ІІ
-тапсырма
Топтық
жұмыс. – «Джигсо»
әдісі арқылы оқушының логикалық
қабілетін дамыту
Шарты:Оқулықтағы мәтінге байланысты
тапсырмалар беріледі,топқа талқылап постер
қорғайды.
І
топ: Түрлі мемлекеттердің
өнеркәсіптік даму сатысына өту процесінің ерекшеліктерін
талқылау.
ІІ
топ: Танзимат реформаларының қандай
мақсатты көздегені туралы
айтады
ІІІ
топ: XYIII-XIX ғасырлардың
ортасындағы халықаралық қатынастардағы өзгерістерді
сипаттайды
ІҮ
топ: Танзимат реформаларының
нәтижесін қорытындылайды.
ҚБ Топтар
бірін-бірі бағалау
ІІІ-
тапсырма
Ойлан, тап!
әдісі арқылы.
Жұптық
жұмыс:Ойлан,жұптас,бөліс.
Шарты: Оқушыларға жауабы қосылып бір
мағына беретіндей сұрақтар қою арқылы жұптасып жұмыс жасауға ықпал
жасау.
1.Түркия тарихында жаңа
реформалық кезең
|
|
Танзимат
|
2. 1876 жылы сұлтандық таққа
кім келді
|
|
ІІАбдул
Хамид
|
3. ХҮІІІ-ХІХғғ осман
империясының иеліктерін жаулап алудағы батыс еуропа елерінің
саясаты
|
|
«Шығыс
мәселесі»
|
4. 1828-1829 жж өзін-өзі
басқару құқығына ие болған
ұлыстар
|
|
Грекия,Сербия,Дунай
|
5. «Жаңа османдар» ұйымының
жетекшісі
|
|
Намык
Кемал
|
6. «Бірлік және прогресс»
ұйымының өкілдерін ата
|
|
Жас
түріктер
|
7. 1894 жылы осман билігіне
қарсы шыққан ел:
|
|
Армяндар
|
8. ІІ Абдул Хамид сұлтан
билеген кезеңнің тарихта
аталуы
|
|
Зюлим
(езу,қанау,зұлым)
|
ҚБ Топтар
бірін-бірі бағалау
ІV -
тапсырма
Мақсаты: проблеманы бірлесіп талқылау
оқушылардың белгілі бір саладағы білім деңгейін анықтап, тақырыпқа
қызығушылық қалыптастыруға мүмкіндік береді, сыни көзқарасы
қалыптасады
«Жағдай-баға»
әдісі арқылы бір-біріне сұрақ
қояды.
1.«Жаңа османдар»
идеясының қалай түсінесің.
2. Жас түріктер
деген кімдер?
3. «Шығыс мәселесі»
қай кезде қайта шиеленісе бастады?
4. Танзимат дегенді
қалай түсіндің?
V-
тапсырма
Жеке
жұмыс
1.ВЕНН диаграммасы
арқылы Танзимат реформаларының жетістіктерімен кемшіліктерін
саралайды.
Тақтадан толық
жауабын тексеру арқылы бірін-бірі бағалау жүреді
(тексереді,
толықтырады).
Ұқсастықтары мен
ерекшеліктері
кемшіліктері
жетістіктері
2. Бірге
ойланамыз! «Картамен жұмыс» . Осман империясы қандай жерлерге
шапқыншылық жасады?
ҚБ Дайын жауап парағы арқылы
(оқушылар өз-өздерін
бағалайды)
|