Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы




    Мектеп: Т.Жүргенов атындағы №136 мектеп-лицей

    Мұғалімнің есімі: Ағыбаева Айгүл Әбдіәлімқызы

    Сабақ тақырыбы: Танзимат саясаты Осман империясын күшейтуге әсер етті ме?

    Күні: 23.12.2021


    Сынып: 7 А

    Қатысқандар саны

    Қатыспағандар саны


    Сабаққа негізделген оқу мақсаты


    7.4.2.1 Түрлі мемлекеттердің өнеркесіптік даму сатысына өту процесі-

    нің ерекшеліктерін анықтау

    7.3.2.2 XYIII-XIX ғасырлардың ортасындағы халықаралық қатынас-

    тардағы өзгерістерді сипаттап, қорытындылау

    Сабақ мақсаттары:

    Барлық оқушылар:Түрлі мемлекеттердің өнеркәсіптік даму сатысына

    өту процесінің ерекшеліктерін анықтайды,османдардың күш-қуатының неліктен әлсірегенін айта алады,танзимат реформаларының қандай мақсатты көздегенін біледі, XYIII-XIX ғасырлардың ортасындағы халықаралық қатынастардағы өзгерістерді сипаттайды, қайталайды.

    Оқушылардың басым бөлігі:Танзимат реформаларының жетістіктерімен кемшіліктерін саралайды.

    Кейбір оқушылар:Танзимат реформасының толық нәтижеге жете алмау себептерін қорытындылайды.

    Бағалау критерийлері:

    (жетістік критерийлері, табыс критерийлері, күтілетін нәтиже)

    1.Түрлі мемлекеттердің өнеркәсіптік даму сатысына өту процесінің ерекшеліктерін атайды.

    2.Танзимат реформаларының қандай мақсатты көздегені туралы айтады.

    3. XYIII-XIX ғасырлардың ортасындағы халықаралық қатынастардағы өзгерістерді сипаттап, қорытындылайды.

    Тілдік мақсаттар

    Тыңдалым:Осман империясының дағдарысы туралы бейнематериалды көріп,сыныптық талқылау жасайды.

    Оқылым:Танзимат реформалары туралы мәтінмен жұмыс жасайды.

    Жазылым:Танзимат реформаларының қандай мақсатта жасалғаны туралы оқушылар өз ойларын түсіріеді.

    Айтылым:ХҮІІІ-ХІХ ғасырлардағы ортасындағы халықаралық қатынастарды өзгерістерді түсіндіріп береді.

    Терминология: танзимат,дағдарыс,империя,парламент,зюлим(зұлым)

    Сөз тіркестері: Империядағы дағдарыс ,тереңдеу үрдісі,жаңа Османдар,Жас түріктер,Намык Кемал,либералдық топ,Сербия Осман

    Құндылықтарды дарыту

    Қазақстанның өңірлік және жаһандық бәсекеге қабілеттілігі осыған тікелей байланысты.Біздің басты міндетіміз –өндірісті,білім мен ғылымды біріктіру,инновациялық-индустриялық кластерлерді дамыту.


    Пәнаралық байланыстар

    География-картадан Осман империясының аумағын көрсетеді.Экономикалық құлдырау сияқты ұғымдармен танысады.

    АКТ қолдану дағдылары

    Интербелсенді тақта,Bilim.Land сайтын пайдалану.

    Алдыңғы оқу/ Бастапқы білім

    Османдар империясы туралы,янычар әскері жайлы,жаулап алған аймақ-

    тары туралы түсінігі бар.

    Жоспар

    Жоспарланған уақыт

    Жоспарланған жаттығулар.

    Ресурстар

    Басталуы

    7 мин

    Ұйымдастыру кезеңі

    Сәлмдесу,оқушыларды түгелдеу

    Сыныпқа Осман империясында билік еткен тұлғалар туралы суреттер тарату арқылы топқа бөлінеді.

    I-топ. Осман сұлтан

    II-топ. ІІ Махмуд

    III-топ.І Абдул Меджид

    ІҮ-топ. ІІ Абдул Хамид


    І тапсырма

    «Сұрақ менен, жауап сенен» әдісі сабақтың тақырыбын ашу мақсатында сұрақтары

    Шарты:оқушылардың өз ойларын жинақтап,шығармашылықты,ынтымақтастықты дамыту.

    Осман империясы жайында бейнеролик көрсету арқылы ақпарат беріледі

    1.XIX ғасырдың бірінші ширегіндегі осман империясының қиын

    жағдайда қалуына не себеп?

    2.Елдегі янычар әскерлерінің жағдайы калай өрбіді?

    3.Еуропалық үлгіге көшудің алғышарттарын қандай өзгерістерден

    көруге болады?

    4. Танзимат саясаты кезінде Осман империясында реформа жүргізуге әрекеттенген адамның атын атаңыз (ІІ Махмұд)

    5.1839 жылы қарашада «Гюльхане хатт-и шериф» салтанатты түрде қалай жарияланды? (Қасиетті Жарлық)

    6. Танзимат реформалары қанша кезеңге бөлінетінін ата. (2-кезең)

    7. Танзимат реформалары мен мазмұнын сәйкестендір

    1 . Экономикалық реформалар А) Осман империясы тарихындағы

    алғашқы халық санағы

    2 .Әлеуметтік реформалар Б) Алғашқы зайырлы (діни емес)

    мектептердің пайда болуы

    3. Мәдени реформалар В) Тұрақты табыс салық жинаудың

    Енгізілуі

    8. Танзимат реформалары нешінші ғасырларда қалыптасты?


    ҚБ:оқушылардың арасындағы топ басшы бағалайды.

    Суреттер,

    интерактивті тақта,

    Көтеріліс туралы суреттер



    Сын тұрғысы-нан ойлау технологиясы

    Ортасы

    25 мин

    ІІ -тапсырма

    Топтық жұмыс. – «Джигсо» әдісі арқылы оқушының логикалық қабілетін дамыту

    Шарты:Оқулықтағы мәтінге байланысты тапсырмалар беріледі,топқа талқылап постер қорғайды.

    І топ: Түрлі мемлекеттердің өнеркәсіптік даму сатысына өту процесінің ерекшеліктерін талқылау.

    ІІ топ: Танзимат реформаларының қандай мақсатты көздегені туралы айтады

    ІІІ топ: XYIII-XIX ғасырлардың ортасындағы халықаралық қатынастардағы өзгерістерді сипаттайды

    ІҮ топ: Танзимат реформаларының нәтижесін қорытындылайды.


    ҚБ Топтар бірін-бірі бағалау


    ІІІ- тапсырма

    Ойлан, тап! әдісі арқылы.

    Жұптық жұмыс:Ойлан,жұптас,бөліс.

    Шарты: Оқушыларға жауабы қосылып бір мағына беретіндей сұрақтар қою арқылы жұптасып жұмыс жасауға ықпал жасау.


    1.Түркия тарихында жаңа реформалық кезең


    Танзимат

    2. 1876 жылы сұлтандық таққа кім келді


    ІІАбдул Хамид

    3. ХҮІІІ-ХІХғғ осман империясының иеліктерін жаулап алудағы батыс еуропа елерінің саясаты


    «Шығыс мәселесі»

    4. 1828-1829 жж өзін-өзі басқару құқығына ие болған ұлыстар


    Грекия,Сербия,Дунай

    5. «Жаңа османдар» ұйымының жетекшісі


    Намык Кемал

    6. «Бірлік және прогресс» ұйымының өкілдерін ата


    Жас түріктер

    7. 1894 жылы осман билігіне қарсы шыққан ел:


    Армяндар

    8. ІІ Абдул Хамид сұлтан билеген кезеңнің тарихта аталуы


    Зюлим (езу,қанау,зұлым)


    ҚБ Топтар бірін-бірі бағалау


    ІV - тапсырма

    Мақсаты: проблеманы бірлесіп талқылау оқушылардың белгілі бір саладағы білім деңгейін анықтап, тақырыпқа қызығушылық қалыптастыруға мүмкіндік береді, сыни көзқарасы қалыптасады

    «Жағдай-баға» әдісі арқылы бір-біріне сұрақ қояды.

    1.«Жаңа османдар» идеясының қалай түсінесің.

    2. Жас түріктер деген кімдер?

    3. «Шығыс мәселесі» қай кезде қайта шиеленісе бастады?

    4. Танзимат дегенді қалай түсіндің?


    V- тапсырма

    Жеке жұмыс

    1.ВЕНН диаграммасы арқылы Танзимат реформаларының жетістіктерімен кемшіліктерін саралайды.

    Тақтадан толық жауабын тексеру арқылы бірін-бірі бағалау жүреді (тексереді, толықтырады).

    Ұқсастықтары мен ерекшеліктері



    кемшіліктері



    жетістіктері












    2. Бірге ойланамыз! «Картамен жұмыс» . Осман империясы қандай жерлерге шапқыншылық жасады?


    ҚБ Дайын жауап парағы арқылы (оқушылар өз-өздерін бағалайды)



    Сыни тұрғыдан ойлау технология-сы


































    МАН,

    27-бет



    Дүние жүзі тарихы(оқулық)дүние жүзінің саяси картасы

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Агибаева Айгүл Абдиалимовна
    31 Наурыз 2022
    1972
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ. "Танзимат саясаты Осман империясын күшейтуге әсер етті ме?". 7-сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ. "Танзимат саясаты Осман империясын күшейтуге әсер етті ме?". 7-сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ашық сабақ. Дүние жүзі тарихы. 7-сынып 1.Түрлі мемлекеттердің өнеркәсіптік даму сатысына өту процесінің ерекшеліктерін атайды. 2.Танзимат реформаларының қандай мақсатты көздегені туралы айтады. 3. XYIII-XIX ғасырлардың ортасындағы халықаралық қатынастардағы өзгерістерді сипаттап, қорытындылайды. Тыңдалым:Осман империясының дағдарысы туралы бейнематериалды көріп,сыныптық талқылау жасайды. Оқылым:Танзимат реформалары туралы мәтінмен жұмыс жасайды. Жазылым:Танзимат реформаларының қандай мақсатта жасалғаны туралы оқушылар өз ойларын түсіреді. Айтылым:ХҮІІІ-ХІХ ғасырлардағы ортасындағы халықаралық қатынастарды өзгерістерді түсіндіріп береді.
    Материалдың қысқаша нұсқасы




    Мектеп: Т.Жүргенов атындағы №136 мектеп-лицей

    Мұғалімнің есімі: Ағыбаева Айгүл Әбдіәлімқызы

    Сабақ тақырыбы: Танзимат саясаты Осман империясын күшейтуге әсер етті ме?

    Күні: 23.12.2021


    Сынып: 7 А

    Қатысқандар саны

    Қатыспағандар саны


    Сабаққа негізделген оқу мақсаты


    7.4.2.1 Түрлі мемлекеттердің өнеркесіптік даму сатысына өту процесі-

    нің ерекшеліктерін анықтау

    7.3.2.2 XYIII-XIX ғасырлардың ортасындағы халықаралық қатынас-

    тардағы өзгерістерді сипаттап, қорытындылау

    Сабақ мақсаттары:

    Барлық оқушылар:Түрлі мемлекеттердің өнеркәсіптік даму сатысына

    өту процесінің ерекшеліктерін анықтайды,османдардың күш-қуатының неліктен әлсірегенін айта алады,танзимат реформаларының қандай мақсатты көздегенін біледі, XYIII-XIX ғасырлардың ортасындағы халықаралық қатынастардағы өзгерістерді сипаттайды, қайталайды.

    Оқушылардың басым бөлігі:Танзимат реформаларының жетістіктерімен кемшіліктерін саралайды.

    Кейбір оқушылар:Танзимат реформасының толық нәтижеге жете алмау себептерін қорытындылайды.

    Бағалау критерийлері:

    (жетістік критерийлері, табыс критерийлері, күтілетін нәтиже)

    1.Түрлі мемлекеттердің өнеркәсіптік даму сатысына өту процесінің ерекшеліктерін атайды.

    2.Танзимат реформаларының қандай мақсатты көздегені туралы айтады.

    3. XYIII-XIX ғасырлардың ортасындағы халықаралық қатынастардағы өзгерістерді сипаттап, қорытындылайды.

    Тілдік мақсаттар

    Тыңдалым:Осман империясының дағдарысы туралы бейнематериалды көріп,сыныптық талқылау жасайды.

    Оқылым:Танзимат реформалары туралы мәтінмен жұмыс жасайды.

    Жазылым:Танзимат реформаларының қандай мақсатта жасалғаны туралы оқушылар өз ойларын түсіріеді.

    Айтылым:ХҮІІІ-ХІХ ғасырлардағы ортасындағы халықаралық қатынастарды өзгерістерді түсіндіріп береді.

    Терминология: танзимат,дағдарыс,империя,парламент,зюлим(зұлым)

    Сөз тіркестері: Империядағы дағдарыс ,тереңдеу үрдісі,жаңа Османдар,Жас түріктер,Намык Кемал,либералдық топ,Сербия Осман

    Құндылықтарды дарыту

    Қазақстанның өңірлік және жаһандық бәсекеге қабілеттілігі осыған тікелей байланысты.Біздің басты міндетіміз –өндірісті,білім мен ғылымды біріктіру,инновациялық-индустриялық кластерлерді дамыту.


    Пәнаралық байланыстар

    География-картадан Осман империясының аумағын көрсетеді.Экономикалық құлдырау сияқты ұғымдармен танысады.

    АКТ қолдану дағдылары

    Интербелсенді тақта,Bilim.Land сайтын пайдалану.

    Алдыңғы оқу/ Бастапқы білім

    Османдар империясы туралы,янычар әскері жайлы,жаулап алған аймақ-

    тары туралы түсінігі бар.

    Жоспар

    Жоспарланған уақыт

    Жоспарланған жаттығулар.

    Ресурстар

    Басталуы

    7 мин

    Ұйымдастыру кезеңі

    Сәлмдесу,оқушыларды түгелдеу

    Сыныпқа Осман империясында билік еткен тұлғалар туралы суреттер тарату арқылы топқа бөлінеді.

    I-топ. Осман сұлтан

    II-топ. ІІ Махмуд

    III-топ.І Абдул Меджид

    ІҮ-топ. ІІ Абдул Хамид


    І тапсырма

    «Сұрақ менен, жауап сенен» әдісі сабақтың тақырыбын ашу мақсатында сұрақтары

    Шарты:оқушылардың өз ойларын жинақтап,шығармашылықты,ынтымақтастықты дамыту.

    Осман империясы жайында бейнеролик көрсету арқылы ақпарат беріледі

    1.XIX ғасырдың бірінші ширегіндегі осман империясының қиын

    жағдайда қалуына не себеп?

    2.Елдегі янычар әскерлерінің жағдайы калай өрбіді?

    3.Еуропалық үлгіге көшудің алғышарттарын қандай өзгерістерден

    көруге болады?

    4. Танзимат саясаты кезінде Осман империясында реформа жүргізуге әрекеттенген адамның атын атаңыз (ІІ Махмұд)

    5.1839 жылы қарашада «Гюльхане хатт-и шериф» салтанатты түрде қалай жарияланды? (Қасиетті Жарлық)

    6. Танзимат реформалары қанша кезеңге бөлінетінін ата. (2-кезең)

    7. Танзимат реформалары мен мазмұнын сәйкестендір

    1 . Экономикалық реформалар А) Осман империясы тарихындағы

    алғашқы халық санағы

    2 .Әлеуметтік реформалар Б) Алғашқы зайырлы (діни емес)

    мектептердің пайда болуы

    3. Мәдени реформалар В) Тұрақты табыс салық жинаудың

    Енгізілуі

    8. Танзимат реформалары нешінші ғасырларда қалыптасты?


    ҚБ:оқушылардың арасындағы топ басшы бағалайды.

    Суреттер,

    интерактивті тақта,

    Көтеріліс туралы суреттер



    Сын тұрғысы-нан ойлау технологиясы

    Ортасы

    25 мин

    ІІ -тапсырма

    Топтық жұмыс. – «Джигсо» әдісі арқылы оқушының логикалық қабілетін дамыту

    Шарты:Оқулықтағы мәтінге байланысты тапсырмалар беріледі,топқа талқылап постер қорғайды.

    І топ: Түрлі мемлекеттердің өнеркәсіптік даму сатысына өту процесінің ерекшеліктерін талқылау.

    ІІ топ: Танзимат реформаларының қандай мақсатты көздегені туралы айтады

    ІІІ топ: XYIII-XIX ғасырлардың ортасындағы халықаралық қатынастардағы өзгерістерді сипаттайды

    ІҮ топ: Танзимат реформаларының нәтижесін қорытындылайды.


    ҚБ Топтар бірін-бірі бағалау


    ІІІ- тапсырма

    Ойлан, тап! әдісі арқылы.

    Жұптық жұмыс:Ойлан,жұптас,бөліс.

    Шарты: Оқушыларға жауабы қосылып бір мағына беретіндей сұрақтар қою арқылы жұптасып жұмыс жасауға ықпал жасау.


    1.Түркия тарихында жаңа реформалық кезең


    Танзимат

    2. 1876 жылы сұлтандық таққа кім келді


    ІІАбдул Хамид

    3. ХҮІІІ-ХІХғғ осман империясының иеліктерін жаулап алудағы батыс еуропа елерінің саясаты


    «Шығыс мәселесі»

    4. 1828-1829 жж өзін-өзі басқару құқығына ие болған ұлыстар


    Грекия,Сербия,Дунай

    5. «Жаңа османдар» ұйымының жетекшісі


    Намык Кемал

    6. «Бірлік және прогресс» ұйымының өкілдерін ата


    Жас түріктер

    7. 1894 жылы осман билігіне қарсы шыққан ел:


    Армяндар

    8. ІІ Абдул Хамид сұлтан билеген кезеңнің тарихта аталуы


    Зюлим (езу,қанау,зұлым)


    ҚБ Топтар бірін-бірі бағалау


    ІV - тапсырма

    Мақсаты: проблеманы бірлесіп талқылау оқушылардың белгілі бір саладағы білім деңгейін анықтап, тақырыпқа қызығушылық қалыптастыруға мүмкіндік береді, сыни көзқарасы қалыптасады

    «Жағдай-баға» әдісі арқылы бір-біріне сұрақ қояды.

    1.«Жаңа османдар» идеясының қалай түсінесің.

    2. Жас түріктер деген кімдер?

    3. «Шығыс мәселесі» қай кезде қайта шиеленісе бастады?

    4. Танзимат дегенді қалай түсіндің?


    V- тапсырма

    Жеке жұмыс

    1.ВЕНН диаграммасы арқылы Танзимат реформаларының жетістіктерімен кемшіліктерін саралайды.

    Тақтадан толық жауабын тексеру арқылы бірін-бірі бағалау жүреді (тексереді, толықтырады).

    Ұқсастықтары мен ерекшеліктері



    кемшіліктері



    жетістіктері












    2. Бірге ойланамыз! «Картамен жұмыс» . Осман империясы қандай жерлерге шапқыншылық жасады?


    ҚБ Дайын жауап парағы арқылы (оқушылар өз-өздерін бағалайды)



    Сыни тұрғыдан ойлау технология-сы


































    МАН,

    27-бет



    Дүние жүзі тарихы(оқулық)дүние жүзінің саяси картасы

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Дүние жүзі тарихы Ашық сабақ 7 сынып
    31.03.2022
    1972
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Агибаева Айгүл Абдиалимовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации