|
-
Пәндік лексика және
терминология
-
пейзаж, кескіндеме, бояулар,
қылқалам;
-
нүктелі сурет, сызықтық сурет,
алдыңғы план, артқы план, бұлыңғыр, күңгірт, ашық түс,
реңк;
-
фон, алдыңғы фон; жабыраңқы,
реңк, түс;
-
қарқынды, бұлтты, көмескі,
желді, шуақты;
-
жаңбыр, қар, қар аралас
жаңбыр, бұршақ, найзағай
-
жылы,
ыстық.
-
Диалогқа/жазылымға қажетті
сөздер топтамасы
-
Талқылауға арналған
сұрақтар
-
• Суретте не
бейнеленген?
-
• Суретке қарағанда қандай сезім
пайда болады?
-
• Бұл жұмыста қандай материалдар
қолданылған?
-
• Суретші бұл әсерді қалай
жасады?
-
Неліктен…екенін айта аласыңдар
ма?
-
•…сендерге сурет қалай әсер
етті?
|
Алдыңғы
оқу
|
Алдыңғы бөлімдерді меңгере
отырып, оқушылар пішіндер туралы білімдерін және оларды бейнелеу
тәсілдерін жақсартты, түрлі материалдар мен визуалды элементтер
арқылы тәжірибе жүргізе отырып, көркем құралдармен және
материалдармен жұмыс істеу дағдыларын жетілдірді. Оқушылар тәжірибе
арқылы идеяларын білдіруді, бақылау кезінде өз дағдыларын қолдануды
және танытуды үйренді.
|
Жоспарланған
уақыт
Басталуы
5-7
минут
Ортасы
17-20
минут
Аяқталуы
3-8
минут
|
Жоспарланған жаттығулар
(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар ескертпелерді
жазыңыз)
Таңғажайып
арал
(С, К,
Қ) Оқушылар әлемдегі аралдар мен
теңіздердің суреттерін қарастырады, теңіз туралы әуен тыңдап,
ондағы судың әр түрлі қалпы туралы (бұрқанған, тыныш, шулы) және
суретшілер мен фотосуретшілердің жұмыстарында оның қалай
көрсетілгендігі жайында ойланады
/Оқушылар аралды жасау мен
үлгілеу барысы туралы ойланады.
Оқушылардың барлық
ұсыныстары мен пікір алмасуын
мадақтаңыз/
(Ж) Оқушылар таңғажайып аралдың
пішінін жасау үшін қосалқы материалдарды
пайдаланады.
(К) Әр түрлі материалдардан арал
мен теңізді қалай жасауға болатындығын көрсетіңіз. Сұрақ қойыңыз:
«Теңізді қалай жасауға болады?», «Мен қандай аралды жасаймын?»,
«Мен оны қалай таңғажайып мекен ете аламын?», «Бұл жер ыстық болады
ма, әлде суық болады ма?», «Бұл жерлерде таулар немесе шөлдер
болады ма?».
Сергіту
сәті.
(Ж) Жұпптағы оқушылар өз
таңғажайып аралына материалдар таңдай
бастайды. (оқушылар жұмыстағы
қауіпсіздік ережесі туралы толық нұсқаулық алулары
тиіс)
Ол үшін әр бөлшегін қиып
дайындап алу:
1.Керек пішіндерді
сал.
2. Оларды қайшымен қиып
ал.
3. Қиып алынған пішіндерді
бір-бірлеп
қағаз бетіне қойып
желімде.
4. Жұмысты аппликация
техникасымен аяқта. Жұмыс істегенде абай
бол!Іске сәт!
Жұмыс уақытын
белгілеу
(Ж,
Қ) Оқушылар өз жұмыстарын аяқтап
болған соң көрме ұйымдастырады. Барлық оқушылар достарының
жұмыстарымен танысады,бағалайды
|
Ресурстар
Теңіз бейнеленген суреттер
http://ivan.evart.ru/
Аралдар мен теңіздер
http://travel.nationalgeographic.co.uk/travel/beaches-islands/
Теңіз дыбыстарының жазбалары
Бояулар, қаламдар, басуға
арналған материалдар және құралдар.
Үлгілеуге арналған қосалқы
материалдар: картон, фольга, азық-түлік қораптары, қайшы, желім,
бояулар, ермексаз
|
Рефлексия
Бүгін оқушылар не
білді?
Сыныптағы ахуал қандай
болды?
Мен жоспарлаған саралау
шаралары сəтті болды ма?
Мен берілген уақыт
ішінде
үлгердім
бе?
|
Өз сабағыңыз туралы
рефлексияны төмендегі бос орынға
жазыңыз. Сол жақтағы
бағанада келтірілген сұрақтардың
арасынан Сіздің сабағыңызға
сəйкес келетін сұрақтарға жауап
беріңіз.
|