Материалдар / Ашық сабақ Тағам құрамындағы химиялық заттар

Ашық сабақ Тағам құрамындағы химиялық заттар

Материал туралы қысқаша түсінік
Тағам құрамындағы химиялық элементтерді анықтау. Қызықты материалдармен бөлісе отырып, зиянды және пайдалы тағамдарды анықтау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Желтоқсан 2021
447
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Ақтөбе педагогикалық колледжі











Тақырыбы: «Тағам құрамындағы химиялық элементтер»







Өткізген: Шаңдыбай М.Е
Химия пәнінің оқытушысы
















Ақтөбе-2021

Бекітемін:

Оқу ісінің меңгерушісі
И.А.Такишева

Пәні: Химия

Топ: 102 БМ


Күні: 05 .11.2021

Қатысқандар:


Қатыспағандар:


Мұғалімнің аты-жөні: 

Шаңдыбай Мөлдір Есетқызы


Сабақтың тақырыбы

Тағам құрамындағы химиялық элементтер


Сабақ мақсаттары

- химиялық элемент ұғымын қайталайды;

- ақпараттық парақты меңгере отыра және қосымша тапсырмаларды орындау арқылы элементтердің адам ағзасындағы таралуын түсінеді;

- тағам өнімдеріндегі химиялық элементтермен танысады.



Тілдікмақсаттар




Студенттер орындауы тиіс :

Тағам құрамындағы химиялық элементтер тізімін түсіну және сол бойынша құрылған сұрақтарға жауап беру және осы тізімдер мен жер шарының химиялық құрамын салыстыру.

Пәнге қатысты лексика мен терминология:

Химиялық құрамы, оттек, көміртек, сутек, азот, кальций, фосфор, калий, таралған элемент, макроэлемент, микроэлемент,

Қалыптастырады\ тұрады

Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:

Ағзадағы ең кең тараған химиялық элемент Х, содан кейін Y,…

Х элементінің адам ағзасындағы негізгі функциясы

Х элементі жетіспегенде...

Сүйектегі кальцийдің барын анықтау үшін...




Бағалау критерийі

- тағам өнімдеріндегі химиялық элементтермен танысады;
-адам ағзасының химиялық құрамын және элементтердің ағзадағы қызметін біледі;
-адам ағзасындағы элементтерді микро- және макроэлементтерге жіктейді


Дескриптор

- адам ағзасындағы макроэлементтерді анықтайды және атайды

- адам ағзасындағы микроэлементтерді анықтайды және атайды

-адам ағзасының құрамына кіретін элементтердің қызметін түсінеді

-типтік тамақтану рационын анықтайды

-өзіне қажет калорияны ескереді

-тамақтану рационын құрастырады



Сабақтың кезеңдері

Мұғалімнің іс-әрекеті

Студент іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар



Сабақтың басы

5 минут






Сәлемдесу. Жағымды атмосфера қалыптастыру. Студенттерді түгендеу.

Өтілген тақырыпты пысықтау.

Студенттердің назарын сабаққа аудару үшін өтілген білімді қайталап, пысықтайды.

Үй тапсырмасын тексеру. «Миға шабуыл» әдісі

1.IV А топ элементерін атаңыз?
2. Жалпы конфигурациясы қандай?
3. IV А топ элементерінің жиі кездесетін тотығу дәрежелері?
4.
6С – электрондық конфигурациясы....
5. Атомдық радиусы қалай өзгереді?
6. Қайнау және балқу температуралы қалай өзгереді? 7.Силанның формуласы – 8. Карборундтың формуласы- 9. Электрөткізгіштілігі қалай өзгереді? 10.
32Ge – электрондық конфигурациясы?

Оқушылар мұғаліммен амандасады

Сұрақтарға жауап береді


Бірін-бірі бағалау




Презентация






Сабақтың ортасы

10 минут





15-минут



















5 минут









5-минут

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру. Жаңа тақырыпты түсіндіру

«Тағам құрамындағы химиялық заттар және адам ағзасына әсері» видео

Топтық жұмыс. Постер қорғау
«Түрлі түсті конфеттер қобдишасы»
-әр оқушы қобдишадағы конфеттерден алады, түстеріне сай топқа бөлінеді

1-топ «Көмірсулар»
2-топ «Нәруыздар»
3-топ «Майлар»

Бағалау дескрипторлары:

  • Азық-түлік құрамындағы негізгі тағам топтарының түрлерін біледі;

  • Азық-түлік құрамындағы негізгі тағам топтарының көздерін атай алады;

  • Азық-түлік құрамындағы негізгі тағам топтарының атқаратын функциясын түсіндіреді

«Шешімін тап» әдісі арқылы тапсырманы орындау
Ca-40
Mg-24
Fe-56
P-31
K-39
NaCl- 58
H
2O -18
KMnO
4 - 158

Эксперимент
1.Крахмалды анықтау
2. Қытырлақ картоптың құрамы

Оқушылар дың ойы жинақтала-ды, жаңа тақырыпқа назар аудартыла-ды

Видеоролик-ті зер салып қарайды























Тәжірибеден шыққан нәтижелерді талқылайды











Мұғалімнің баға-лауы

















Жұлдызша беріледі


Презентация








Плакат стикер маркер
















Жұмыс дәптері












Сабақтың

соңы

Рефлексия

5 минут








Кері байланыс «СМС» әдісі

Үй тапсырмасы: Көкөністер,жемістердің құрамын анықтау

Стикерге өз ойларын жазып, телефонға апарып жапсырады





Стикер









Саралау – студенттерге қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары студенттерге қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – студенттердің материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы



Оқушылар:




Жалпыбаға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген студенттердің жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ