Материалдар / Ашық сабақ. Тақырыбы: 1-10 сандар
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ. Тақырыбы: 1-10 сандар

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ математика негіздері пәні арналған. Өте қызықты тапсырмаларды орындау арқылы сандарды үйренеді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Мамыр 2022
663
23 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


SMART мақсат:

S – ұйымдастырылған оқу – қызметін өту

M – ата – аналарға ескеру, тәрбиеленушілерді даярлау

A – көрнекі құралдар, суреттер мен техникалық құралдар

R – ұйымдастырылған оқу – қызметіне арналған ашық сабақ жоспары

T – 30 минут

Білім бері саласы:

«Таным»

Бөлімі :

Қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру

Тақырыбы:

1-ден 10 дейінгі сандар

Мақсаты

1-ден 10-ға дейінгі сандардың қатарымен танысады, 10 көлеміндегі реттік санауға үйренеді.

Міндеттері :

  • Балаларды түрлі есеп шығара білуге үйренеді, ойын арқылы есте сақтау қабілетін дамытады.

  • Танымдық, шығармашылық, белсенділіктерін арттырады.

  • Балаларды адамгершілікке,ұқыптылыққа, шапшаңдылыққа тәрбиелейді.

Қажетті құрал-жабдықтар, көрнекіліктер:

цифрлар карточкасы, заттық суреттер, ойындарға берілген суреттер, қарындаштар

Әдіс-тәсілдер

Ойын арқылы өтеді, сұрақ-жауап, түсіндіру, демонстрациялық, ұжымдық және жеке – дара жұмыстар, креативтілік, сыни ойлау, 4К , бала үні

Ойын

Педагогтің жетекшілігімен , құрылымдалған ойын



Іс-әрекет кезеңдері

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Мотвациялық қозғаушылық

Шаттық шеңбері
Shape1
Қайырлы күн,достым,
Қайырлы күн болсын.
Сейсенбінің сәті.
Сәттілікке толсын!

Біздің алар бағамыз.
Кілең бестік болсын!

-Балалар, кәне бәріміз «Мақта қыз бен мысық» ертегісін есімізге түсірейікші.

Ертегі кейіпкерлері сендерге қызықты тапсырмалар алып келді. Тапсырмаларды орындап беруге көмектесеміз бе?

-Ал, онда бастайық!

Shape2


Балалар тәрбиешімен бірге қайталайды




Ертегіні еске түсіріп, сұрақ – жауаптарға толық жауап береді

Ұйымдастыру-іздестіру

Сиырдың тапсырмасы:
«Орналастыр» ойыны
Сандарды өсу ретімен орналастыр
.


1, 7,3, 10, 9 ,6, 2 ,8, 5,4(1,2,3,4,5,6,7,8,9,10)

Ағаштың тапсырмасы: (педагогтің жетекшілігімен орындалады)

«Кім білгіш» ойыны

2+3= 5+2= 8+1=
3+3= 6+1= 9+1=
4+3= 7+2= 5+5=

Қыздардың тапсырмасы:
«сергіту сәті»

Сылдыр,сылдыр,сырғалар,
Құлағымда ырғалар,
Оң қолымда 5 саусақ
Сол қолымда 5саусақ.
Саусақтарда сақина
1,2,3,4,5,6,
7,8,9,10
Орныңа тез қон.

-Балалар, кәне бізге дүкенші қандай тапсырма дайындап қойды екен. Балалар бұл тапсырманы орындау басында мұқият болу керекз, құлақ салып тыңдайық

Дүкеншінің тапсырмасы:

«Кім тез есептейді?» Бұл тапсырмада «Бала үні» ескеріледі.

1.Ақ балапан

Сары балапан

Шұбар балапан

Қара балапан

Барлағы неше балапан?

2. Алма ағашта 5алма

Қандай тәтті жесе

Бесеуінде жеп

Қалады онда неше алма?

4.Бір-бірімен жарысқан

Бір аю,бір арыстан

Екі қоян,үш түлкі,

Айтшы сонда нешеуі

Бәрі нешеу ойлан тап?

-Жарайсыңдар,балалар! Ал, енді ары-қарай жүрейік. Қалай ойлайсыңдар келесі тапсырманы не дайындап қойды?

-Дұрыс айтасыңдар! Әрине,тауық!

Тауықтың тапсырмасын орындау үшін 2 топқа бөліне қояйық.

Тауықтың тапсырмасы.
«Көршісін тап» ойыны (Бұл тапсырмада 4К моделін қолданамы)


0...2...5,6...8..
«Сандарды тура және кері»
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10

Тышқанның тапсырмасы:

Цифрлар қайда жасырынған?

Сандарды ретімен тура орналастырады








Ағаштың берілген тапсырмасын есептеп шығарады, бір – бірлеріне көмек көрседі және қателіктерін түзетіп, бағалайды




Қыздардың сергілту сәтін орындайды

















Дүкеншінің тапсырмасын қызығушылық танытып орындайды.





















Балалар бұл тапсырманы қызығушылықпен, команда болып жылдам орындап шығады












Берілген суретке қарап сандарды тауып атайды

Рефлексивті - түзетушілік

Мақта қыздың тапсырмасы

Shape3


Салыстыр (Құрылымдалған тапсырма)

Shape10 Shape9 Shape8 Shape7 Shape6 Shape5 Shape4


Shape18 Shape17 Shape16 Shape15 Shape14 Shape13 Shape12 Shape11


Өзін-өзі бақылау және өзі атқарған жұмысқа баға беру. Педагог балаларды сабақта белсенділік танытқаны үшін мақтайды.

Shape20 Shape19

Shape22 Shape21



«Екі жұлдыз, бір тілек!» арқылы пікірлерін білдіру

Сабақ соңында балалар мақта қыздың тапсырмасын орындайды. Сабақтан қалай түсінгендерін мақта қыздың тапсрмаларымен бекітеді. Өз – өздерін бағалайды.

Күтілетін нәтиже:

Нені білу керек:

Сандарды тани білу керек. Ойын шарттарын білу керек

Нені игереді:

1 ден 10 ға дейінгі сандарды, тапсырмаларды дұрыс орындауды игерді

Нені біледі:

Тура және санай алады, сандарды таниды






Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!