармен және бағалау
критерийлерімен және бағалау парағымен
таныстырамын.
Үй
тапсырмасын «Quizizz » әдісі арқылы сұрау.
|
Әдіс арқылы оқушылар ұялы телефонмен тест жұмысын
орындайды
|
Бағалау парағына әркім өзінің балын
қояды
|
Интерактивті тақ
|
Ортасы
|
Жаңа сабақ.
1-тапсырма: “Бейне шолу”
әдісі. Оқушыларға сабақ
тақырыбына сәйкес, бейне жазба көрсетіледі. Бейне жазба бойынша,
оқушыларға сұрақтар қойылады.
-
Бейнеролик негізгі идеясы
қандай?
-
Қоршаған
орта қалай ластанып жатыр?
-
Адамның
табиғатқа әсері қандай?
-
Ғалымдардың пайымдауынша тығырықтан
шығудың қандай жолдары бар?
-
Сіздің
пікіріңіз, ұсынысыңыз?
Критерий
|
Дескриптор
|
Бейне жазбамен жұмыс
|
-Сұрақтарға жауап береді ;
|
Табиғи ресурстарды игерудегі негізгі
мәселелер:
1.Қоршаған ортаның
ластануы
2.Ландшафтың өзгеруі
3.Биологиялық байлықтардың
азаюы,жойылуы
4. Дүниежүзілік мұхиттың
ластануы
Осы мәселелерді қарастырайық.Ол үшін мынадай
тапсырмалар орындаймыз.
2-тапсырма: «Қара, оқып шық, жаз, түсір» әдісімен
жеке –жеке мәтінді оқып шығады, керек ұғымды дәптерге жазады.
Тақырыппен толық танысып болған соң тапсырмалар беріледі.Дәптерге
керекті ұғымдарды жазып қояды.
Критерий
|
Дескриптор
|
Оқулықтпен
жұмыс
|
-Оқулықтағы мәтінді оқиды ----Терминдерді
жазады
-Түсіндіреді
|
3-тапсырма: “Сәйкестендіру”
әдісі .Worldwall платформасы
Слайдта мәселелер мен
шешу жолдары көрсетіледі. Бір-бірімен
сәйкестендіреді.
4-тапсырма.
«Ойлан және түсіндір»
әдісі
Тапсырма:
Төмендегі суретке қарап, ландшафтың өзгеруін
сипаттаңыз.
-
Ландшафт қалай
өзгеруде?
-
Ландшафтың өзгеруі
қоршаған ортаға қалай әсер етеді?
Адамзат бұзылған
ландшафты қайта қалпына келтіре ала ма?
Биологиялық
ресурстарды ретсіз қолдану – орман экожүйесі тіршілік ететін
бірегей ортаның бұзылуы.
Жарық, температуралық
және су режимі ылғалдылықтың өзгеруі.
Тапсырма: Биологиялық ресурстарды қалай болса солай
пайдаланудың соңы неге әкеп соқтырады? Дәлелді жауап
келтіріңіз.
|
Видеороликтан тақырыпқа сай берілген сұрақтарға
қол көтеру арқылы жауап береді
Видеороликтан тақырыпқа сай берілген түсініктерді
дамыту арқылы, мәтіндегі тапсырмаларды орындау барысында ой өрісін
жетілдіру арқылы бәсекелеседі
Worldwall
платформасы арқылы сәйкестендіру орындайды
Сәйкестендіру арқылы сұраққа жауап береді,
логикалық ойлай білуі мен сыни көзқарасы таныта білу дағдылары
қалыптасады
Слайдта көрсетілген ресурстарды
талқылайды
Жұп бойынша
жеке, өзара тақырыпты түсінгендерін мұғалімге қол
көтеру арқылы білдіреді
|
ҚБ өзін өзі бағалау
Бағалау парақшасын толтырады.
Өзін-өзі бағалау
Бағалау парағына өзін-өзі
бағалау
|
Оқулық
Интербелсенді тақта
Слайд,
суреттер
|
Сабақтың соңы
|
Білімді бекіту:.“Көреген теңізде
жүзуші.” әдісі
Тапсырма:
Картадан дүниежүзілік мұхиттың ластану аймағын
көрсетіп,себебін анықтаңыз. Картамен
жұмыс.
Кері байланыс: «СМС хабарлама»
Падлет платформасында
Оқушы мұғалімнің ұялы телефонына хабарлама
жібереді
-
Кімге (мұғалімнің ұялы телефоны) 8 (7ХХ) ХХХ
ХХ ХХ
-
Кімнен (оқушының аты
жөні)
-
Текст (кері байланыс
мәтіні)
Қорытынды. Мұғалім сабақты қорытындылайды, белсенді
оқушыларды марапаттайды.
Үйге тапсырма: «Табиғи байлықтарды игеру
мәселесіне менің көзқарасым» деген тақырыпқа эссе
жазу.
.
|
Кескін картаға белгілейді,жекелеген оқушылар қол
көтеріп тақтадағы картадан көрсетеді.
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына
байланысты кері байланыс жасайды.
|
Бағалау парағына өзін-өзі
бағалау
|
Ұялы телефон
|