Ұйымдастыру-іздестіру
|
Сиырдың
тапсырмасы:
«Орналастыр» ойыны
Сандарды өсу ретімен орналастыр.
1,
7,3,
10,
9
,6,
2
,8,
5,4(1,2,3,4,5,6,7,8,9,10)
Ағаштың
тапсырмасы: (педагогтің жетекшілігімен
орындалады)
«Кім білгіш»
ойыны
2+3= 5+2=
8+1=
3+3= 6+1= 9+1=
4+3= 7+2= 5+5=
Қыздардың тапсырмасы:
«сергіту сәті»
Сылдыр,сылдыр,сырғалар,
Құлағымда ырғалар,
Оң қолымда 5 саусақ
Сол қолымда 5саусақ.
Саусақтарда сақина
1,2,3,4,5,6,
7,8,9,10
Орныңа тез қон.
-Балалар, кәне бізге дүкенші
қандай тапсырма дайындап қойды екен. Балалар бұл тапсырманы орындау
басында мұқият болу керекз, құлақ салып
тыңдайық
Дүкеншінің
тапсырмасы:
«Кім тез
есептейді?» Бұл тапсырмада «Бала үні»
ескеріледі.
1.Ақ
балапан
Сары
балапан
Шұбар
балапан
Қара
балапан
Барлағы неше
балапан?
2. Алма ағашта
5алма
Қандай тәтті
жесе
Бесеуінде
жеп
Қалады онда неше
алма?
4.Бір-бірімен
жарысқан
Бір аю,бір
арыстан
Екі қоян,үш
түлкі,
Айтшы сонда
нешеуі
Бәрі нешеу ойлан
тап?
-Жарайсыңдар,балалар! Ал, енді
ары-қарай жүрейік. Қалай ойлайсыңдар келесі тапсырманы не дайындап
қойды?
-Дұрыс айтасыңдар!
Әрине,тауық!
Тауықтың тапсырмасын орындау
үшін 2 топқа бөліне қояйық.
Тауықтың
тапсырмасы. «Көршісін тап» ойыны (Бұл
тапсырмада 4К моделін
қолданамы)
0...2...5,6...8..
«Сандарды тура және кері»
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10
Тышқанның
тапсырмасы:
Цифрлар қайда
жасырынған?
|
Сандарды ретімен
тура орналастырады
Ағаштың берілген
тапсырмасын есептеп шығарады, бір – бірлеріне көмек көрседі және
қателіктерін түзетіп,
бағалайды
Қыздардың сергілту
сәтін орындайды
Дүкеншінің
тапсырмасын қызығушылық танытып
орындайды.
Балалар бұл
тапсырманы қызығушылықпен, команда болып жылдам орындап
шығады
Берілген суретке қарап
сандарды тауып атайды
|